Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    rychlost dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost , komunikace, velký výběr
    • O žádné nebim
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • rychlost dodání zboží
    • ve srovnání s cenami prodejců v NSR (Amazon, Böttcher,) zpravidla vyšší ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • spokojena
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Vše OK

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Možná by tu mělo být víc akcí a slev. Protože pokud tam pro něco přijedu, tak bych určitě něco dokoupil pokud to bude za super cenu!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • dobrá zkušenost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    rychlost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost a presionalita vyřízení objednávky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dostupnost zboží
    • Výdejní místa
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    V neděli večer jsem objednal, v pondělí ráno jsem cestou do práce vyzvedl z Alza boxu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání
    • Příjemný personál
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    90 %

    paní byla velmi příjemná a hned mi to našla.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • zboží mám druhý den v Alzaboxu i o víkendech
    • bezproblémový a bleskový proces vrácení nebo výměny zboží

    Výhoda velkého obchodu, který má dobře vyladěné procesy dodání, vrácení, reklamace apod. Všechno jde rychle, se vzájemnou důvěrou.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Rychlost,preciznost,spolehlivost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ceny
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Jo, celkem rychlé, někdy to není takové jak z reklamy ale mne to stačí.
    • Zatím nemám o čem psát.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Spousta slibů
    • Ani jeden slib nesplněn

    První objednávka tři dny stála bez vyřízení i když bylo zboží skladem. Při prvním telefonu slib "nechám prověřit a hned se ozvu s řešením" kdo by vsadil že se stalo tak prohrál. Druhý telefonát "ano vidím tady že ta objednávka je blokovana ale nevidím proč, vydržte zkusím ji odblokovat. Nejde to, předám kolegům a ti se vám hned ozvou" kdo by tomu nevěřil že. Třetí telefonát stejně jako v druhém s výjimkou konce "tak tu objednávku stornujem a vytvoříme novou, vidím že vy to máte i ve spojitosti s reklamací tak vám tam nebudu dávat cenu za dopravu a pošlu vám kupón jako omluvu" no chtěl sem aby tedy i ten kupón uplatnili v této objednávce což ověřovali zda jde a když zjistili že ano tak mě to potvrdili i do emailu že je tam vložen i ten slevový kupón. Druhý den jdu tuto nově vytvořenou objednávku vyzvednout do Alzaboxu a světě div se cena úplně jiná než mám potvrzeno emailu. Cena není snížená o slevový kupón a je tam připočítána i doprava. Je pátek odpoledne a já vědu už čtvrtý telefonát za dva dny "vidím to tu ale nic s tím nemůžeme udělat leda že to předám kolegům a prodloužíme uložení v boxu" což odmítám a žádám o okamžitý kontakt s kýmkoli kdo to může řešit hned ale je mě řečeno že to předávají kolegům a hovor ukončen. Pátý telefonát je opakování předchozího téměř do písmene. Šestý telefonát, už přestávám být ochotný ke kompromisům a během telefonátu i k nějaké zdvořilosti, protože mě stále skáčou do řeči aniž by znali celou situaci nebo mě jen chtějí vyvést z míry? Trvám na tom že nejpozději do 10 minut se semnou spojí vedoucí který bude mít oprávnění situaci VYŘEŠIT. Po 20 minutách volají laskavě s řešením že už by měla být cena v boxu správně. Celou dobu sedím na lavičce u boxu tak jdu hned vyzkoušet a ono se nic nezměnilo, cena stále špatně. Telefonat pokračuje pár desítek minuty kdy zkouším několikrát zda už je cena změněna. Stále nic a můj čas, trpělivost i ochota to řešit vypršela. Jasně jsem řekl že chci písemnou omluvu od vedení za tenhle průser z jejich strany a objednávku ať si strčí kam uznají za vhodné. Za celý týden se s omluvou nikdo neobtěžoval, pouze sem dostal tucet upozornění na nevyzvednutou objednávku, na její storno, atd. Krásnej obrázek o tom jak mají zákazníky někde.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem si u vás prvně na doporučení kamarádky