Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    PO objednání mi obchod oznámil, že objednané zboží nemá a že dodávku mám čekat do týdne. To právě uplynulo. zítra budu řešit a pravděpodobně objednávku zruším.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    V dnešní době trvalo týden než zboží dorazilo z Prahy! To šlo asi pěšky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavka mala byt zaplatena prevodom, ale ziaden email s instrukciami k platbe neprisiel.
    Objednane v inom eshope...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • zboží skladem opravdu skladem, k vyzvednutí bez průtahů
    • nákup bez předchozí objednávky (viz další popis)

    Při vyzvednutí objednaného zboží (které mi bylo dodáno včas a v pořádku), jsem se zeptal, zda mají na prodejně granule Versele Laga Nature pro morčata. Bylo mi nabídnuto balení 2.3kg za cenu 459,- Kč. Byl jsem v nouzi, tak jsem bral, i když jsem si nebyl cenou jistý. Doma jsem si pak tentýž den ověřil, že běžná cena je pod 300,- a v jejich vlastním e-shopu 272,- Horší je, že datum doporučené spotřeby na balení je 22.1.2022, prodáno tedy více než rok po termínu bez jakéhokoliv upozornění.
    Do obchodu jsem se nevracel, ale napsal jsem jim slušně a věcně mail na [email protected] jako zpětnou vazbu. Reakce nebyla vůbec žádná. Odpovídá to způsobu jednání v obchodě. Po vstupu si prodavač něco ťukal do počítače a nechal mne asi 5 minut čekat, než se rozhodl se mi věnovat. Po prodeji mi místo účtenky dal jen potvrzení o platbě kartou a bez rozloučení se opět odebral k počítači vedle, už jsem ho nezajímal. Takto napsané to nevyzní, ale bylo to dost zvláštní.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednala jsem si zboží které mělo být skladem, ale pak mi volali, že nemají. Další den mi naskočil u objednávky status Vyřízená, ale žádná zpráva od dopravce o převzetí balíku. Další den mi volali, že další dvě položky nemají a budou mi vracet peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží zaplaceno a nedodáno !!!

    Zboží bylo zaplaceno 1.12.2022 a dosud jsem nic neobdržel, takže by mě zajímalo, kde "udělal Ajax chybu" !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mají dobré ceny, ale komunikace příšerná.
    Na stránkých mají, že zboží mají skladem. Objednáte ho a protože za dobírku chtějí 49 Kč, dáte si platbu předem. Obratem Vám přijde potvrzení objednávky s číslem účtu k zaplacení objednávky, ale se změněnou dopravou. Pošlu obratem maila, že doprava je pro mě neakceptovatelná. Reakce firmy žádná. Další den Vám přijde mail, že některé položky musí objednávat a tudíž nevědí, kdy ho budou mít, ale stále se změněnou dopravou. Obratem pošlu maila, ať mi tedy pošlou to, co mají a zbytek později a změní platbu na dobírku, a změní hlavně tu dopravu.
    Na to několik dní žádná reakce firmy, tak napíšete, ať objednávku stornují a potvrdí storno. Na to další den volá někdo z firmy a je hroozně rozezlen mým jednáním.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebylo inzerované zboží v dostatečném množství

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vitamíny pro psa byly s datem spotřeby 10/2022 a zboží bylo dodáno 10/2022. Nikde nebylo uvedeno, že se jedná o zboží s krátkou lhůtou spotřeby!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem granule, obchod mi zaslal fakturu na zaplacení, poté zaslal emial, že zboží není skladem, ale že "je objednáno u dodavatele nebo již na cestě k nám". Už je to 14 dní a žádná další reakce. Naštěstí jsem fakturu neuhradila, neboť jsem byla upozorněna z jiného zdroje, že dodavatel už tyto granule nemá.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zadny nakup uz u toho obchodu

    Reakce obchodu ajaxshop

    Dobrý den
    nechápu vaší reakci ? Objednávku jste dostal dvou dnů, a žádný problém nebyl zaznamenán.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Už týden se nikdo neozval a nic nepřišlo.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Granule dorazily v protrženém obalu (balík poškozen nebyl). Balení granulí bylo v místě poškození ledabyle přelepeno izolepou, aby díru zamaskovali - tedy poslali mi poškozený výrobek vědomě. Vzhledem k nutnosti nepouštět ke granulím vzduch, aby vydržely čerstvé a nevím, kdy tato díra vznikla netuším ani trvanlivost granulí jsem rozladěn.

