Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dneska jsem koupil u Vás elektrokolo, musím říci, že s takovou vstřícnou ochotou jsem se již hodně dlouho nesetkal.
    Odborné rady ve výběru kola, pěkný přístup k zákazníkovi, předvedení vybraného kola a velmi srozumitelné poučení.
    Věnovali se nám postupně 3 Vaši zaměstnanci a vůbec nebyl vidět rozdíl v jednání. Moc děkujeme a rozhodě doporučujeme všem se u Vás zastavit.

    Petr Vokoun
    Nové Strašecí

  • nevím jak to napsat, aby to nevypadalo, ze si obchod píše recenze sám..
    Neobjednaval jsem kolo pres eshop takze nemam moznost pridat recenzi..
    1) snaha vzdy zakaznikovi vyjit vstric
    2) maximalni ochota a prijemny personal
    3) co mi opravdu vyrazilo dech, ze jsme meli zavadu na kole a servis zustal v sobotu otevreny dele aby ji zdarma odstranili, protoze jsem se zminil ze druhy den odjizdime na dovolenou.

    Takto nejak by mela vypadat starost o zakaznika. Vrele doporucuji a urcite budu nakupovat v budoucnu jen zde..

    Michal Copák

  • Po necelom pol roku som bol nútení reklamovať motor ..tak že som kontaktoval predajňu bolo mi navrhnuté že mám motor zabaliť a odoslať na ich adresu ..tak som aj urobil ..no a problém ktorý nastal je že pre tento obchod AKUMO.CZ sa zrejme nesťahujú povinnosti z zákona o maximálnej dobe trvania reklamácie 30 kalendárnych dní do ktorej musí byt reklamovaný tovar opravení alebo vymenení ..k dnešnému dnu ubehlo už 33dní od doručenia reklamovaného motora na adresu AKUMO.CZ no po mojom motore niet ani slychu ..samozrejme som už spomínaný obchod nespočetne klad kontaktoval no bezvýsledne ..dostávam len samé vyhýbajúce sa odpovede a vyhováranie sa na danú situáciu s pandémiou ..ďalej že oni motor odoslali výrobcovi a treba čakať ..Ale ja som si nezakúpil bicykel niekde z Nemecka ale od vás AKUMO!!! ..požadujem okamžite riešenie danej situácie!! vy mi mate poslať nový motor a čakáte si vy na ten ktorý ste údajne odoslali boch vie kam!!?

    Zákon jasne hovory citujem
    Pokud prodávající nebo servis určený k provádění oprav nevyřídí vaši oprávněnou reklamaci v zákonné 30 kalendárny deni považuje se to za podstatné porušení smlouvy. To pro vás znamená, že již nemusíte čekat, jestli prodávající nebo servis vadu odstraní, ale můžete od kupní smlouvy na zboží odstoupit a žádat zpět kupní cenu. Právo od smlouvy odstoupit je nutné uplatnit u prodávajícího.


    Ďalej čo sa predlženia servisnej doby týka na ktorú sa vyhovárajú
    Zákon hovorí citujem:
    Je možné ji prodloužit?

    Ano, pokud se na tom s prodávajícím dohodnete na presnom datu a ten sa musí doržat .. Za dohodu však nelze považovat předtištěnou větu v obchodních podmínkách nebo v reklamačním formuláři prodávajícího, kde se váš souhlas s prodloužením lhůty vynucuje. Zákon sice umožňuje prodávajícímu a spotřebiteli se v konkrétním případě domluvit na prodloužení termínu vyřízení reklamace, rozhodně však nedává prostor z výjimky udělat pravidlo
    mne ako spotrebiteľ nie je známe aby medzi mnou a obchodm AKUMO.CZ došlo k nejakej dohode o predlžení doby trvania reklamácie!

