Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé dodání.
    • Odsavač nakonec podle stolaře, který mi vyrábí kuchyňskou linku nepasoval, hloubka byla o 2 cm větší než hl. skříňky. Chtěl jsem zboží vrátit nebo vyměnit za jiné, to mi nebylo umožněno kvůli lhůtě vrácení 21 dní místo zákonných 14 dní. Styl jednání vidím jako velmi nevstřícný a byrokratický na rozdíl od dobrých eshopů, které umožňují výměnu zboží i po 14 dnech.

    Již nikdy v tomto eshopu nic nekoupím kvůli absolutní neochotě a nevstřícnosti k zákazníkovi. Dobrý obchodník by měl také umět řešit tyto záležitosti k plné spokojenosti svých zákazníků.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Chyběl český návod u zboží
    • Nedostatečná informace u zboží na e-shopu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • tablet skladem, ale od objednání více než týden na doručení
    • dodáno jiné zboží
    • podpora v rámci chatu naprosto nekompetentní

    Objednal jsem tablet od Lenova (ZAAN0145CZ), v akční slevě -26 %. Obdržel jsem jiný tablet od Lenova (ZAAN0125SE), bez vybavení dle původní specifikace a ještě určený pro Švédsko a paní Karolína mi na podpoře tvrdila, že tento tablet vůbec neprodávají a tu výbavu co chci dodává Lenovo jen někdy?! A z jejího pohledu je vše v pořádku.

    A postup je takový, že mám tablet poslat zase zpět k nim a oni budou posuzovat, kde se stala chyba?

    Předávám na ČOI

    • doručili zboží jiné, než jsem objednal
    • zabaleno v obří krabici
    • nevrátili zpětné poštovné
    • nedostal jsem fakturu

    Důrazně nedoporučuji, kromě popsaných nevýhod byl prostor v obří krabici vycpaný pomuchlanými zbytky starých krabic a plastových obalů patřících do popelnice, hnus, vysypalo se to při hledání krabičky

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Špatná komunikace s obchodem.
    Po nainstalování zařízení jsem zjistil vadný spliter. Jelikož instalace je za skříněmi navrhované řešení zaslat komplet zpět je obtížná. Vadný je pouze spliter a ten mi nejsou schopni samostatně dodat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobře zabaleno
    • nenabízi PPL a jiné solidní firmy
    • vybráno DPD, doručili na jinou adresu než mám potvrzení ještě ze dne doručení, informace z obchodu kam bylo vlastně zboží doručeno přišla po týdnu
    • nakoupeno přes heureku která se chlubí všemi možnými zarůkami za kvalitu obchodu a když je problém že pomůže - pomoc přisla po 4 dnech a byla o tom že jsem se tedy dozveděl že zboží bylo doručno jinam
    • dpd potvrdilo že zboží předalo na jinou adresu než ještě ráno potvrdilo a předalo "nějaké" paní na vrátnici, na formuláři DPD byl ale podpis mé manželky - ta ale v té době ležela doma s nmocí, kdo podpis zfalšoval? nevím
    • zboží bylo zaplaceno předem, 11000Kč, moje chyba, jsem poučen, kdyby to bylo na dobírku tak by DPD zvládlo doručení jistě lépe...
    • přestože měla heureka i apollos vše písemně z naší strany podloženo, buď zde byla velká nechota pochopit psaný text a přílohy z DPD systému, nebo v horším případě neschopnost

    Takže za mě:
    - klidně nakupujte přes heuréku, ale nečekjte moc velkou pomoc když budou problémy
    - neplaťte zboží předem i když i připlatíte za dobírku, máte jistotu že vás kurýr bude hledat dokud bude moct
    - nenakupujte v Apollos - na webu neni žádný telefon a ani během emailové komunikace kde je zboží na sebe kontakt na telefon neuvádějí
    - nepoužívejte DPD - velký špatný - neuvádějí číslo na kurýra v den doručení, kurýr nevolá když doručuje

