Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.
Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
spokojenost
-
Doporučuje obchod
- Superr
-
Doporučuje obchod
- Rychlé dodání.
-
Doporučuje obchod
- Rychlé dodání zboží
- Dobrý výběr zboží za dobré ceny
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Alza je vždy super - zkušenost od r. 2008
- Výběr zboží
- Jednoduchá reklamace
- Neznám
-
Doporučuje obchod
- Široký sortiment
-
Nedoporučuje obchod
Zboží nedošlo po 6 dnech
-
Doporučuje obchod
- Jako vždy rychlost vyřízení
- Jako vždy příznivá cena
- Vstřícný a milý personál pobočky Olomouc
- Dostupnost
- Nic
-
Doporučuje obchod
- Dorá orginizace.
Bez problémů.
-
Doporučuje obchod
Rychlost dodání, cena a záruka.
-
Doporučuje obchod
Zatím vždy maximální spokojenost.
-
Doporučuje obchod
Rychlý nákup. Přehledný e-shop. Díky.
-
Doporučuje obchod
- Spolehlivý nákup a doručení zboží
-
Nedoporučuje obchod
- Doprava. Prý nelze vynést i když byla zaplacena doprava až do bytu. Datart druhý den to stejne zboží naprosto bez problémů
-
Doporučuje obchod
- Rychlé vyřízení a dodání
-
Doporučuje obchod
Celkem spokojenost.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Rychlost
- olehlivost
- 2
-
Doporučuje obchod
- provoz i v so a ne
- rychlost
rychlé, dobrá cena, vše v nejlepším pořádku, děkuji
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
asi by to byl dobrý obchod, kdyby plnily alespoň 0,12% z toho co uvádějí v reklamách, ale takhle ho svým známýn doporučit opravdu nemohu
Reakce obchodu Alza.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Jsem ráda, že jsem se s Vámi mohla telefonicky spojit a upřesnit si problém s Vaší objednávkou.
Ve Vaší objednávce se nacházejí produkty, které nespadají do naší služby "Do půlnoci objednáš, ráno v Alza boxu máš", jelikož je doručováno z externího skladu, tedy od našeho dodavatele.
U těchto produktů bohužel nejsme schopni garantovat doručení v ranních hodinách, jelikož zásilky doručuje dopravce DPD, dle jejich harmonogramů. Slibovaný termín doručení 30.04. byl dle podmínek dodržen.
Pevně věřím, že vyřízení Vašich budoucích objednávek proběhne již bez komplikací a dle Vašich představ.
V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail [email protected],
nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +420 225 340 111.
S přáním pěkného dne
Anna, péče o zákazníky. -
Doporučuje obchod
Rychlá a snadná objednávka zboží