Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dobrý den.... já osobně mám dosti špatné zkušenosti. 8. 11.2024 jsem si objednala 2 ( dva) produkty, v jedné objednávce. Jeden produkt došel včera 14. 11. ALE .... krém 50ml Objednávala jsem ,jak bylo v nabídce 100 ml. Druhý produkt ....dnes 15.11. tu ještě není. Takže....se společností ALEGRO už nechci mít nic společného. Hodně věcí nakupujeme přes internet od různých společností... vše vždy v pořádku.

    Reakce obchodu Allegro.cz

    Dobrý den, Danulo,

    tak to nás mrzí, že nákup neproběhl podle představ.

    Na Allegro je nejlepší řešit objednávku přímo s daným prodejcem. A úplně nejlépe je komunikaci vést na naší stránce pomocí Diskuze. Tu můžete s prodejcem založit kdykoliv po nákupu ve Vaší Historii nákupů (allegro.cz/moje-allegro/nakupy/historie-nakupu) a po rozkliknutí dané objednávky stačí zvolit možnost Nahlásit problém po nákupu.

    V rámci Diskuze se pak s prodejcem můžete domluvit na vhodném řešení a také požádat naši Allegro podporu, aby se do diskuze připojila a v řešení Vám pomohla.

    Nákupy na Allegro jsou opravdu vždy bezpečné a díky Allegro Protect (allegro.cz/pro-kupujici/allegro-protect) i chráněné. Ozvat se můžete případně i naší podpoře na allegro.cz/pomoc/kontakt a rádi Vám se vším pomůžeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Podle datumu už mělo dorazit, zatím nic.

    Reakce obchodu Allegro.cz

    Dobrý den,

    pokud předpokládané datum již uplynulo, doporučujeme založit ve Vaší Historii nákupů (allegro.cz/moje-allegro/nakupy/historie-nakupu) Diskuzi. Po rozkliknutí dané objednávky stačí zvolit možnost Nahlásit problém po nákupu.

    V rámci Diskuze se pak s prodejcem můžete domluvit na vhodném řešení a také požádat naši Allegro podporu, aby se do diskuze připojila a v řešení Vám pomohla.

  • Nedoporučuje obchod

    Špatná doteď mě zboží nedorazilo jsem z toho zklamaný.

    Reakce obchodu Allegro.cz

    Dobrý den,

    pokud předpokládané datum již uplynulo, doporučujeme založit ve Vaší Historii nákupů (allegro.cz/moje-allegro/nakupy/historie-nakupu) Diskuzi. Po rozkliknutí dané objednávky stačí zvolit možnost Nahlásit problém po nákupu.

    V rámci Diskuze se pak s prodejcem můžete domluvit na vhodném řešení a také požádat naši Allegro podporu, aby se do diskuze připojila a v řešení Vám pomohla.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží mi nebylo ještě doručeno na výdejní místo .

    Reakce obchodu Allegro.cz

    Dobrý den,

    běžně máte zboží (i ze zahraničí) doma v řádu jednotek dní. Předpokládaný termín dodání pak můžete vidět vždy ještě před objednáním na stránce s daným produktem v sekci Doručení, případně po objednání v Informacích o nákupu. Pokud tento termín již vypršel, doporučujeme s prodejcem založit na webu Allegro Diskuzi (přes tlačítko Nahlásit problém s nákupem v Informacích o nákupu u dané objednávky, kterou najdete na allegro.cz/moje-allegro/nakupy/historie-nakupu), kde se s Prodejcem můžete domluvit na vhodném řešení. V diskuzi také můžete požádat kolegy z naší podpory (přes tlačítko Požádat Allegro o pomoc), aby se do diskuze připojili a v komunikaci s prodejcem Vám pomohli.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo dorazit ve dvou dnech stále ještě nedorazilo, po 18 dnech.

