Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nedoporucuji!!!!
    Chci upozornit na nekale praktiky firmy Apollo. Informoval jsem COI.
    Zbozi jsme nastesti nezakoupili, ale dal jsem ho do kose a nezaplatil, posleze mi prisel vyhruzny email ze je to zavazna objednavka a ze ji musim zaplatit, jinak vse pujde pred soud..
    takove hyeni by meli okamzite zavrit
    Doufam ze jim nato nikdo nenaleti.
    Divim se ze Heureka tuto firmu jeste ma na svych strankach.

    • Dobrý den všem slušným lidem.
      No, pán je popleta a lhář.
      Učinil závaznou objednávku, řádně ji dokončil a odeslal, avšak platba nepřišla. Jak je v takových případech obvyklé, automaticky zákazníka upozorňujeme, že zboží jsme kvůli chybějící platbě nemohli odeslat. O žádných výhrůžkách nebo soudech samozřejmě ani slovo, to je lež a hloupost toho pána.
      Pán na místo toho velmi vulgárně odpověděl, a začal vyhrožovat, a namísto aby prostě a jednoduše objednávku zrušil, zahrnul nás vulgaritami a výhrůžkami.
      Ano, bohužel i takoví lidé mezi námi žijí, a my přejeme všem slušným lidem, aby byli kontaktu s takovými individuy pokud možno ušetřeni.
      Hezký den všem.

  • Nedoporučuji - stále nám dluží peníze za vrácené zboží. - budeme předávat ČOI.

  • vebverbwrbb

  • Tak opět lživé informace ze strany firmy APOLLOs.cz. Kontaktoval jsem paní hned jak mi televizi přivezli. Řekl jsem ji, že ji nebudu ani rozbalovat. Jestli ta televize byla zcela nová, opravdu nevím. Já jsem doručenou zásilku vůbec nerozbaloval a stála mi zabalena po celou dobu v obyváku. Jinak k zákazníkům nejsou vůbec vstřícní, jelikož když jsem se k nim dovolal a chtěl danou situaci řešit po telefonu s panem Heřmanským, paní mi rázně odvětila, že se mnou nic po telefonu řešit nebude. Jediná pravda je, že jsem měl opravdu objednanou jinou televizi, ale tuto objednávku jsem s omluvou zrušil. Já jsem se k firmě APOLLOs.cz choval slušně a vždy s omluvami a pravdomluvně. Nikdy by mě nenapadlo, abych si něco takového vymýšlel. Pro mě jako zákazníka bude jediné správné a spravedlivé řešení v tom, že mi vrátí oč mě firma připravila, tedy o 2837,-Kč. Protože tohle jsem ještě neviděl, aby takovéto podrazy prošly bez újmy. Jinak po tomto zveřejnění jsem se dozvěděl, že nejsem sám, ke komu se takto firma APOLLOs.cz chová. Jinak pokud se budete chtít obrátit na jednatele této firmy, neboli statutární orgán nebo jeho členové, čímž je pan Mgr. Lukáš Fejk, máte smůlu. Veškeré telefony, které jsem mohl dohledat jsou buďto nedostupné, nebo neexistují. Takže se s majitelem, který by možná dokázal celou věc zdárně pro mě jako poškozeného urovnat, nespojím. Ještě, že mám veškerou komunikaci zaevidovanou. Bude se hodit na další kroky.

  • Už jsem zde recenzi psala... negativní... a hned na druhý den mi přišel najednou mejl, že pokud odstraním recenzi, hned mi budou poslány peníze na účet... a to ještě toho dne, jak osala paní Martina. Teď už vše řeší ČOI, kde zahájili řízení o mimosoudní vyrovnání. To už je teď od e-mailu zase cca 3 týdny a pořád nic. Ale budu dál bojovat a půjdu klidně i k soudu... jsou to podvodníci!!!!! Lidičky kupujte jinde, nestojí to pak za ty problémy!

  • Na vaši reakci na tuto recenzi-

    Dobrý den,
    tímto bych rád upozornil na tuto společnost a její praktiky. Dne 7.4. 2021 jsem zaslal po telefonické dohodě zboží k reklamaci, po 28 dnech mi přišel email, co ze zbožím je. Na tento jsem obratem odpověděl a od té doby ticho po pěšině. Po několika urgencích, jak telefonických tak mailových stále bez odezvy. Nemám ani stroj za cca 7000kč a ani peníze. dnes je 28.6. 2021 a stále se nic neděje. Předávám celou záležitost ČOI a Policii ČR.

