Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • web obchod neodpovídá na e-mail dotazy

    dnes je 5.3.2024
    28.1.2024 jsem poslal e-mail dotaz, zda-li je zboží dostupné, do dnešního dne bez reakce
    1.2.2024 jsem zboží závazně objednal, na web stránkách uváděli dodací lhůtu 2 až 3 týdny
    23.2.2024 jsem poslal e-mail s dotazem jak to vypadá s objednaným zbožím, do dnešního dne bez reakce

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po objednani tovaru neprisla ziadna notifikazia o prijatej objednavke. Na tovar zatial cakam aj ked bol pisany ze je skladom.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji, před 14 dny jsem odeslal peníze a nic, zboží nedorazilo, obchodník nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • velký sortiment
    • znalost v oboru
    • skladem produkty, které skladem nejsou
    • komunikace

    Bohužel dané zboží nemohu hodnotit, jelikož nebylo skladem i když podle e-shopu skladem bylo (to se dá pochopit, zboží mohlo být poškozeno, chyba modulu e-shopu na skladovou dostupnost, chyba při inventuře…) Tak proběhlo storno objednávky, peníze měly být vráceny na účet, což neproběhlo ani ve čtrnáctidenní zákonné lhůtě (odstoupení od smlouvy). Po týdnu čekání jsem si dovybavil akvárium za x tisíc raději jinde což mě docela mrzí, jelikož se zdá být pán znalý ve svém oboru a rád podpořím místní podnikatele. Bohužel na e-mail vám nikdo neodpoví a po telefonu pouze oznámí, že toto má na starosti účetní. Škoda že taková „prkotina“ odradí nového zákazníka a co jsem mezi akvaristy pochytil tak nejsem jediný komu se zde něco podobného stalo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • mylné informace

    Neměli zboží na skladě, i když v eshopu měli vice kusů.

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den,
    bohužel se občas stane, že zboží se ve skladě někam zatoulá, nebo se prostě ztratilo.
    To se dozvíme při inventuře, nebo když zákazník takové zboží objedná.
    Za to se samozřejmě omlouváme, necítíme to však tak, že bychom Vás tím chtěli nějak oklamat. Situaci jsme Vám sdělili a dali Vám na výběr, jak to vyřešit. Moc nás to mrzí, pracujeme na tom, aby se takové věci nestávaly.
    Dušan Peuker, majitel firmy

  • Velice špatná komunikace se zákazníkem.
    Zboží uvedené skladem, není skladem a obchod ani nedá vědět!
    Stále jen výmluvy a čekání.
    Neprofesionální jednání.

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den, ano, jeden z Vámi objednaných produktů je bohužel nedostupný, při objednávce jste to viděl, že není skladem.
    V současné době je mnoho nedostupných věcí, na které čekáme.
    Je nám líto, že při velikosti naší nabídky nedoporučujete náš obchod kvůli jednomu kohoutu.
    Budem eusilovně pracovat na tom ,abychom změnili Váš názor.
    Vaše recenze je pro nás poučením.
    S pozdravem Dušan Peuker, majitel obchodu

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod udava skladem produkty, ktere skladem nejsou
    • Po zaplaceni objednavky se neozve jedinym mailem, aby upozornil, ze produkty nema skladem, ackoliv to uvadel ve svem eshopu.

    Po tydnu jsem se rozpomnela ze mi neprisla ani zasilka ani zadny email od dodavatele Akvaristik. Obchod jsem vybrala prave kvuli tomu, ze uvadel produkt skladem. To se muze stat, sle velmi mi vsdi, ze me nekontaktovali. Stacil by i automaticky email, ze zbozi neni skladem. Po zavolani jsem se dozvedela, ze datum dodani je v nedohlednu. I to se muze stat, ale tato info mela jit od dodavatele.

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den, jednalo se o jeden malý filtr, náš zaměstnanec se Vám již za toto nedopatření omluvil.
    Ano, skutečně nebyl skladem, pravděpodobně došlo k chybě při naskladňování, nebo ho někdo odcizil.
    Pracujeme na tom, aby se tyto věci nestávaly. Omlouvám se ještě jednou i já.
    Dušan Peuker, ředitel společnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka provedena 1.1.2022. Zboží nebylo doručeno a obchod, kromě automaticky vygenerovaného emailu po zadání objednávky, nezaslal žádné info do dnes 18.1.2022.

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den vážený zákazníku,
    objednávku jsme přijali a odeslali 3.1.2022 na Vaši adresu.
    Pokud jste zásilku neobdržel, nechápeme, proč jste nás nekontaktoval.
    Budeme Vás nyní kontaktovat abychom ověřili, co se stalo.
    Je mi líto, že jste zklamaný, ale nemohli jsme vědět, že nastal problém, pokud jste se neozval.
    Věřím, že se situace vysvětlí.
    Dušan Peuker, majitel akvaristiky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Oproti konkurenci se na první pohled zdá, že jsou o něco levnější
    • Nedrží dodací termíny uvedené na webu

    V obchodě jsem objednal zboží, které již 3 týdny nedorazilo. Dnes jsem zrušil a objednal jsem u konkurence (ta obratem zboží poslala)....

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den, když jste objednával, nebylo zboží skladem a tato informace byla na stránkách vidět.
    Je nám líto, že jsme nebyli schopni zboží naskladnit tak, aby Vám to časově vyhovovalo.
    Mrzí mě, že kvůli tomu nedoporučujete náš obchod.
    Dušan Peuker

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná reakce ze strany obchodu, dosud.

