Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Perlový náramek jednořadý- špatná kvalita sladkovodních perel- některé odřené, některe i promáčknuté.
    Na dotaz ohledně certifikatu a kvality perel ještě před objednávkou jsem nedostala žádnou odpověď. V loňskem roce byl nakup perlovycj nausnic byl bez problemů, nyní zklamání.

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý večer, paní Koudelová,

    mrzí mě, že tentokrát u nás nákup nedopadl dle vašich představ. Zakoupila jste si náš nejprodávanější náramek, který je vyroben z pravých perel a je u našich zákaznic velice populární.

    Jak píšete, že perly jsou "některé odřené, některe i promáčknuté", tak toto je krása přírody. Perly nejsou vždy dokonalé a my neprodáváme perly nejvyšší kvality. Šperky vyrobené z perel nejvyšší kvality jsou 3-5 x dražší než nabízíme my. Navíc u šperků máme detailní fotografie, kde tyto oděrky a nedokonalosti jsou patrné. Ke každému šperku značky Gaura Pearls přikládáme jejich originální certifikát, který jste také jistě dostala.

    U perlových náušnic je to trošku jiné. Při výrobě se používají kvalitnější a čistější perly, neboť je použita pouze jedna na každou náušnici. Pokud by se stejné perly použily i při výrobě náramku, tak by cena náramku byla od 6.000 Kč a ne za 1.268 Kč.

    Doporučuji si příště zakoupit šperky z umělých perel, kde nemusíte řešit tyto "nedokonalosti".

    Přeji vám příjemný zbytek dne a s přátelským pozdravem

    Václav Sobek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Doručen úplně jiný šperk než byl objednaný

    Bohužel můj druhý nákup v tomto eshopu se nevydařil- část objednávky byla dodána správně, část ne-byl dodán naprosto odlišný šperk. Na tel.číslo eshopu nebylo možné se opakovaně dovolat, zbýval tedy emailový kontakt. Obchod mne požádal o zpětné zaslání, což jsem udělala, i když mne to stálo čas i benzín pro doručení do nejbližší zásilkovny,která je od mého bydliště dost daleko.Zatím čekám na vyřízení a zaslání správného šperku.

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den, paní Zemenová,

    děkuji vám za vaší recenzi zde na Heurece. Mrzí mě, že vaše objednávka nedopadla na výbornou, tak jako vaše předchozí dvě objednávky.

    Chyby se stávají. Při kompletaci vaší zásilky udělala brigádnice chybu a omylem vám poslala jinou brož. Kontroloval jsem komunikaci mezi vámi a Patrikem, který má na starosti zákaznickou péči a odpovídal vám téměř okamžitě a myslím si, že vám vyhověl k vaší maximální spokojenosti.

    Vaše zásilka k nám dorazila dnes a dnes vám také odeslali správnou brož. Zítra by již mohla být u vás.

    Již začal předvánoční shon a chyby se stavají a budou se stávat. Tomu se nikdo nevyhne. Jsme přeci pouze lidé. :-) Snažíme se dělat maximum, aby zákazníci dostali své šperky včas a v pořádku.

    Věřím, že i nadále budete naše spokojená zákaznice a příští vaše objednávka bude již v pořádku.

    Za náš celý tým se vám omlouvám a přeji příjemný zbytek dne.

    S přátelským pozdravem

    Václav Sobek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavaka jsem dostala vcas
    Bohuzel nausnice se rozpadli po hodine a do ted jsme nedostala odpoved na dotaz jak se resi reklamaci, tim ze nikde jsem nenasla informaci ohledne toho:(

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den,

    děkuji vám za vaší reakci na váš nákup v našem e-shopu. Na váš email jsme reagovali okamžitě. Pokud vám zpráva od nás nedošla, tak si prosím zkontrolujte svou SPAM složku. Posílali jsme vám celkem dva emaily s instrukcemi, jak při reklamaci šperku postupovat.

    S přátelským pozdravem

    Václav Sobek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Šperky celkem hezké.Bohuzel pokud něco nesedi a chcete vrátit a pošta byla zdarma nad tisíc korun,tak si eshop při vrácení poštovné odečte a vy kdyz posíláte zpátky,tak platíte poštovné zase znova.Takze se to prodraží.

    Budu nakupovat ve výhodnějších eshopech.

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den, paní Jančová,

    jsem rád, že se vám naše šperky líbí.

    K nákupu, od určitých částek, nabízíme různé benefity:

    1. Při nákupu nad 400 Kč dodatečná sleva ve výši 13% - akce platí i na již zlevněné šperky
    2. Ke šperkům dárková krabička zdarma
    3. Poštovné zdarma při objednávce nad 1.000 Kč
    4. Dárek zdarma při objednávce nad 1.200 Kč a 1.800 Kč

    Objednávala jste si od nás soupravu šperků a bangles náramek. Soupravu šperků jste nám vracela a bangles náramek jste si nechala. Samozřejmě, že když od smlouvy odstupujete jen z části, tak se některé benefity ruší. Pokud by jste nám vrátila i soupravu šperků , tak vám samozřejmě vrátíme celkovou částku.

