Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprosto fatální jednání při vrácení zboží, opakované ujišťování, že jsou peníze na cestě a, pak že se to zaseklo na účtárně abychom po měsíci urgencí zjistili, že paní na účtárně nic neobdržela a peníze neposlala. Absolutně nekorektní jednání hraničící s podvodem. Důrazně varuji před nákupem v tomto obchodě. Jsou buď naprosto neschopní nebo jsou to podvodníci.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednáno v neděli a okamžitě potvrzeno = +
    • avizováno dodání do 3-5 dnů - nedodrženo
    • po 9 dnech žádná zpráva, uvažuji o zrušení objednávky
    • příště si tady asi nanakoupím

    Reakce obchodu Akumo.cz

    Dobrý den, pane Krasula,

    děkujeme za Vaše hodnocení ikdyž je negativní a trochu nás mrzí.

    Objednávku jste provedl dne 13.8. a ihned 14.8 v první pracovní den jsme Vás informovali emailem a SMS, že zboží, které jste objednal není skladem u nás, ale u výrobce a že jej musíme pro Vás objednat a to zabere cca 3-5 pracovních dní.

    Zboží jakmile přišlo z centrálního skladu, což bylo 17.8. tak jsme připravili a dali do expedice, pak už je na České poště, jak rychle zboží doručí.
    Tudíž vyřízení naší objednávky bylo řádně v avizovaném termínu.

    Děkujeme, Team Akumo.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zbozi prislo, pouziju ho na jine kolo.
    • dlouhe cekani
    • spatna komunikace
    • zvysili cenu dopravy bez konzultace
    • nosic nesedi na kolo, neni univerzalni.
    • na krabici bylo i logo kupkolo, tak to jenom mozna preprodavaji.

    Reakce obchodu Akumo.cz

    Dobrý den, pane Cernohouz,

    děkujeme za Vaší recenzi, i když je negativní.

    Na druhou stranu nás to nesmírně z Vaší strany mrzí, jelikož kolega s Vámi komunikoval, snažil se vyřešit dodání dalších komponentů ( chybějící díly od výrobce nosiče), poslal Vám další příslušenství jako omluvu za způsobené komplikace.

    Ano, je pravděpodobné, že na krabicích se může objevit nápis jiné firmy, je to proto, že veškeré krabice se snažíme zrecyklovat, a použít je i několikrát, abychom je zbytečně nevyhazovali.

    Děkujeme, Akumo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nikomu nedoporučuju nákup kola u této společnosti…
    Koupil jsem si zde cca před 2 lety kolo. Přišel jsem, že se chci vejít do 30 tisíc, s tím, že prioritou byla kvalita, spolehlivost. Doporučili mi dražší kolo, jednak kvůli kvalitě a taky kvůli středovému motoru. Nakonec jsem si připlatil. První cca rok kolo jezdilo dobře, ovšem pak začali poruchy. Kolo vyhazovalo error 21 - s čidlem rychlosti (ovšem nakojec se měnila tuším i řídící jednotka), dále špatně řadila přehazovačka,… Jak mají na svých webovkách uvedeno, že je možné, reklamoval jsem u Kolofixu. Jaké bylo mé překvapení, když mi pak tvrdili, že když tam reklamuju, nemohu odstoupit od smlouvy. U další reklamace byla dokonce překročena 30 denní lhůta a já žádal vrácení peněz. Ovšem pan Drahovzal mi stále dokola tvrdil jak to není možné a nemám na nic nárok. Na chvíli jsem jeho manipulativnímu tvrzení uvěřil a řekl jsem, aby mi kolo poslali zpět s poukazem 5000Kč, ale, že si to ověřím. Ovšem když jsem si to ověřil, zjistil jsem, že jsem dle zákona měl právo na vrácení peněz a dále jsem se toho dožadoval. Reklamaci přijímají i u Kolofixu a proto jsem měl nárok na vrácení peněz po překročení 30 dnů. To mi potvrdil i právník.
    Pan Drahovzal, vedoucí oddělení, mi dále jen tvrdil, že na to nemám nárok a že jsem s jejich řešením souhlasil.
    Po poradě s právníkem jsem se rozhodl to nechat být.
    Ovšem na kole se objevili později další závady - padání řetězu (neuznali, prý se o řetěz špatně starám a každých 300 km ho mám mazat - ovšem byl nový, asi jen 200 km ujeto. Tím to tedy nemohlo být. V jiném servisu elektrokol mi řekli, že špatně namontovali držák řetězu v Akumu, asi po nějaké výměně.)
    Dále error 26 - “fault with speed signal of the torque sensor”. To uznali a (snad?) vyřešili. Ovšem stále si tvrdí svou, že nemám nárok na vrácení peněz. Důvod už ani neuvedli. Na reklamaci využili celých 30 dnů, asi snaha o psychický nátlak.
    Jednání pana Drahovzala bylo arogantní a celkově hrozné. Chtěl po mě číslo na mého právníka protože prý jak odstupuji od smlouvy není možné. Poté jsem s ním přerušil kontakt. Velice nestandardní. Dále mi tvrdil, že informace na webu nemusí být celistvé a mám se ptát. Takže si asi představuje, že na internet napíšou co se jim hodí. (Narážím na tu informaci, že je možné reklamovat u Kolofixu. Což mi pak tvrdili, že když tam reklamuju, nevrací peníze.)

