-
Objednal jsem si vyhřívanou deku. Přišla nefunkční. Po reklamaci mi přišel od polského marketu informační leták, kde je uvedeno, že deka byla vystavena a upozorněním, že nehřeje. Tuto informaci jsem ovšem při zadávání nákupu od Allegro nedostal, jinak bych si pochopitelně vadný výrobek neobjednal. Deku v zákonné lhůtě 14 dnů vracím, což mě bude stát dalších 49 Kč za zaslání zásilky dodavateli. Takže zaplatím dopravu dvakrát a to ještě nevím, zda dostanu cenu výrobku na účet. Neskutečná byrokracie (na webu žádost o vrácení, zaplacení vratného štítku-jeho vytištění, nutnost zabalený výrobek doručit na PPL Parcel box), spojená s vrácením zboží mě doslova znechutila. V tomto obchodu už nakupovat nebudu. Zlatý Mall.
-
Objednal jsem si vyhřívanou deku. Přišla nefunkční. Po reklamaci mi přišel od polského marketu informační leták, kde je uvedeno, že deka byla vystavena a upozorněním, že nehřeje. Tuto informaci jsem ovšem při zadávání nákupu od Allegro nedostal, jinak bych si pochopitelně vadný výrobek neobjednal. Deku zákonné lhůtě 14 dnů vracím, což mě bude stát dalších 49 Kč za zaslání zásilky dodavateli. Takže zaplatím dopravu dvakrát a to ještě nevím, zda dostanu cenu výrobku na účet. Neskutečná byrokracie (na webu žádost o vrácení, zaplacení vratného štítku-jeho vytištění, nutnost zabalený výrobek doručit na PPL Parcel box), spojená s vrácením zboží mě doslova znechutila. V tomto obchodu už nakupovat nebudu. Zlatý Mall.
-
Zboží podle prodejce Mall mělo přijít dnes vzal jsem si na to dovolenou ale zboží nedorazí prý chyba v komunikaci mezi prodejcem a dopravcem dopravce to svádí na prodejce a ten zas na dopravce ale co mě je do toho no prý se ještě ozvou. To sem si to zboží mohl koupit jinde a bez problémů a za stejný prachy, takže tam už nikdy no a raději se zase vrátím k Alze
-
NEKUPOVAT PRES ALLEGRO. JE TO PODVOD. NELZE REKLAMOVAT ZBOZI. CELOU DOBU TAHNOU VAS ZA NOS. POSLAL MI VADNE ZBOZI A NENI NORMALNE CESTA KE REKLAMCI. S NIMI JSEM ZTRATIL TYDEN REKLAMACE A TISIC KORUN ZA NEFUNKCNI ZBOZI. PENIZE NEVRATILI. VAM POSLU DO NEJAKEHO LABERYNTU NESMYSLU, JAK REKLAMOVAT ZBOZI A NIKDY TAM NEDOJDETE. PODVOD!
-
GET RICH WITH BLANK ATM CARD, Whatsapp: +18033921735
I want to testify about Dark Web blank atm cards which can withdraw money from any atm machines around the world. I was very poor before and have no job. I saw so many testimony about how Dark Web Online Hackers send them the atm blank card and use it to collect money in any atm machine and become rich {[email protected]} I email them also and they sent me the blank atm card. I have use it to get 500,000 dollars. withdraw the maximum of 5,000 USD daily. Dark Web is giving out the card just to help the poor. Hack and take money directly from any atm machine vault with the use of atm programmed card which runs in automatic mode.
You can also contact them for the service below
* Western Union/MoneyGram Transfer
* Bank Transfer
* PayPal / Skrill Transfer
* Crypto Mining
* CashApp Transfer
* Bitcoin Loans
* Recover Stolen/Missing Crypto/Funds/Assets
Email: [email protected]
Telegram or WhatsApp: +18033921735
Website: https://darkwebonlinehackers.com -
pár dodávek bylo za 50 korun, ale nyní chtěji 300 za dopravu, nejsem blázen
-
Zboží se vrátilo zpět do obchodu vinou dopravce, který nezaslal kód k otevření boxu. Obchod po měsíčním urgování, nevrátil peníze!!! Na zprávy nereaguje. Jasně porušil obchodní podmínky. NEDOPORUČUJI!!!
