Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednán display na Samsung. Dorazi rozbalený a zřejmě poškozený, Hodinu po obdržení jsem zaslal zpět. Reklamace zamítnuta - prý display poškozen při montáži. Ok. po 14 dnech přišla nabídka - pokud změním své hodnocení, peníze pošlou mimořádně zpět. Bohužel se tak nestalo - opětovně vypisují, že display přišel poškozen. O tom, že nabídli nějako úmluvu, ani slovo... Banda podvodníků...

  • Spleť podvodníků. Schválně, jestli někdo dohledá funkční telefonní kontakt na internetu. Nekupuje jen české firmy, krade jejich dobré recenze, aby vypadalo důvěryhodné. Přitom i allegro bylo založeno v Česku. Ještě prosinec a leden 2024 vše fungovalo skvělé. Ale nyní ( asi když konečně protáhli spoustu zákazníků na fejkové recenze dceřiných společností ) katastrofa, vše co přijde je padělek, levné čínské šmejdy, dokonce ještě horší, než čínské šmejdy. Balíčky se ztrácí, ale to taky nevadí.. když allegro koutů wedo, tak proč by se neztrácejí. Hnus! Co je ale vrchol je zablokovaný účet kupujícího(můj) na základě x žádostí o vrácení vlastních peněz za zásilky, které nedošly ani do mého města. Mají to tam jasně napsané a dají diskuzi uzavřít a účet pozastavit. Takže neudělám nic, mám hromadu čínských, nepoužitelných odpadků a nemám kam ano zavolat ani napsat se zablokovanym účtem. Podvodníci allegro kryjí tedy menší podvodníky tzn prodejce padělků a odpadků

  • Přestože mám Polsko a Poláky rád, nemohu uvěřit, že neco takového může existovat v Evropě v roce 2024 . Takové zkušenosti jako mám nyní jsem měl s začínajícími čínskymi eshopy cca. před 20 lety. I když se platím nakupovat pouze nové zboží s cenou jako u nás ( nechávám se nalákat na slevové kupony - pak se zdá výhodné, ale pouze zdá :( . Snad kazdé druhá položka je použitá, rozbalená, nefunkční.... OK, mám právo to vrátit. Prodejci jsou většinou vstřícní a peníze vraci. Jenže Allegro ty peníze zadržuje ! Další kapotolu jsou prodejci z Číny. "Zboží "( pokud to tak lze vůbec nazvat )posílají z polských skladů a rychle doručí. Jenze v případě , ze výrobek vrátíte v rámci záruky a pošlete zpět, nedostanete peníze za zpětné poštovné ( i když Allegro podpora rozhodne , že máte právo to pozadovat). Prodejce totož ůdajně nemá bankovníůčet v Evropě, a z Číny nemá možnost odesílat peníze ven. Nakupuji na Amazonu (de a com) na Temu, na Alixpressu ( ten se nyní zhoršil)a dalsích . Vracím cca. max 1 objednávku z 10, ale Allegro polovinu... Hrůza ! Škoda.

  • Jak může mít Allegro, tak vysoké hodnocení, když před ním varuje i ČOI? Že by proto, že i Heureka patří pod Allegro?

  • Nepřehledné, stupidní vyhledávání a vkládání nabídek, milion podvodníků, někdy i 3x dražší zboží než na jiných shopech. Dokonce i aliexpres je pro mě lepší než tahle slátanina!!! Hlavně že nám tu ruší obchody s tradicí 10ky let.

  • V Alegro nakupuji více jak rok. Poslední dobou ale nejsem spokojený, po přijetí vám přijdou na jednu stejnou objednávku dvě sledovací čísla. Taky mě štve, pokud uděláte více jak jednu objednávku, musíte pokaždé k výdejním místu kolik máte objednávek. Neumí sloučit objednávky v jednu.

  • Už nikdy víc ,objednané zboží zaplacené .pro syna objednány batoh ,přišel mi úplně jiný ještě nedodrželi dobu dodání .kdyz jsem to nahlásila tak mi napsaly ze byly vysoké nároky na dopravu a ze mi vrati jen 150kc z 800kc.jako kde jsme !!!