    Přeji vám pěkný den a s přátelským pozdravem

    Václav Sobek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nepřehledné stránky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží neodpovídá mé představě

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den,

    mrzí mě, že nejste se zakoupeným šperkem spokojena. Pokud vám šperk z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, tak nám ho můžete do 14 dní od doručení vrátit.

    Přeji vám příjemný den a s přátelským pozdravem

    Václav Sobek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Hezké zboží v nabídce

    Doprava katastrofa. Zboží objednáno ráno 3.3., obchod sliboval okamžité odeslání, vybral jsem z nabízených možností DPD/GLS/InTime kurýr, s dobou dodání 1-2 dny, takže jsem věřil, že je do 5.3. budu mít tutově doma, byl to dárek na 6.3. Jenže 3.3. odpoledne mi přišla zpráva, že to dostala k přepravě Zásilkovna, což už jsem trochu znejistěl. A také to tak dopadlo, zboží jsem dostal až 8.3., takže jak se říká, s křížkem po funuse...

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den, pane Miloslav,

    děkuji vám za váš podnět na našeho kurýra. Bez vás bychom nevěděli, že je něco špatně. Mrzí mě, že jste na svou zásilku čekal tak dlouho. Mrzí mě to o to víc, že se jednalo o dárek.

    Rychlost a spolehlivost dopravní společnosti již ovlivnit nemůžeme. Vaší zásilku jsme odeslali týž den. Nyní jsou dopravci velice vytíženi kvůli probíhajícímu covidovému lockdownu a toto se bohužel může stát. O možnosti zpoždění zásilek zákazníky informujeme na našem e-shopu a prosíme o pochopení a trpělivost.

    Za případné komplikace se vám omlouvám a přeji příjemný zbytek víkendu.

    S přátelským pozdravem

    Václav Sobek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zboží ještě nedorazilo a bylo objednáno 28.12.2020 a navíc uvádíte ohodnocení náramku 20,5 cm a objednávka byla na 22 cm
    navíc obchod je delší dobu nedostupný

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den, pane Hříbal,

    mrzí mě, že na svou zásilku jste čekal tak dlouho. Dle informace kurýra Vám zásilka byla doručena až dnes. Je to tak?

    Bohužel dopravci po Vánocích stále nestíhají zásilky doručovat včas. Vaší objednávku jsme odeslali týž den, tedy hned 28.12. Rychlost přepravní společnosti již bohužel nemůžeme ovlivnit. Na našem e-shopu jsme navíc upozorňovali, že zásilky můžou být z tohoto důvodu opožděné. Náš e-shop je stále dostupný, jen jsme měli po náročné sezóně zaslouženou dovolenou. Žádný dotaz ale od vás neeviduji.

    Zásilkovna Vás měla o stavu Vaší zásilky pravidelně informovat. Pro bližší informace jste se mohl obrátit přímo na Zásilkovnu anebo na náš Zákaznický servis. Jistě bychom Vaší zásilku urgovali.

    Věřím, že příští Vaše zkušenost s našim e-shopem bude na jedničku. :-)

    Za případné komplikace se Vám omlouvám a přeji příjemný zbytek dne.

    S přátelským pozdravem

    Václav Sobek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Náušnice byli zabaleny, po rozbalení byli v jiném obalu kde cenovka na nich byla úplně jiná než kterou jsem platil.

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den, pane Sivý,

    děkuji vám za vaší reakci na zaslaný dotazník spokojenosti zde na Heurece. Objednal jste si náušnice za 535 Kč + poštovné PPL 130 Kč. Za svou objednávku jste tedy zaplatil 665 Kč. Na obalu je cenovka s našim interním kodem zboží 0360. Nevím, jak si člověk může toto číslo splést s cenou produktu :-) :-) Docela jste nás pobavil :-) :-) :-)

    Pěkný den.

    Václav Sobek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po třech týdnech jsem objednané šperky neobdržela, přestože odeslání zásilky bylo oznámeno mailem-

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Vážená paní Germaničová,

    mrzí mě Váš komentář, neboť se nezakládá na pravdě nebo spíš došlo z Vaší strany k nedorozumění. Svou objednávku jste provedla 24.11.2020 v 15:58, zásilku jsme týž den zpracovali a odeslali na vámi určenou adresu. Dle trasovacího čísla jste balíček měla k vyzvednutí na uvedené adrese hned druhý den 25.11.2020. Jelikož jste si ho ve stanovené době řádně nevyzvedla, tak se nám 2.12.2020 balíček vrátil zpět. Tím nám vznikl náklad na poštovné/balné, který jsme po vás nechtěli, i když na to máme právo.