-
Předávám záležitost ohledně koupi Flashdrive 256 GB za 377,-Kč policii ČR……v obálce přišel jen kousek plastu,jenž se tváří jako flash .
-
Záležitost se velice rychle vyřešila,vráceny peníze od prodejce NANO-IT….pochvala zdraví G.
-
-
Dobrý den,
poprve ve svém životě jsem objednal něco na Allegro, zaplatil. Polský dodavatel
mi 8.dnů tvrdil, že zaplaceno nedostal, přes to, že jsem mu zasílal bankovní doklady
platby. Paralelně jsem přes desítku odeslaní jemu zasílal i Allegru - nereagovalo!
Následující den jsem Předal Policii CZ. Po dalším týdnu mi polský dodavatel vrátil
platbu s blábolem, že jsem u něho nebyl registropván jako odběratel.
Má zkušenost s Allegrem a ponaučení o nákupu přes Allegro byla velká a děkuji.
S pozdravem Milda-
S…Ě
-
-
Dobrý den,
poprve ve svém životě jsem objednal něco na Allegro, zaplatil. Polský dodavatel
mi 8.dnů tvrdil, že zaplaceno nedostal, přes to, že jsem mu zasílal bankovní doklady
platby. Paralelně jsem přes desítku odeslaní jemu zasílal i Allegru - nereagovalo!
Následující den jsem Předal Policii CZ. Po dalším týdnu mi polský dodavatel vrátil
platbu s blábolem, že jsem u něho nebyl registropván jako odběratel.
Má zkušenost s Allegrem a ponaučení o nákupu přes Allegro byla velká a děkuji.
S pozdravem Milda -
Poskytuji komunikaci při reklamaci svíček
6. prosince 2023 v 18:02
Důvod zahájení diskuze: produkt a balík jsou poškozené (při přepravě)
SVĚTLO ZAPACHOVÁ SVĚTA VE ŠKLE S VÍČKEM |100h|
SVĚTLO ZAPACHOVÁ SVĚTA VE ŠKLE S VÍČKEM |100h|
SVĚTLO ZAPACHOVÁ SVĚTA VE ŠKLE S VÍČKEM |100h|
________________________________________
Popis problému: V balíku byly 3 velké svíčky rozbité, balík nebyl poškozen. Došlo k poškození pravděpodobně při přepravě.
Očekávané řešení: vrácení peněz
připojen soubor(max. 5MB)
Po té jsem byla přesměrována k instrukcím pro vrácení peněz. Musela jsem dohledat IBAN a SWFT, což běžně nepoužívám. Nevím proč, když bylo placeno kartou, tak mají všechny informace
Nemůžete se s prodejcem dohodnout? O pomoc nás budete moci požádat už ve čtvrtek v 18:02.
Podařilo se vám vyřešit nahlášený problém?
lhf 7. prosince 2023 v 7:56
Dzień dobry. Proszę o przesłanie protokołu szkody sporządzonego z kurierem. Pozdrawiam.
Jeżeli protokół nie został sporządzony, proszę to zrobić, a następnie przesłać go nam. Jest on niezbędny do złożenia reklamacji u przewoźnika.
7. prosince 2023 v 11:15
Dobrý den, vaše odpovědi vidím, ale neumím Polsky. Můžete to napsat třeba anglicky ? BJ
Následující korespondence byla v AJ, ponechávám jí v češtině.
lhf 7. prosince 2023 v 11:35
Vypracujte s přepravcem DHL protokol o poškození. Následně nám prosím zašlete potřebné dokumenty k zahájení reklamačního řízení. https://www.dhl.com/cz-cs/home/zakaznicky-servis.html
7. prosince 2023 v 12:39
Na stránkách DHL je napsáno: „Odešlete prosím protokol o poškození odesílateli nebo internetovému obchodu. Odesílatel nebo internetový obchod pak může od DHL požadovat náhradu za poškozený nebo ztracený balík. Upozorňujeme, že reklamaci může uplatnit pouze odesílatel, neboť je smluvním partnerem DHL. BJ
lhf 7. prosince 2023 v 13:56
Tak ještě jinak. Stížnost musíte podat přímo u společnosti Allegro, protože jde o dodavatele DHL. Nemáme smlouvu s DHL. Byla to zásilka DHL Allegro. Stížnost musí být také podána přímo Allegru. Musíte ale ještě vypracovat protokol o škodě. Tato situace nás velmi mrzí.