    Reakce obchodu Allegro.cz

    Dobrý den,

    v tomto případě doporučujeme s prodejcem založit na webu Allegro Diskuzi (přes tlačítko Nahlásit problém s nákupem v Informacích o nákupu u dané objednávky, kterou najdete na allegro.cz/moje-allegro/nakupy/historie-nakupu), kde se s Prodejcem můžete domluvit na vhodném řešení. V diskuzi také můžete požádat kolegy z naší podpory (přes tlačítko Požádat Allegro o pomoc), aby se do diskuze připojili a v komunikaci s prodejcem Vám pomohli.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • neprehledne popisy vyrobku
    • nelze rouzmne reklamovat poskozeny obal ci zbozi po prevzeti dopravcem..

    co ALegro znicilo CZC nejsou ani dostupne produkty z nabidky CZC, vsechny bonusy , objednavky, nevyrizene reklamace jsou nenavratne pryc. Jsem v ocich alegro jako nejaky neznamy bezdomovec.. cely alegro je to jen sprosty tahak na penize, jde pres mrtvoly, jediny duvod nakupovani na Alegru je jen sortiment ktery nikde jinde neni dostupny. a to jeste jen jako z nejvetsi nouze

    Reakce obchodu Allegro.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Co se vrácení nebo reklamace zboží týče, tu u nás můžete pohodlně vyřídit. Jak na to najdete na allegro.cz/pomoc/pro-kupujici/reklamacni-podminky-a-podminky-vraceni-zbozi/jak-vratit-nakup-PgWODAZXZfW#jak-vratit-nakup

    Ohledně CZC; všechny věrnostní body jsme převedli na kupony na Allegro.cz (kde můžete nakupovat i přímo z obchodu CZC) :) a historii objednávek a vše ostatní najdete i v budoucnu na www.czc.cz/faq :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I've ordered a Samsung A25 5G, the smartphone did not arrive in the original sealed Samsung box and the clean film was also pealed off. No accessories as battery charges, headset, no quick instructions and no certificate of warranty. This seller is not reliable at all and should not sell goods in Czech Republic. I think this mobile was used or regenerated and the customer service does not speak any English , just Polish. They insist with some funny resolution but I am going to escalate to Samsung and police...

    Reakce obchodu Allegro.cz

    Hello,

    we are sorry to hear that and in such cases we recommend you to open a Discussion on our website, in which you can directly talk and resolve the situation with the seller (and in preferred language). In Discussion you can also call for help of our Allegro support :) Purchases on Allegro are safe and protected thanks to Allegro Protect program, so you don't have to worry about any issues that might occur with your order.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Alegro se hodně zhoršilo

    Reakce obchodu Allegro.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu a rádi bychom se dozvěděli více, co vedlo ke snížení spokojenosti. Ozvěte se nám prosím na allegro.cz/pomoc/kontakt a rádi nejen dojem, ale i konkrétní zkušenost napravíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi melo byt doruceno 11.-13.11. Zatim nemam ani naznak toho v jakem stavu je ma objednavka.

    Reakce obchodu Allegro.cz

    Dobrý den, Jano,

    pokud předpokládané datum doručení již uplynulo, doporučujeme založit ve Vaší Historii nákupů (allegro.cz/moje-allegro/nakupy/historie-nakupu) Diskuzi. Po rozkliknutí dané objednávky stačí zvolit možnost Nahlásit problém po nákupu.

    V rámci Diskuze se pak s prodejcem můžete domluvit na vhodném řešení a také požádat naši Allegro podporu, aby se do diskuze připojila a v řešení Vám pomohla.

  • Nedoporučuje obchod

    • Obchod sliboval doručeni do 12.11. Zatím nepřišlo nic, ani informace o stavu objednávky.

    Reakce obchodu Allegro.cz

    Dobrý den,

    v tomto případě doporučujeme s prodejcem založit na webu Allegro Diskuzi (přes tlačítko Nahlásit problém s nákupem v Informacích o nákupu u dané objednávky, kterou najdete na allegro.cz/moje-allegro/nakupy/historie-nakupu), kde se s Prodejcem můžete domluvit na vhodném řešení. V diskuzi také můžete požádat kolegy z naší podpory (přes tlačítko Požádat Allegro o pomoc), aby se do diskuze připojili a v komunikaci s prodejcem Vám pomohli.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neustálé výmluvy proč zboží nedorazilo včas, nelze najít kontakt na allegro. Stále mě to vrací na začátek a telefon žádný. Už nikdy allegro

    Reakce obchodu Allegro.cz

    Dobrý den,

    spojit se s námi můžete na allegro.cz/pomoc/kontakt - zvolit můžete i telefonické spojení. Mrzí nás, že u nákupu vznikly komplikace a uděláme maximum pro to, abychom situaci napravili. Nakupování u nás je totiž chráněné a také vždy bezpečné díky Allegro Protect.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    čekám již 6 dní a stále nic.