    O doručování zásilky Vás měla pravidelně informovat Česká pošta. Pokud se tak nestalo, tak jste se mohla obrátit na nás a my bychom Vám rádi sdělili, kde se Vaše zásilka nachází.

    Pokud Vás můžu požádat, tak poprosím o zrušení tohoto komentáře neboť chyba není na naší straně.

    Děkuji a s pozdravem

    Václav Sobek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Výhoda je, že obchod komunikuje a snaží se vyskytlé závady řešit.

    Nevýhoda je, že zboží nestojí absolutně za nic!! "Náhrdelníky" jsem kupovala jako dárek, ale takovou nekvalitu (šit) bych se styděla někomu dát!!! Totálně nekvalitní práce.

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den, paní Koryťáková,

    mrzí mě, že nejste s našimi náhrdleníky spokojena. Také mě mrzí, že jste nám nenapsala, co se vám na náhrdelníku za 145 Kč nelíbí, či zda nemá nějakou vadu anebo že jste nevyužila svého práva a do 14 dní neodstoupila od kupní smlouvy, když se vám zakoupené zboží tolik nelíbí.

    Prodáváme pouze kvalitní bižuterii. Náhrdelníky odpovídají našim fotografiím a popisu. Rovněž kvalita odpovídá ceně a nemůžete náhrdelník za 145 Kč porovnávat například se zlatým náhrdelníkem. Pokud máte vyšší standart na šperky, tak doporučuji příště nakupovat někde, kde prodávají zlaté či stříbrné šperky a ne v e-shopu, který se specializuje na cenově dostupnou bižuterii. Je samozřejmé, že poté budete zklamaná. Našim sortimentem se nemůžeme zavděčit každému.

    Přeji příjemný zbytek večera a s pozdravem

    Václav Sobek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Brož ve skutečnosti neodpovídá provedení na obrázku na stránkách prodejce. Při prvním připnutí na oděv se zlomil zapínací špendlík.
    • Cena 600 za kus nepoužitelného kov u je nehorázná tento prodejce nikdy vice !!

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý večer, paní Němcová,

    mrzí mě situace, která nastala. Toto se opravdu může stát. Omlouvám se. Na každé šperky poskytujeme 2 letou záruku. Bohužel jste se na nás z reklamací neobrátila.

    Vámi zakoupená brož vypadá ve skutečnosti lépe než na fotografiích. Máme vlastního profesionálního fotografa, který nám všechny šperky fotí. U některých šperků naleznete i 20 fotografií. Dbáme na to, aby zákazník před koupením šperku, poznal šperk i z více úhlů. Oproti jiným klenotníkům máme i vlastní modelky, které jsou foceny s našimi šperky.

    Pokud se Vám zakoupená brož nelíbila, tak jste mohla využít svého práva, a do 14 dní od kupní smlouvy odstoupit. To jste bohužel také nevyužila.

    Přeji Vám příjemný zbytek dne a s přátelským pozdravem

    Václav Sobek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží je velmi nízké kvality. Za ty peníze nelze čekat kdoví co, ale tohle je jako zboží z poutě.

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den, pane Luža,

    mrzí mě, že nejste spokojen se zakoupeným náhrdelníkem. Náhrdelník ve tvaru čtyřlístku je mezi zákazníky velice populární. Zákazníci si ho kupují hlavně jako symbol štěstí. Darují ho svým blízkým, aby je čtyřlístek ochraňoval a přinesl i v této COVIDové době plno štěstí.

    Zde na Heurece je tento náhrdelník mezi TOP náhrdelníky. Plno e-shopů tento náhrdelník nabízí v cenové relaci od 90 Kč - 690 Kč. My ho máme za přátelskou cenu 145 Kč. Samozřejmě pokud nejste se zbožím spokojen, máte právo nám ho do 14 dní vrátit.

    Přeji Vám příjemný den a s pozdravem

    Václav Sobek

  • Nedoporučuje obchod

    Špatná komunikace

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý večer, paní Tesaříková,

    zásilka se zbožím, které jste si u nás objednala, byla k Vám doručována již následující den po objednání. Z důvodu nezastižení adresáta Vám Česká pošta nechala zásilku na Vaší poště. Psal jsem Vám upozornění, že Vaše zásilka je uložena na Vaší poště a za chvilku se nám zásilka bude vracet zpět. Bohužel jste nijak nereagovala a zásilku jste si ve stanovené době nevyzvedla. Proto se nám zásilka vrátila zpět. O stavu objednávky vždy zákazníka pravidelně informujeme.

    Nechápu tedy Vaší nespravedlivou recenzi zde na Heurece.