    Akumu se doporučuju vyhnout velkým obloukem a speciálně každé firmě, kde bude pan Drahovzal.


    Recenzi píšu na nákup za ten poukaz, protože mi odkaz na recenzi kola pro heureku neposlali.

    Reakce obchodu Akumo.cz

    Dobrý den, pane Soukupe,

    Děkujeme za Vaší rozsáhlou recenzi.

    Jen ve zkratce - Snažil jste se u nás uplatnit reklamaci, na kterou jste ze zákona neměl nárok, a i přesto jsme se pro Vás snažili udělat maximum ( expresní doprava, výměna komponentů mimo záruční systém, abyste to měl do druhého dne, apod... ), nabídli jsme Vám ještě kompenzaci poukaz v hodnotě 5000Kč, který jste využil, do telefonu sdělíte, že stím souhlasíte a pak píšete tuto recenzi.

    Váš přístup nás nesmírně mrzí i přesto všechno, co jsme se pro Vás nad rámec služeb snažili udělat.

    Team Akumo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ne vše co nabízejí online mají na skladě

    Reakce obchodu Akumo.cz

    Dobrý den, Tomíku,

    děkujeme za Vaší recenzi, ikdyž je negativní.

    Ano, je pravděpodobné, že se může objevit na našem e-shopu produkt, který má napsanou dostupnost "skladem u dodavatele" to znamená, že produkt u nás opravdu není skladem a musíme jej objednávat u výrobce. Dodání takového zboží od dodavatele může trvat 2-5 pracovních dní.

    Děkujeme za pochopení, Team Akumo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nezrozumitelné obchodní podmínky.

    Reakce obchodu Akumo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení i když je negativní.

    Pokud jste nerozumněl něčemu konkrétnímu, tak nás prosím kontaktujte s konkrétním dotazem na emailu [email protected] nebo na tel: 315 601 380 a rádi Vám nesrozumitelnou informaci vysvětlíme.

    Děkujeme,

    Team Akumo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • absolutně nedodržují slíbený termín doručení
    • Ze 3-5 dní deklarovaných dnů doručení je to již 14 dní
    • ř

    Reakce obchodu Akumo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení i když je negativní.

    Díval jsem se na stav Vaší objednávky a opravdu došlo k opožděnému dodání ze strany centrálního skladu.
    Jelikož nám na našich zákaznících záleží, tak jsme již podnikly kroku k tomu, aby se opoždění dodávky již neopakovalo.

    Za vzniklou situaci se velice omlouváme a jako omluvu jsme Vám společně s Vaší objednávkou zaslali dárek, doufáme, že Vaše zklamání alespoň trochu vykompenzoval.

    Děkujeme, Team Akumo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Informace uvedené na e-shopu byly neaktuální. Položka byla skladem provedl jsem objednávku a dostal jsem vyjádření ze je produkt již týden rezervovaný.

    Reakce obchodu Akumo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi i přesto, že je negativní.

    Situace na trhu s elektrokoly, která v této době Covidové je taková, že elektrokol je extrémní nedostatek a na druhou stranu váh, zase extrémní zájem ze strany zákazníků. Pokud na webu u konkrétního produktu máme uvedenou dostupnost skladem poslední kusy, doporučil bych provést telefonické nebo emailové ověření, zda opravdu nemůže být již produkt rezervován, jako ve vašem případě. Jelikož objednávku a rezervaci může zákazník provést telefonicky, emailem, osobně na prodejně nebo přes e-shop, tak ne vždy se to hned propíše do e-shopového systému.

    Pokud byste potřeboval(a) s výběrem poradit, určitě se na mě můžete obrátit a vybereme spolu konkrétní variantu, která Vám bude vyhovovat.

    601 382 799
    [email protected]

    Děkujeme, team Akumo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednání, doručení se musí neustále urgovat. připomínat že už je zaplacené. Prostě jednání spící panny. A to mi nejdříve poslali fakturu na zboží které jsem si neobjednal.

    Reakce obchodu Akumo.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaší recenzi, ikdyž je negativní.

    Může se stát, pokud zákazník objedná zboží, které je "skladem u dodavatele", tak dodání zboží se na naší prodejně objeví řádově 2-4 pracovní dny od objednání. Následně dodání zboží odeslané od nás k zákazníkovi může různým přepravcům trvat 1-2 pracovní dny.

    Jestli byla zásilka opožděna, tak se velice omlouváme.

    Děkujeme, Team Akumo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nabízí zboží, které je již vyprodané nebo zamluvené, ale na stránkách o tom není informace.

    Reakce obchodu Akumo.cz

    Dobrý den, pane Vrzale,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které nás nesmírně mrzí.

