Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Velmi spokojen.

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,
    Vaše slova nás motivovala k dalšímu úsilí. Děkujeme za Váš nákup a za Vaši pozitivní zpětnou vazbu.
    Přejeme Vám skvělý den!
    S úctou, Zuzka od Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neschopnost

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den, objednávku jste uskutečnil 22.3. večer, byla odeslána 25.3.
    Vše by tak mělo být v pořádku. :-)
    Mějte se moc hezky.

    S pozdravem Zuzka, Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mají uvedeny podvodny účet

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den, děkujeme za recenzi.
    Bohužel, nevíme jak jste na tuto nepravdivou informaci přišel, určitě žádný podvodný účet nemáme a ani neuvádíme.
    Přejeme Vám pěkný den.
    S úctou, Zuzka, Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží nelze zaplatit na zákazníkem vybrané lékárně hotově penězi.

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu ohledně možnosti platby na dobírku při výdeji na našem výdejním místě. Rádi bychom Vám vysvětlili důvody, proč tato možnost není k dispozici.

    Naše rozhodnutí o omezení plateb na dobírku na lékárnách bylo přijato s ohledem na zlepšení celkového zákaznického zážitku a efektivity procesu výdeje zboží. Platba předem umožňuje:

    1. Rychlejší proces výdeje: Platba předem umožňuje rychlejší přípravu balíčku a minimalizuje čekací dobu na výdejním místě. To znamená, že můžete své zboží získat rychleji a pohodlněji.

    2. Prevenci nevyzvednutých balíčků: Bohužel, platba na dobírku někdy vede ke zvýšenému výskytu nevyzvednutých balíčků, což je pro nás i pro naše zákazníky ztrátou času a zdrojů.

    Chápeme, že toto může být pro některé zákazníky nepříjemné, a omlouváme se za případné nepohodlí. Máme však zkušenosti, že tato politika pomůže vytvořit lepší zákaznickou podporu pro všechny naše zákazníky.

    Pokud máte jakékoliv další otázky nebo potřebujete další informace ohledně možností platby, rádi vám rádi pomůžeme. Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem, Zuzka, Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dnes je 7. 3., od objednávky uplynul měsíc a já zboží stále nemám. Podávám stížnost . NESPOKOJENOST

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,
    objednávka nebyla dosud uhrazena, tudíž nemohla být odeslána.
    Zvolila jste platbu předem pomocí platební karty.
    V emailu jste samozřejmě obdržela několik upozornění.
    Pokud byste si nevěděla rady, neváhejte se na nás obrátit na naší infolince: 296 567 121 (od pondělí do pátku 9:00 - 15:00).
    Rádi Vám pomůžeme.
    Mějte se krásně.
    S pozdravem Zuzka, Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dorazilo z pátka hned v pondělí
    • Šlo to změnit na dobírku
    • Paní se mnou mluvila nějak zle chvíli
    • Škoda že nemají bankovní převod

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    Omlouváme se za komunikaci, věřím, že došlo k nedorozumění. Vždy jednáme podle nejlepšího uvážení a věřím, že jsme Vám pomohli k Vaší spokojenosti. :-)
    Jinak nabízíme převod pomocí platební brány ComGate, která Vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, po dokončení platby poté zpět stránky e-shopu.
    Mějte se krásně.
    S pozdravem Zuzka, Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo objednáno (asi 17. 3.), zatím nedorazilo, ani žádná zpráva, oddůvodnění.

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den, děkujeme za důvěru a za Vaší objednávku.
    Bohužel, objednávka nebyla uhrazena, tudíž nemohla být odeslána.
    Zvolila jste platbu předem a odběr na pobočce Zásilkovny.
    Pokud byste si nevěděla rady, neváhejte se na nás obrátit na naší infolince: 296 567 121 (od pondělí do pátku 9:00 - 15:00).
    Mějte se krásně.
    S pozdravem Zuzka, Alphega.cz

  • .

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,
    srdečně děkujeme za Vaši recenzi a za Váš nákup. Jsme nadšení, že jste si u nás našli to, co jste hledali. :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Dlouhá doba dodání a neprofi přístup.

    Dlouhá doba dodání, při dotazu neprofi přístup. Uhrazeno předem a čekání bez jakékoliv informace, kdy bude možnost vyzvednout v lékárně. Nenakoupím zde už nikdy.

