Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Koupené zboží se po prvním použití nedá použít nefunkční zapínání.Od této firmy už raději nic nekoupím.

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den,

    děkuji za vaši zpětnou vazbu a omlouvám se za nepříjemnosti, které jste měl s naším zbožím. Zmínil jste problém s nefunkčním zapínáním, ale nejsme si jisti, u jakého šperku se vada projevila. Bohužel vás nemůžeme na základě této recenze identifikovat, a proto nemáme možnost dohledat konkrétní objednávku.

    Velmi nás mrzí, že zboží nesplnilo vaše očekávání, a rádi bychom situaci co nejrychleji vyřešili. Prosím, kontaktujte nás, abychom mohli zjistit více informací a nabídnout vám výměnu nebo opravu.

    Naším cílem je, aby každý zákazník byl s nákupem maximálně spokojený, a vážíme si vaší důvěry. Doufáme, že nám dáte šanci tuto situaci napravit.

    S pozdravem,

    Václav Sobek, majitel alexbijoux.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Stejné zboží se mi druhý den zobrazilo v nabídce, reklamy od Temu za 19 kč. Takže za mě velké zklamání , pokud pouze přeprodáváte.

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den, paní Štenglová,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste byla zklamána naší nabídkou. Rádi bychom Vám poskytli více informací o našich špercích a naší výrobě.

    Vámi vybraný náhrdelník je ručně vyráběn s důrazem na kvalitu a jedinečnost. Krystaly jsou ručně lepené, což zajišťuje vysokou kvalitu zpracování. Spolupracujeme s šperkařskou dílnou, s kterou máme více jak 10 let dobré zkušenosti. Naše šperkařská dílna se zaměřuje na minimalizaci ekologické stopy, používá recyklované materiály a dodržuje etické standardy výroby. Tyto náhrdelníky jsou vyráběny na zakázku, aby splňovaly naše vysoké standardy.

    Pokud jste narazila na podobné výrobky za nižší cenu, rádi bychom Vás upozornili na několik důležitých faktů. Temu je známý prodejem nekvalitních a padělaných výrobků z Číny. Na tento e-shop je dokonce uvaleno bezpečnostní riziko, protože je známo, že zneužívá osobní data zákazníků a v některých případech se klientům ztrácí peníze. Doporučujeme si o tomto e-shopu přečíst více například v článku na dTestu "Temu: bezpečnostní riziko a prodej nekvalitního zboží" anebo článek na blesk.cz " Čínské tržiště Temu: Experti varují před jeho agresivní aplikací. Co uživatelům hrozí?".

    Navíc, čínské šperky často obsahují zakázané a jedovaté látky, jako je olovo, kadmium a nikl. Tyto látky mohou mít závažné negativní dopady na lidské zdraví. Olovo a kadmium jsou toxické kovy, které mohou způsobit vážné zdravotní problémy, včetně poškození nervového systému, ledvin a kostí. Nikl je běžný alergen, který může způsobit kožní vyrážky, svědění a jiné alergické reakce. Vystavení těmto látkám může být obzvláště nebezpečné při dlouhodobém nošení šperků.

    Naše šperky jsou vyráběny z kvalitních a bezpečných materiálů, které jsou pečlivě testovány, aby splňovaly nejpřísnější evropské normy. Jsme hrdí na to, že nabízíme produkty, které jsou nejen krásné, ale také bezpečné a šetrné k životnímu prostředí.

    Pokud jste s naším produktem přesto nespokojena, máte možnost vrácení zakoupeného zboží do 14 dní od doručení. Neváhejte se na nás obrátit na naší zákaznické lince nebo e-mailu, rádi Vám pomůžeme.

    S přáním pěkného dne,

    Václav Sobek, majitel alexbijoux.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží sice došlo ale,místo modrých naušnic tak poslali tyrkysové náušnice.

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den,

    děkuji Vám za Váš nákup a za to, že jste si našla čas napsat recenzi. Mrzí mě, že náušnice nesplnily Vaše očekávání.

    Pokud jde o barvu náušnic, rád bych objasnil, že barva, kterou popisujete jako tyrkysovou, je ve skutečnosti světle modrá, jak je prezentováno na našich produktových fotografiích. Tyrkysová barva má tendenci být více do zelena, zatímco náušnice, které jste obdržela, jsou světle modré s nádechem modrého safíru, což odpovídá zobrazení na našem e-shopu.

