Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Ceny fajn, dodání vcelku rychlé ale pokud budete chtít něco vrátit tak neuspějete. Koupil jsem vysavač manželce, jednou vysál, pro manželku byl těžký tak jsem ho vrátil. Po 8 dnech odpověď že je vysavač zaneřáděný (což tak rozhodně nebylo) a že mi ho vracejí. Nákup si rozmyslete, jestli vám za problémy s vrácením a špatnou komunikací stojí, já už rozhodně příště budu nakupovat jinde.

  • Po všech komentářích uvažuji jestli si mám u nich objednat robotický vysavač.

  • Absolutní nespokojenost a neprofesionální přístup. Důrazně nedoporučuji.

  • Velice nedoporučuji tento e-shop. A divím se Heurece, že mají tohoto prodejce ve svých službách. Dne 16.12. jsem objednala na tomto e-shopu ulici strojek, který byl skladem. Zboží jsem objednala, zaplatila a posléze mi přišel mail, že zboží už nemají a že mám poslat číslo účtu a že mi pošlou peníze zpět. Poslala jsem tedy mail s číslem účtu a další dva dny nic. Tak jsem.osla, zda odeslali peníze. Přišla mi odpověď, že stále čekají na číslo účtu. :-D Ok, poslala jsem znova, byť vím, že v prvním mailu bylo číslo už poslané. Další dny se nic nedělo, psala jsem tedy znova mail, co jim trvá tolik dní na minutové transakci. Přišla.mi odpověď, že v pátek zadali na účetním do systému můj účet a mám být trpělivá. Trpělivost mi po cca týdnu opravdu dochází. Navíc jak je možné, že někomu penize vrátí obratem (i když mi to v tomhle případě přijde jako velké science-fiction, že vůbec někomu penize vrátili) a někomu nejsou po týdnu schopni peníze odeslat. (?) Na základě hodnocení zde na Heurece jsem u tohoto e- shopu objednala a až jak nastal problem jsem začala zjišťovat podrobnosti. Bohužel. Nemyslím si, že tento obchod by měl mít nadále důvěru Heureky. A vidím , že nejsem zdaleka jediná, kdo nebyl spokojen.

  • Dobrý den, jak je možné, že zboží nelze vrátit ve 14denni lhůtě? Když si zboží objednám přes e-shop a vyzvednu osobně ve skladu. ?

    Tohle mají v obchodních podmínkách je to legální? Děkuji

    Nárok na odstoupení od kupní smlouvy dle §1829 obč. zákoníku je možný pouze v případě uzavření kupní smlouvy na dálku, tedy v případě, že kupující objedná zboží v e-shopu s doručením a převzetím mimo prostory obvyklé pro prodej. V případě, že zákazník zvolí nákup, úhradu a převzetí zboží v kamenné prodejně prodávajícího, nejedná se o kupní smlouvu zavřenou na dálku a prodávající tedy nezískává možnost odstoupení od smlouvy dle §1829 odst. 1. občanského zákoníku.

  • Dobrý večer,
    Obchod se mno nekomunikuje .
    Nedodržení zákonné lhůty pro vrácení peněz při vrácení zboží.

    Formou mailu  jsem dne 11.11.2020 využila svého zákonného práva a informovala APOLLOs.cz o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů ,uzavřené prostřednictvím internetu dne 09.11.2020 .
    Objednané zboží jsem obdržela dne 10.11.2020 a 12.11.2020 bylo následně vráceno Českou poštou balík do ruky (nebylo ani rozbalené ani použité ).Doručeno, potvrzeno Českou poštou a převzáno na adrese dne 16.11. 2020 .
    Po několika urgencích, stále nemám peníze.
    Brhlová Alena

  • Nenakupute u této firmy na IČO. Zboží nelze vrátit, ani vyměnit za jiné.
    Koupil jsem telefon do firmy, ihned po převzetí jsme zjistili, že telefon je pro nás nepoužitelný. Nerozbalený a zcela nepoužitý jsem ho chtěl vrátit. K mému překvapení to tato firma neumožňuje - z odůvodněním, že nemusí, tak to nedělá. Vím, pakliže je to na IČO, tak ze zákona nemusí, ale všichni naši dodavatelé to dělají bez problému. Pozor tedy, nenakupujte u tohoto prodejce na firmu. Respektive nenakupujte u něj raději vůbec.
    8 x jsem jim volal - ani 1x to nevzali. Jen automat a pak nic. Vlastní zamítnutí nerozbaleného zboží, jim trvalo přes mail, celých 6 dnů.