7. prosince 2023 v 14:30
A jak mám vytvořit "damage report" . Je mi úplně jedno, s kým máte smlouvu. Zatím jsem se nikdy nesetkala s tak složitým přístupem dodavatele. Zásilka je vždy odeslána zpět se štítkem a není třeba nic dalšího řešit. Veškerou korespondenci s vámi mám v uloženoui. Jednáte tímto způsobem v rozporu se zákonem. Ani na webu nemáte příslušné zákonem dané informace. Je asi zbytečné s vámi dále jednat. Podle hodnocení zákazníků máte jen 30 % a všichni vás chtějí žalovat. Jsem pracující člověk a nebudu 2 dny řešit rozbité svíčky. Mám osobní zkušenost, že při doručení zásilky i z Číny stačí foto k reklamaci a pošlou peníze zpět. Nemusím nikde hledat IBAN a SWIFT, jak požadujete vy. Platila jsem kartou, takže máte informace i o mém účtu. Naši korespondenci a celý případ předávám České obchodní inspekci. BJ -
Allegro je pravdepodobne pouze nejaka one man show a vicemene strojove preprodava veci z nasmlouvanych eshopu. Prave mi dorazilo uplne jine zbozi, nez jake jsem objednal. I pokud se vec vyresi k me spokojenosti (= nebudu platit nic navic za vraceni toho, co mi dorazilo a obdrzim to, co jsem objednal NEBO mi bude vracene vse, co jsem zaplatil, tozn. zbozi vc. postovneho), znamena to dalsi investovanou namahu a cas navic. Kdybych predem vedel, co je Allegro zac, nakupoval bych jinde.
-
Dobrý den, sděluji Vám osobní zkušenost s obchodem Allegro.cz. Uvádím část dnešní poslední konverzace , která trvá již od září.
Problém, který popisuji může potkat každého kupujicího u Allegro.cz.
"Sděluji Vám, že jsem si přečetl jenom část dostupné diskuze u mého účtu , celé období podstatné diskuze od září 2023 se nezobrazuje.
Vrácení omylem koupeného zboží jsem deklaroval 21.9.2023. Vrácení zboží kurýrní službou proběhlo dne 26.9.2023 prodejci bezchybně a hlavně v profi tvrdé krabici a ne v ledabyle zabalené měkké krabici omotané černou folií tak jak nám zboží bylo dodáno.
Bohužel velmi brzy bylo zjištěno , že jsem objednal chybný model opěrky do automobilu. Variant výrobku je bohužel velké množství… výrobek jsme proto ihned řádně zabalili a požádali o vrácení.
Tudíž od 21.9.2023 byl prodejce informován, že se zboží se vrací zpět.
Uplynulo celkem do dnešního dne 70 dní a peníze za vrácené zboží nejsou vráceny !!!
Z přístupu prodejce vyplývá , že si dělá z celého systému legraci a kašle na povinnosti a nějaký zákonný řád , pokud ovšem nějaký existuje.
U nás pokud by proběhlo něco podobného, došlo by k zablokování serveru prodávajícího a bylo zahájeno exekuční řízení.
Je hezké, že po intervenci věc pouze sledujete : proč nemáte platný řád, kauci od obchodníka, sankce atd. ?? Každý kdo u Vás objednává zboží má za to , že prodejcem je Allegro.
Již předem lituji zákazníky , kteří budou muset řešit podobný nechutný proces i o daleko vyšší částky. " -
Snad nejhorší internetový obchod kde jsem nakupoval. Předražená doprava na každou věc co jsem koupil, a při koupi pěti různých věcí jsem si musel zajet do třech obchodu a dvou měst protože to nešlo jen do jednoho!!
