Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Od firmy Apollos jsem koupil tablet i Get Blackview Tab 11, dodání proběhlo standartně . Pak se ale projevila porucha a tablet se stále dokola restartoval.
    Vyhledal jsem si dle značky reklamační servis a tablet odeslal na reklamaci, tam diagnostikovali vadnou základní desku a nabídli mi placenou opravu , reklamaci neuznali z důvodu , že nepocházela z oficiální distribuce ČR. Rozhodl jsem se tablet tedy reklamovat u dodavatele, firmy Apollos a poslal na reklamaci k nim.Za cca 14 dní mi napsali zprávu ,že tablet byl poškozen ,,zkroucené šasí,, a reklamace není uznána. To , že zboží je z tzv .šedého dovozu není nikde deklarováno a je na zváženou ,zda případně o něco nižší kupní cena je výhodná- myslím ,že k reklamacím takto přistupují standartně, takže vždy si zákazník zboží ,, poškodil´´ sám a nemá nárok. U tohoto obchodu už nikdy nic nekoupím.

  • NEDOPORUČUJI!! Dne 01.12.2023 jsem si v e-shopu apollos.cz, Apollo Multimedia s.r.o., Sluneční nám. 2540/5, Praha 13, objednala externí disk, po zaplacení objednávky jsem objednávku stornovala- zjistila jsem, že nemá parametry, které jsem chtěla. Poslali mi mejl, že stihli zboží zadržet před odesláním :-) a pošlou mi zpět peníze. No, do dnešního dne mi peníze nevrátili, psala jsem jim tři mejly, ani na jeden neodpověděli. Na tel. čísle 722304050 se ozve hlas, že pro velikou nemocnost nejsou na příjmu. Jo, tak ještě tu pohádku o Karkulce. Vypadá to na dalšího podvodníka. Zítra jdu na Policii ČR a píšu info na ČOI.

  • Bohužel nemohu vložit ověřenou recenzi, protože mi nepřišel email s odkazem. V eshopu jsem zakoupil solární ohřev SLIM 360. Ohřev jsem zakoupil v předsezóně, kdy je o polovinu levnější než v létě a z tohoto důvodu bohužel nevybalil pro kontrolu, aby se studené plasty nepoškodily. Nyní nastal čas instalace a k mému překvapení v balení chyběla instalační sada a návod. Eshop mi zřejmě přeprodal zboží, které si někdo vykradl a vrátil a ani se neobtěžoval vratku zkontrolovat. Nebo obtěžoval, ale počítal s tím, že přece nikdo nenatáčí rozbalování zboží na video. Doporučuji být u tohoto eshopu velice opatrný. Jako důkaz svého tvrzení mohu poskytnout objednávku u marimexu, kde jsem si připojovací sadu musel dokoupit sám. Proč bych ji jinak kupoval, když na nic jiného nelze použít ?

  • ESHOP APOLLOS NEDOPORUČUJI díky této zkušenosti
    Byl objednán tablet Lenovo 10.3, k tomu poudzro, které udávali, že bude pasovat. Bohužel poslali pouzdro o 1cm větší, které bylo na jinou řadu.
    Špatný popis výrobků je u nich totiž normální, ale toto beru asi jako nejmenší chybu ze strany tohoto eshopu.
    Při vrácení pouzdra nebyla reklamace uznána, protože údajně bylo pouzdro použiváno. Poudro,které je o 1cm větší :)
    Následně jsem chtěl pouzdro vrátit a nabídnout někomu kdo ho upotřebí, ale na to mi bylo sděleno, že ho už nemají a že jsem si jej vyzvednul osobně :))
    Co na tom všem bylo nejhorší byl způsob jednání jejich reklamačního oddělení a to konkrétně pana Svobody, který komunikoval emaily plné zloby, hulvátství až vulgarity a přitom byl schopen ještě nazvat toto chování prozákaznickým přístupem.
    Aktuálně byla předán podnět ČOI, která bude toto chování a celkově tento eshop, prošteřovat.

    Takže za mě tento eshop určitě NE!!!

  • Po vice jak mesici od uznane reklamace mi stale nevratili penize. O dalsich problemech s timto eshopem jsem jiz psala v recenzich. Eshop urcite NEDOPORUCUJI! Je neduveryhodny a nespolehlivy.

