Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    zboží poslali až třetí den. musela jsem se dodržovat, sami by mi nedali vědět.

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za prodlení.
    Velmi nás to mrzí.
    S pozdravem tým Alphega.cz

    • Platba přes uvedenou platební bránu nebyla přijata

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,
    chceme poděkovat za nákup a za Vaši recenzi. Pokud máte problém s platbou, nebojte se nás kontaktovat na naší infolince 296 567 121 (od pondělí do pátku 9:00 - 15:00). Rádi Vám s platbou pomůžeme.
    Krásný den.
    S pozdravem Zuzka, Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    problem s platbou proč neni možnost platit při převzeti zasilky každy nema internetove bankovnictvi

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,
    moc Vám děkujeme za objednávku a recenzi. Platby hotově přímo na lékárnách budou brzy k dispozici.
    Mějte se hezky.
    S pozdravem Zuzka, Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Když se nedá zaplatit na dobírku, tak si můžete celý obchod strčit do prdele.
    • Také není možné vybrat některé lékárny, např. v Bílině či Hostomicích

    Eshop stojí za hovno, protože se nedá platit na dobírku a není možné vybrat některé lékárny.

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den, pane Goleme 111,
    děkujeme Vám za recenzi našeho eshopu. Snažíme se průběžně vylepšovat naše služby a rádi bychom Vám sdělili, že platba na dobírku je možná a i v lékárnách bude brzy dostupná. Co se týče lékáren, tak postupně přidáváme nové a doufáme, že brzy přibude i Vaše oblíbená.
    Mějte se krásně.
    S pozdravem Zuzka, Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nemožnost platby z účtuz na účet.

    nedoporučuji.

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Rádi bychom vás informovali, že momentálně neumožňujeme platby převodem z účtu na účet. Nicméně, nabízíme jiné způsoby platby, které mohou být pro Vás vhodné. Pokud byste potřebovali další informace, neváhejte nás kontaktovat.
    Mějte se krásně.
    S pozdravem Zuzka, Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále nemáme zboží a i změna v způsobu platby. Lékárna v Klatovech je super,jen ten e shop pomalý..

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za recenzi a omlouváme se za zdržení při zpracování Vaší objednávky. Snažíme se, aby byl náš e-shop co nejrychlejší a nejspolehlivější, nicméně občas se stane, že nastanou určité komplikace.
    Chtěli bychom Vám tedy poděkovat za trpělivost a informovat Vás, že Vaše objednávka byla úspěšně vydaná 22.3. a měla by tedy být již u Vás.

    Mějte se moc hezky.
    S pozdravem Zuzka, Alphega.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V neděli objednávka, ve čtvrtek oznámení, že jeden produkt je nedostupný, v sobotu stále čekám

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za komplikace. V případě Vaší objednávky došlo k mimořádnému technickému problému.
    Velmi nás to mrzí.
    S pozdravem Zuzka, Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel nemohu doporučit poněvadž ani po 7mi dnech od zaplacení zboží nedorazilo na místo odběru ...

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za způsobené komplikace, velice nás to mrzí, ale bohužel došlo k mimořádné chybě.
    Situaci jsme vyřešili a balíček by již měl čekat na lékárně.
    Mějte se moc hezky.
    S pozdravem Zuzka, Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    DPD není schopné balíček dodat od 01.03.2023 - dnes je 06.03.2023
    Na mou urgenci jsem obdržela 2x email,který lhal o dodání balíčku!!!
    Když jsem udělala změnu termínu na 07.03.2023,tak O6.03.2023 mi napíšou,že,cituji: ZASILKA NEMELA BYT DORUCOVANA V TENTO DEN,ALE
    STEJNE BYLA DANA NA ROZVOZ! Je to možné???

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,
    je nám moc líto, že máte špatnou zkušenost s dopravcem.
    Nicméně by tato recenze měla směřovat přímo na dopravce, nikoliv na nás. Bohužel není v našich silách ovlivnit průběh doručování. Náš eshop Vaší objednávku vyeexpedoval obratem.
    Mějte se moc hezky.
    S pozdravem Zuzka, Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nevyhovuje ni forma placení!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že Vám nevyhovuje forma placení. Nabízíme klasickou platbu předem či dobírku. Při odběru na lékárně pouze platbu předem, ale placení přímo na místě se již chystá. :-)
    Mějte se krásně.
    S pozdravem Zuzka, Alphega.cz

  • nevýhodou je, že chtějí platbu předem!!!!!

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,
    zboží můžete uhradit předem prostřednictvím platební brány, ale i klasickou dobírkou.
    Mějte se hezky.
    S pozdravem Zuzka, Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Co hodnotit, kdyz zbozi po tydnu nedorazilo? Asi uz objednam jinde. Visi to snad nekde na doprave .

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den, paní Zdenko,
    velmi se omlouváme za komplikace. Zásilka od nás však v pořádku odešla. Doporučujeme kontaktovat dopravce.
    Mějte se moc krásně.
    S pozdravem Zuzka, Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nevěřil jsem způsobu platby a jiný nebyl možný

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý deň,

    Ďakujeme za cennú spätnú väzbu. Do budúcna určite uvažujeme dodať ďalšie formy platieb pre spokojnosť a komfort našich zákazníkov.

