Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka dorazila na prodejnu rychle. Ráno jsem byl na prodejně 9:01, prodejce k zavřené prodejně dorazil cca 9:10-9:15. Čekal bych nějakou omluvu, ale dobře asi nepochopil, že sem na něj čekal. Vstoupím hned za ním do prodejny a pozdravím - bez odpovědi, navíc zmizel kdesi vzadu (asi zapnout světla, odložit bundu), ale prostě nic se nedělo. Tak jsem objednávku zrušil..

    O pár dnů později se mi ozval někdo z vedení - zde mi bylo vysvětleno, že jsou přece zácpy a mám to chápat (taky dělám ve službách - a ano může se to stát, ale tak se snad omluvím ne?). Jediný další zájem vedení byl zjistit kdy a který prodejce se tak choval, že ho finančně potrestají... No s tímto přístupem přeji hodně štěstí, já budu nakupovat jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Jedná se o rozbalené zboží (starý typ tiskárny).
    Toner ale měl ulomenou páčku z plastu, která při zasunutí odkrývá válec.
    Mohli jsme být na to upozorněni.

    Reakce obchodu amio.cz

    Dobry den,
    Kupovali jste rozbalené a poškozené balení. To bylo psáno i u produktu a máte to i psáno v přijetí objednávky.
    Pokud byl samotný toner poškozený proč se to prosím dozvídáme až z vaší recenze?
    V našem zájmu určitě není někomu zasílat poškozené zboží. Na druhou stranu není v našich silách před expedicí kontrolovat funkčnost všech výrobku. Samozřejmě se někdy stává, že zákazníkovi dojde nefunkční nebo poškozené zboží. Zatím ve všech případech jsme to vždy řešili výměnou nebo vrácením peněz. Samozřejmě za předpokladu, že nám to zákazník napsal.
    Je smutné, že jste si dal tolik práce s vyplněním dotazníku, ale napsat nám mail, že vám došlo poškozené zboží bylo asi moc práce.
    Ze zákona máte právo na reklamaci nebo odstoupení od kupní smlouvy.

    www.Amio.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přes telefonické zrušení objednávky (bohužel již odeslané) z důvodu neúplné informace ohledně kompatibility zboží mi byla po nevyzvednutí zásilky zaslána faktura na 149 Kč jako náklady s nevyzvednutou objednávkou.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nedoporučuji, o tom zda objednané zboží dorazilo na prodejnu měla informovat sms - ani po dvou týdnech nedorazila. Dvakrát jsem na prodejnu telefonoval, telefon nikdo nebere. a nakonec dojde email abych ohodnotil svůj nákup:)

    Reakce obchodu amio.cz

    Vážený pane Juřčík,
    My jsme dokonce vaši objednávku stornovali z důvodu, že jste si ji do 7 pracovních dnu nevyzvedl.
    Také se prosím podívejte do svého telefonu a ty nepřijaté hovory z 18.9. v 15:23 a v 15:31 jsou od nás když jsme vám volali zpět, ale nikdo to nezvedl a ani jste nevolal zpět.
    Je trochu s podivem, že pokud je problém s nějakou objednávkou tak si tento druh zákazníku dá práci s vypsáním dotazníku od Heureky, ale napsat na mail dotaz kde je problém je již moc práce.
    Takže prosím přijměte naši omluvu, že vám nedošlo info k vyzvednutí zboží, ale z naší strany bylo odeslané a prověřujeme zda nebyla chyba na straně našeho operátora zpráv.

    www.Amio.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na jejich kontaktní adrese nikdo nevyzvedává balíky. Pokud byste chtěli vrátit či reklamovat zboží, tak budete mít problém.

    Nedoporučuji nákup v tomto obchodě.

