Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Po telefonu mi bylo změněno místo výdeje, s čímž jsem souhlasila. Byla jsem ujištěna, že objednávka bude k vyzvednutí v pátek, ale nebyla, následně pak ani v pondělí, takže jsem ji stornovala.

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, vážíme si každého názoru, ať je pozitivní nebo negativní. Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a budeme se snažit, aby při příštím nákupu klaplo vše na 100%. :)

    Pokud byste měla jakékoliv další připomínky nebo dotazy, neváhejte nás kontaktovat. Děkujeme za Vaši trpělivost a důvěru.

    Hezký den, tým Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neumožňuje zvolit variantu - platbu na dobírku i když je nabízena, odkaz je nefunkční
    • nebylo možné zaplatit ani převodem z účtu, neuveden účet, na který je možné poslat peníze z internetového bankovnictví, pokud nemám mobilní aplikaci

    Byl jsem zklamán kvalitou postupu při platbě.

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši recenzi ohledně platebních podmínek. Rádi bychom vám poskytli informace o našich platebních možnostech:

    • Osobní odběr v Alphega lékárnách: Platba předem online kartou nebo bankovním převodem. Doručení do lékárny do 2 pracovních dní, zásilka k dispozici po dobu 8 dnů. Tuto variantu doručení jste si vybral, tudíž není možné platit na dobírku.

    • Doručení pomocí PPL: Platba předem online kartou nebo bankovním převodem, nebo platba kurýrovi hotově nebo kartou. Doručení na adresu do 2 pracovních dní, možnost sledování zásilky online.

    • Doručení pomocí Zásilkovny: Platba předem online kartou nebo bankovním převodem, nebo platba v hotovosti při vyzvednutí. Doručení na vybranou Zásilkovnu do 2 pracovních dní.

    Pokud máte jakékoli další otázky, kontaktujte nás prosím.

    S pozdravem, tým Alphega

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • k zakoupení nabízejí zboží které vůbec nemají skladem

    po týdnu čekání na objednávku potravinového doplňku u kterého byla aktuální okamžitá dostupnost mě na můj písemný dotaz odpověděli, že toto zboží má prošlou lhůtu spotřeby. Doplněk v tu chvíli v eshopu nabízeli v několika příchutích, proto jsem požádal o změnu příchutě. Na to mě odpověděli, že skladem nemají žádnou z variant které veřejně nabízí k zakoupení.

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, vážíme si každého názoru, ať je pozitivní nebo negativní.
    Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel se k expedici zásilky dostalo ze skladu zboží s krátkou expirací a takové produkty nechceme zákazníkům zasílat. Skladová zásoba na eshopu se aktualizuje periodicky a může se stát, že se produkt vyprodá a ještě chvíli je uveden jako skladem.

    Budeme se snažit, aby při Vašem dalším nákupu bylo vše na 100 % v pořádku :)

    Hezký den, tým Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Příznivé ceny. Nicméně při objednávce jsem zvolila lékárnu k odběru zboží a platbu na místě. Nic se nedělo 4 dny, nakonec jsem zaplatila zboží předem. Přesto nedorazilo žádné oznámení.

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Při volbě doručení zásilky na výdejní místo je potřeba objednávku zaplatit předem, proto nemohla být vyexpedována dříve, než jste ji uhradila.. Nyní je již v přípravě a následně bude vyexpedována :)

    Hezký den, tým Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Nakupuji u Alphegy podruhé nebo potřetí, ale teď se stalo poprvé, že se dotazujete na doručení produktu, který ještě nepřišel. Proto se ke kvalitě doručení nemohu vyjádřit, jen čekám, že v nejbližších dnech zásilka objeví.

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den, Jitko,

    v objednávce jste zvolila platbu kartou, avšak platbu jste přes platební bránu Comgate nedokončila. Kolegyně Vám změnila platbu na dobírku a na Váš požadavek změnila i adresu. Bohužel tímto se expedice Vaší zásilky oddálila, avšak dnes už putuje k přepravci a v následujících dnech k Vám.

    Věříme, že při dalším nákupu bude vše opět na 100% k Vaší spokojenosti :)

    Hezký den, tým Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Nehorší web na jakém jsem se snažila nakoupit. Nefunguje jim to.