    Chápu, že výběr barvy šperků je velmi subjektivní a rozdíly v percepci mohou nastat v důsledku různých světelných podmínek. Barva také může být na různých obrazovkách vnímána rozdílně a může docházet k odlišné interpretaci barev. Pro zákazníky, kteří hledají tmavší odstín modré, nabízíme také kolekci náušnic v tmavě modré barvě, které by mohly lépe vyhovovat Vašim preferencím.

    Pokud se Vám náušnice nelíbí a cítíte, že neodpovídají tomu, co jste očekávala, máte možnost vrátit náušnice zpět do 14 dnů od jejich přijetí. Jsme připraveni Vám poskytnout plnou refundaci ceny náušnic po jejich vrácení.

    Vaše spokojenost je pro nás prioritou a jsme tu, abychom Vám pomohli najít perfektní šperky, které splní Vaše přání a očekávání. Nezáleží na tom, jestli se rozhodnete vyměnit náušnice za jinou barvu nebo preferujete vrácení peněz, rádi Vám vyjdeme vstříc.

    S úctou a přáním krásného dne,

    Václav Sobek, majitel alexbijoux.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Šperk byl dodán jiný, důvod, prý jsou dva a já si objednala špatně. Druhý produkt bych hodnotila za pouťovou cetku a ne šperk v hodnotě 700Kc, na nic se reklamace nevztahuje, ani se neřeší 14 denní vrácení.

    Dcera zklamaná, dárek pro kamarádku jsme sháněli jinde a za mě,díky jednání při reklamaci raději jinde.

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaší zpětnou vazbu a mrzí mě, že jste nebyla spokojena s nákupem šperků na našem e-shopu.

    Velmi nám záleží na tom, aby naši zákazníci měli jasnou představu o tom, co objednávají, a proto se snažíme poskytovat co nejpřesnější popisy a obrázky našich produktů. S více než 4500 různými druhy šperků se snažíme nabízet rozmanitost, která vyhoví individuálním potřebám a preferencím našich zákazníků. Chápu, že výběr vhodného šperku může být někdy složitý zejména pro ty, kteří nejsou zvyklí na online nákupy.

    V tomto konkrétním případě bych chtěl zdůraznit, že byl zákaznici dodán přesně ten šperk, který si vybrala a objednala skrze náš e-shop. Nicméně, chápu, že omyly se mohou stát, a v takových situacích jsme vždy připraveni pomoci a poskytnout nejlepší možnou podporu. Bohužel zákaznice svou chybu neuznala a začala na nás útočit. Pro transparentnost přikládám naší reakci a neadekvátní odpověď zákaznice:

    ...
    Dobrý den,

    po revizi Vaší objednávky mohu potvrdit, že jsme Vám odeslali přesně ten náhrdelník, který jste si vybrala a objednala. Pro Vaši jistotu můžete zkontrolovat detaily objednávky přímo ve Vašem potvrzení objednávky, kde je možné kliknout na název produktu a zobrazit si tak podrobnosti a fotografii produktu.

    ...

    No koukám, že na Vašich stránkách nabízite 2 produkty, jako jeden. Nejen, že to je povod a bude se s tím zabývat někdo povolaný, když vezmu v potaz, druhý produkt, tak není ani světle modrý, opět něco jiného, než co mám doma.Doufam, že s těch peněz máte radost!Recenzi udělím, nahlásím Vás a pokud nemáte ani svědomí, je mi Vás líto. Klimentová Šárka

    ...

    Věříme, že tato vysvětlení poskytnou lepší porozumění situace pro naše současné i budoucí zákazníky. Jsme zde, abychom poskytli kvalitní služby a produkty, a stále pracujeme na zlepšování zákaznického zážitku.