  • NEDOPORUČUJI!!!
    Objednávka z 17.2.2023 (je 8.3.2023) nepřišla, žádná komunikace ohledně odeslání... e-shop je jen hlasová služba která nic nevyřeší a komunikace naprosto nulová... v pátek 3.3.2023 jsem se zázrakem dovolal kde mi bylo otrávený tónem sděleno ať pošlu screen a zavěsil!!!!! Nechápu

  • VAROVÁNÍ!!! Souhlasím se všemi nespokojenými zákazníky zde v diskusi přede mnou! Garance Heuréky se nekoná, mám téměř 14 dní zaplacené zboží a po urgenci k jeho dodání se distancují od odpovědnosti, kterou přenáší na dodávající e-shop APOLLOs.cz. Obchod APOLLOs.cz téměř nekomunikuje, telefonní číslo neuvádí ani jej neposkytnul na mou písemnou žádost. Po urgenci zboží se mně dostalo od nich tvrzení, že zásilku jsem nepřevzala a proto byla vrácena, a pokud ji chci, zaplatím znovu dopravné a balné. Dle sledování zásilky ale byla tato vrácena rovnou z depa bez předání kurýrovi. Dle mého intenzívního pátrání a komunikací s dopravcem jsem zjistila, že došlo k poškození zboží dopravcem, je o tom sepsán zápis, a proto jim bylo vráceno.
    Nyní nemám ani peníze ani zboží.
    NEDOPORUČUJI nikomu e-shop APOLLOs.cz!!

  • NEDOPORUČUJI!! Normálně recenze nedávám, ale v tomto případě musím udělat výjimku! Bohužel!! Zakoupený robotický vysavač byl dvakrát zaslán na opravu do této společnosti, nedodržuje se 30 dni a reklamovat můžete asi jen jednou jestli vůbec. Druhá reklamace byla okamžitě zamítnuta a ještě jsem byla osočena z toho, že jsem použila něco jiného než předepisuje výrobce. Nenechala jsem to a zaslala do jiného záručního servisu....a hurá...reklamace výrobku vyřešena!!!!! A ani to nebylo špatným používáním!! Dokonce jsem ani nepoužila nic jiného než říká výrobce :-) Pokud můžete vyhněte se tomuto obchodu velkýýýým obloukem. Komunikace katastrofální a drzost nezná mezÍ. Tento obchod již NIKDY!!!!!!!! NEDOPORUČUJI!!!

  • Rychlé dodání, ale to, co jste si z tohoto obchodu koupili, si musíte vymodlit, nemusíte reklamovat! Koupil jsem si telefon z tohoto obchodu a po třech měsících začal vykazovat chyby. Telefon jsem odeslal na vlastní náklady do obchodu Apollos a čekal na výsledky. Po dvou dnech prodejna usoudila, že telefon normálně funguje a reklamaci neuznávají. Třetí den po odeslání telefonu mi přijde dopis, že si musím z pošty vyzvednout zásilku, za kterou ještě musím zaplatit poštovné! Už jsou to tři měsíce, co se mi nedaří vyřešit problém s vadným telefonem! A v obchodě mi řekli, že se mohu obrátit na soudní orgány, pokud se mi jejich rozhodnutí o nároku nebude líbit.

  • Chtěla bych upozornit kupující na tento eshop - nedodali zboží, které jsem zaplatila předem a nereagují na mé maily s požadavkem na vrácení peněz!
    Nehledě na to, že garantovali doručení do Vánoc, takže jsem přišla o jeden dárek, se kterým jsem počítala.

    NEDOPORUČUJI!

  • Tento obchod nedoporučuji. Mám od nich herní židli do nosnosti 150kg. Po roce používání mi praskla podstava a při obrácení se na ně mě smetly ze stolu tím že jsem překročil váhový limit nebo že jsem na ni nesprávně seděl. Nejsem nejhubenější ale do 150kg mi několik desítek chybí a opravdu nevím jak bych na ni mohl špatně sedět nebo jestli si představují že jsem na ni skákal. Každopádně smeteno ze stolu a hotovo. Při objednávání vše šlo hladce, ale jak se vyskytne problém tak ho neřeší. NEDOPORUČUJI.