    S pozdravem

    Václav Sobek

  • Nedoporučuje obchod

    • nedodáni zboží

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den, paní Ječná,

    mrzí mě, že svou zásilku stále nemáte u sebe. Ale za toto mi opravdu nemůžeme. Vaší zásilku jsme předali Zásilkovně týž den, kdy jste si provedla objednávku. My i dopravce Zásilkovna jsme vám odesílali emaily i sms zprávy o stavu Vaší zásilky. Pokud jste měla jakýkoliv dotaz o stavu Vaší zásilky, tak jste nás anebo Zásilkovnu mohla kontaktovat. Vše by se dalo vyřešit.

    Vypadá to, že Vaše zásilka se musela někde po cestě ztratit. Za to se vám moc omlouvám. Můžeme Vám zboží odeslat znovu, pokud tedy o něj stále budete mít zájem? Jen mě mrzí, že pokud je problém s dopravcem, tak vždycky zákazník dává negativní hodnocení e-shopu, který za toto opravdu nemůže. Předpokládám, že na stránkách Zásilkovny jste žádný negativní hodnocení neuvedla. Toto je opravdu z Vaší strany dosti NESPRAVEDLIVÉ. Veškeré zboží máme skladem a odesíláme ho do 24 hodin od objednávky. O stavu objednávky vždy zákazníka nadstandartně informujeme. Služby dopravce opravdu již ovlivnit nemůžeme.

    S přátelským pozdravem

    Václav Sobek

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednaný náramek ma pokaženy uzávěr nelze se dovolat a domluvit reklamaci po x pokusech to vzdávám ale rozhodně nedoporučuji

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den,

    děkuji vám za vaší reakci a mrzí mě situace, která nastala. Nyní vyřizujeme spousty telefonátů a pokud se k nám nemůžete dovolat, tak zrovna vyřizujeme telefonát zákazníka, který se dovolal před vámi. Proto prosím o trpělivost a děkuji za pochopení. Také nás můžete kontaktovat na náší e-mailovu adresu, kde na veškeré dotazy odpovídáme nejpozději do 24 hod.

    Přeji vám příjemný zbytek dne a s přátelským pozdravem

    Václav Sobek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký výběr bižuterie
    • Rychlost dodání

    Obchod uvádí že dodává certifikát k zakoupenému šperku.Dostanete pouze vizitku na které je napsáno že certifikát ručí za kvalitu výroby.....ale certifikát vypadá jinak,měl by tam být uveden druh kamene i materiál ze kterého je šperk vyroben!Z tohoto důvodu dávám že obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den, paní Kupčáková,

    děkuji vám za vaše hodnocení našeho e-shopu. Ke každému šperku přikládáme Certifikát pravosti s kterým garantujeme vrácení peněz v plné výši pokud by byl šperk nekvalitní anebo by se jednalo o padělek. Znění certifikátu, fotku certifikátu a vysvětlení, proč přikládáme tento certifikát máme uvedeno na našem e-shopu. S touto informací se může každý zákazník před nákupem seznámit a ví co může zakoupením našich šperků očekávat.

    Domnívám se, že si náš certifikát pletete s certifikátem, který dostanete při koupi šperku z drahých kovů (zlato, stříbro) s použitím vzácných kamenů ( diamanty, rubíny apod.). My tyto šperky neprodáváme. Našim certifikátem dáváme zákazníkovi najevo, že prodáváme pouze kvalitní šperky a že popisky u zboží vždy souhlasí se zakoupeným šperkem.

    Proto mě mrzí, že nám dáváte toto nespravedlivé hodnocení.

    Jinak jsem rád, že jste, až na tuto maličkost, se zakoupeným náhrdelníkem a našim e-shopem spokojena.

    S přátelským pozdravem

    Václav Sobek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Stav balení
    • Nepodrobné informace o produktech
    • Špatná velikost prstenu , který jsem objednal
    • Špatné informování o zásilce
    • Neprofesionální postup

    Objednával jsem stříbrný prsten , velikost neseděla podle té , kterou jsem udával. Objednal jsem "dárkovou kazetu pro Zippo zapalovač" v informacích produktu nebylo udáno že balení neobsahuje samotný zapalovač ač v balení je na něj prázdné místo , prsten ve špatné kvalitě , stříbro je poškrábané , prsten samotný je pokřivený . Za mě 2/10

    Reakce obchodu alexbijoux.cz

    Dobrý den,

    bohužel jste si spletl internetový obchod. My neprodáváme stříbrné šperky ani dárkové věci pro Zippo zapalovače. Od nás jste si objednával pozlacený náhrdelník. Věřím, že došlo k omylu z Vaší strany a tímto Vás poprosím o zrušení tohoto komentáře.

    S přátelským pozdravem

    Václav Sobek