Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá doba dodání, i když to asi není problém eshopu, ale dopravce Česká pošta. Zboží mělo dorazit v pondělí a dorazilo po urgenci až ve středu.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přišli mi dobrůtky pro mého pejska,ale to bylo absolutní zklamání.Každý pytlík měl jinou kvalitu obsahu.V jednom byli pamlsky nějaké staré,vysušené.Taštička na pamlsky byla v pořádku,ale vypadá trochu jinak než fotce v e-shopu.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • vše vypadalo hezky do doby detailnějšího pohledu na prodané zboží
    • prodávající vydává rozdílné značky za stejné zboží dle telefonické informace je TRIXIE které jsem chtěl koupit identické s výrobkem TOMMI, je to naprostá lež kterou jsem ověřil u uvedených společností, rovněž v případě odstoupení od smlouvy je nezbytné vytisknout a vyplnit jakýsi tiskopis v prodejně nelze
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Psí pelíšek byl uveden jako skladem,ale po objednání nyl uvedený jako nedostupný od dodavatele

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží uvedené na webu jako "skladem" obratem vrátí, že skladem není.
    Na webu je produkt uveden stále "skladem" objedávka přesto nebyla expedována.
    Na e-maily nikdo nereaguje, pouze automatické zprávy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nezasílají malá terária. Výmluva, že by je dopravce rozbil.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Dobrý den v dnešní době je pro mě zcela nepochopitelné ze není možná platba kartou.

    Vás obchod vaše zboží platím za vyzvednutí na prodejně a ještě hotové!
    Jsem každodenní zákazník který u Vas tolik zaplatí ale toto je zcela neakceptujici.

    Reakce obchodu ajaxshop

    Dobrý den
    platba kartou je na obchodě možná na e-shopu z důvodu nízkých cen a vysoké poplatky co účtuje banka není možné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    20.4. 2024 byla vytvořena objednávka na odpočívadlo Magic Cat Iveta béžové 103x57x141cm-KS, téhož dne provedena bankovní platba, zboží dle stránek prodejce bylo skladem a dnes máme 28. 4. 2024 a objednané zboží nikde!!! Již nikdy více takovýto obchod, nedoporučuji !!!!!

    Reakce obchodu ajaxshop

    Dobrý den
    vaše objenávka byla do tří dnů na vaší adrese


    29.4.2024 07:20 Doručování zásilky
    29.4.2024 06:31 Zásilka je na cestě
    26.4.2024 15:45 Zásilka je na cestě
    26.4.2024 15:40 Zásilka je na cestě
    26.4.2024 10:00 Zásilka je na cestě
    26.4.2024 09:01 Objednávka přepravy

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • osobní odběr, slušné ceny
    • při osobním odběru nově účtují dobírku 40,- Kč, nebo nutno platit předem přes účet
    • negativní recenze na Heurece mají pravdu - zboží skladem nemusí být skladem, ale dodavatel zafungoval rychle a objednávka byla připravena rychle
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace s e-shopem 0. Píšete mail, bez reakce. Peníze za objednávku (platba jde jen kartou) drží více jak týden, než vám je zašlou zpět. Prodávají zboží, které nemají skladem i když na e-shopu je info skladem. V dnešní době katastrofální přístupu, po smartomatu druhá nejhorší zkušenost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží po týdnu od objednání stále není připraveno k vyzvednutí, přestože u něj bylo před objednáním a stále je uvedeno, že je tzv. skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba dodáni
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprostá nespokojenost, pár dní po objednání zboží, které mělo být skladem, přišel e-mail, že není skladem, až několik dní na to volal nepříliš milý pan, že zboží nemají skladem a bude naskládané až v lednu. Ale ejhle, ani je týden po telefonátu koukám a ono konkrétní zboží na e-shopu mají opět skladem, jen o dost dražší. Pokud si chcete ušetřit čas, vyberte jiný e-shop.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem granule v akci (roztržený pytel). Následně mi obchod volal s tím, že mají jen jedno balení a nemohou ho expedovat. Údajně e-shop umí objednávky jen po 10 kusech, tudíž mi šlo objednat více kusů. Pán v telefonu napřed tvrdil, že v balení chybí necelého půl kila a na konci hovoru říkal "něco přes kilo". Absolutně nedůvěryhodné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Informace na webu jsou zavádějící a ani informace sdělené po telefonu neodpovídají skutečnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nespokojenost s komunikací....na webu měli uvedeno,že zboží je skladem. Po objednání a zaplacení mi přišla zpráva po 6 dnech, že je objednávka vyřízena, ale zboží nedorazilo. Volal jsem na eshop a tam mi vysvětlila ne moc ochotná paní, že zboží předali dopravci a tím to je pro ně vyřízené. Zvláštní. Nakonec za další 2 dny zboží přišlo.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • ceny zboží
    • ceny dopravy
    • jednání