  • Jsem nespokojený se službami firmy Akumo.
    Koupil jsem si u nich kolo za 80t. Hned po doručení jsem musel docentrovat ráfky, dotáhnout řízení aby v rámu nevrzalo.
    Po ujetí 1200 km jsem kolo odvezl na garanční prohlídku s tím že ve středové ose motoru bosh se ozývají rány jak z kovadliny.
    Kolo je na prý 4hodinové prohlídce již celý týden a nejspíše ještě týden bude. Na servis se nedovoláte. Na prodej kol ale nejspíše ano.
    Akumo prodává kola jak na běžícím pásu ale není schopna se vyrovnat se servisem jimi prodaných kol. Servisní doba kola které si u nich koupíte je neskutečná. doma jsme odřeli celý bok auta. V servisu bude stejně dlouho jako moje kolo na garanční prohlídce.
    Tento obchod nedoporučuji.

    • S tou neskutočne dlhou dobou reklamácie mate čistú pravdu ak mate záujem precitajte si moju celu skúsenosť s týmto obchodom ktorú som uviedol ako nový príspevok

  • Dobry den,
    som velmi nespokojny so sluzbami firmy AKUMO.CZ
    V 04/2018 som u nich kupil e-bike za cca. 105.000,- Kc. To, ze e-bike prisiel takmer bez dokumentacie, navodu a pod. by som este prekusol. Po cca. mesiaci pouzivania sa zistilo, ze e-bike ma od vyroby zle dotiahnute predne ozubene kolo, cim prislo k poskodeniu ulozenia a bola nutna vymena motora BOSCH. Tu ma firma Akumo zneistila prvykrat, kedy som dostal informaciu, ze dufaju, ze to bude uznane ako zarucna oprava, pretoze sa musi vymenit cely motor. Podotykam, ze povolenie Nakoniec to zarucna oprava bola a AKUMO.CZ namontovali novy motor a poslali mi kompletny e-bike. Dnes po cca. roku som dal e-bike do oficialneho znackoveho servisu a bolo mi povedane, ze nie je mozne stiahnut kliky, pretoze su zle namontovane a prislo k trvalemu poskodeniu zavitu a bude problem ich vobec z e-biku stiahnut. Tieto kliky boli montovane vo firme AKUMO.CZ pri vymene motora a odvtedy s tym nikto nic nerobil. Takze momentalne je nutne z dovodu neodbornej montaze a strhnutia zavitov, kupit nove kliky, co je investicia dalsich cca. 2.000,- Kc :( Za mna teda velka nespokojnost hlavne so servisom :( Predaj a dorucenie e-bike prebehlo v poriadku, ale tym to skoncilo :(

  • Jitka Boumová: Dobrý den,
    prověřoval jsem Vaší reklamaci/stížnost. Nabíjčka se Vám opravdu doručila později, než je obvyklé, ale bohužel doručení nabíječky se opakovaně nepodařilo (u dopravce je poznámka - nepřevzato, proto není v mých možnostech nyní již zjistit, zda byl problém na straně dopravce, Vás nebo nás).

    Jako omluvu za delší lhůtu jste od kolegy obdržela dárek, který by Vám měl udělat radost.

    Lukáš Drahovzal

  • Chtěla bych se zeptat, proč nám obchod doposud nevyřídil reklamaci nabíječky akumulátoru odeslanou poštou 15.9.2016. Dle sdělení AKUMO.CZ byla reklamace schválená a nové zboží odeslané po několika urgencích 3.11.2016.
    Do dnešního dne jsme zásilku neobdrželi. Přišel opět jen email s omluvou, že se jim zásilka z neznámých důvodů vrátila. Když jsme elektrokola (2) kupovali, byli jsme moc spokojeni, tak jak se téměř ve všech recenzích píše. Reklamace nabíječky akumulátoru je ale velký problém.
    Obchod se neustále na něco vymlouvá. První výmluva byla, že jsme vadné zboží vrátili bez průvodního dopisu, potom dodavatel neměl skladem nabíječku a nakonec se odeslaná zásilka vrátila z neznámých důvodů. Prosím o přešetření naší reklamace, neboť zákonná lhůta už dávno vypršela. Paradoxem je, že námi reklamovanou nabíječku nabízí po celou dobu reklamace na svém internetové obchodu. Elektrokola byla zakoupena 2.3.2015
    fa.č. 2150305.
    Chtěla jsem mojí zkušenost s obchodem napsat do recenzí, ale bohužel to systém asi nedovoluje.