    Reakce obchodu amio.cz

    Vážený pane,
    proč se o tom, že nějaká vaše zásilka s reklamací nám nebyla doručena až vaší recenze?
    Proč jste nám nenapsal mail. Denně k nám přijíždí celkem 6 dopravců a někteří i 2x denně.
    Všechny zásilky přebíráme a reklamace řešíme tak jak nám ukládá zákon. Nemůže být chyba s doručením na straně dopravce?
    Takže přijměte tedy naši omluvu, že nám vaše zásilka nebyla doručena . Proč nebyla doručena opravdu nevíme a z vaší strany jsme neobdrželi žádný mail o odeslání reklamace a ani trasování zásilky.
    Prosíme napište nám na [email protected], aby jsme vše dořešili.

    www.Amio.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Zatím nic nepřišlo

    Reakce obchodu amio.cz

    Vážený pane,
    Vaše objednávka byla připravena k vyzvednutí v den objednání. Do dnešního dne jste si ji nevyzvedl.
    Z naší strany zaslán mail a SMS o osobním odběru.
    Pokud byl nějaký problém a info o osobním odběru vám nedošlo, mohl jste nám napsat na mail kde je problém.
    Místo toho radši píšete recenzi.

    www.Amio.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • zboží došlo relatívne za krátku dobu

    Arogantné jednanie. Po zakúpení hodiniek mi fungovali necelé 2 mesiace. Pravdepodobne cena na úkor kvality. Pán, ktorý mi volal bol arogantný, dokonca si dovolil zvýšiť hlas.

    Reakce obchodu amio.cz

    Vážená paní,
    Zde se píše recenze na obchod a ne na zboží.
    Vy jste si objednala hodinky od Samsungu 10.5.2018 v 21:11 hod a zboží bylo expedováno na vaši adresu následující den.
    Takže expedice byla okamžitá.
    To, že hodinky mají výrobní vadu nás mrzí, ale hodinky nevyrábíme, ale jen prodáváme. To se prostě stává, že se někdy něco rozbije a od toho zde máme záruku. Možná patříte mezi hrstku vyvolených, kteří v životě nikdy nic nereklamovali.
    Vaše teorie, že hodinky se rozbili pravděpodobně z důvodu nižší ceny nechceme komentovat. Parametr nízké ceny, ale byl pro vás rozhodující pro nákup.
    Takže zašlete k nám na reklamaci jak jsme vám psali v mailu.
    No a k tomu arogantnímu jednání. Kolega co s vámi mluvil vám řekl, aby jste nebyla v komunikaci vulgární a nepoužívala termín prd..el. atd. Takže pokud během telefonátu vás důrazně upozornil, aby jste nepoužívala sprostá slova tak je to z vaší strany naše arogance?


    www.Amio.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace
    • Arogantní majitel
    • Problémy s vrácením peněz

    V zákonné lhůtě jsem objednávku zrušil, teď z nich tahám peníze. Majitel arogantní, do telefonu mi řekl, ať pošlu mail (když jsem řekl, že bych to raději řešil telefonicky, řekl mi, že jestli počkám na drátě hodinu než přijde z oběda tak klidně :)), kolegyni s telefonem rovnou praštil. Na maily nereaguje. Takže se potkáme zřejmě u soudu.

    Reakce obchodu amio.cz

    Vážený pane,
    Vaše asistentka volala na telefon a bylo ji řečeno, že jsem na cestě na oběd a nejsem schopen na její dotaz po telefonu odpovědět a zda je možné zaslat dotaz na mail, aby jsme prověřili kde je chyba.
    Co je na tom prosím arogantního?