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše zkušenost, avšak podle ostatních pozitivních recenzí ze stejného dne vše probíhalo bez problému. :)

    Hezký den, tým Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Cena zboží i rychlost doručení v pořádku. Ale velmi nevhodné je to, že jsem nevěděl nic o aplikaci "kevin" a nedostal jsem ani potvrzení od Alphega, že přijali moji platbu. Proto jsem se obrátil na svoji banku, zda jsem neodeslal peníze podezřelé firmě....

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Taktéž nevíme nic o aplikaci Kevin, veškeré platby jsou zprostředkovávány přes platební bránu Comgate. Zachoval jste se tedy správně, že jste se obrátil na svoji banku. :)

    Hezký den, tým Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Zboží nedorazilo,ani nedorazí, je jim to prý jedno

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor, jen objednávku jste nestihl ani zaplatit a hned jste ji zrušil, tak Vám nemáme co poslat . Snad se Vám další objednávku u nás podaří zaplatit, nebo vyzkoušíte dobírku a budete mít možnost ohodnotit naše služby ještě jednou.
    S pozdravem Tým Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Není možnost platby přímým převodem.

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Nabízíme převod pomocí platební brány ComGate, která Vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, po dokončení platby poté zpět stránky e-shopu.

    Mějte se krásně.

    S pozdravem tým Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobrý sortiment, dobré ceny i komunikace.
    • Problém s placením a nemožnost dobírky

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu ohledně možnosti platby na dobírku při výdeji na našem výdejním místě. Rádi bychom Vám vysvětlili důvody, proč tato možnost není k dispozici.

    Naše rozhodnutí o omezení plateb na dobírku na lékárnách bylo přijato s ohledem na zlepšení celkového zákaznického zážitku a efektivity procesu výdeje zboží. Platba předem umožňuje:

    1. Rychlejší proces výdeje: Platba předem umožňuje rychlejší přípravu balíčku a minimalizuje čekací dobu na výdejním místě. To znamená, že můžete své zboží získat rychleji a pohodlněji.

    2. Prevenci nevyzvednutých balíčků: Bohužel, platba na dobírku někdy vede ke zvýšenému výskytu nevyzvednutých balíčků, což je pro nás i pro naše zákazníky ztrátou času a zdrojů.

    Chápeme, že toto může být pro některé zákazníky nepříjemné, a omlouváme se za případné nepohodlí. Máme však zkušenosti, že tato politika pomůže vytvořit lepší zákaznickou podporu pro všechny naše zákazníky.

    Pokud máte jakékoliv další otázky nebo potřebujete další informace ohledně možností platby, rádi vám rádi pomůžeme.

    Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem, tým Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží, ani žádná zpráva. Nic.

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,

    bohužel objednávka nebyla doposud uhrazena, tudíž nemohla být odeslána. Zvolila jste platbu předem a odběr na lékárně. Platební brána automaticky ruší nezaplacené objednávky po 8 dnech.
    Pokud byste si nevěděla rady, neváhejte se na nás obrátit na naší infolince: 296 567 121 (od pondělí do pátku 9:00 - 15:00).

    S pozdravem tým Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Možná ceny

    Na flexipassy složitý nakup nestaci jen heslo jako v jiné lékárně musí se čekat na sms

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu ohledně platby flexipassy na našem eshopu. Momentálně bohužel tuto možnost nenabízíme. Je možné platit na dobírku, předem online kartou nebo bankovním převodem prostřednictvím platební brány.

    Hezký den, tým Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    I order online to collect personally at the pharmacy but I wait almost 2 weeks. The order is not arrived. So, I buy the medicine from another pharmacy.

    Reakce obchodu Alphega

    Hello Ashesh,

    we are sorry you had a frustrating experience. Allow me to explain. You chose payment in advance and personal collection at the pharmacy. As the order has not yet been paid for, it could not have been dispatched.
    If you are unsure what to do next, do not hesitate to contact us on our helpline: 296 567 121 (from Monday to Friday 9:00 a.m. - 3:00 p.m.).

    Have a nice day!

    Kind regards, Tereza, Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Deklaruje se zboží, které není na skladě a platba je požadována jen jediným možným způsobem, po zrušení objednávky ani do 5 dní peníze nejsou vráceny

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši recenzi a rádi bychom se omluvili za nepříjemnosti.. Je nám líto, že jsme nebyli schopni dodat požadované zboží, i přesto, že bylo uvedeno jako skladem. Skladové zásoby jsou proměnlivé a mohou se změnit během krátké doby. Snažíme se udržovat naše informace o dostupnosti zboží co nejpřesnější, avšak v některých případech může dojít k nesrovnalostem mezi aktuálním stavem skladu a informacemi na našem webu. Rádi bychom Vás ujistili, že se snažíme zlepšit tento proces a minimalizovat podobné situace v budoucnosti.