-
Už nikdy více!!! Dodali mi lednice, ale od kolegyně vybrali na dobírku dvojnásobnou částku. Měsíc se s nimi dohaduji, odkazují mě na jejich prodejce, ten zas zpátky na Allegro, poslal jsem jim už 3x IBAN s údaji o zpáteční platbě a nic se neděje. Stále jen dopisování. na jejich stránkách v "diskusi" i přímo... Opravdu nedoporučuji, nesolidní jednání, které nikam nevede, předávám právníkovi k vyřešení...
-
Po objednání zboží a jeho zaplacení mi přišel email, že zboží, které jsem zaplatil má jinou cenu - vyšší (chyba systému). Objednávku mi stronovali. Nad nákupem a objednáním jsem strávil spoustu času a vše vniveč. Rozhodně obchod nedoporučuji.
-
Allegro uz nikdy víc, Allegro je pouze preprodejce neručí za žádné problemy s prodejci a dává od vseho ruce pryc. Prislo mi zboží, které jsem objednala na Allegru s polskou fakturou, která mi je k ničemu, Allegro pracovnice mi řekla, že s tím nemuzou nic udelat a mam se obrátit na prodejce, který od toho dal také ruce pryc. Navic jsem si priplatila za dobírku, zboží jsem i pres to musela zaplatit predem a příplatek za dobírku si Allegro momentálně nechává ikdyz jsem tuto službu nedostala. Z Allegra uz nikdy víc.
Doporučuji nakupovat jinde. -
Velmi nepříjemná a špatná zkušenost s nákupem na Alegro, před Vánoci ani nikdy jindy nedoporučuji, objednala jsem tatinkovi k narozeninám sluchátka za velké peníze, přišlo nám nefunkční zboží, vraceli jsme po oslavě rozbalené. Reklamaci mi nejdřív odmítli uznat, vrácení peněz údajně nebylo možné, chtěla jsem model případně vyměnit za jiný to také nešlo ani po tak krátké době od nákupu. Musela jsem zboží poslat do Polska za 500czk poštovného zpět a čekala jsem jako na smrt na nějaké vyhodnocení reklamace, poslali mi rozbalená jiná sluchátka, pravděpodobně ze skladu reklamací, tentokrát nekompletní bez návodu, po odzkoušení opět nefunkční a vadná. Začala další zdlouhavá diskuze s Alegrem v polštině a reklamace číslo dvě, opět neuznaná a zase jsem vrátila produkt za nemalé poštovné do Polska, doteď nemám ani zboží ani své peníze a s poštovným jsem na částce 2500 tisíce za nic. Považuji vše za velký podvod na spotřebitele, už tam nikdy nic nekoupím, i když reklama i ceny vypadají lákavě a nechala jsem se tím unést, velice lituji nákupu na tomto eshopu, doufám, že jsem výjimka a nikoho dalšího takhle nepodvedou. Jsem z nich strašně zklamaná a dárek pro tatínka mě neskutečně mrzí. Příště budu chytřejší a budu se držet eshopu v ČR.
-
Velmi špatná zkušenost s Alegrem- objednáno dvoje zboží,platba jak jinak předem. Dorazilo pouze jedno zboží, ve 2. krabici byly nějaké dárky, které jsem nechtěla a nyní se dohaduji s Alegrem, ať mi buď zboží pošlou nebo vrátí penize. Neustálé mlžení, prý se mám dohodnout s prodejcem- na můj argument, že prodejci jsou oni,bez odpovědi. Tato debata se vleče asi týden. Poslala jsem jim výpis z účtu - doklad o platbě, okopírovala maily, které poslaly včetně dvou faktur a stále mlží. Za mě nákup na Alegru nikdy vice, předávám to obchodní inspekci atd...
-
Jsem nepoučitelná, objednala jsem znovu a to silikonové formy na čokoládu s vědomím, že se snad nemůže na tomto zboží pokazit. Zboží doručeno, ale jiné a tetovačky pro malou vnučku nedošly vůbec. Takže vřelé doporučení - nenakupovat.