    Mé jméno je Lukáš Horský a vše co je výše napsáno je pravda a jsem vše schopen doložit do posledího bodu! Ověřte si laskavě v tom vašem neskutečném bordelu fakta!!! Jedná se o číslo objednávky 3258407 !!! Do dnes nevyřešeno!!! Reklamační oddělení jsem kontaktoval min 10x telefonicky, několikrát pomocí chatu a samozřejmě mailem. Můj mai [email protected]

  • Bohužel máme naprosto stejnou zkušenost, tak se ptám: dostali jste z nich někdo peníze za zboží, které jste odeslali na reklamaci a tím to pro ně skončilo?

    • Vážená paní Jedelská, na Vaše jméno neevidujeme objednávku, tedy ani reklamační řízení. Prosím, spojte se s námi pomocí e-mailu nebo na zákaznické lince, abychom se na danou situaci mohli podívat. S pozdravem, Eliška Kopecká, apollos.cz

    • Dobrý den, máte pravdu, objednávka byla na bratrovo jméno - řešíme to již dva měsíce, takže věc byla předána čoi a zvažujeme předání na policii, s Vámi už budou komunikovat oni.

    • Kači já řeším reklamaci už od února... vše předáno na ČOI... půjdu klidně k soudu, ale peníze chci zpět!

    • Kači já řeším reklamaci už od února... vše předáno na ČOI... půjdu klidně k soudu, ale peníze chci zpět!

    • Už jsem zde recenzi psala... negativní... a hned na druhý den mi přišel najednou mejl, že pokud odstraním recenzi, hned mi budou poslány peníze na účet... a to ještě toho dne, jak psala paní Martina. Teď už vše řeší ČOI, kde zahájili řízení o mimosoudní vyrovnání. To už je teď od e-mailu zase cca 3 týdny a pořád nic. Ale budu dál bojovat a půjdu klidně i k soudu... jsou to podvodníci!!!!!

  • Naprosto tento obchod nedoporučuji. Zakoupil jsem vysavač karcher, ihned při převzetí bylo zjištěno, že zboží je poškozeno (přepravou nebo manipulací) Postupoval jsem tedy přesně jak mají napsáno na stránkách a tentýž den jsem odeslal zpět. Paní na reklamaci mi řekla, že musí jít na posouzení k výrobci. Samozřejmě že byla zajištěna mechanická poškození (kdo by to byl čekal, když jsem to kvůli tomu vracel). Bylo mě odpovězeno, že vysavač bude odeslán zpět ke mě, že jsem si ho asi přepravou nebo špatnou manipulací poškodil sám (absolutně mi toto nejde do hlavy, když výrobek byl ihned po rozbalení odeslán zpět). Nehledě na to, že už se to řeší 30 dní.

    • Ještě dodám, že když jsem chtěl připojit na někoho, kdo tu reklamaci řeší, bylo mi odpovězeno, že reklamační technik nemá ve skladě signál a jediné co pro mě můžou udělat je, že budu čekat na e-mail (v kterém vůbec nekomunikují, tudíž čekat mužů asi až do konce života)

  • Vše šlo skvěle, než jsme museli zboží reklamovat... nejprve se vůbec neozývali a když přešvihli lhůtu 30 dnů a my odstoupili od smlouvy, napsali že je chyba na naší straně. Tak jsem pohrozila ČOI a slíbili vrácení peněz... zboží nemám už od 15.2.2021 a je konec května 2021. Nemám zboží ani peníze které slíbili před 3 týdny... pořád jen výmluvy... podala jsem žádost na ČOI na mimosoudní řešení sporu. NEDOPORUČUJI!