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den, pane Císaři,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu.

    Rádi bychom Vám přiblížili situaci ohledně Vaší objednávky. Podle našich záznamů jste objednal dne 27.1., který byl sobotou. Vaše objednávka byla odeslána do lékárny dne 30.1., tedy v úterý, a již následující den, ve středu, byla připravena k vyzvednutí.

    Je třeba zmínit, že docházelo ke zpoždění expedice kvůli velkému počtu objednávek, které jsme obdrželi během víkendu.
    Rádi bychom se za toto prodlení omluvili.

    Bereme si Vaši recenzi k srdci a budeme pracovat na zlepšení naší komunikace a rychlosti dodání. Pokud máte jakékoli další otázky nebo problémy, prosím kontaktujte nás a rádi Vám pomůžeme.

    Doufáme, že nám poskytnete ještě jednu šanci prokázat naše zlepšení. :-)
    Přejeme Vám krásný den.

    S pozdravem,
    Zuzka z Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na můj dotaz e-mailem nebylo odpovězeno. Již nikdy více!!!
    Již toto je obrázek Vašich služeb.

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu ohledně našich služeb. Jsme velmi znepokojeni, že jste měla negativní zkušenost s naší společností a omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které jste měla.

    Vaše spokojenost jako zákazníka je pro nás prioritou a jsme tu, abychom Vám pomohli s jakýmkoliv problémem nebo dotazem. Chceme se touto cestou omluvit za nedostatečnou odpověď na Váš dotaz e-mailem. Nebylo to schválně a litujeme, že jsme nesplnili Vaše očekávání.

    Budeme se touto situací vážně zabývat, abychom v budoucnu mohli poskytovat lepší komunikaci a péči o naše zákazníky.

    Omlouváme se ještě jednou za veškeré nepříjemnosti a doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci.

    Přeji Vám hezký den.
    S pozdravem,
    Zuzka, Alphega.cz

    • Vaše nevýhoda-moje výhoda, koupil jsem u jiné firmy. Ch.

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den, děkujeme Vám za velmi zajímavou recenzi.
    Mějte se moc hezky.
    S pozdravem Zuzka, Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Způsob platby byl pro mne nepřijatelný- neakceptovali platu kartou u kurýra při převzetí zásilky,ale požadovali ČÍSLO BANKOVNÍHO ÚČTU!

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den, paní Jitko,
    děkujeme za hodnocení, avšak musím uvést vše na pravou míru. Zvolila jste si platbu předem kartou a dopravce DPD. Tudíž bylo potřeba objednávku uhradit přes platební bránu a poté bychom mohli vyexpedovat balíček.
    Pokud byste chtěla platit u kurýra kartou, musíte si zvolit možnost dobírka - ta zahrnuje platbu u kurýra a to hotově nebo kartou.
    Mějte se krásně.
    S pozdravem Zuzka, Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku zrušil sám obchod, že zboží nemá dodavatel. Zrušeno 28. 12. 2023 do dnešního dne ( 19.1.2024) ani po několika urgencích nemám peníze zpět a neustále poslouchám, že si to musí paní ověřit u kolegy, že to neodešlo z účtárny atd. Na emaily nereagují vůbec. Za mě tedy příšerné jednání.

    Už nikdy více.

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den, paní Dano,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu ohledně Vaší objednávky. Jsme velmi znepokojeni, že jste měla negativní zkušenost s naší společností a omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které jste měla.

    Chceme se touto cestou omluvit za to, že Vaše objednávka byla zrušena obchodem kvůli nedostupnosti zboží ze strany dodavatele. Je nám líto, že Vám peníze zpět ještě nebyly vráceny.

    Budeme se touto situací vážně zabývat a zajistit, aby Vám byly peníze vráceny co nejdříve. Rovněž přezkoumáme komunikaci mezi našimi týmy, abychom zajistili lepší odpovídání na e-maily a vyhnuli se podobným problémům v budoucnosti.

    Omlouváme se ještě jednou za veškeré nepříjemnosti a doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci. Pokud máte další otázky nebo potřebujete další pomoc, prosím kontaktujte nás přes soukromou zprávu nebo na naše kontaktní údaje uvedené na našich webových stránkách.