  • Pozor !!!
    Pozor !!!
    Pozor !!!
    Upozorňujem všetkých kupujúcich, že uvedený internetový obchod "apollos.cz" sú podvodníci ktorý vám nevrátia peniaze za tovar ktorý im pošlete spet.!!!
    Na e-maily neodpovedajú.
    Objednal som si dve elektrické dvojplotenky obj. č. 3312241 pritom jedna dvojplotenka prišla poškodená.
    Okamžite som emailom kontaktoval :
    Ivan Heřmanský
    Vedoucíreklamačníhooddělení
    Apollo Multimedias.r.o.
    Slunečnínáměstí 2540/5
    158 00 PRAHA 13
    E-mail: [email protected]
    URL: www.apollos.cz
    Bolo my z apollos odpísané, že zabezpečia odvoz tovaru a keď tovar dostanú, pošlú peniaze za tovar na môj účet.
    Pre tovar si prišiel kuriér GLS pod prepravným č. 98880393093 a prebratý tovar bol následne doručený spoločnosti apollos( čo my bolo potvrdené aj spoločnosťou GLS).
    Od toho dátumu spoločnosť nekomunikuje a na emaily neodpovedá. Samozrejme peniaze neprišli ako spoločnosť sľúbila.
    Všetku komunikáciu mám zdokumentovanú.
    Keďže spoločnosť tovar obdržala a mne peniaze na účet neprišli, na početné moje emaily neodpovedajú, tak začínam problém riešiť cez TR organy OB inšpekciu...

  • Pro mě nejhorší internetový obchod, se kterým jsem kdy komunikoval. Nepřeji nikomu řešit nějaký problém nebo reklamaci. Vyřízení mé reklamace trvalo bez mála čtvrt roku. Každý slušný obchod toto řeší do 30 dnů, jak je v zákoně. Zjevně zaběhlé praktiky vyčkávání, odsouvání, lhaní a překrucování celé věci. Tento nesolidní obchod mě do dnes dluží za poštovné, na které je při reklamaci také nárok. Apollos, - ostuda všech slušných obchodníků.

  • Už nikdy víc tento obchod APOLLOS.CZ!!
    Horor už od začátku objednávky.
    Komunikace= arogantní ženská co dostala funkci , ale neumí jednat se zákazníky !!!!

  • VAROVÁNÍ všem netušícím zákazníkům, kteří vůbec plánují něco v tomto obchodě koupit. Nechápu jak může mít obchod certifikát. Na recenze reagují falešnými informacemi a nazývají nás podvodníky, lháři, jakýsi výplodem, který se snaží obchodu poškodit. Doporučuji si přečíst negativní recenze, především jejich přehnané reakce, jelikož sami ví, kdo má pravdu.

  • Dodatek k předchozímu příspěvku, týkajícímu se vrácení přístroje Beuer. Peníze na účet mi přišly zpět do 5 dn. Obchod se choval naprosto korektně, mohu ho doporučit.

  • 17.1.2022 jsem v e-shopu Apollos.cz zakoupila přístroj na domácí měření EKG Beurer, objednávka dorazila o 2 dny později. Přístroj se se ukázal pro daný účel nevhodný, proto jsem jej po předchozí dohodě vrátila osobně do sídla e-shopu. Předání proběhlo bez problémů, pan Heřmanský přístroj zkontroloval, zdvořile se dotázal, zda chci uvést důvod, proč jej vracím, vystavil mi potvrzení o vrácení a ujistil mě, že do 14 dnů mi přijdou peníze na účet. Poté, co jsem si přečetla některé recenze na Heurece, čekala jsem, že budou s vrácením problémy - zatím však vše proběhlo zcela standardně. Zda také přijdou peníze, budu zde informovat.

  • Chce to předat na Policii České republiky, ČOI této firmě nevadí, pan Heřmanský v tom umí chodit, takže rada pro obelhané zákazníky.
    Podnět ke kontrole na ČOI podat můžete ale zároveň je třeba podat podání na kterékoliv pobočce POLICIE ČR nejlépe v místě bydliště nebo státním zastupitelství.
    Přeji pevné nervy.

  • Dobrý den,

    i já mám bohužel špatnou zkušenost a proto NEDOPORUČUJI! Lži, intriky, obviňování. Reklamace je běh na dlouhou trať. Toto je přesně ten prodejce který by certifikát Garance nákupu neměl dostat, spíše naopak. Telefon není uveden, pokud nějaký najdete na internetu, tak ho stejně nikdo nezvedá, řeknou, že oni mají milion telefonátů denně. Drží se názoru zákazník je lhář, podvodník a chce je okrást. S nimi něco řešit je jako házet hrách na zeď. Pokud si chcete ušetřit nervy a čas tak tu NIC NEKUPUJTE!!! jak se říká "Laciné 2 krát placené" a tady to platí doslova. A pak také heslo "Zákazník nemá nikdy pravdu" Vidím řešení tak na půl roku, pokud se mýlím omluvím se. Této společnosti se vyhněte.

  • Naprosto nedoporučuji v tomto obchodě cokoliv kupovat.