Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží přišlo poškozené, díky nevhodnému zabalení objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    zasláno jiné zboží , resp. barva zboží
    na e-maily nereagováno (ohledně výměny zboží atd.)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Šílený obchod. Objednal jsem zboží, které bylo /aspoň jak měli uvedeno/ ihned k odeslání. Doposud nic nepřišlo, volal jsem tam a bylo mě sděleno, že ho převzal kurýr GLS. Dnes jsem opět volal a paní mě řekla, že to prověří a zavolá. Nic se nestalo, zítra budu volat opět. Pravděpodobně si z lidí dělají prdel, nevím. Nebo je to banda diletantů. Proto před nimi ostatní kupující musím varovat!!!!!!!!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • POZOR - je to jako nákup z číny na "aliexpres" - prodávají zboží které sice podle fotek vypadá OK, ale ve skutečnosti je to nejhorší možná kvalita, vyrobeno pomalu z papíru (nějaký "bláto-ZetAl") kroutí se to jen co to nasadíte na normální nářadí, kromě toho je to vyrobeno tak špatně, že se to ani nedá použít k určenému účelu.
    • Ani když jsou na výše uvedené upozorněni, tak to nijak neřeší, produkt prodávají dál a nespokojený zákazník ať to (na vlastní náklady!) vrátí nebo reklamuje! Takže je to ze strany obchodu vědomé klamání zákazníka.
    • Dodané zboží neodpovídá fotografii v eshopu!!!

    Nedoporučuji a tento pochybný shop hlásím na ČOI.

  • Dlouhá dodací doba, do dnes mi nebyla dodána faktura , urgoval jsem jeji dodání několikrát, ale marně.
    Jsem hodně nespokojen
    Filip

    Reakce obchodu amio.cz

    Dobrý den,

    vážený zákazníku, proč zde neuvedete, že jste uvedl chybné fakturační údaje (uvedl jste neplatné IČ a z tohoto důvodu vám faktura ještě nebyla vystavena a byl jste o této skutečnosti informován). Na vystavení faktury je ze zákona lhůta 15. dní. Vše máme také napsáno v obchodních podmínkách, se kterými jste souhlasil.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přišel mi poškozený nefunkční přīstroj,reklamace zatím nevyřízena,mizerná komunikace,

    Reakce obchodu amio.cz

    Na poškozený produkt jsme vám zaslali svoz a vyměnili jej za nový.
    Dle informace od kurýrní služby jste si již nový produkt převzal.
    V čem tedy spatřujete, že nekomunikujeme? A proč uvádíte nepravdivé údaje, že reklamace nebyla vyřízena?

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Poškozené zboží

    Reakce obchodu amio.cz

    Kontaktujte nás na emailu [email protected] a zašlete fotografie, na kterých je poškození produktu nebo zásilky. Budeme se snažit celou záležitost co nejrychleji vyřešit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Člověk na chvíli ušetří peníze, protože tady si to nekoupí...
    • Obchod nekomikuje. Prodejna je zavřena.

    Jeden velkej průser....

    Reakce obchodu amio.cz

    Dobrý den. Velice se omlouváme, ale jednalo se o bývalého provozovatele eshopu na adrese www.amio.cz, kde byl nabízen zcela jiný sortiment. Od 01.06.2022 je na eshopu AMiO.cz nově spuštěn internetový obchod s autodoplňky, který provozuje firma NET Space s.r.o. jako autorizovaný prodejce značky AMiO v ČR. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Reklamace, která trvá již víc než dva měsíce není stále vyřízena a obchod nereaguje na maily ani telefony, kamenná prodejna uzavřena

    Nedoporučuji nákup žádného zboží, záruka nemůže být poskytnuta v zákonem daném rozsahu.