    S pozdravem,

    Václav Sobek, majitel alexbijoux.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprosto nedoporučuji tento eshop , objednala jsem si zboží za tisic korun a přišla mě prázdná krabička , která byla neporušená , etiketa nalepená, nepřelepená , nestržená .... zásilku jsem proto přebrala a zaplatila.Doma po otevření jsem zjistila , že krabička je prázdná , po otočení byla přestřižená samolepka na druhé straně krabičky , což nebylo vidět - bez otevřeni přední strany, protože krabička byla skládaci do sebe ...krabička naprosto nedostatečně zabezpečená , jen přelepena samolepkou zásilkovny , žadné jiné jištění napriklad obálka , kde by bylo vidět poškození. Okamžitě jsem kontaktovala eshop, kde mě bylo napsáno , že jejich balení je pod kamerami a mám kontaktovat sluzbu zasilkovna , že je to nezajimá ... na mé argumenty , že oni přeci musi vytisknout štítky a přelepit ...mě opět bylo odepsáno at kontaktuji zasilkovnu, že oni s tím nic nemají společné....po kontaktu služby zasilkovna , kdy jsem poslala fotku krabičky , kterou jsem doma otevřela ...mě bylo napsáno , že jsem krabičku otevřela , a když nebyla poškozená , co vlastně chci ??? Pokud nejsem se zbožím spokojená , mám ho poslat nazpět .... ano, zboží co svět neviděl . Není žádného dovolání .

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den,

    děkuji Vám za Vaší recenzi na náš e-shop zde na heureka.cz. Mrzí mě situace, která nastala.

    Všechny naše balíčky jsou pečlivě baleny a kontrolovány pod dohledem kamerového systému. Toto opatření nám umožňuje zajistit správné zabalení a zabezpečení zásilky. V případě, že zásilka při převzetí vykazuje jakékoliv poškození nebo narušení ochranné pásky, je nesmírně důležité takovou zásilku nepřebírat a ihned vyplnit protokol o poškození přímo na výdejním místě Zásilkovny. Tímto krokem je možné přiřadit odpovědnost dopravci a umožnit nám efektivněji řešit situaci.

    Jsem si vědom, že tato situace mohla být pro Vás matoucí a frustrující. Náš tým se snažil nabídnout Vám naši plnou podporu a spolupráci v řešení Vašeho případu u dopravce. Lituji, že jste naši pomoc odmítla, ale chci zdůraznit, že naše zákaznická podpora je vždy připravena pomoci a hledat řešení pro obě strany.

    Věřím, že otevřená komunikace a transparentnost jsou klíčové pro řešení jakýchkoli problémů. Jsme připraveni poskytnout všechny potřebné informace a podporu v rámci reklamačního procesu u dopravce, a to i navzdory počátečnímu odmítnutí spolupráce z Vaší strany.

    Pokud máte jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat. Jsme zde pro Vás, abychom pomohli a našli nejlepší možné řešení.

    Ještě jednou se omlouvám za všechny nepříjemnosti a děkuji Vám za trpělivost a pochopení v této záležitosti.

    S pozdravem,

    Václav Sobek, majitel alexbijoux.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • drahé poštovné

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den,

    děkuji Vám za Vaši zpětnou vazbu na naše služby. Velmi si vážím každého názoru, protože nám pomáhá neustále se zlepšovat.

    Rád bych reagoval na Vaši poznámku ohledně výše poštovného. Naše poštovné včetně dobírky je stanoveno na 89 Kč. Tuto cenu se snažíme udržet co nejnižší, abychom mohli nabídnout našim zákazníkům co nejlepší možnou službu za rozumnou cenu. Věřím, že ve srovnání s jinými poskytovateli služeb je toto poštovné poměrně výhodné.

    Chápu, že vnímání hodnoty je velmi individuální, a co se může zdát jedné osobě přijatelné, může být pro druhou nákladné. Chtěl bych zdůraznit, že informace o poštovném jsou zcela transparentně uvedeny na našem webu, aby si zákazníci mohli být vědomi všech nákladů ještě před dokončením objednávky. Avšak jakmile zákazník akceptuje podmínky nákupu včetně poštovného, věřím, že to odraží jeho souhlas s celkovou cenou za služby.

    V případě jakýchkoliv dotazů nebo připomínek se neváhejte obrátit na náš zákaznický servis. Jsme zde pro vás, abychom zajistili, že váš nákupní zážitek bude co nejpříjemnější.

    Přeji Vám příjemný den a s přátelským pozdravem

    Václav Sobek, majitel alexbijoux.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Při objednání vše probíhalo velmi dobře - do doby, kdy jsem 30.11, obdržel e-mail, že zboží bylo odesláno. Bohužel, do dnešního dne jsem zásilku neobdržel. Můj zájem o zboží trvá.

