Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Superr
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Rychlé dodání.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání zboží
    • Dobrý výběr zboží za dobré ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Alza je vždy super - zkušenost od r. 2008
    • Výběr zboží
    • Jednoduchá reklamace
    • Neznám
  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Široký sortiment
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedošlo po 6 dnech

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Jako vždy rychlost vyřízení
    • Jako vždy příznivá cena
    • Vstřícný a milý personál pobočky Olomouc
    • Dostupnost
    • Nic
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dorá orginizace.

    Bez problémů.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost dodání, cena a záruka.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zatím vždy maximální spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlý nákup. Přehledný e-shop. Díky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Spolehlivý nákup a doručení zboží
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Doprava. Prý nelze vynést i když byla zaplacena doprava až do bytu. Datart druhý den to stejne zboží naprosto bez problémů
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé vyřízení a dodání
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Celkem spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost
    • olehlivost
    • 2
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • provoz i v so a ne
    • rychlost

    rychlé, dobrá cena, vše v nejlepším pořádku, děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    asi by to byl dobrý obchod, kdyby plnily alespoň 0,12% z toho co uvádějí v reklamách, ale takhle ho svým známýn doporučit opravdu nemohu

    Reakce obchodu Alza.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Jsem ráda, že jsem se s Vámi mohla telefonicky spojit a upřesnit si problém s Vaší objednávkou.

    Ve Vaší objednávce se nacházejí produkty, které nespadají do naší služby "Do půlnoci objednáš, ráno v Alza boxu máš", jelikož je doručováno z externího skladu, tedy od našeho dodavatele.

    U těchto produktů bohužel nejsme schopni garantovat doručení v ranních hodinách, jelikož zásilky doručuje dopravce DPD, dle jejich harmonogramů. Slibovaný termín doručení 30.04. byl dle podmínek dodržen.

    Pevně věřím, že vyřízení Vašich budoucích objednávek proběhne již bez komplikací a dle Vašich představ.

    V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail [email protected],
    nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +420 225 340 111.

    S přáním pěkného dne
    Anna, péče o zákazníky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlá a snadná objednávka zboží