    S pozdravem,
    Zuzka, Alphega.cz

    • Špatný nastaveno placení za objednávku

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den, máme nastaveno několik možností platby za objednávku. Vše je podrobně popsáno na našem webu v sekci https://www.alphega.cz/doprava-a-platba .
    Děkujeme a mějte se krásně.
    S pozdravem Zuzka, Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nenabízí platbu bankovním převodem

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý deň,

    v košíku pri výbere Spôsobu platby máme možnosť "Online platba" v rámci ktorej máme vymenované možnosti platby, konkrétne:

    - Bankovní převod
    - Platba kartou
    - QR platba

    Je možné, že ide len o nedorozumenie? Pokiaľ máte možno nejaké obrázky alebo iné materiály, tak by nám veľmi pomohli v investigovaní prípadného výpadku. Neevidujeme výpadok platby cez bankový prevod v daný deň (od iných zákazníkov), ale nevylučujeme, že mohol na čas vypadnúť (buď naším pričinením alebo poskytovateľom platobnej brány).

    Veríme, že táto skutočnosť neovplyvní Vaše budúce nákupy.

    Prajeme úspešný deň, za team Alphega, Ivan

    • Nelze platit převodem z účtu. Za současné situace odmítám platit jiným způsobem.

    Obchod nemá příznivý přístup k zákazníkům. Své peníze utratím jinde.

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    Nabízíme převod pomocí platební brány ComGate, která Vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, po dokončení platby poté zpět stránky e-shopu.
    Mějte se krásně.
    S pozdravem Zuzka, Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobré ceny

    Inzerují doručení do dvou dnů, proto jsem si produkt objednala, ale jen odeslání tvalo 3. Objednávka v ne 10.12., odeslání až ve středu 13.12. K vyzvednutí od 15.12. Předpokládala bych, že alespoň informují, je nám líto, nestíháme apod, ale žádná komunikace nebyla. Produkt jsem si mezitím tedy ještě musela koupit jinde. Pokud by nebylo této prodlevy, byla bych spokojená.

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,
    omlouváme se za mírné zpoždění, mohlo k němu dojít z důvodu zvýšenému počtu objednávek před svátky. Uváděly jsme dobu vychystání objednávky za 1-3 pracovní dny.
    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem Zuzka, Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo zaplaceno,objednávka byla stornována,peníze nebyly vráceny.Peníze měly být vráceny okamžitě po zrušení mé objednávky lékárnou zpět na můj účet.

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den, chceme Vás ujistit, že vrácení peněz zpracováváme v souladu se zákony a našimi vnitřními postupy. Dle našich podmínek máme lhůtu 14 dní od zrušení objednávky na vrácení peněz. Snažíme se však vratku peněz vyřídit co nejdříve a minimalizovat tak čekací dobu.
    Děkujeme Vám za pochopení a trpělivost v této záležitosti. Váš názor je pro nás důležitý a pomáhá nám zlepšovat naše služby. Pokud budete mít jakékoli další otázky nebo připomínky, neváhejte se na nás obrátit. Rádi Vám poskytneme další informace.
    Mějte se krásně.
    S pozdravem Zuzka, Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vůbec se v tom vašem sytému nevyznám.U vás objednat,pak čekat, pak zaplatit a pak teprve do lékárny.Dr.Max objednám zastvím se přímo,hned zaplatím a hned to o bdržím.Proto jsem vaše služby zavrhnul jako nevyhovující.

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,
    fungujeme úplně stejně jako jakýkoliv jiný eshop. :-)
    Po objednávce zaplatíte převodem či kartou a poté čekáte na zprávu, že balíček je na lékárně.
    Je nám moc líto, že jsme pro Vás nevyhovující, ale i tak děkujeme za objednávku.
    Krásný advent.
    S pozdravem Zuzka, Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nic
    • Neochotný personál.
    • Doručeno jiné zboží než objednané

    Koupeno pouze pro nízkou cenu...

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,
    pod Vaší objednávkou nás nikdo nekontaktoval. :-)
    Objednávku jsme pečlivě kontrolovali a EAN kódy dle objednávky i v balíčku seděly. Je možné, že některý produkt má nový obal než jste zvyklý.
    Mějte se moc hezky.
    S pozdravem Zuzka, Alphega.cz