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den,

    děkuji za váš komentář a omlouvám se za nepříjemnosti spojené s dodáním vaší objednávky. Rád bych vás ujistil, že vaše zásilka byla odeslána z našeho skladu okamžitě po zadání vaší objednávky.

    Chápu vaše znepokojení z prodlení a oceňuji vaši trpělivost. Vzhledem k aktuálnímu předvánočnímu shonu, mohou dopravní společnosti zažívat zpoždění v doručování zásilek. Bohužel, rychlost doručení zásilky nemůžeme přímo ovlivnit, jelikož je to v kompetenci dopravce.

    Doporučujeme se obrátit přímo na dopravce Zásilkovnu, kde vám mohou poskytnout aktuální informace o stavu vaší zásilky a jejím předpokládaném doručení. Kontaktní údaje a postup, jak sledovat zásilku, naleznete přímo na stránkách Zásilkovny.

    Jsme připraveni vám poskytnout další podporu, pokud by bylo potřeba. Ještě jednou se omlouvám za zpoždění a děkuji vám za pochopení a za váš zájem o naše šperky.

    S pozdravem,

    Václav Sobek, majitel alexbijoux.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zásilkovna nedoručila na určenou adresu, zatím ještě nemám

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý večer,

    děkuji za vaši zpětnou vazbu. Lituji, že došlo k zpoždění při doručování vaší zásilky prostřednictvím Zásilkovny. Chápu vaše rozčarování a omlouvám se za jakékoli nepříjemnosti.

    Rád bych vás ujistil, že náš tým vždy dělá vše pro to, aby zajistil hladký průběh objednávek a spolupracujeme s renomovanými dopravci, aby byly zásilky doručeny včas. Bohužel, v předvánoční sezóně, kdy je zvýšený objem objednávek, mohou nastat ojedinělé případy zpoždění, které jsou mimo naši kontrolu.

    Podle informací, které máme k dispozici, je vaše zásilka připravena k vyzvednutí ve vaší pobočce Zásilkovny. Doporučuji zkontrolovat vaše e-maily a SMS zprávy od dopravce, kde by měly být všechny potřebné informace pro vyzvednutí zásilky.

    Pokud budete mít jakékoli další dotazy nebo potřebujete asistenci, neváhejte kontaktovat naší zákaznickou podporu.

    S přáním pěkného zbytku dne,

    Václav Sobek, majitel alexbijoux.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • hezký
    • rychlé doručení
    • náramek se mi ihned roztrhl

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den,

    děkuji Vám za Vaši zpětnou vazbu týkající se Vaší nedávné objednávky. Je mi velmi líto, že Vaše zkušenost s naším e-shopem byla negativní, a za to se Vám omlouvám.

    Ke každému námi nabízenému šperku nabízíme 2letou záruku a nadstandardní službu "Záruka spokojenosti". Pokud nastane jakýkoliv problém s naším šperkem, neváhejte se s reklamací obrátit na naši zákaznickou podporu. Vše se dá vyřešit k Vaší maximální spokojenosti.

    Kolegové z reklamačního oddělení se Vám ozvou a sdělí Vám, jak dále postupovat.

    S přáním pěkného dne,

    Václav Sobek, majitel alexbijoux.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo hezké, vypadalo jako na obrázku.
    • Zboží prodávané jako náramek s kamínky "Swarovski Elements" bylo doručeno bez certifikátu pravosti.
    • Neprozákaznický přístup, obchod neměl zájem situaci vyřešit.
    • Každá firma, která má však smlouvu se společností Swarovski, dává ke svým výrobkům certifikát s hologramem dokazující pravost krystalů. Ten jsem nedostal ani na požádání o doposlání, kdy jsem sdělil, že jsme předávali náramek jako dárek. Obchod Alexbijoux nám odmítl vydat certifikát s výmluvami na hodnotu výrobku nebo na to, že nejsou výrobcem. Z jiných obchodů mám prsteny v mnohem menší hodnotě třeba 400 korun a certifikát jsme vždy v pořádku dostali. Ty se zkrátka dodávají ke všem výrobkům.

