Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dne 06. 01. 2024 jsme si s přítelkyni v Alze objednali pračku ELECTROLUX s jejím dovozem na danou adresu, a to i s její instalací včetně odvozu starého spotřebiče. V mailu přišla informace o jejím naskladnění dne 07. 12. 2024. Jelikož jsme se domnívali, že po tomto datu by mohla být do týdne doručena a připravena k použití, starou pračku jsme odstavili jako již nepoužitelnou k odvozu. Dne 07. 12. 2024 byl Alzou termín naskladnění posunutý o další kalendářní dny. Takže vždy, když se blížilo nové datum naskladnění, dorazil nový mail s posunutým termínem, jenž je v současnosti stanoven na 21. 01. 2025. Jsem zvědavý, jaké datum bude uvedeno v zítřejším mailu. Dle mého společnost Alza své zákazníky mystifikuje z důvodu nerušení již provedených objednávek, poněvadž kdyby narovinu napsali, že zboží dodají např. v dubnu, snad letošního roku, ztratili by zájemce.

  • V rozporu se zákonem zamítli reklamaci nového zboží. NEDOPORUČUJI!

  • V rozporu se zákonem zamítli reklamaci nového zboží. NEDOPORUČUJI!

  • Na Alze je nákup o nervy. Neustále do košíku přikazuje nevyžádané a nevybrané zboží a pokud si toho nevšimnete, platíte za nechtěně věci. Krajně neseriózní obchod.

  • Na Alze je nákup o nervy. Neustále do košíku přikazuje nevyžádané a nevybrané zboží a pokud si toho nevšimnete, platíte za nechtěně věci. Krajně neseriózní obchod.

  • Velké zklamání, několikrát v poslední době. V Prosinci jsme si chtěli v tomto obchodě zakoupit fotoaparát Olympus cena s cashbackem byla velmi příznivá při objednávání nám stále vyskakovala cena jíná. Volali jsme teda na zákaznickou linku, což vůbec není jednoduché, ale povedlo se. Zaměstnancem bylo vše zkontrolováno a sděleno že uvedená cena je divná že dá vše zkontrolovat dál a že se ozvou a neozval se nikdo za dva dny byla cena úplně jiná. Prostě šméčko na zákazníka. Dále jsem chtěl zakoupit jiný produkt dal jsem garanci nejnižší ceny a opět zklamání postupoval jsem podle návodu našel cenu nižší dokonce ve více obchodech, ale formulář nešel odeslat. Tento obchod tedy Alza.cz není důvěryhodný

  • Koupil jsem si na Alze nový notebook na práci. Doručení už bylo 6x odloženo a stále nebyl doručen. Na dotazy nikdo neodpovídá a ani nemám delší dobu další info o tom kdy by mohl být doručen. Čekal jsem trochu lepší přístup k zákazníkovi, zvlášť když jde o objednávku v hodnotě přes 70 tisíc...

  • Bohužel velké zklamání. 4 dny chodily zprávy o zpoždění doručení zásilky, nakonec doručeno do Alza boxu až na Štědrý den, kdy už jsem nebyla ve městě. Objednávka byla zrušena, peníze ještě nedorazily. Zboží objednáno znovu, doručeno nekompletní a způsob hození do Alza boxu tragický. Zboží v originální krabici špinavé a s poškozeným obalem. Takže jsem musela na pobočku a zboží reklamovat. Nakonec zkompletováno, ale vráceno v poškozeném obalu. Opravdu služby na úrovni!!! Při objednávání byly u produktů slevové kódy, což jsem uvítala, ale při znovu objednání již bohužel nebyly k dispozici. Zaslán dotaz, že požaduji tuto slevu, když chyba byla při včasném nedodání zboží na straně Alzy. K dnešnímu dny bez odezvy!!!

  • Jak tak čtu, tak jsem natom úplně stejně jako ostatní. Vše bych chápal kdyby prostě napsali, že to přijde za třeba týden a ne, že každý den budu číst, že to přijde následující den ráno. Dnes jsou to myslím 4 dny od původní doby doručení a furt nic.

  • Objednala jsem 25.12 kryt na mobil měli ho doručit 26.12 dnes je 27.12 a už asi po čtvrté napsali že je objednávka spoždena a přijde dnes v 19h moc tomu nevěřím klamou a oblbujou zákazníky tím sloganem večer objednáš ráno máš ať si dají večer objednáš do měsíce možná máš je to děs už jim nevěřím dejte si na alzu pozor!!!!!

    • Mam to úplně stejně, jako vy.

    • Vy si vážně myslíte, že si něco objednáte 25.12. na 1. Svátek Vánoční, a někdo se z vás pose*e?

  • Jednalo se o troubu a varnou desku. Sliby sliby a pak výmluvy. Vyberete termín a konkrétní časové okno které Vám vyhovuje a tím to příjemné končí. V daný den čekáte a čekáte až nakonec kurýr zavolá že nestíhá, domluvíte další den a to Vám pro změnu přijde SMS že to bude až další den. Když už se tedy dočkáte, tak po instalaci a rychlo zkoušce funkčnosti za pár hodin zjistíte že máte špatně zapojenou a nejede to na plný výkon(na varné desce šla jen jedna plotýnka) Dle technika bylo vše určitě v pořádku a byl jsem odkázaný na reklamaci. K té díky následné rozvaze a selskému rozumu nedojde. Smutné je že si člověk zaplatí instalaci za skoro 2000 Kč a pak řeší tohle.