  • Nedoporucujem nic kupovat.Vratil som tovar za vyse 103000kc nemam peniaze ani tovar uz vyse 1,5mes.po opakovanych vyzvach ci email ci po tel mi pani hovori ze peniaze boli odoslane pondelok uz je piatok znova som volal nic sa nezmenilo.takze neviem kam ich poslali ale mne nie.vec som nahlasil na COI.cz.penale z omeskania musim dat pravnikovi ,oslovil som aj televiziu prima.takze pozor ludia

  • Nedoporučuji tento obchod.
    V lednu jsem zakoupil robotický vysavač Roborock S5Max. Vrátil jsem ho v originálním obalu do 14 dnů bez udání důvodu dle OZ. Byl v provozu asi 3x. Požadovali 40% tj. 4180 Kč a po mém nesouhlasu 20% tj. 2090 Kč ze zaplacené ceny 10450 Kč, za tzv. uvedení výrobku do původního stavu. Považuji tyto částky za nemorální obohacování prodejce na úkor kupujícího. Jsou zcela nepřiměřené. Když jsem požadoval doložení požadovaných částek, nejdříve to slíbili (paní Martina Gernešová), pak jejich komunikace skončila. Nereagují ani na emaily, ani na doporučená psaní. Mají tak zboží i peníze, které mi zadržují již tři měsíce! Prodávají zboží bez českého návodu a s nefungující aplikací. Nezbývá mi, než se obrátit na Českou obchodní inspekci a pak případně i na soud. Doporučuji Heuréce zvážit, neznehodnocuje-li takový partner dobrou pověst této společnosti, kde jsem již mnohokrát ke své spokojenosti nakupoval. Bohužel i v tomto případě. Z téměř tří stovek negativních hodnocení by měla Heuréka učinit odpovídající závěr a s takovouto firmou přerušit spolupráci a nedoporučovat její produkty.

  • Já bych chtěla týmu APOLLOS.CZ moc poděkovat. Odešel mi router, byla jsem bez internetu. Já HomeOffice, děti škola on-line, prostě zlý sen. Na Apollosu mi poradili s výběrem a nový router obratem odeslali. Do Karlových Varů mi dorazil za neuvěřitelných 11 hodin od objednání. Moc díky, jste skvělí! ;)

    Romana, KV

    • Dobrý den, Romano! Mockrát děkujeme za pochvalu! Přejeme Vám, ať se daří. Tým Apollos.

  • Příspěvek byl smazán na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuji obchod, vrácené zboží ve 14 denní lhůtě a nyní nemám ani zboží ani peníze a obchod nekomunikuje - nereaguje na maily... Obrátím se na ČOI.

    • Dobrý den,
      na každou e-mailovou zprávu odpovídáme nejpozději ten samý pracovní den, a k dispozici jsou i další komunikační kanály - telefon či chat.
      Z anonymní zprávy bohužel nemůžeme vyvodit, zda se jedná o skutečného zákazníka, abychom případně mohli záležitost prověřit a vyřešit. Pokud ano, kontaktujte nás prosím standardním způsobem, rádi pomůžeme.

  • Přidávám se s informací, že velmi NEDOPORUČUJI nákup přes tento eshop:
    - neprofesionální a velmi zdlouhavá komunikace
    - téměř se nelze dovolat, spojit se s někým, získat informace
    - zboží přišlo z poškozeným obalem a přesto jsem byla vyzvána, ať ho otevřu (poruším pečetě) a že zboží bude jistě v pořádku
    - po odmítnutí a informaci, že zboží s poškozeným obalem pošlu zpět, mi bylo sděleno, že po posouzení se vůbec nemusím dočkat vrácení celé částky
    - zboží - mobilní telefon - bylo dalším z tzv. "šedých produktů" - určeno pro polský trh
    - odstoupení od smlouvy nemá žádnou formální podobu, nikdo se neobtěžoval dát vědět, že došlo k převzetí a budou vráceny peníze
    - poslední možný den bez jakékoliv další komunikace byly peníze vráceny
    NIKDY více!!!

  • PS5 za 24200,- skladem??!! Tak díky i těmhle vydřiduchům si nemůžeme koupit PS5 v normálním obchodě za běžnou cenu. Překupníci.

    • Dobrý den, jak jistě víte, PS5 se v ČR ani většině Evropských zemí zatím v běžné distribuci koupit nedá, a bude tomu tak nejméně do léta. Zakládáme si na tom, že dokážeme sehnat i jinak zcela nedostupné zboží. Vzhledem k mnoha a mnoha dotazům zákazníků se nám zcela exkluzivně podařilo zajistit určitý počet kusů. Dovezli jsme je doslova přes půl planety, nebylo to snadné a něco to holt stojí. Chtěli jsme vyjít vstříc těm, co se nemohou dočkat. Cenu bohužel neurčujeme my, vzhledem k souvisejícím nákladům tuto konzoli prodáváme zcela bez marže - tak abychom vyšli vstříc těm, co nechtějí čekat dalších minimálně půl roku. Tedy řada našich zákazníků, kteří se již nemohli dočkat a chtějí mít Playstation 5 exkluzivně doma, tuto možnost ocenila. Pro ty, kteří považují cenu za neadekvátní se omlouváme, ale na standardní dodávky bude třeba počkat MINIMÁLNĚ do konce letošního léta.