    Zboží za 11000 tedy ve výsledku leželo týden ve vestibulu firmy s 200 zaměstnanci na jiné adrese než mělo být doručeno, podpis o převzetí byl zfalšovaný.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno před 7 dny, zboží, přestože je uváděno, že je skladem, zatím nebylo odesláno, na dotaz ohledně expedice nikdo nereagoval.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel toto není negativní hodnocení samotného obchodu, ale výběru nespolehlivého dopravce. Vybraný způsob dopravy měl být společnostmi GLS nebo DPD, nicméně nakonec ho doručovala Česká pošta, a přesto, že to byl balík do ruky, pošta se ani nenamáhala ho doručit a automaticky ho nasměrovala na pobočku, kam si budu muset teprve dojít. Bohužel to poškozuje i obchodníka. Doporučuji, aby podal stížnost na praktiky České pošty.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Opakovaně nekorektní jednání

    APOLLOs mi zaslal jiné než objednané zboží. Po telefonické reklamaci mi emailem potvrdili svoz chybně dodaného zboží přepravcem na 14.4.2023. Celý den jsem zbytečně čekal na přepravce, který vůbec nedorazil a ani mi nikdo nedal vědět, že tato situace nastane. Doposud nemám vrácenu částku, kterou jsem uhradil dobírkou.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ceny
    • Když píšou ze odeslou ihned a vy uděláte objednávku 9:30 čekáte, že ihned když je to skladem znamena ten den.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobré ceny, rychlost dodání.
    • Neví co prodávají, na dotaz k zakoupenému výrobku na chat on-line nereagují vůbec, stejně tak nereagují ani na kontaktování přes e-mail.
    • Telefonicky na dotaz, zda u nich v zakoupené elektrocentrále je nutno používat jako palivo pouze dle návodu uváděný super e10 či alternativu a kde se tento dá koupit, pouze citovali návod. V popise zboží nikde neuvádějí, že nelze u nich v nabízením zboží používat běžný benzin !

    Radši koupit někde jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si zboží včetně doručení do rukou a netušil jsem, že mi bude doručováno Českou poštou se kterou mám při doručování ty nejhorší zkušenosti. Moje obavy se také naplnily a já jsem strávil celé odpoledne čekáním na doručení, které se nekonalo, ani ve schránce nebyl žádný vzkaz. Druhý den jsem volal řidiči s dotazem, proč mi zboží nedoručil a on mi oznámil, že mne doma nezastihnul a zásilku ponechal na poště. Když jsem mu odpověděl, že jsem byl doma a v pohotovosti, choval se arogantně a tvrdil že jsem nebyl k zastižení. Proto jsem byl nucen zásilku na poště osobně vyzvednout. Pokud bude obchod i nadále využívat k doručení Českou poštu, bude si kazit v celkovém důsledku svoje hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obal zrnkové kávy dorazil narušený, káva tím tedy byla znehodnocena. Trvalo docela dlouho, než bylo zboží doručeno.

    Reakce obchodu APOLLOs.cz

    Dobrý den Ireno,
    je nám velmi líto, pokud zboží cestou utrpělo újmu. V daném případě by bylo dobře nás ihned po doručení kontaktovat, ve spolupráci s přepravcem by bylo možné zjednat nápravu. Škoda, že jste tak neučinila, vše by bylo možné snadno a rychle vyřešit.

    Tým Apollos

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jsem starší člověk a léta obchoduji ale TOHLE jsem ještě nezažil. Naprosto nikomu NEDOPORUČUJI.

    Jsem starší člověk a léta obchoduji ...ale TOHLE jsem ještě nezažil. Naprosto nikomu NEDOPORUČUJI. Jsou pomalí, arogantní bez sebereflexe. Lžou a komunikace velmi špatná.

    Reakce obchodu APOLLOs.cz

    Dobrý den,
    rádi bychom požádali o upřesnění, v čem přesně jste nespokojený, proč nás nařkáváte ze špatné komunikace, případně lží?

    Zboží jsme vám odeslali ihned po objendání, dle trackingu přepravce je zřejmé, že jste si několikrát změnil místo i čas doručení, a prozatím jste v žádném těchto termínů zásilku nepřevzal.
    Pokud je nějak problém ohledně doručení, prosím, kontaktujte přepravce, případně nás, v rámci našich možností vám pomůžeme s přepravcem vše vykomunikovat.
    V každém případě nerozumíme vašim vážným osočením a obviněním, a rádi bychom vás požádali o férový přístup.