    Prajem pekný deň, Ivan, Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Amatéři, Dlouhá dodací doba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Lžou!!!!

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Standardně doručujeme objednávky do 2 pracovních dnů, protože se snažíme pro naše zákazníky dělat úplné maximum. V případě Vaší objednávky se nám to přes veškeré snahy nepodařilo. Vaše objednávka byla předána dopravci o den později kvůli neobvyklému množství objednávek. Za to se upřímně omlouváme.

    S úctou a přáním pěkného podzimního dne Zuzka, Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    zboží je velmi drahé, dodatečně jsem zjistil cenu na jiném e-shopu o téměř 150 Kč lacinější, ikdyž doprava byla zadarmo, zůstává velký rozdíl.

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den, pane Josefe,
    mrzí nás, že Vám nevyhovuje stanovená cena produktu. Každý zákazník je pro nás důležitý a snažíme se nastavit ty nejvýhodnější ceny. Často proto plánujeme akce na produkty, poštovné zdarma a další. Samozřejmě velký vliv mají i další faktory, které jsme nuceni promítnout do ceny produktů.
    Přesto Vám moc děkujeme za nákup a zpětnou vazbu.
    Mějte se moc hezky.
    S pozdravem Zuzka, Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po týdnu od objednání stále čekám na doručení a nic....

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,
    předem děkujeme za recenzi. Velmi nám záleží na tom, abychom doručili zboží do dvou dnů, což se nám úspěšně daří u většiny objednávek.
    Náš tým si ve Vašem případě není jistý, o jakou objednávku se jedná, protože píšete jako anonymní uživatel. Pokud máte tedy problém s doručením, kontaktujte nás přímo. Obratem vše ochotně vyřešíme. Záleží nám na Vaší spokojenosti.
    S pozdravem Vaše Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé vyřízení objednávky

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den, paní Jano,
    chceme moc poděkovat za nákup a Vaši recenzi.
    Krásný den.
    S pozdravem Zuzka, Alphega.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zákazník nebyl předem upozorněn na vytíženost zvolené Zásilkovny. Bylo zasláno jiné zboží než bylo objednáno. Dlouhá doba vyřízení reklamace.

    Reakce obchodu Alphega

    Dobrý den,
    zprvu bychom Vám chtěli srdečně poděkovat za provedenou objednávku, a nejen za to. Díky Vaší upřímné zpětné vazbě se nám podařilo identifikovat produkt, který naneštěstí disponoval obrázkem, který nebyl zcela vhodný. Ač jsme tedy doložili správné produktové informace včetně složení, tak došlo k mýlce při objednání. Zachránit to mohl pouze produktový popis, ten ovšem nebyl Vámi brán v potaz.
    Ano, chyby se někdy stávají nám všem. Denně náš tým přináší desítky nových produktů, na jejichž publikaci se vskutku nadře. Ujišťujeme Vás však, že děláme maximum pro to, aby naši vážení zákazníci byli spokojeni a obdrželi ty nejvýhodnější ceny.
    Reklamační proces dle našich informací netrval nestandardně dlouho. Chápeme ovšem, že by bylo vítáno včasnější vyřešení z Vaší strany.
    Posledně si dovolíme vysvětlit, že není možné za současných podmínek odhadnout vytíženost jednotlivých odběrných míst Zásilkovny. Doba je taková, že se nakupuje na internetu ve velké míře, což někdy způsobuje logistické problémy. To s naším obchodem nemá nic společného, této situaci čelí úplně každý.
    S přátelským pozdravem Vaše Alphega.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nutná platba s určenými formami úhrady pro nejnižší cenu, tj. diskriminační způsob pro ostatní zájemce zboží

    Reakce obchodu Alphega

    Vážený zákazníku,
    vřele děkujeme za Vaši objednávku. Dovolte nám vyjádřit se k Vaší recenzi, která nás pochopitelně velmi mrzí. A ač nám není zcela jasné, co přesně je míněno Vašimi slovy, tak Vám odpovíme dle nejlepšího svědomí.
    Ujišťujeme Vás, že se vždy snažíme poskytnout ty nejvýhodnější ceny našim zákazníkům. To zahrnuje nejen ceny produktů, ale i dopravy. Důkazem je doprava zdarma při nákupu nad 199 Kč. To, že nabízíme něco za zvýhodněnou cenu či dokonce zdarma pro nás ovšem znamená nemalou útratu. Rozhodně nemáme v úmyslu kohokoliv z našich zákazníků diskriminovat. Například platby kartou online jsou vždy zcela zdarma. Pokud si však vyberete prémiovou službu, jako je dobírka, tak je třeba za ni zaplatit, a to přepravní společnosti, nikoliv nám.
    Za nás tedy můžeme pouze konstatovat, že jsme Vám zajistili výhodné ceny a dali možnost dopravy zdarma, stejně jako všem ostatním zákazníkům. To je fér.
    Přejeme příjemný podzimní den.
    S pozdravem Vaše Alphega.cz.