  • Nákup u Alzy opět horor. 14 dní vám jde dárek k Vánocům, první týden každý den příjde SMS, že balík bude zpožděn a přijde druhý den do 12:00. Poté se již nikdo neobtěžuje ozvat a nakonec vám v neděli stornují objednávku pro špatnou dopravu, bez vysvětlení, aniž by mě někdo kontaktoval. No jo, drahá věc koupena na alza dny se slevou. Můžu si ji následující den objednat znovu bez slevy. Raději objednáno jinde.
    Tohle není první taková špatná zkušenost při slevách v alze.

    • Toto potvrzuji.. do tydne a pri opakovanych sdelenich, ze zbozi dorazi zitra a zase zitra a opet zitra.. zbozi nikde, objednavka zrusena a objednana v Datart, kde jsem zbozi obdrzel jeste zen den.. asi o 80 korun vice, ale uz je doma..

    • Také potvrzuji.

  • Objednávka šla 3 dny a přišla totálně špinavá. Darková balení kosmetiky Rituals nebyli schopny dát do přepravní krabice a jen to hodili do alzaboxu!

  • Objednávka na Vánoce,pro celou rodinu.
    17.12 nelze dokončit objednávku..
    Všechny Alzaboxy v okolí plné.
    Jiná možnost než do Alzabox + v Praze není.
    A Všechny věci rozdeleni do různých Alzaboxu..z Kutné Hory mám jít do Prahy a zbirat 8x balík a každý jede v jiném Alzabox +.
    Blbost!
    Objednávka každý rok na Vánoce ale s Alzou končím..

    • Jestli to nebude tím, že byste si měli vánoční dárky řešit dřív, než 17.12. Nebo aspoň pochopit, že pár dnů před Vánoci se z vás doopravdy nikdo nepose*e.

  • Deskové hry od alzy rozhodně nekupovat .Chtějí vypadat ekologicky tak je posílají bez obalu .To znamená že přijde zmačkana a poškrabana.Za to jiné produkty třeba jako fén od kterého krabici hned vyhodite přijde v igelitech.!reklamace žádný zájem můžu jim psát volat posílat fotky nic.Měl to být dárek na vánoce tohle nikomu už nemůžu dát jako dárek jsem zklamaný a nasrany

    • Úplně Vás chápu alza je na ho***

    • Úplně Vás chápu alza je na ho***

  • Potřebujete půjčku na zahájení podnikání nebo na zaplacení účtů a firemní finance na nemovitosti a jakékoli druhy financování podnikání. Nabízejí také půjčky fyzickým osobám, firmám a právnickým osobám s 2% úrokovou sazbou. Dáváme půjčku vážně smýšlejícím lidem, kteří mají zájem o půjčku, v případě zájmu kontaktujte nyní
    WhatsApp +19793621437

  • Potřebujete půjčku na zahájení podnikání nebo na zaplacení účtů a firemní finance na nemovitosti a jakékoli druhy financování podnikání. Nabízejí také půjčky fyzickým osobám, firmám a právnickým osobám s 2% úrokovou sazbou. Dáváme půjčku vážně smýšlejícím lidem, kteří mají zájem o půjčku, v případě zájmu kontaktujte nyní
    WhatsApp +19793621437

  • NENÍ SPOLEHLIVÉ
    Dnes je to již třetí den, co nemohu dokončit objednávku. Objednávka byla zaplacena 12. prosince, ale jejich systémová chyba ji neumožnila dokončit. Zákaznický servis slíbil, že problém co nejdříve vyřeší, ale druhý den 13. prosince stále nebyl vyřešen. Asistent Mathew mi právě doporučil zavolat na číslo, což jsem udělal několikrát, pokaždé, když jsem platil za dlouhý hovor s vysvětlením, hovory na zákaznický servis Alza nejsou zdarma, musíte platit. Asistentka Anita požádala o doklad o zaplacení, který jsem poskytl, také o zaslání e-mailu se snímky obrazovky a slíbila, že ihned zkontroluje, ale vůbec nereagovala. Nyní, 14. prosince, je problém stále nevyřešený a nikoho to v Alze nezajímá. Všichni asistenti vytrvale lžou, jen se jim nic nechce a najdou důvod, proč vás převést na někoho jiného. Bylo to poprvé a určitě naposledy, co jsem použil Alzu: objednávka zaplacena, bez výsledku, ztráta času.
    Závěr: Alza.cz NENÍ SPOLEHLIVÉ! Jejich zákaznický servis se vůbec nestará o klienty, lenochy, kteří nechtějí pracovat nebo udělat ani jediný pohyb, aby pomohli. Pokud si chcete ušetřit nervy, čas a peníze, NIKDY TO NEPOUŽÍVEJTE!

  • NOT RELIABLE
    Today is already a third day, that I can't complete my order. The order was paid on Dec.12, but their system error did not allow to finish it. Customer service promised to solve the issue asap, but next day Dec 13 it was still not solved. Assistant Mathew just advised to call the number, which I did multiple times, each time paying for the long explanation call, Alza Customer Service calls are not free, you have to pay. Assistant Anita asked for the proof of payment, which I provided, also sending an e-mail with screenshots, and she promised to check immediately, but did not respond at all. Now, Dec.14, the issue is still unresolved and nobody in Alza cares. All assistants lie persistently, they just don't want to do anything, and find the reason to transfer you to someone else. It was my first and definitely the last time using Alza: order paid, with no result, waste of time.
    Conclusion: Alza.cz is NOT RELIABLE! Their Customer Service does not care about clients at all, lazy people who do not want to work or do even a single move to assist. If you want to save your nerves, time and money NEVER USE IT!

  • Alza u mě skončila. Platím si Alza+, ale co z toho, jak se absolutně nemohu spolehnout na dobu doručení. Již u druhé zásilky nedodržený termín dodání. Člověk počítá s daným produktem a ejhle, kde nic tu nic. Jenom to komplikuje život. Takže příště si pořádně rozmyslím, jestli budu objednávat přes Alzu.