  • NEDOPORUČUJI v tomto e-shopu nakupovat. Kupoval jsem z webu Apollos vysokotlaký čistič karcher K7 (za nemalé peníze) v květnu 2020. Do teď jsem ho měl v ruce 5x po cca 10 minutách. Jelikož již 5x byl na reklamaci a vždy když jsme stroj zapojili tak v něm bouchlo. Když už pochopím, že koupí na firmu beru riziko toho že stroj nemohu do 14 dní vrátit a dokonce je jedno kolik reklamaci udělám a nikdy nedostanu zpět peníze. Tak NEPOCHOPÍM jak mi mohou po více jak 4 měsících co jim posílám na poslední reklamaci stroj poslat fotky rozbitého stroje a říct že jim stroj přišel poškozený a slušně mě poslat někam!!! Důrazně nedoporučuji kupovat v tomto e-shopu!!! Já již začínám řešit přes právníky ale nerad bych aby i někdo další se dostal do této situace - nemít stroj ani peníze!

  • POZOR!! Zde prodávané koloběžky Xiaomi jsou z tzv. "šedé" distribuce. V praxi to znamená, že na ně nelze uplatnit oficiální záruka Xiaomi a pokud se Vám tedy něco pokazí, máte prostě smůlu a nikdo Vám jí neopraví ani na záruku, ani pozáručně!!!

    Jako třeba mně. Mám závadu na řidítkách. Zboží jsem kupoval před necelým rokem, takže by v záruce být mělo, ale když tu tak čtu zkušenosti s reklamacemi a konkrétně příspěvek od paní Šrámové ze 4.8.2020, tak přemýšlím, že si asi díl za cca 1000 CZK koupím a vyměním sám, než abych absolvoval podobný očistec, jako ona. A jen se budu modlit, aby mi na koloběžce neodešel nějaký podstatně dražší díl. Takhle to dopadá, když chce člověk ušetřit. Měli jí totiž o 1200 levnější než jiní ověření a především AUTORIZOVANÍ!!! prodejci. Takže jasně a stručně - zde už bych si nekoupil ani myš k počítači, natož nějakou dražší elektroniku, jakou je například i elektro-koloběžka...

  • Zboží které je skladem, skladem být skladem nemusí. Asi po týdnu jsem objednávku začal kontrovat a musel jsem do Apollos volat, kde mi řekli, že zboží v době objednávky nebylo skladem. Poté mi zásilku asi po 14 dnech opakovaně zaslali dobírkou, když faktura byla uhrazena. Odstoupil jsem od smlouvy a další 3 dny nikdo nereagoval. Požadoval jsem vrácení peněz a až když jsem začal vyhrožovat sporným řízením, odpověděli. Objednávka proběhla 3.3. a do dnes nemám ani zboží ani peníze. Dnes 19.3.

  • Moja skúsenosť s obchodom. Kúpil som od nich dva PC AIO. Koncom septembra 2020. Prišli veľmi rýchlo. Jeden OK, druhý poškodený. Do 14 dní sme jeden počítač vrátili na reklamáciu, ktorá sa ťahala do 16. decembra, teda vyše dva mesiace kedy mi navrhli, že mi vrátia peniaze, lebo pc nevedia vyreklamovať. Peniaze vrátili po 6 týžňoch neustálych urgencií a sľubov od nich. Nikdy žiadny sľub nedodržali.
    Stále klamali že konajú, ale nekonali.
    Peniaze vrátili až po tom, čo som dal podnet na súd na platobný príkaz.

    Ak máte problém s reklamáciou, vyplňte tlačivo A a oni vám peniaze razom vrátia.
    https://e-justice.europa.eu/content_order_for_payment_procedures-41-sk.do

    Nikdy by som u nich už nekupoval. 5 mesiacov mi zadržiavali aj tovar aj peniaze.

    Rado