• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zábradlí a měl jsem doplňující dotazy, které jsem poslal emailem. Bohužel jsem neobdržel žádnou odpověď.
    Obchod má bohužel problém s komunikací.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na poptávku na nacenění zábradlí nikdo nereagoval. Následně jsem přes jejich eshop objednal díly na zábradlí sám. Firma nereagovala. 2 x jsem jim volal, pán mi vždy slíbil, že vystaví fakturu a začnou hned řezat zábradlí, jak zaplatím zálohu. Nic však neposlali. Poslal jsem jim tedy ještě jednou email, kde jsem se se ptal na termín vyřízení objednávky - nikdo dosud neodpověděl. Po týdnu jsem do firmy novu volal, kdy pán, co zvedl telefon zase slíbil, že fakturu zařídí. Nic se nestalo. Objednávku jsem nakonec zrušil, zákazník byl "nadšený", že na nastávající zimu ještě nemá zábradlí na schody. Firma nijak nespolupracuje, neodpovídá, v telefonech jen muž slibuje a nic z toho nedodrží.

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na objednávku se nikdo ani neozval :-(
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží nedorazilo najednou kompletni.
    • Montážní technik,který se měl ozvat se za 14 dnů neozval a na mých 10 neprijatych hovorů nereaguje.

    Lituji koupě zboží tomto obchodě.

    Reakce obchodu Alzábradlí

    Nechápu čeho litujete. Máte možnost vše vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Pokud jste nebyl spokojený s montážním technikem, měl jste nás informovat, našli bychom jiného.