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den, v našem systému se jeví Vaše objednávka jako odeslaná.
    Pokud jste ji nedostal, prosím kontaktujte nás.
    Děkuji.

  • Řádnou objednávku jsem odeslal a bohužel jsem nic neobdržel. Ani žádnou informaci že nebude vyřízena. Tak mě pobavilo co že to mám hodnotit.

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den vážený zákazníku,
    objednal jste si rostliny, které nejsou skladem. Opakovaně jsme je pro Vás objednali, ani dnes bohužel nedorazili.
    Opravdu se velmi snažíme, abychom každému vyšli vstříc, ale ne vždy se to podaří.
    Je mi líto, co jste napsal, Vaše zklamání mě mrzí a doufám, že náým dáte možnost dokázat, že si důvěru zákazníků zasloužíme.
    Dušan Peuker, majitel firmy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    možná odešlo ale nedorazilo

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den,
    prosím reklamujte neobdrženou zásilku na našich stránkách. Najdeme zajisté řešení.
    Děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Stale se mi nikdo neozval

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den, zboží Vám bylo odesláno.
    Pokud zásilka nedorazila, prosím reklamujte to na našich stránkách, případně zavolejte.
    Děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U zboží uvedená dostupnost 1-2 týdny. Po čtyřech týdnech zboží stále nedorazilo.

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den vážený zákazníku,
    pokud není zboží skladem, jeho dostupnost opravdu nejsme schopni na 100% ovlivnit. V současné situaci chodí zboží pozdě a objednávky nám jsou kráceny. Je mi líto, že nejste spokojen a velice mě mrzí, že kvůli tomu nedoporučujete náš obchod. Vaše rozhodnutí nedoporučit obchod je podle mě velmi přísné. Ostatní zákazníky nás mohou považovat díky tomu za nespolehlivý obchod. Budeme se snažit naše služby zlepšit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chcete hodnotenie produktov ktoré som si objednal??? nič ste mi neposlali tak ako to môžem hodnotiť??? nehovoriac o tom že ste mi to sľúbili a ja na to čakám, a čakám, spolahol som sa na vás a asi som nespravil dobre. Prepáčte ale to je neseriozne

    pekná komunikácia vhodné poradenstvo no skutek utek, nič viac a to je mi s prepáčením k h....,
    kedže tovar ste neposlali a ešte na drzáka chcete aby som ten tovar zhodnotil , tak to je naozaj super

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den, není fér co tu píšete. Objednal jste si díl, který není skladem a čekalo se na to, až dorazí. Snažíme se aby vše fungovalo. ale v současné dituaci váznou dodávky. Nakonec jsme se s Vámi domluvili, že se díl z objednávky vyšrtne. Nechápu, proč nedoporučujete náš obchod, ale uděláme vše proto, aby se tato situace neopakovala. Mrzí mě Vaše reakce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • moc dlouhé dodací lhůty

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den Vážený zákazníku. Omlouváme se za to, že jsme nebyli schopni rychleji dodat Vaši objednávku. Zboží, které jste si objednal, nebylo skladem. Vzhledem k současným podmínkám nám chodí zásilky ze zahraničí se zpožděním, nemůžeme to ovlivnit. Je nám líto, že jste nebyl spokojen.

    • zboží jsem si objednal 2.6.2020 a do dnešního dne nebylo dodáno,

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den, jednalo se o náhradní díl, který nebyl skladem. Omlouváme se, že jsme ho odeslali až po týdnu. Mrzí nás, že kvůli tomu náš obchod nedoporučujete. Budeme se snažit, aby se takové věci u nás nestávaly. Při objednávání jste ale v našem eshopu viděl, že díl skladem není.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo být skladem, ale nebylo. Na dotaz co je s mojí objednávkou mi bylo řečeno, že toto zboží někdo zakoupil chvíli přede mnou a ihned zaplatil........ proto jsem toto objednávku zrušil a dojel jej koupit jinam

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den,
    bohužel váznou dodávky zboží díky zavřeným hranicím a současnému stavu.
    Je nám líto Vašeho nepochopení a nedoporučení našeho obchodu.
    Snažíme se vyjít každému vstříc jak to jen jde, pokud z našeho osazenstva 4 zaměstnanců jsou 2 nemocní, není to úplně jednoduchá situace a ke všemu v době, kdy nic nejde normálně. Prosíme o trochu pochopení a shovívavosti.
    Přeji hodně zdraví.
    Dušan Peuker

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • v e shopu mají a fyzicky asi není

    Bohužel jsem velmi zklamaná, po nekokolikaletém spokojeném nakupování, jsem docela v šoku, žádná odezva jestli filtr bude nebo nebude ( 2x objednáváno) v poslední době stále něco chybí , z příslušenství nakoupencýh filtrů a když v obchodě není tak Vám řeknou a%t si to objednáte přes Eschop, tak jsem to udělal a zboží stejně nemám. Trochu divná vizitka,

    Reakce obchodu Peuker Akvaristik

    Dobrý den, jistě jste dostala informaci, že díky zavřeným hranicím se k nám včas nedostala zásilka zboží.
    Omlouváme se za to, děláme co můžeme.
    Je nám líto, že nedoporučujete náš obchod. Asi jste mimo současné dění a nijak Vás to nezasáhlo.
    I přesto Vám přejem hodně zdraví.
    Vaše Akvaristika PEUKER