    Mají celkem dobré ceny za zboží. To je asi jediná výhoda.
    Provedete objednávku, zvolíte dopravu, zaplatíte a pak po Vás chtějí další peníze, že je balík moc těžký a musí zaplatit 2x dopravné. Toto by měli mít ošetřené při objednání. Navíc je paní dost arogantní. Kdyby jsem měl čas, objednávku jsem zrušil a hledal jiný obchod. Dodání také dlouho trvalo, ale tam mohla být na vině pošta. Každopádně znovu neobjednám a nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Snaží se komunikovat. jednají nefér a z lidí dělají pitomce.
    • Jednají nefér a z lidí dělají pitomce.
    • Objednávám značkovou klec. Nalezl jsem 2 identické produkty s odlišnou cenou. Za téměř poloviční cenu byla poškozená klec bez konkrétního popisu poškození. V košíku mám obě klece se zprávou prodejci o informaci o jaké poškození se jedná s tím, že podle rozsahu poškození se rozhodnu, kterou z klecí vezmu.
    • V košíku se přidala položka dobírka 85 Kč i když mám vyzvednutí na prodejně. Jiný nakupující uvádí, že se jedná o skrytý poplatek za vyzvednutí. V mém případě k zaplacení poplatku nedošlo, protože jsme se k placení nedostali. Formulace dobírky za vyzvednutí na vlastní prodejně je nevhodně volená. V objednávce položka vypadá jako zjevný nesmysl, který prodejce už ze zdravého rozumu neuplatní.
    • Prodejce volá druhý den a upřesňuje, že jde o poškození plastové vany- prasklá. Domlouvám tedy, že vezmu novou klec a poškozenou z objednávky zrušíme. Další den přijde zpráva, že je připraveno. Jedu 30 km na prodejnu, kde je k mému překvapení klec vybalená, bez originálního obalu. Ve vaničce jsou položené jednotlivé díly klece, přes její hranu. Prý to takto chodí vybalené. Kontroluji obsah a přitom zjistím, že díly nejsou přes hranu náhodou, ale maskují rozlomenou hranu vany klece v délce zhruba 20cm s chybějícími úlomky plastu. Paní v prodejně se hrozně diví, prý si toho nevšimla. Je to prý křehké a stává se to údajně často. V tomto obchodě je asi nejlepším řešením, když jako prodejce vím o častém problému, dělat ze zákazníka vola. Protože již jednu stejnou klec mám, vím, že plast tak moc křehký není, jak se mi paní snaží vnutit zcestnou myšlenku. Prostě to blbě balí na přepravu a klece se jim vrací rozbité – jiné vysvětlení to mít nemůže. Jinou klec nemají k dispozici. Protože klec dnes potřebuji, ruším objednávku, poškozenou klec nepřebírám a odcházím zakoupit do jiného obchodu. Po této zkušenosti s Ajaxshopem to byl můj první a zároveň poslední nákup.

    Nechápu, jak si může prodejce v dnešní době naivně myslet, že zákazník uvěří tolika hloupostem, které se mu snaží nabulíkovat. Zároveň jsem si myslel po letech nakupování na internetu, že tak nízká morální úroveň e-shopu již v dnešní době neexistuje. Hluboce jsem se mýlil s tím, co si prodejce k zákazníkovi dovolí. Dávám nejhorší hodnocení a i to je moc za přístup prodejce. Ajaxshop je zoufalý shop pro zoufalé zákazníky. Nedoporučuji nakupovat ani při osobním převzetí.

    Reakce obchodu ajaxshop

    Dobrý den
    platba je možná na prodejně zdarma, jedině jako anonymní zákazník ten má možnost platit převodem nebo na dobírku.
    Na poškozené zboží dáváme 50% slevu. Ale ve vašem případě došlo i k poškození vaší klece za co se vám omlouváme.Ajaxshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednano před týdnem, ale zatím neni ani zasílka ani žádná pravdivá informace o ni

    Reakce obchodu ajaxshop

    Dobrý den
    odesláno do 2 dnu.

    29.06.2023 00:00:00 - Dodání zásilky. (15511 - Praha 513)
    29.06.2023 00:00:00 - E-mail adresátovi - uložení zásilky.
    29.06.2023 00:00:00 - SMS zpráva adresátovi - uložení zásilky.
    29.06.2023 00:00:00 - Zásilka uložena v Balíkovně. (15511 - Praha 513)
    25.06.2023 00:00:00 - Přeprava zásilky k Balíkovně.
    25.06.2023 00:00:00 - Zásilka vypravena z třídícího centra. (22200 - DSPU Praha)
    25.06.2023 00:00:00 - Zásilka v přepravě.
    27.06.2023 00:00:00 - Zásilka převzata do přepravy. (10003 - Depo Praha 701)
    27.06.2023 00:00:00 - Obdrženy údaje k zásilce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavala jsem kapsicky pro kocky, když je zlevnili. Poprvé me alespoň informovali o zrušení objednavky (akce byla na webu dal uvedena, odstraněna až po mem upozornění). Když se po několika týdnech sleva opakovala, objednala jsem znovu. Tentokrat mi přišla pouze zprava, ze zboží dodají, až bude k dispozici. Produkt na stránkách stále je. Ptala jsem se i na situaci mailem, bez reakce :-(