Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    zboží přišlo až 4 den po avizovaném termínu doručení

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží dorazilo
    • Vzdálenost Měsíce je cca 380 tisíc kilometrů, cesta tam trvá asi 8 dní. Tedy přibližně stejně, jako cesta zboží z centrálního skladu. Zřejmě se u trakaře, či žebřiňáku polámalo kolečko
    • Omezený výběr dopravců, nemožnost uložení do boxu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodani zbozi podle akceptovaneho terminu dodavku
    • musela jsem urgovat vraceni penez

    Zakaznik otevre internet a e-shop se prezentuje sloganem "Mame osobni a rychly pristup k reseni vasich prani"! :-) Skutecnost je vsak uplne jina. Nase zbozi melo byt doruceno koncem nadchazejiciho tydne, ale ve ctvrtek odpoledne nam byl zaslan email, ze objednane zbozi se zpozdi. Pozadali jsme o zruseni objednavky a vraceni penez. Jeste ten den jsme si zbozi objednali z Datartu a hned druhy den bylo tady. Takze pro nektere e-shopy je spokojenost a dodani zbozi zakaznikovi dulezite a pro AB com je zakaznik uplne ukradenej.
    Od tohoto e-shopu uz nikdy nakupovat nebudeme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednávka z 29.12. ještě 13.1. nedorazila, přestože bylo uvedeno, že je skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží mělo být skladem, po několika dnech mi volali, že není k dispozici

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží po objednávce 4.12.2024 přišlo po urgencích 9.1.2025. Obchod měl nějaké problémy s dodávkou z jejich skladu do obchodu, balík údajně měla ztratit přepravní firma. Namísto doručené náhradního zboží - zboží bylo zaplacené, které dle vyjádření na skladě bylo, balík hledali, což zabralo nějakou dobu. Vadil mi nezájem obchodu, který sám neinformoval, co se děje, musela jsem tam opakovaně volat a zjišťovat.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Pokud si chce nekdo uzit dobrodruzstvi s timhle shopem, tak smele do toho.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V TOMTO OBCHODĚ UŽ NIKDY!!!
    Objednávka udělána v pátek 22.11. 20024, zboží skladem na centrálním skladě (předpokládám, že zmiňovaný sklad bude v ČR), předpokládaný termín doručení 29.11. . Ve čtvrtek 28.11. v 15:32 jsem dostal email s tímto zněním: Dobrý den, omlouváme se, ale došlo ke zdržení dodávky zboží z Vaší objednávky 1732292463 dodání by mělo být v průběhu příštího týdne omlouváme se za komplikace s přepravní službou.
    Pokud někomu nestačí 5 dní na dodání zboží( když vynechám víkend), asi by neměl dělat e-shop, protože potom mi přijde neskutečné, když v jiném obchodě objednám třeba náhradní díly na auto, které mají i na několika externích skladech, ale zboží mi dojde nejpozději dva dny po objednávce. Co ale nechápu, jak je to v dnešní technologicky vyspělé době možné, že se o zpoždění dodání zboží dozvím jen několik hodin před dnem dodání, to mám pak spoustu času na to, abych se nastalé situaci přizpůsobil a řečem o komplikacích s přepravní službou nemůžou nikoho přesvědčit. Opravdu děkuji ab - com.cz za příkladnou komunikaci se zákazníkem.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednane zbozi bylo na eshopu uvedene jako skladem, ale bohuzel je eshop neni schopen dodat a nabizi misto toho zaslani produktu nizsi rady. Na vyzvu k vraceni penez nereaguji.

    Reakce obchodu AB COM CZECH

    Dobrý den,

    bohužel jsme si při expedici všimli, že máme v systému chybu a prohodili jsme tyto 2 produkty. Nabídli jsme Vám nižší řadu, ale za nižší cenu. Jelikož jsme tento problém řešili v pátek odpoledne a přes víkend se nepracuje, tak jsme Vám peníze zaslali až po víkendu. Ve středu již byly peníze na Vašem účtu.

    Omlouváme se za způsobené potíže.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží zaplaceno 15.10.,16.10. avizo, že zboží odesílají, do dnešního dne nic nedorazilo. Info o zpoždění dodávky žádné

    Reakce obchodu AB COM CZECH

    Dobrý den,

    omlouváme se za způsobené potíže. Při expedici se kolegové rozhodli, vzhledem k vysoké ceně kávovaru 59 000,- Kč, že kávovar raději pošlou na paletě na naše náklady. Bohužel se nám zapomněli zmínit, že se takto rozhodli a my jsme Vám nedali vědět.

    Omlouváme se za způsobené potíže, jednali jsme v dobrém duchu.

    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží nebylo dopusud doručeno, bez jakého koliv kontaktu ze strany dopravce, či prodejce!!!
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá dodací lhůta. Neodváží starý spotřebič. Nesdělení přesnější doby dodávky.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Od okamžiku nákupu, již dva týdny, obchod zboží nezasílá a nezvedá telefon. Po mých pokusech o průchod jsem obdržel e-mail, že doručení bylo zpožděno, ale nikdy jsem nedostal žádné potvrzení. Volám jim 24/7, ale zdá se, že nikdy nedostanu odpověď. Navíc budu předpokládat, že se jedná o podvod, dokud neobdržím produkt nebo své peníze.

    Od okamžiku nákupu, již dva týdny, obchod zboží nezasílá a nezvedá telefon. Po mých pokusech o průchod jsem obdržel e-mail, že doručení bylo zpožděno, ale nikdy jsem nedostal žádné potvrzení. Volám jim 24/7, ale zdá se, že nikdy nedostanu odpověď. Navíc budu předpokládat, že se jedná o podvod, dokud neobdržím produkt nebo své peníze.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Naprosto příšerná dodací lhůta.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obal na zboží poškozen a i přesto Ab-com chtěla zboží" prostě prodat",takhle se správný obchodník snad nechová,nebo???

    Reakce obchodu AB COM CZECH

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, rádi bychom však uvedli věci na pravou míru. Krabice od čerpadla byla na jedné straně protržená, k tomuto poškození došlo pravděpodobně při přepravě ze skladu na výdejnu. Kolega Vám ihned sdělil, že zboží nemusíte přebírat a objednávka se jednoduše zruší. Dokonce Vám i nabídl, že si můžete zboží před samotným zaplacením rozbalit a zkontrolovat. Rozhodl jste se objednávku nepřebírat a my toto rozhodnutí plně respektovali. K žádnému " prostě prodat " opravdu nedošlo, toto tvrzení se bohužel nezakládá na pravdě.