    Reakce obchodu ajaxshop

    Dobrý den
    v objednávce jste si objednal poškozený obal !!!! Bylo uvedeno v popisu zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uctuji na kazdy vetsi predmet samostatne postovne, neochota, prazsky pristup
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si zboží s tím, že vyzvednu a zaplatím na prodejně. Nepřišel mi ani potvrzovací e-mail, natož výzva k vyzvednutí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • firma nedovede vyskladnit zbozi ze skladu a dodat zakaznikovi

    byla udelana objednavka zbozi zaplaceno predem osobni vyzvednuti zbozi nebylo kompletni ze tri akvarii bylo jen jedno .. prej ostatni se rozbite ...objednakva zrusena penize vraceny ,, druha objednavka ccca mesic a pul po prvni pred zaplacenim objednavky bylo volano na firmu zda zbozi co pozaduji maji bylo receno ze ano po cca tydnu bylo pouze zase jedno akvarium a dalsi dve zase nejsou bylo receno ze na sklade jsou a nejdou vyskladnit a na vraceni penez cekam znova ... takze zaver firma si asi dela z lidi srandu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nebyla jsem bohuzel spokojena. Bez meho vedomi byl obchodem zmenen dopravce a nejspis z toho duvodu me tento zmeneny dopravce nijak nekontaktoval,ze se zbozi pokousel dorucit,ale bez uspechu (nikdo mi nevolal,ani nepsal mail). Kdyz jsem obchod sama kontaktovala,kde se objednavka nachazi,nejdrive mi po nekolikerem zazvoneni "tipli" hovor a nazpet uz nezavolali. Dalsi den jsem volala znova a pani mi rekla,ze obj.je vyrizena a zbozi je nekde v depu,pac jsem udajne nebyla k zastizeni (jsem uz 2 tydny jen doma). Bez omluvy dalsi postup nechali na me iniciative. Priste budu nakupovat jinde.

    Reakce obchodu ajaxshop

    Dobrý den paní Marková
    vaše objednávka byla vytvořena 19-10 zadala jste si dopravu DPD. Objednávku jsem odeslali hned druhý den. Přepravce vás nemohl zastihnout a proto se pokoušel o druhé doručení.

    7.10.2021 12:07:35 - Zásilku jsme doručili.
    27.10.2021 09:01:14 - Zásilku jsme předali kurýrovi.
    22.10.2021 17:09:25 - Zásilku se nám nepodařilo doručit a vrátili jsme ji zpět na depo.
    22.10.2021 16:52:45 - Zásilku se nám nepodařilo doručit.
    22.10.2021 08:22:29 - Zásilku jsme předali kurýrovi.
    21.10.2021 17:11:17 - Zásilku se nám nepodařilo doručit a vrátili jsme ji zpět na depo.
    21.10.2021 17:10:31 - Zásilku se nám nepodařilo doručit.
    21.10.2021 08:08:20 - Zásilku jsme předali kurýrovi.
    21.10.2021 06:16:35 - Zásilku jsme přijali na depo.
    20.10.2021 19:55:36 - Zásilka prochází překladištěm.
    20.10.2021 17:32:33 - Zásilka je na cestě na depo, ze kterého ji budeme doručovat.
    20.10.2021 15:04:01 - Přijali jsme informace k zásilce od odesílatele.

  • Nedoporučuje obchod

    • ŽÁDNÁ !!!
    • Asi nebudu sám, kdo si objednal zboží včetně dopravy a následně Vám zavolá jakási slečna, že za tu cenu Vám to nedoručí. Nabídne Vám vyšší cenu.

    Neserióznost. Nezájem řešit chybu ze strany obchodu jinak než stornovat Vám objednávku. Cítil jsem akorát aroganci. Koupil jsem raději na shopu fajnzvířátka. To byla panečku změna ! Nic nebylo problém. Předem upozorňuji, že jsem klient a ne konkurence, která by psala nějaké výmysly. NEKOUPIL bych si u ajaxshopu už nikdy nic !!! Jediné, co doporučuji, kupte jinde.

    Reakce obchodu ajaxshop

    Dobrý den pane Fodor,
    nechápu vaší reakci, objednal jste si klec u které je psána doprava dpd a né zasilkovnu do 30cm tam se klec 70cm vážně nevejde, a pro to vám byla nabídnutá jiná doprava.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem 30.09.2021 a 11.10.2021 volala paní že to nemají na skladě a jak dlouho budeme chtít počkat, řekli jsme asi týden maximálně 14 dní. Po těch 14 dnech jsem napsala email jestli to už mají a jestli ne tak do pátku zruším objednávku, napsala druhý den a dnes 13.10.2021 paní napsala že stále to nemají na skladě. Tak jsem objednávku zrušila. Nemohla jsem čekat déle, to prostě nešlo. Bylo nám to hodně líto.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Rozhodně nedoporučuji. Objednávka týden bez jaké koli odezvy i přes mé dotazy jak emailem nebo mojí snahou se xx dovolat. A to zboží bylo reklamované jako skladem.

    Reakce obchodu ajaxshop

    Dobrý den
    nechápu vaší recenzi,
    objednávku jste si udělala 26-8 a na prodejně bylo 28-8 na váše tel. číslo se nedá dovolat a na e-mail nereagujete. Ajax