Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • alza je za nás the best
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Kvalitní zabezpečení stránky.
    • Rychlé vyřízení objednávky.
    • Výborný přehled o stavu objednávky
  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Měli to, co jsem chtěl
    • Stálá masáž o rychlosti dodání je jen reklamní trik. Ověřeno.

    Zahrňte i tuto možnost, presentovanou zeleným hnusem, když budete porovnávat ceny. Třeba to vyjde a pokud nespěcháte, tak cena dodání do boxu bývá nejnižší.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    U Alzy moc ráda nakupuji. Není to můj první ani poslední nákup. Vím, že když mi přijde něco v nepořádku, Alza se to snaží ihned vyřešit a nemusím se bát, že by se ohledně reklamace nějak cukali. Tento obchod velice doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    vše super

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Objednávka byla velmi rychle vyřízena!

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • hodně věcí skladem
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Vše
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Obchod podal informaci o nedostupnosti produktu a jeho budoucím naskladnění...
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Široká nabídka
    • Samoobslužné výdejní boxy na mnoha místech
    • Rychlé dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velmi špatná komunikace ohledně změny platby a rychlosti, nic není problém ale ve skutečnosti nic nefungovalo a všechno bylo zdlouhavé a některé podklady byť již byly zaslány tak byly znova vyžadovány
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Široký sortiment zboží
  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Dobrý výběr zboží.
    • Rychlost.
    • Připraveno nekorektní zboží část.
    • Nereagováni výdejčího na upozornění, že je připraveno nekorektní zboží.
    • Nápravu provedl až jiný člen výdejního týmu a donesl správnou komponentu nákupu.

    Obchod je funkční, ale výdej a přístup pracovníků v Chrášťanech byl velmi špatný.

    Reakce obchodu Alza.cz

    Děkujeme za Vaši recenzi.

    Jsme rádi, že jste s rychlostí doručení a výdejem zboží spokojen.

    Je mi líto, že jste se při přebírání svého zboží setkal s těmito komplikacemi, vězte, že toto rozhodně není našim standardem. U našich zaměstnanců dbáme na profesionální a prozákaznický přístup.

    Děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu na pobočku Chrášťany. Vaši recenzi předám kompetentnímu oddělení, které postup pobočky prověří a zasadí se o zlepšení a zkvalitnění celého procesu tak, aby Váš příští nákup zde proběhl bez problému.

    Omlouváme se za způsobené komplikace.

    Se srdečnými pozdravy
    Josef, péče o zákazníky.

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • Má široký výběr zboží.
    • Má řadu kamenných výdejen
    • Účtuje si poplatek za dopravu i když zboží vyzvednu osobně.

    Reakce obchodu Alza.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši recenzi, jsme rádi, že jste u nás našel přesně to, co jste hledal.

    Rádi bychom vám vysvětlili důvod, proč některé objednávky, i když jsou zboží skladem nebo skladem u dodavatele, vyžadují platbu za doručení.

    I když je zboží k dispozici, náklady spojené s logistikou a skladováním stále existují. Převzetí zboží na prodejně může zahrnovat dodatečné náklady, které mohou být reflektovány v daném poplatku.

    Poplatky za doručení mohou být také využity k podpoře nákladů spojených s provozem a udržováním prodejny, což může zahrnovat náklady na personál a infrastrukturu.

    Věříme, že tato možnost přináší flexibilitu a pohodlí našim zákazníkům. Pokud máte konkrétní dotazy týkající se ceny dopravného v konkrétním případě,
    doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou podporu pro detailnější informace.

    Nabízíme však způsob jak se platbě za dopravné vyhnout. Se službou AlzaPlus+ máte doručení zdarma do AlzaBoxů, na pobočky a odběrná místa. Více informací o službě najdete na tomto odkaze:

    https://www.alza.cz/alzaplus

    V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail [email protected],
    nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +420 225 340 111.

    Se srdečnými pozdravy
    Josef, péče o zákazníky.

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • Rozsah sortimentu

    Komunikace. Operátor je ok. X krát se mi stalo, že mi řekl. Nejde nic dělat. Je to v systému. Naposledy, což je tento případ. Po 5 dnech. Sortiment nedostupný. Na to že jsem v rekonstrukci a ten bojler potřebují...

    Reakce obchodu Alza.cz

    Děkujeme za Vaši recenzi,

    s potěšením čteme, že jste s naší nabídkou spokojen, sortiment zboží pro Vás neustále rozšiřujeme tak, aby se pro Vás nákup u nás stal co nejpohodlnějším.

    Je mi líto, že Vámi vytvořená objednávka na bojler byla stornována. Bohužel, zrušení této objednávky přišlo přímo od dodavatele který nám, bohužel, oznámil, že bojler již nemá na skladě. Za stornovanou objednávku Vám byl k dnešnímu dni vystavený dobropis, který Vám vrací peníze. Ačkoliv peníze vracíme ihned, může trvat až 3 pracovní dny v závislosti na Vaší bance, než se Vám prostředky připíší zpět na účet.

    Protože chápeme, jak jsou rekonstrukce hektické a jsme si vědomi potíží, které Vám zrušení Vaší objednávky způsobilo, zasílám Vám na Váš e-mail dárkový šek a budeme rádi, když jej využijete na příští objednávku u nás.

    Velice se omlouváme za způsobené komplikace a doufáme, že na nás kvůli tomu nezanevřete.

    Se srdečnými pozdravy
    Josef, péče o zákazníky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost, dostupnost zboží, vlídné ceny
    • neznám
  • Nemam zadne informace k objednavce.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Šíře sortimentu, ale především rychlost je bezkonkurenční.
    M.Straka