    Reakce obchodu amio.cz

    Dobrý den. Velice se omlouváme, ale jednalo se o bývalého provozovatele eshopu na adrese www.amio.cz, kde byl nabízen zcela jiný sortiment. Od 01.06.2022 je na eshopu AMiO.cz nově spuštěn internetový obchod s autodoplňky, který provozuje firma NET Space s.r.o. jako autorizovaný prodejce značky AMiO v ČR. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodaná baterie do telefonu se bohužel ukázala jako vadná. Na dotaz jak postupovat při reklamaci nepřišla žádná odpověď. Zásilka s reklamací nebyla převzata a byla vrácena zpět. Nedoporuči.

    Reakce obchodu amio.cz

    Dobrý den. Velice se omlouváme, ale jednalo se o bývalého provozovatele eshopu na adrese www.amio.cz, kde byl nabízen zcela jiný sortiment. Od 01.06.2022 je na eshopu AMiO.cz nově spuštěn internetový obchod s autodoplňky, který provozuje firma NET Space s.r.o. jako autorizovaný prodejce značky AMiO v ČR. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem sklo na mobil. Dostal jsem automatické potrvrzení.. ani po týdnu se nikdo neozval. Psal jsem mail bez odpovedi.. Sklo bylo dle webu skladem. Kopil jsem už jinde. Naštestí je hodně konkurence...

    Reakce obchodu amio.cz

    Dobrý den. Velice se omlouváme, ale jednalo se o bývalého provozovatele eshopu na adrese www.amio.cz, kde byl nabízen zcela jiný sortiment. Od 01.06.2022 je na eshopu AMiO.cz nově spuštěn internetový obchod s autodoplňky, který provozuje firma NET Space s.r.o. jako autorizovaný prodejce značky AMiO v ČR. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží ani po 6 týdnech nedorazilo, obchod nekomunikuje.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • stejná firma provozuje dva e-shopy se stejnou adresou provozovny -
    • prodavač to popřel
    • i na amio.cz různé ceny na přehledu a jiné, dražší, na detailu zboží - prý chyba programátora
    • nevýhodné obchodní podmínky - zákazník má víc povinností než práv (např. skladné 30 Kč/den při nevyzvednutí)
    • na webu existují různé verze obch. a reklamačních podmínek vč. poplatku 2 % za platbu kartou (i když někde to už prodejce opravil)
    • reklamační podmínky z roku 2006
    • prodávající slíbil zboží za nižší ze dvou zobrazovaných cen, jakmile programátor chybu opraví, místo toho ještě téhož dne večer bylo zboží nabízeno za novou, nejvyšší cenu (na přehledu stále původní) a má objednávka ve stavu storno
    • prodejce proti mé vůli stornoval objednávku a ani mě o tom neinformoval - domnívám se, že toto je nezákonné

    Vybrala jsem si tento e-shop pouze proto, že byl na Heurece jako Ověřený zákazníky a dokonce jako Garantovaný nákup. Bohužel přes Heureku bylo nabízené pouze zboží v jiné barvě, proto jsem musela nakoupit sama.
    Když jsem procházela e-shopy, všimla jsem si podobnosti stránek sunnyshop.cz a amio.cz. Oba provozuje spol. Dasi s.r.o. a oba mají mít provozovnu na stejné adrese. V SUNNYSHOP stálo vybrané zboží 890 Kč, ale nešlo je osobně vyzvednout. Na Amio se na přehledu nebo při vyhledávání zboží zobrazovala také cena 890, ale na detailu zboží byla cena 990 Kč. Zboží jsem tedy objednala s osobním vyzvednutím s tím, že správnou cenu ověřím na prodejně. Prodavač - arogantní pán se žvýkačkou se vymluvil na chybu programátora, přesto slíbil, že mi zboží nechá za nižší cenu, tedy 890 Kč, jakmile programátor druhý den chybu opraví. Ještě ten večer jsem zjistila, že na amio.cz je u zboží nová cena 1049 Kč (na přehledu stále 890) a má objednávka ve stavu Storno! Prodávající tedy bez mého vědomí objednávku zrušil, přestože jsme byli domluveni, že si ho další den vyzvednu, a ani mě o tom neinformoval - nepřišel ani žádný e-mail nebo SMS o změně stavu obj., kdybych si to nezkontrolovala sama, šla bych tam zbytečně. Navíc to bylo v týdnu před vánocemi, naštěstí se mi podařilo sehnat zboží včas jinde a jsem ráda, že už s tímto obchodem nemám nic společného a nebudu muset řešit příp. reklamace. Zvažuji podnět ČOI.