    Jsme nakonec velmi nespokojeni, ač nás šperk v první chvíli nadchnul. Obdarovaná byla naštvaná, že obdržela padělek, šperk neudělal radost. Obchod prodává šperky s tvrzením, že se jedná o Swarovski elements, ale nemá to jak prokázat, pozor na to.
    Moje chyba, že mě nenapadlo ihned hledat certifikát v obálce a řešil jsem to až před předáním dárku. Velmi mě mrzí, že jsem se nechali napálit. Objednávka 36467 - červenec 2023.

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den,

    děkuji Vám za Vaši zpětnou vazbu týkající se Vaší nedávné objednávky. Je mi velmi líto, že Vaše zkušenost s našim e-shopem byla negativní, a za to se Vám omlouvám.

    Rád bych situaci objasnil a zareagoval na Vaše poznámky ohledně nákupu náramku s "Swarovski Elements". Chápu, že jste očekával certifikát pravosti ke krystalům, které jsou uváděny v našem sortimentu.

    Aby zákazníci měli jistotu kvality u našich šperků, tak Certifikát o pravosti přikládáme převážně k dražším šperkům. Cena vašeho náramku byla 479 Kč a bohužel certifikát se k těmto šperkům nevydává. Každý výrobce si tyto certifikáty musí kupovat a cena takového certifikátu není levná. Naše filozofie je nabízet šperky s originálním designem za rozumné ceny. To dokládá i váš náramek za cenu 479 Kč. U nás nízká cena neznamená menší kvalita.

    Na trhu jsme již od roku 2010 a spolupracujeme pouze s prověřenými a certifikovanými dodavateli. Kvalita, původ a pravost šperků je u nás na prvním místě. Tisíce našich zákazníků jsou s našimi šperky velice spokojeni, proto mě mrzí číst vaše slova.

    Proto věřím, že došlo pouze k nepochopení. Navíc požádám zákaznickou podporu, aby se snažila každý požadavek řešit více empaticky a s větším citem.

    S pozdravem,

    Václav Sobek, majitel alexbijoux.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Pokud vám zboží nebude vyhovovat a budete ho chtít vrátit, nastane problém. Alespoň u mne to tak bylo, zboží jsem v termínu vracela, bohužel prodejce si ho nevyzvedl a bylo mi doručeno zpět.

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den,

    mrzí mě, že u vrácení zásilky došlo k problému. Toto je chyba dopravce za kterou mi nemůžeme. Spolehlivost České pošty opravdu ovlivnit nemůžeme. Celou záležitost jsme s vámi již řešili, kde jsme vám doporučili, jak dále postupovat.

    Je smutné, že nás trestáte za chyby České pošty.

    S pozdravem,

    Václav Sobek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • reklamace a vrácení peněz u nich neexistuje

    zboží přišlo špatné,neuzavírají,zelený kámen nebyl tak zářivý,silné nasvíceno,menší,reklamace přes e-mail - je to normální,že neuzavírají pořádně-francouzský patent to dělá,mám si je opravit sama - poslali mi obrázek a něco,že existuje reklamace to -vůbec a zpět peníze,jako u každé slušné firmy neexistuje,to,že zboží v záruce nesmím opravovat to jim nic neříká,silně nedoporučuji a myslím,že cena je nadhodnocena a velmi vysoká, nikomu nedoporučuji,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jakmile vracíte zboží, počítejte s tím, že platíte poštovné jak při vrácení zásilky, tak při doúčtování při vyrovnání vratky. Odečtou Vám ho z částky, když vrátíte jen část zásilky. Odpovědí Vám bude, že si máte přečíst podmínky při ČÁSTEČNÉM vrácení, byť Občanský zákoník hovoří jasně a stejně tak i jejich Podmínky při odstoupení od smlouvy. Navíc Vás vymažou z databáze eshopu. Ne úplně obvyklé jednání, to se přiznávám a tedˇuž jen budu věřit a doufat, že mi peníze za vrácené zboží pošlou. Chcete-li si ušetřit starosti, určitě se poohlédněte jinde, nestojí to za to. Dobrý obchod dělají dobré vztahy a spokojení zákazníci, toho se tady v případě vratky nedočkáte.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišel mi náramek. Byl takový jaký jsem čekal. Nasadil jsem si ho, jel na kole do práce, při jízdě jsem si na zádech srovnával rukou batoh a aniž bych nějak náramkem o cokoliv zavadil, tak se pružný silon na kterém korálky byly navlečeny přetrhl. Našel jsem už jen pár korálků a ten přetržený pružný silon. Musel být nějak naříznutý, jelikož by člověk musel vyvynout opravdu silný tah, aby se přetrhl. Psal jsem ihned do obchodu, kde se mi ozvaly až po druhé urgenci s tím, že si mám přečíst způsob reklamace a že na posouzení mají 30 dní. No myslím, že pokud jim pošlu těch pár korálků a vlasec, tak je jasné jak to dopadne a ještě utratím další peníze za dopravu.
    Nejsem s jejich zbožím spokojený, čekal jsem více komunikace, kde by se dalo nějak dohodnout.