    Naše rozhodnutí o omezení plateb na dobírku na lékárnách bylo přijato s ohledem na zlepšení celkového zákaznického zážitku a efektivity procesu výdeje zboží. Platba předem umožňuje:

    1. Rychlejší proces výdeje: Platba předem umožňuje rychlejší přípravu balíčku a minimalizuje čekací dobu na výdejním místě. To znamená, že můžete své zboží získat rychleji a pohodlněji.

    2. Prevenci nevyzvednutých balíčků: Bohužel, platba na dobírku někdy vede ke zvýšenému výskytu nevyzvednutých balíčků, což je pro nás i pro naše zákazníky ztrátou času a zdrojů.

    Chápeme, že toto může být pro některé zákazníky nepříjemné, a omlouváme se za případné nepohodlí. Máme však zkušenosti, že tato politika pomůže vytvořit lepší zákaznickou podporu pro všechny naše zákazníky.

    Chceme Vás také ujistit, že vrácení peněz zpracováváme v souladu se zákony a našimi vnitřními postupy. Dle našich podmínek máme lhůtu 14 dní od zrušení objednávky na vrácení peněz. Snažíme se však vratku peněz vyřídit co nejdříve a minimalizovat tak čekací dobu.

    Děkujeme Vám za pochopení a trpělivost v této záležitosti. Váš názor je pro nás důležitý a pomáhá nám zlepšovat naše služby.

    Pokud budete mít jakékoli další otázky nebo připomínky, neváhejte se na nás obrátit. Rádi Vám poskytneme další informace.

    Tým Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • eshop neakceptoval potvrzeni obj se zadanim platby pro prevzeti

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý deň,

    Mrzí nás vaša skúsenosť.

    Momentálne nie je možné platiť objednávku v lekárni pri prevzatí. Takýto druh objednávok musí byť platený dopredu.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný zvyšok dňa,

    za team Alphega pozdravuje Ivan

  • Nedoporučuje obchod

    dlouha doba dodání ,již nikdy

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme stornovali z důvodu, že nebyla Vámi zaplacená a platební brána nezaplacené objednávky po 8 dnech automaticky zruší. Při výběru doručení na lékárnu je potřeba objednávku zaplatit předem.

    Hezký den, Tereza za tým Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Problém s placením

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý deň,

    Mrzí nás táto skúsenosť.

    Objednávku sme stornovali dňa 27.6., pretože nebola Vami zaplatená a platobná brána nezaplatené objednávky po 8 dňoch automaticky zruší.

    Veríme, že išlo z vašej strany iba o nedorozumenie a veríme že u nás v budúcu nakúpite :)

    Prajeme pekný zvyšok dňa, za team Alphega, Ivan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Že se nestydíte poslat mi tento dotazník

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den, při nákupu jste zaškrtl/a souhlas se zasláním dotazníku spokojenosti.
    Mějte se moc hezky,
    S pozdravem, Zuzka z Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • nelze objednat na dobírku

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši recenzi ohledně platebních podmínek. Rádi bychom vám poskytli informace o našich platebních možnostech:
    • Osobní odběr v Alphega lékárnách: Platba předem online kartou nebo bankovním převodem. Doručení do lékárny do 2 pracovních dní, zásilka k dispozici po dobu 8 dnů.
    • Doručení pomocí DPD: Platba předem online kartou nebo bankovním převodem, nebo platba kurýrovi hotově nebo kartou. Doručení na adresu do 2 pracovních dní, možnost sledování zásilky online.
    • Doručení pomocí Zásilkovny: Platba předem online kartou nebo bankovním převodem, nebo platba v hotovosti při vyzvednutí. Doručení na vybranou Zásilkovnu do 2 pracovních dní.
    Pokud máte jakékoli další otázky, kontaktujte nás prosím.

    S pozdravem, Tým Alphega

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Velmi spokojen.

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,
    Vaše slova nás motivovala k dalšímu úsilí. Děkujeme za Váš nákup a za Vaši pozitivní zpětnou vazbu.
    Přejeme Vám skvělý den!
    S úctou, Zuzka od Alphega.cz