    Ano, objednal jste elektrokolo přes naše webové stránky, které již bylo zamluveno jiným zákazníkem. Ihned po objednání jsme Vás kontaktovali s tím, že na objednaný typ elektrokola je již rezervace jiným zákazníkem a snažili jsme se Vám nabídnout různé alternativy a snažili jsme se Vám vyjít co nejvíce vstříc. Odpověděl jste, že o nabízené varianty nemáte zájem a informoval jste nás ať objednávku stornujeme.

    Přeji hezký den.

    Team Akumo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Manipulativní jednání. Omezeny sortiment doplňků. Špatné označení cen v prodejně.

    Už tam nikdy nebudu nakupovat.

    Reakce obchodu Akumo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi, která nás nesmírně mrzí.

    Určitě se s nikym nesnažíme manipulovat. Pokud zákazník objedná zboží, které není dostupné, tak se snažíme nabídnout nejbližší možnou skladovou alternativu, vždy ke spokojenosti zákazníka.
    Sortimentu máme opravdu omezené množství, jelikož se převážně specializujeme převážně na prodej a servis elektrokol. Na prodejně se snažíme nabízet příslušenství, které máme ozkoušené a víme, že na konkrétní elektorkola orpavdu dobře pasují a jsou funkční.
    Je možné, že na prodejně byly zapomenuty přeceněny některá elektrokola. Za toto se velice omlouvámě, vše jsme ihned zkontrolovali a dali do pořádku.

    Děkujeme, Team Akumo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Produkt uvedený skladem nemají, čekám až jim dorazí z DE. Připomínat jsem se musel já, nikdo mě nekontaktoval. Na zboží čekám druhý týden.

    Reakce obchodu Akumo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi, ikdyž je negativní.

    Bohužel, v době covidu, přes neustálé restrikce a zákazy byly expedice z Německa bohužel delší než jsme byli klasicky zvyklí. Za tuto situaci se velice omlouváme.

    Děkujeme Team Akumo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Internetové ceny a výhody nesouhlasí s kamenným obchodem

    Reakce obchodu Akumo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Internetové ceny by měly vždy souhlasit i s kamennou prodejnou. Pokud došlo k rozporu, tak se velice omlouváme, ceny jsme okamžitě upravili, aby vše sedělo jak má.
    Doufáme, že dárek, jako kompenzaci, který jste od nás obdržel Vám udělal radost.

    Děkuji, Team Akumo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nabízí na eshopu i zboží, které nejsou schopni dodat

    Reakce obchodu Akumo.cz

    Dobrý den,
    u vaší objednávky došlo pravděpodobně ke špatnému pochopení skladové dostupnosti na vaší straně. Objednal jste model z roku 2018, který byl označený skladovou dostupností "dlouhodobě nedostupný" + bannerem prodej ukončen.

    Uvedený produkt byl zařazený v archivu produktů, ale je možné, že jste ho dohledat přes vyhledavač. Dle historie objednávky vám byla nabídnuta alternativa, nicméně vy jste chtěl tento konkrétní model, jelikož vám zůstala původní baterie, protže vám kolo ukradli bez baterie.

    Pokud byste vašeho hodnocení přehodnotil, budeme rádi, jelikož negativní hodnocení není dle mého názoru v tento případ oprávněné.

    V případě potřeby vám jsem k dispozici na e-mailu [email protected] nebo telefonu 602 608 701.
    Lukáš Drahovzal - majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • V parametrech uvedeného kola byly údaje pro rok 2019, kde bylo uvedeno, že rychlost kola lze uživatelsky zvýšit. Pro model 2018 to však neplatí!

    Reakce obchodu Akumo.cz

    Dobrý den, pane Ferdyš,

    děkujeme za \Vaší recenzi, ikdyž je negativní.

    I mistr tesař se někdy utne. Je pravděpodobné, že se nám tam zduplikovala tato informace a jsme rádi, že jste nás na ni upozornil, abychom ji mohli ihned upravit. Za chybu se samozřejmě omlouváme a ihned odstraňujeme,

    Děkuji, Team Akumo.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Návod není v češtině u zboží za 60.000 Kč!

    Reakce obchodu Akumo.cz

    Dobrý den, paní Vobrová,

    děkujeme za Vaší recenzi, ikdyž je negativní.

    Stalo se, že některý z německých výrobců neměl ještě návod k produktu v češtině. Na našich stránkách máme případně odkazy na návody v češtině, na všechny typy motorů ke stažení:

    https://www.akumo.cz/navody-pro-elektrokola/

    Děkujem, Team Akumo.cz

    • Objednal jsem si dvě elektrokola kde bylo psáno skladem a ani jedno mi nebyli schopni doručit. Fyzicky skladem nebylo a nešlo ani objednat.

    Myslím si když e-chop píše zboží skladem tak skladem má být a ne to tam psát abych nalákal zákazníka a pak mu vnucoval něco jiného.

    Reakce obchodu Akumo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Za tuto chybu se omlouváme, došlo k technickým potížím na straně e-shopu, kterou jsme museli s IT techniky co nejrychleji upravit. Nyní veškeré položky souhlasí se skladovou dostupností.
    Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.

    Děkujeme, Team Akumo.cz