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den,

    děkuji vám, že jste se na nás obrátil zde přes heureka.cz.

    Pokud nám chcete něco reklamovat, tak opravdu musíte postupovat dle zákona a náramek nám poslat do reklamace. Naše zákaznická podpora vám odpověděla do 24 hodin. Věřím, že jste byl netrpěliví a čekal jste co nejrychlejší odpověď. Ale opravdu nemůžeme reagovat na došlé dotazy okamžitě. Navíc rady, jak postupovat při těchto situacích, máme uvedeno na našem e-shopu.

    Naše zákaznická podpora vás bude kontaktovat a domluví se s vámi na dalším postupu.

    Přeji vám pěkný zbytek víkendu a s přátelským pozdravem

    Václav Sobek, majitel e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplatila jsem více zboží než mi doručili a ještě k tomu doručili jiné zboží.

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den, paní Kouřimová,

    děkuji vám za vaší informaci. Kontroloval jsem stav vaší objednávky a vy jste si u nás provedla celkem 3 objednávky, které jsme vám odeslali ve 3 zásilkách. Vy jste si vyzvedla pouze jeden balíček. Až si vyzvednete zbývající zásilky, tak zjistíte, že je vše v pořádku a budete mít u sebe všechny šperky, které jste si u nás objednala.

    Naše zákaznická podpora vás bude kontaktovat a vše vám rádi vysvětlíme.

    Přeji pěkný zbytek neděle a s pozdravem

    Václav Sobek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel obchůdek mě trochu klamal. Objednané zboží co jsem chtěla tak to mi vůbec nedorazilo. A přišel mi úplně jiný balíček s jiným zbožím a hlavně na úplně jiné jméno a jinou adresu na dodacím listě uvnitř balíčku. Takže vůbec nevím kde se stala chyba.

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den,

    děkuji vám, že jste se na nás obrátila zde přes heureka.cz. Samozřejmě nejlepší komunikace by byla kdyby jste kontaktovala přímo naší zákaznickou podporu. Za chybně odeslaný balíček se vám moc omlouvám. Při kompletaci vaší zásilky muselo dojít k omylu. Naše zákaznická podpora vás bude kontaktovat a domluví se s vámi na dalším postupu.

    Přeji vám pěkný zbytek dne a s přátelským pozdravem

    Václav Sobek, majitel e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedorazilo zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    Jeden den poslali zprávu, že zboží bylo předáno dopravci a druhý den, že jej nemohou poslat, jelikož není skladem....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Velke zklamani. Zbozi neodpovida fotografii, chybi detailni popis i fotky coz se ukazalo jako problem u broze, kterou jsem objednala. Ma zcela jine zapinani, nez je obvykle. Z fotky to bohuzel neni patrne. Velke problemy pri vraceni objednavky, zcela neprofesionalni customer service.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Už bych nikdy neobjednala,náušnice jsou hrozně velké. Na obrázku vypadají jemné a malé,ale ve skutečnosti jsou hrozné. Chtěla jsem je dát mé pětileté vnučce k vánocům,ale jsou tak velké,že ani na dospělé osobě nevypadaji hezky.

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den, paní Králová,

    mrzí mě, že náušnice se vám nelíbí. My ale neprodáváme dětské náušnice a tyto náušnice byla opravdu špatná volba, pokud jste je chtěla dát pětileté dívce. U každého šperku máme uvedené míry a vaše náušnice mají rozměr 20x10 mm.

    Pokud vám náušnice z jakéhokoliv důvodu nevyhovují, tak můžete odstoupit od kupní smlouvy a my vám vrátíme peníze. Jak při vrácení zboží postupovat naleznete na našem e-shopu.

    Přeji vám příjemný advent a s přátelským pozdravem

    Václav Sobek