Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
Pěkný obchod s akvaristikou, jeden z největších v okolí
-
Doporučuje obchod
- slušné jednání a rychlost
-
Nedoporučuje obchod
Řádnou objednávku jsem odeslal a bohužel jsem nic neobdržel. Ani žádnou informaci že nebude vyřízena. Tak mě pobavilo co že to mám hodnotit.
Reakce obchodu Peuker Akvaristik
Dobrý den vážený zákazníku,
objednal jste si rostliny, které nejsou skladem. Opakovaně jsme je pro Vás objednali, ani dnes bohužel nedorazili.
Opravdu se velmi snažíme, abychom každému vyšli vstříc, ale ne vždy se to podaří.
Je mi líto, co jste napsal, Vaše zklamání mě mrzí a doufám, že náým dáte možnost dokázat, že si důvěru zákazníků zasloužíme.
Dušan Peuker, majitel firmy -
Doporučuje obchod
- Rozumná cena na rozdíl od ostatních “obchodníků”.
- V nabídce byla i transparentní verze lepidla . Ostatní nabízeli jen černou barvu.
-
Doporučuje obchod
- dobra volba.
-
Doporučuje obchod
Dobrý akvaristický obchod ,velké množství ryb asi největší výběr ryb v Liberci. U nějakých i dobré ceny ,druhy ryb co tu jinde neseženu .Super a vyznání se
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Trochu delší čekací doba na zboží. Klidně v řádu pár týdnů. Zboží však poté dorazí naprosto v pořádku. Kdo na zboží nespěchá, ten se dočká.
Obchod na rozdíl od konkurence má na něco lepší ceny a má sortiment, který jiné e-shopy ani nenabízí.
Při nakupu na tomto e-shopu si na zboží holt musíte počkat. Pokud spěcháte nakupte jinde, pokud nikoliv obchod mohu jen doporučit. -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Rychlost a spolehlivé vyřízení objednávky.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlost odeslání a doručení objednávky
-
- Nenašla jsem
- Neaktuální skladové zasoby
- Komunikace
9.3. 2021 jsem si objednala stolek pod akvárium, v e-shopu byl stolek skladem, očekávala jsem tedy, že bude odeslán v nejbližší možné době.
Po dvou týdnech, kdy se nic nedělo, tak jsem napsala prosbu o prověření, protože v systému byla objednávka stále jako NOVÁ a nic se nedělo (krom toho, že požádali o zaúčtování transakce kartou)
Další týden se nic nedělo, žádná odpověď, napsala jsem tedy 29.3.2021 o storno objednávky - tady pozor! - konečně se někdo ozval a omluvil se - sice stále mluvil o akváriu a že ho museli dát někomu jinému, ale to už mi bylo jedno, hlavně ať mi vrátí peníze.
Stolek jsem mezitím již měla doma z jiného e-shopu
31.3.2021 vydali opravny doklad
Čekala jsem na vrácení částky celý mesic, nic se nedělo.
24.4.2021 jsem poslala požadavek na prověření, protože mi stále nebyly peníze vráceny. Opět se nic nedělo.
30.4.2021 v bance podána reklamace transakce kartou
Téhož dne jsem ještě dala z Facebookovych stránek sestry (svůj nemám), hodnocení na Facebook akvaristiky - že obchod nedoporučuji a že reklamuji transakci u banky.
To co následovalo potom, mě pobavilo nejvíce.
2.5.2021 v NEDĚLI mi přišla úhrada z jiné banky, že by na základě hodnocení na Facebooku se konečně někdo probudil?
Bohužel poslal nesprávnou částku v jejich neprospěch. S ohledem na to, že jste mě dohnali k podání reklamace, požádejte si o navrácení částky také reklamací (vrátím, až mě vyzve moje banka), já už jsem s vámi ztratila tolik času, že už nemám náladu cokoliv řešit.
Vtip dne ovšem byl, že najednou je hodnocení na Facebooku vypnuté tenhle eshop opravdu již nikdy. Možná kamenná prodejna super, ale eshop je katastrofa.Reakce obchodu Peuker Akvaristik
Dobrý den, vážená zákaznice,
nejprve bych se rád omluvil za způsobené komplikace. Na našich stránkách máte veškeré kontakty, možná by celé věci velmi prospělo, kdybyste před psaním recenzí nejprve kontaktovala vedení firmy, aby se nedopatření vyvětlilo. Vaše vysmívavá reakce tady Vás možná pobavila, nám však velmi škodí a vzhledem k tomu, že po prodělané krizi a zavřeném obchodu prožíváme opravdu boj o život, nepovažujeme to vůbec za legrační. Na našich zákaznících nám velmi záleží a zakládáme si na korektní komunikaci. Pokud máte k tomuto co říci, budeme rádi za Vaše podněty a velmi rádi je přijmeme na našich kontaktech, ať už telefonicky, nebo formou mailu. Děkuji za pochopení. Dušan Peuker, majitel firmy -
Nedoporučuje obchod
možná odešlo ale nedorazilo
Reakce obchodu Peuker Akvaristik
Dobrý den,
prosím reklamujte neobdrženou zásilku na našich stránkách. Najdeme zajisté řešení.
Děkuji. -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Rychlost vyřízení objednavky
-
Doporučuje obchod
Napsala jsem,že obchod doporučuji,ale po pravdě nevím,co si mám o nich myslet.Objednávku mně potvrdily 5.4.Jelikož se mně neozývali,napsala jsem email,jak pokračuje má objednávka,...nic....napsala jsem sms....nic.
Nevím,s takovým přístupem jsem se ještě nesetkala.Reakce obchodu Peuker Akvaristik
Dobrý den,
děkujeme Vám, že jste náš obchod doporučila, i přes to, že se Vaše objednávky zatoulala. Kolega se Vám již omluvil osobně, ale já bych se touto cestou chtěl omluvit také. Budeme rádi, pokud nám zůstanete věrná. Děkuji. Dušan Peuker, ředitel společnosti -
Nedoporučuje obchod
- Stale se mi nikdo neozval
Reakce obchodu Peuker Akvaristik
Dobrý den, zboží Vám bylo odesláno.
Pokud zásilka nedorazila, prosím reklamujte to na našich stránkách, případně zavolejte.
Děkuji. -
Doporučuje obchod
- za rohem skvělá akvaristika
-
Doporučuje obchod
- Rychlost, ochota, individuální přístup.
-
Doporučuje obchod
- |Rychlost vyřízení objednávky
- Pestrost sortimentu
- Možnost doručení do zásilkovny
-
Doporučuje obchod
Velice ochotný obchodník, sám mi dopravil čerpadlo domů.
Reakce obchodu Peuker Akvaristik
Díky za pochvalu, rádo se stalo!
-
Doporučuje obchod
OK.
-
Nedoporučuje obchod
U zboží uvedená dostupnost 1-2 týdny. Po čtyřech týdnech zboží stále nedorazilo.
Reakce obchodu Peuker Akvaristik
Dobrý den vážený zákazníku,
pokud není zboží skladem, jeho dostupnost opravdu nejsme schopni na 100% ovlivnit. V současné situaci chodí zboží pozdě a objednávky nám jsou kráceny. Je mi líto, že nejste spokojen a velice mě mrzí, že kvůli tomu nedoporučujete náš obchod. Vaše rozhodnutí nedoporučit obchod je podle mě velmi přísné. Ostatní zákazníky nás mohou považovat díky tomu za nespolehlivý obchod. Budeme se snažit naše služby zlepšit.