  • Absulutně netuším z jakého důvodu by sem měl platit 20x dopravu. Nehorázná drzost. Kéž by žádné Allegro neexistovalo! Nezkutečný. Že vám to není trapný a ubohý!

  • Rozhodně nedoporučuji. 6.8 jsem objednávala obal na sluchátka a zahradní vozík.. vozík se někde zasekl v přepravě a vozík byl zaplacen a neposílán. A dnes máte 20.8 a nic nemám. Přišla jsem o peníze A tohle už je už je čtvrté zklamání, nejdříve oblek vůbec neodpovídal velikostí a byl to kus hadru. Po druhé zimní bunda pro přítele opět vůbec neodpovídal velikosti 4Xl a oblékl to syn co nosí velikost S. Vážně uz nikdy přes Allegro neobjednávam. Úžasný reklamy na úžasně levný zboží ale nikde není jistota že dorazí. Spíše jste pak hodně zklamání a rozzlobený. Nedoporučuji ale vůbec

  • Rozhodně nedoporučuji. 6.8 jsem objednávala obal na sluchátka a zahradní vozík.. vozík se někde zasekl v přepravě a vozík byl zaplacen a neposílán. A dnes máte 20.8 a nic nemám. Přišla jsem o peníze A tohle už je už je čtvrté zklamání, nejdříve oblek vůbec neodpovídal velikostí a byl to kus hadru. Po druhé zimní bunda pro přítele opět vůbec neodpovídal velikosti 4Xl a oblékl to syn co nosí velikost S. Vážně uz nikdy přes Allegro neobjednávam. Úžasný reklamy na úžasně levný zboží ale nikde není jistota že dorazí. Spíše jste pak hodně zklamání a rozzlobený. Nedoporučuji ale vůbec

  • Rozhodne NEDOPORUČUJI. Již 14 dnů řeším reklamaci zubního kartáčku, komunikuji asi s 5 různými lidmi. Pokaždé jiné info. Komunikace skončila v momente kdy mi slíbili poslat dopravce na adresu. Je to týden a nic. Dnes mi přišla zprava , ze zda mam problém s něčím tak ať nápisu, takový to WTF . Řekla bych ze velký problém mají oni.

  • V Allegro jsem nakoupil, po zaplacení přišlo reálné video což jsem odmítl a na peníze čekám už týden s tím, že slibovali vrácení do dvou dnů !!!
    Allegro mne lidsky zklamalo přístupem, uznali chybu na své straně, ale nenabídli vůbec žádnou kompenzaci a ani peníze nemám !!!

    Vlastně vybírají pyramidou od lidí peníze, kdo tlačí je někdy časem možná vrátí !

    I když je to Polska společnost, není to o Polácích, podvodníci jsou ti lidé co okrádají druhé ! Stejní šmejdi jsou i u nás a jinde.

  • Objednaný 4ks tekuté náplně Raid na komáry za 432Kč a prisla mi krabička 10ks suché náplně kterou Ks prodávají za 28Kč ... produkt je jiný než na obrázku a v popisu ... koupeno na víkend o děvče- teď se můžu akorát jít klouzat s nějakým šmejdem co není ani na hony odpovídající tomu co jsem zaplatila .... hnus Allegro - co dál??? Prodejce sr vyjádří prý do pondělí a Sam určí jak se to bude řešit ... hnus ... to je lepší nakupovat jinde. Naposledy jsem nakoupila v Allegro

  • To nejhorší co vás může potkat je nákup od Allegro - poláci horší číny . Už je nelze pomalu ani dohledat objednám si notebook na Počítárně fakturaci provadí Mall .cz a dodává Allegro ale úplně něco jiného než co jsem si objednal co se to děje . Na podvodu celém se tedy podíly i dvě české firmy Mall.cz a Počítárna. Česká obchodní inspekce musí zasáhnout a firmu typu Allegro pokutovat . Nedosáhne li na Allegro je nutné pokutovat tyto české firmy které se s ní spolčily. Jedná se o objednávku 154499635. Lauer

  • Take se Vam stalo, ze jste naleteli cinskemu dodavateli a allegro odmitlo zalezitost resit?