    Reakce obchodu amio.cz

    Dobrý den. Velice se omlouváme, ale jednalo se o bývalého provozovatele eshopu na adrese www.amio.cz, kde byl nabízen zcela jiný sortiment. Od 01.06.2022 je na eshopu AMiO.cz nově spuštěn internetový obchod s autodoplňky, který provozuje firma NET Space s.r.o. jako autorizovaný prodejce značky AMiO v ČR. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Amio.cz nedoporučuji.Zboží,které měli skladem,neposlali a objednávku na Heureka.cz stornovali.Vymlouvali se na lokalizaci u dopravce a jiné prý nemají.Emailová komunikace beze jména.

    Reakce obchodu amio.cz

    Dobrý den. Velice se omlouváme, ale jednalo se o bývalého provozovatele eshopu na adrese www.amio.cz, kde byl nabízen zcela jiný sortiment. Od 01.06.2022 je na eshopu AMiO.cz nově spuštěn internetový obchod s autodoplňky, který provozuje firma NET Space s.r.o. jako autorizovaný prodejce značky AMiO v ČR. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku mně zrušili až po několika dnech. Mohli to udělat dříve, objednala bych jinde a přišlo by to do Vánoc!

    Reakce obchodu amio.cz

    Dobrý den. Velice se omlouváme, ale jednalo se o bývalého provozovatele eshopu na adrese www.amio.cz, kde byl nabízen zcela jiný sortiment. Od 01.06.2022 je na eshopu AMiO.cz nově spuštěn internetový obchod s autodoplňky, který provozuje firma NET Space s.r.o. jako autorizovaný prodejce značky AMiO v ČR. Děkujeme za pochopení.

  • Bylo vydáno jiné zboží, naštěstí byly vráceny peníze.

  • Momentálně nemám co hodnotit , jelikož mi zboží zatím nebylo doručeno !!
    Doufám, že to stihnou do vánoc , jinak si to můžou nechat skladem !§

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace na úrovni 5 letého dítěte,má dojít potvrzení objednávky, nedošlo nic.

    Reakce obchodu amio.cz

    Pane Žilka,
    vy jste trochu méně chápavý.
    Několikrát jsme od vás žádali číslo vaší objednávky. To jste nám nebyl schopen říct a také jsme vám psali, že na vaše jméno žádnou objednávku neevidujeme. Celou dobu nám píšete, že žádné číslo objednávky nemáte a že objednávku musíme mít. X krát psáno, že objednávku nemáme.
    Nakonec jste nám číslo objednávky zaslal, ale tu jste vytvořil na úplně jiné jméno než jste nám celou dobu psal.
    Máte pravdu, že komunikace s vámi byla na urovní 5-ti letého dítěte.
    To ani nemluvíme o skutečnosti, že jste si u nás letos vytvořil celkem 7 objednávek a vyzvedl jen jednu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Stačí se podívat na recenze.

    Reakce obchodu amio.cz

    Dobry den,
    Chápeme vás dobře? Vy jste si u nás vytvořil objednávku o které jste dopředu věděl, že si ji nevyzvednete z důvodu negativních recenzí. Zboží jste si ani nevyzvedl a napsal nám negativní recenzi, protože máme i negativní recenze?
    To jste nám tvrdil do telefonu a i do mailu.
    To jako myslíte vážně?