    Komunikace a problém s vrácením peněz.
    Ono už vrácení vámi objednaného zboží byl malý porod, když jste nám tvrdil, že jsme vám dodali něco jiného než jste si objednal.
    I když jsme vám ukazovali detail vaší objednávky, že jsme vám dodali to co jste si objednal a i stejné zboží jste měl i vy v mailu o potvrzení objednávky stále jste tvrdil, že jste si objednal jiné zboží.
    Asi nemáme po večerech nic jiného na práci než zákazníkům prohazovat zboží v objednávkách.
    Vy jste svou objednávku vytvořil na IČO firmy. V tomto případě nemáte právo na odstoupení od kupní smlouvy, ale co by jsme neudělali pro spokojeného zákazníka. Byl vám vystaven dobropis na vrácené zboží. Z důvodu, že jsme v obchodním kontaktu firma s firmou a navíc oba subjekty jsou plátci DPH je nutné dobropis nejen podepsat, ale také napsat datum převzetí.
    Tuto povinnost nám dává zákon o DPH a my budeme tento zákon dodržovat.
    Bylo vám ústně řečeno, jaké náležitosti musí mít dobropis, aby mohl být proplacen. Dobropis jste nám zaslal, ale bez potvrzeného data přijetí. 2x jsme vám psali, že bez všech náležitostí nebude proplacen. Tak jste nám ho zaslal znovu a znovu bez potvrzení data přijetí. Do dnešního dne jsme od vás dobropis s potvrzeným datem převzetí neobdrželi.
    Pokud to nechcete dělat tak to nedělejte, ale my budeme trvat na dodržení všech potřebných údajů tak jak nám ukládá zákon o DPH.

    www.Amio.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nefunkčnost dodání zboží

    zboží mi nedorazilo, nemám ani informaci co se s mojí objednávkou stalo. Takovou negativní zkušenost jsem ještě nezažil .

    Reakce obchodu amio.cz

    Vážený pane Zpěvák,
    Vy jste si svoji objednávku vyzvedl 18.6.2018 v 10:53 hod.
    https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani/3796241745
    Děkujeme za negativní recenzi, ale pravděpodobně píšete recenzi na jiný obchod.

    www.Amio.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Prodává nekvalitní zboží

    Reakce obchodu amio.cz

    Vážená paní,
    přijměte naši omluvu, že výrobce vyrobil pro vás vadné zboží.
    Jsme jen prodejci a zboží nevyrábíme, ale jen prodáváme.
    Po této vaší zkušenosti tedy doporučujeme již nikdy nekupovat výrobky značky Samsung, aby se vám nestalo, že zboží bude mít vadu.

    www.Amio.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Objednavka byla dorucena, ale musel jsem upresnit dopravci adresu, protoze mezi Heureka, amio.cz a logistikou neni predana adresa v puvodnim zneni. Adresa firmy totiz nebyla dopravci znama (pouze me jmeno). Jelikoz na adrese sidli vice firem, je pravdepodobne, ze by zbozi nedorazilo.

    Reakce obchodu amio.cz

    Vážený pane,
    při čteních některých recenzí nevíme zda se smát nebo brečet.
    U vás je to spíše k pláči.
    Vy jste ve své objednávce uvedl jen jméno, adresu a telefonický a mailový kontakt.
    Ve formuláři pro objednávku máme možnost vyplnit firmu a také je možné do poznámky dopsat, že se jedná např. o druhé patro dveře číslo 55. Nic takového jste nevyplnil.
    Přijměte tedy prosím naši omluvu, že nás mělo napadnout vám zavolat nebo napsat mail , že na uvedené adrese sídlí mnoho firem a nastanou problém s doručením pro upřesnění dodací adresy.

    www.Amio.cz

  • Zbozi "SKLADEM" trva dva dny nez si ho muzete vyzvednout na prodejne. Neprijemny prodavac.

    Reakce obchodu amio.cz

    Vážený pane.
    U produktu byl jasně napsán termín kdy zboží bude připraveno k vyzvednuto.
    Označeno KDY ZBOŽÍ DODRŽÍM.
    Tento termín jsme na 100% splnili jak jsme psali.
    Prosím nepočítejte do doby dodání i neděli, kdy nepracujeme.
    99% zákazníku chápe význam psaného textu a pak zde máme 1% ostatních zákazníků. V přijetí objednávky jsme vám psali:
    V případě osobního odběru vyčkejte na SMS a mail, že je zboží připraveno k vyzvednutí.
    Vy se stavíte v pondělí ráno v 9 hodin a ten nepříjemný prodavač vám jen vysvětlil, že zboží pro vás bude dopoledne vychystané, ale jen musíte vyčkat na SMS.
    Přijměte tedy naši omluvu, že nepříjemný prodavač se vám snažil vysvětlit proč je tento text v mailu o přijetí objednávky a že zboží bude připraveno během dopoledne k vyzvednutí a musíte počkat na SMS

    www.Amio.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nemá výhody
    • je na prd
    • nenakupujte zde
    • objednal jsem si v tomto obchodě zássilku, kterou jsem ihned zaplatil, po týdnu mi tvrdil obchodník, že se ztratila u dodavatele, ale musel jsem se ptát, sami o sobě nebyly schopni se ozvat... peníze ovšem poslali docela rychle...