    • Stalo, už týden řeším vrácení peněz co tvrdili, že poslali už v pondělí.
      Po xy dopisování včera napsali, že peníze Číňan zpět poslal teprve ve čtvrtek, ale stejně je nemám.
      Peníze si vezmou hned, nabízí zboží co nemají, až po uhrazení napíšou, že dají jiné neodpovídající zboží a tak se jedná o podvod.

  • Tento obchod nedoporučuji, už jen proto, že ovládli asi nejlepší český obchod s elektronikou CZC.cz. Celkově to není dobrý e-shop jako takový, musel jsem dlouhou dobu něco vyjednávat s nějakým polským zaměstnancem. Nedoporučuji.

  • Nevim jak ostatním, ale pokaždé když už si něco vyberu, tak v košíku zjistím, že obchodník do ČR nedoručuje, takže za mě se tomuhle obchodu raději vyhnout. Kdyby to napsali hned, ale ja vytvořím objednávku a až v košíku zjistím, že jsem se zase napálila. Pro mně alegro skončilo.

  • NEKUPOVAT OD ALLEGRO!

    Koupila jsem z Allegra za 1600,- sluchátka, krabice došla rozbalená, bez manuálu, zanedlouho zjistím, že se jedná o fake, rozdíl je patrný především v tlačítkách. Když se pokusím o vrácení zboží, zjistím, že doprava zpět do Číny je na vlastní náklady; píšu tedy samozřejmě na zákaznickou podporu. Po pětidenním vypisování mi zaměstnanci Allegra řeknou, že nevidí rozdíl mezi mou fotkou a produktem, moje dotazy, zda je normální, že krabice dorazí rozbalená a bez manuálu ignorují, stejně tak nereagují na moji poznámku, že by jakožto zprostředkovatelé měli ručit za kvalitu dodaného výrobku. Je mi sděleno, že reklamaci může uznat pouze dodavatel a to až poté, co mu zboží dojde zpět (do Číny a samozřejmě za mé náklady). Jestli prý mám poté problém (tj. reklamaci mi neuznají a budu chtít zpět své peníze), mohu se znovu obrátit na jejich zákaznickou podporu. Po dotazu, zda mi podpora znovu řekne, že nevidí problém v tlačítkách, mi napsali, cituji: "Pokud znovu kliknete na Požádat Allegro o pomoc [tlačítko na upozornění zaměstnance, že jsem přidala novou zprávu do diskuze] před odesláním zásilky, nebudeme už dále reagovat."

    Nechutná zlodějna. Už nikdy přes Allegro nic nekoupím.

  • Prodávají srač... z Číny aliexpress.com a Alibaba.com. Vratku mám poslat na adresu Lanwan, lewy brzeg, ulica Gongchen, dystrykt Licheng, miasto Putian, prowincja Fujian, Chiny, 351100, Attn, Zhang, Tel, 13827516006. Došlo to bez faktury bez návodu, rozbité a já to mám poslat zpět.

  • Objednal jsem si vyhřívanou deku. Přišla nefunkční. Po reklamaci mi přišel od polského marketu informační leták, kde je uvedeno, že deka byla vystavena a upozorněním, že nehřeje. Tuto informaci jsem ovšem při zadávání nákupu od Allegro nedostal, jinak bych si pochopitelně vadný výrobek neobjednal. Deku v zákonné lhůtě 14 dnů vracím, což mě bude stát dalších 49 Kč za zaslání zásilky dodavateli. Takže zaplatím dopravu dvakrát a to ještě nevím, zda dostanu cenu výrobku na účet. Neskutečná byrokracie (na webu žádost o vrácení, zaplacení vratného štítku-jeho vytištění, nutnost zabalený výrobek doručit na PPL Parcel box), spojená s vrácením zboží mě doslova znechutila. V tomto obchodu už nakupovat nebudu. Zlatý Mall.