    Reakce obchodu Allegro.cz

    Dobrý den,

    pokud předpokládané datum dodání již uplynulo, doporučujeme založit ve Vaší Historii nákupů (allegro.cz/moje-allegro/nakupy/historie-nakupu) Diskuzi. Po rozkliknutí dané objednávky stačí zvolit možnost Nahlásit problém po nákupu.

    V rámci Diskuze se pak s prodejcem můžete domluvit na vhodném řešení a také požádat naši Allegro podporu, aby se do diskuze připojila a v řešení Vám pomohla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží stále nedorazilo

    První objednávka od Allegra, objednáno a zaplaceno víc jak před týdnem, a zboží stále nikde. Takže první zkušenost - špatná zkušenost.

    Reakce obchodu Allegro.cz

    Dobrý den,

    běžně máte zboží (i ze zahraničí) doma v řádu jednotek dní. Předpokládaný termín dodání pak můžete vidět vždy ještě před objednáním na stránce s daným produktem v sekci Doručení, případně po objednání v Informacích o nákupu. Pokud tento termín již vypršel, doporučujeme s prodejcem založit na webu Allegro Diskuzi (přes tlačítko Nahlásit problém s nákupem v Informacích o nákupu u dané objednávky, kterou najdete na allegro.cz/moje-allegro/nakupy/historie-nakupu), kde se s Prodejcem můžete domluvit na vhodném řešení. V diskuzi také můžete požádat kolegy z naší podpory (přes tlačítko Požádat Allegro o pomoc), aby se do diskuze připojili a v komunikaci s prodejcem Vám pomohli.

  • Nedoporučuje obchod

    Hrozný přístup a reseni problemu v nedohlednu

    Reakce obchodu Allegro.cz

    Dobrý den,

    na toto bychom se určitě rádi podívali.

    Na Allegro je nejlepší řešit objednávku přímo s daným prodejcem. A úplně nejlépe je komunikaci vést na naší stránce pomocí Diskuze. Tu můžete s prodejcem založit kdykoliv po nákupu ve Vaší Historii nákupů (allegro.cz/moje-allegro/nakupy/historie-nakupu) a po rozkliknutí dané objednávky stačí zvolit možnost Nahlásit problém po nákupu.

    V rámci Diskuze se pak s prodejcem můžete domluvit na vhodném řešení a také požádat naši Allegro podporu, aby se do diskuze připojila a v řešení Vám pomohla.

    Nákupy na Allegro jsou opravdu vždy bezpečné a díky Allegro Protect (allegro.cz/pro-kupujici/allegro-protect) i chráněné. Ozvat se můžete případně i naší podpoře na allegro.cz/pomoc/kontakt a rádi Vám se vším pomůžeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo odesláno někomu jinému. Vůbec mi nebylo sděleno kde objednávka je, zákazník který dostal moji objednávku nemusel kontaktovat přes Facebook. Hrozné jednání - už nikdy

    Veliká nespokojenost. Člověk zaplatí ale zboží nedostane

    Reakce obchodu Allegro.cz

    Dobrý den, Liv,

    zde to vypadá na komplikace s doručením spíše kapacitního rázu. Vybraný doručovací box byl v době dodání plný a aktuálně je zásilka na depu dopravce. Ozvěte se nám prosím na allegro.cz/pomoc/kontakt, s dopravcem se spojíme a najdeme vhodné řešení :)

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Výbojky vůbec nesedí ,na Passat b7,Musil to zahodit ,nedoporučuje

    Reakce obchodu Allegro.cz

    Dobrý den,

    pokud se zakoupený zbožím nepanuje spokojenost, vždy je možnost jej vrátit. Jak na to najdete na allegro.cz/pomoc/pro-kupujici/reklamacni-podminky-a-podminky-vraceni-zbozi/jak-vratit-nakup-PgWODAZXZfW#jak-vratit-nakup

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi melo jiz byt doruceno,ale dosud nebylo ani odeslano.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišel mi pouze jeden hever místo dvou, zboží jsem zaplatil

    Vyřízení reklamace není snad šance.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboži přišlo v pořádku,ale baterie je nefunkční,Dobíjl jsem ji 24 hodin,ale bez uspěchu.M. Mencl

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • složitý výběr zboží podle prodejců
    • zasílání jedné objednávky na 2 různá výdejní místa