    Zdraví Vás
    Tým apollos.cz

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neřeší reklamaci
    • nulová komunikace
    • Dělají z lidí hlupáky

    Nikdy si už nic neobjednám. Varná deska po měla vadu, nešlo připojit, protože chyběl závit na matce. To se stát může. Na email jak řešit nikdo neodpověděl, až po urgenci přes Heureku po týdnu. Po zaslání zboží se nikdo neozval. Po měsíci na email nikdo neodpověděl a po urgenci přes chat mi přišel email s tím, že mi vrátí peníze, ale že mám poslat číslo účtu o které mi "kolega" psal. Ale ani po prohledání mailu a spamu jsem žádný takový email nenašel. Takže jen výmluva a dělání blbců z lidí.

    Reakce obchodu APOLLOs.cz

    Dobrý den všem férovým zákazníkům.

    Rádi bychom uvedli na pravou míru, reklamace byla vyřešena prakticky obratem, byla akceptována a zákazník byl vyzván k uvedení čísla účtu pro vrácení platby. Pán bohužel nereagoval ani na opakovaný e-mail.

    Ono se občas stačí podívat do složky nevyžádané pošty apod., a vše je jasnější. Občas se nás někdo ptá, proč mezi tolika pozitivními recenzemi máme sem tam i nějakou negativní. Toto je zářný příklad. I takoví lidé holt žijí mezi námi. Pán nekomunikuje, a když se probudí, není schopen si přiznat, že mu maily padaly do spamu a namísto toho má pocit, že z něj "děláme blbce". My opravdu ne.

    Hezký den všem férovým zákazníkům

    Tým apollos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Žadna komunikace
    • Absence informace o terminu doručení.
    • Poslali dopravcem, ktery nema plat. terminal a bez upozrnĕní⁷

    Reakce obchodu APOLLOs.cz

    Dobrý den,
    obáváme se, že vaše recenze není ani pravdivá, ani férová. Chápeme, že jako cizinka možná máte určitou jazykovou bariéru, díky níž jste možná zcela neporozuměla psanému textu.

    O expedici zboží jste byla informována e-mailovou zprávu a následně vás přepravce kontaktoval telefonicky ohledně doručení.
    Vzhledem k tomu, že jste si objednala nadrozměrné zboží, které se přepravuje na paletě, je dopravováno speciálním přepravcem. V e-mailové komunikaci upozorňujeme, že v případě dobírky je při paletové přepravě třeba hradit v hotovosti.

    Tým Apollos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje ohledně reklamace vadného zboží

    Reakce obchodu APOLLOs.cz

    Dobrý den,
    váš případ jsme prověřili a rádi bychom vás požádali o upřesnění, v čem přesně je problém.
    Váš e-mailový dotaz k reklamaci byl zodpovězen, a celá reklamace byla akceptována a vyřízena.
    Pokud z vašeho pohledu něco není v pořádku, prosíme obraťte se na nás, rádi vám pomůžeme.

    Tým Apollos.cz

    • Obchod nehodlá zveřejnit ani na žádost poskytnout zákaznické telefonní číslo a jakákoli komunikace je možná pouze zdlouhavě mailem a zatím bezvýsledná urgence k dodání již zaplaceného zboží.

    NEDOPORUČUJI!!! Již nikdy více zde neobjednám nic!!!

    Reakce obchodu APOLLOs.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že máte na nákup u nás negativní pohled.
    Pokud potřebujete kontaktovat naše zákaznické centrum, můžete využít kdykoli živý on-line chat na našem webu, který je k dispozici nepřetržitě. Telefonickou podporu poskytujeme jen v omezeném rozsahu v denní době, mimo tuto dobu nás lze kdykoli a okamžitě kontaktovat uvedeným způsobem.

    Zdraví Vás tým apollos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Balík byl dodaný poškozený- roztržený, byl přelepen lepící páskou.