  • Apollos.cz je nejhorší obchod se kterým jsem se setkala.
    V prosinci jsem zakoupila koloběžku Xiaomi.
    Začátkem června 2020 začala pípat což znamená vadu.Po konverzaci s pánem jsme koloběžku osobně přivezli,dostala jsem papír o reklamaci ta byla 12.6.2020.
    Nikdo se neozval,tak jsem psala a vždy jsem dostala stejnou odpověď že až budou mít bližší info že se ozvou,ani jednou se nikdo neozval. 12.7.2020 stále koloběžka opravena nebyla i když jsem žádala aby byla aspoň do 20.7 kdy si ji chtěl vzít syn sebou na dovolenou,tak stále nic!.
    Odstoupila jsem tedy od smlouvy po 30ti denní reklamaci, s tím že odesílají 30.7.2020 tedy peníze.
    Dnes je 4.8.2020 a nemáme koloběžku ani peníze.
    Jen samé lži,telefon už nikdo nebere!
    Lidi nákup dobrý ale nedej bože něco vrátit to už nekomunikují a jen lžou a lžou.
    Předávání vše dál já už na ně nemám nervy.
    Neschopný lidi a nespolehlivý shop!

  • Eshop bych zaradil mezi rizikove weby. Na svych strankach uvadeji zavedejici informace o zbozi a kdyz Vam dorazi neco uplne jineho nez jste si objednali, tak delaji velke problemy s vracenim zbozi. Musite jet se zbozim na vlastni naklady az nekam za Prahu nebo zbozi na vlastni naklady znovu zabalit a zaslat jim nazpatek. Tohle jiz nema v konkurenci slusnych internetovych webu obdobu. Pres uvedeny web bych si jiz nikdy zadne zbozi neobjednal.

  • Naposledy jsem dala nejhorší recenzi, beru zpět. Došlo k velkému nedorozumění, zboží mělo stejný kód, ale jiného typu, což firma nemohla vědět. Do krabice nevidí. I po delší době jsme se domluvily o vrácení.

    Eva

    • Děkujeme jsme rádi, že se celá věc vysvětlila i zde.
      s pozdravem,
      vaše apollos.cz

  • původně jsem zde chtěl udělat nákup.ale po tom co jsem si zde přečetl,tak ani náhodou.

  • Jelikož pod recenzi už psát nemůžu, chtěla bych se vyjádřit k tomu, co napsal Adam z Apollos na tu moji:
    Vážený Adame,
    zrovna vy jste ten člověk, s kterým jsem komunikovala po celou dobu. A s jehož přístupem k řešení celé situace jsem hrubě nespokojena.
    A) Modrou variantu smartphone jste mi nebyl schopen dodat, přesto, že web hlásal, že je telefon skladem, a to ani ve chvíli, kdy jsem se rozhodla od objednávky napůl ustoupit. Kdyby ten druhý telefon, ve zlaté variantě, nebyl pro někoho jiného, zruším objednávku celou.
    B) Pokud mi telefon nejste schopen dodat, a na stránce inzerujete, že je skladem, a to i ve chvíli, kdy Vámi uvedená dodací doba MODRÉHO telefonu bude možná "konec března", pak by mě zajímalo, jak jinak byste to chtěl charakterizovat, než jako lež.
    C) Mám screenshoty našeho posledního chatu od A až do Z. Rovněž jsi dobře vzpomínám, jak jste byl po telefonu velice nepříjemný a použil slovo "do prdele". Ten hovor jsem si nenahrála, ale vy možná ano? Tak si ho prosím přehrajte znova.

    Já chápu, že si chcete chránit zadek, ale Vaše reakce je přesně taková, jak jste se choval po celou dobu: já nic, já muzikant. Jak chcete. Možná, že bych si napříště měla promluvit s Vaším nadřízeným. Tak jako tak pevně doufám, že žádné příště už nebude. Nenakoupím u Apollos ani kdyby měl nejlepší ceny v celé Evropě.
    Mějte se, jak uznáte za vhodné.

  • - MÍNUS -Po rozbalení zboží jsem zjistil ,že zboží mě nevyhovuje.Okamžitě ten den zabaleno a odesláno zpět s tím že požaduji výměnu zboží.Nebylo mě vyhověno !Tak že jsme požádali o formulář na vrácení zboží do 14 dnů.Nevedou a dokonce to podle zákona co jim to přikazuje nejspíš ani nedělají.Doporučeně jsem zaslal písemně odstoupení od kupní smlouvy dle občanského zákoníku a přestali komunikovat .Poslali podivnou elektronickou fakturu ,jelikož nejde vytisknout s razítkem a podpisem pracovníka co ji vystavil.Počkám podle zákona na vrácení peněz a potom se obracím na ČOI a po vyjádření na soud .Tato firma nezná a nebo nechce znát zákon o vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu !Zákon EU a ČR.

  • Umax VisionBook 10Q Plus UMM200V1M za 1998,-
    po kliknutí na tento odkaz mě to hodí do vašeho šopu na tablet:
    UMAX Tablet VisionBook 8Q Plus

    Nějaká manimulace s feedem?