    Reakce obchodu amio.cz

    Dobry den,
    to, že se zásilka ztratila nás mrzí a omlouváme se.
    Posíláme mail o expedici a trasování zásilky. Je snad hlavně ve vašem zájmu si doručení zásilky hlídat. Opravdu nekontrolujeme zda byla zákazníkovi zásilka doručena.
    Myslíme, že po vašem upozornění jsme vše zařídili k vaší spokojenosti.

    www.Amio.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednávka přes internetový obchod proběhla v pořádku a velmi rychle, ale následné jednání pracovníka pobočky bylo otřesné a velmi neprofesionální.

    Reakce obchodu amio.cz

    Vážený Martine.
    Vy jste si zboží nechal zaslat na pobočku Zásilkovny. To není náš obchod a je to jen odběrné místo.
    Tak se vám tedy za neprofesionalitu na výdejním místě omlouváme.

    www.Amio.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádnou jsem nenašla
    • ztracené zboží

    Na kontaktním telefonu to opakovaně nikdo nebral, kdybych se po výrobku nesháněla sama, tak by snad na to ani nepřišli, že se jim zboží ztratilo.

    Reakce obchodu amio.cz

    Vážená paní,
    proč zde lžete?
    Jediné v čem máte pravdu je, že se zásilka ztratila u dopravce.
    Malá rekapitulace naší telefonické komunikace.
    10.5 v 9:13 nepřijatý hovor od vás.
    10.5. v 10:37 jsme vám volali zpět délka hovoru 00:42
    10.5 v 13:32 nepřijatý hovor od vás.
    10.5 v 14:03 jsme vám volali zpět délka hovoru 00:28

    15.5. v 13:40 jsme vám volali délka hovoru 01:24
    15.5. v 17:15 jsme vám volali telefon nikdo nezvedl.
    15.5. v 17:33 nepřijatý hovor od vás.
    15.5. v 17:50 jsme vám volali délka hovoru 00:28
    Takže pokud jste se nemohla dovolat tak jsme vám vždy volali zpět a také jsme vás sami kontaktovali.
    To že se zásilka ztratila u dopravce nás mrzí a omlouváme se, ale neumíme ovlivnit vše.

    www.Amio.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Reklamace v tomto obchodě totální katastrofa. Zaměstnanci jsou nekompetentní - nejprve dodají nekompatibilní zboží, při následné reklamaci pak odepisují pouze na každý druhý email. Argumenty podpořené konkrétními paragrafy nerespektují (zjevně jim ani nerozumí), zadržují peníze 2 měsíce. Bohužel se do mailu nikdy nikdo nepodepsal, takže není ani koho jmenovat.

    Reakce obchodu amio.cz

    Vážená paní U.
    Souhlasíme, že platba za dobropis odešla od nás po datu splatnosti.
    Na druhou stranu je, ale potřeba vysvětlit proč se platba prodloužila. Vy jste nám zasílala zboží na reklamaci. Byl vám vystaven dobropis tak jak si myslíme, že nám přikazuje zákon. Ve vašem případě se jednalo o proplacení ceny dopravy zboží k vám.
    Zákon říká, že zákazník má právo na proplacení, ale počítá se nejnižší ceny dopravy. Vy jste stále od nás požadovala proplacení plné částky.
    Celou záležitost jsme konzultovali s ČOI a Dtestem a ti nám také dali za pravdu, že postupujeme dle zákona.
    Po potvrzení těchto informací jsme vám peníze odeslali.

    www.Amio.cz