Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Tak také jsem se dnes zarazil při objednávání monitoru. Monitor měl stát kolem 6 tisíc, dal jsem si ho do košíku a chtěl jsem si jej objednat... no jo, jenže po kliknutí na odeslat mi do mailu přišlo, že mám zaplatit přes 10 tisíc. Šel jsem to zkontrolovat na web a fakt, uměle navýšili cenu o 4 tisíce v době, kdy jsem si dělal objednávku. Jednalo se o starší kousek monitoru, který ani takovou hodnotu mít nemůže. Tímto chci varovat všechny případné kupce, dávejte si raději pozor.

  • Bohuzel, naprosto nesolidni firma!
    Doruceni puvodne tento patek, 24.6.2022 a ejhle po zaplaceni najednou nejdrive 27.6.2022...

    Potrebuji zbozi tento patek, nebo okamzite vraceni platby a koupim si jinde, kde dodrzi co je psano pri objednani zbozi.

  • Za mě pomalý, nepříliš vstřícný eshop.
    Na zboží jsem čekal několik dní, na vyřízení reklamace taky. Nabízeli kladné vyřízení reklamace za kladné hodnocení. Negativní recenze nechávají mazat. Zajímalo by mě, jaké je skutečné hodnocení eshopu..
    Někdo s podobnými zkušenostmi?

  • Zkušenost s obchodem.
    Než si něco objednáte tak si udělejte printscreen obrazovky,
    aby jste měli později důkaz - jaké zboží jste si vlastně zkoušeli objednat.
    Popis parametrů se může "ztratit" nebo změnit a jste v háji...
    Pak je to tvrzení proti tvrzení a to je jen plýtvání časem.
    Více takových "skvělých" eshopů

  • Koupili jsme robotický vysavač. Po roce a půl přestalo fungovat mopování (ucpala se tryska vody). Reklamaci obchod ab-com.cz neuznal - prý z důvodu, že s vysavačem bylo manipulováno v rozporu se zárukou. Když jsme se zeptali jak (protože je to samozřejmě nesmysl, žádný neautorizovaný zásah do zařízení jsme neprovedli), tak na otázku neodpověděli; a jestli se nám to prý nelíbí, ať je klidně žalujeme. No tak já si nebudu kazit život soudy...ale už ani nákupem na ab-com.cz :-( Takže vysavač hodnotím kladně. Velmi negativně hodnotím obchod ab-com.cz

  • Žádná komunikace a zasilka nikde. Absolutní nezájem o moji objednávku.
    20.11. odeslaná objednávka, předpokládaný
    termín dodání zboží 27.11.
    Dnes je 5.12. a z e-shopu nebyl nikdo schopný napsat email nebo zavolat.
    Jediný co se stalo je to, že u produktu změnili status „skladem“ na „dostupnost na dotaz“
    Nedoporučuji!!!

  • V obchodě jsem objednala parní vysavač. Dvakrát reklamovaný stejný přístroj, poprvé vyměněn za nový a i ten vyměněný vykazoval stejnou vadu jako původní. Vrácení peněz prý není možné, teď čekám na vyřízení reklamace. Určitě pošlou další, nový, který po jednom, dvou použitích přestane fungovat. Vrácení peněz je prý možné teprve poté, co se u dalších dvou prokáže stejná vada! Navíc jakákoliv další reklamace, jak jsem pochopila z obchodních podmínek, se započítává do záruční doby, tudíž po dvou letech od původní koupě máte vymalováno! Od koupě přístroje v podstatě nedělám nic jiného, než že místo jeho aktivního používání vyčkávám na jeho opravu/výměnu. První reklamace byla vyřízena až po 40 dnech (v obchodních podmínkách je uvedeno do 30 dnů), nebýt urgentního telefonátu do prodejny, čekám dodnes.

  • Výmluvy... Neschopnost...

  • Děs a hrůza...

  • Nikdy v životě už si tam nic neobjednat, jestli chcete čekat na svůj balík pomalu 2 týdny

  • Dobrý den. Zboží jsem objednal a uhradil dne 7.2.2020 s tím, že bude dopravcem dodáno 13.2.2020. Od objednávky uplynulo celkem 10 dnů a zboží jsem stále neobdržel. Po urgenci se mi dostalo pouze strohého sdělení, že je stále na cestě z centrálního skladu a to na paletě, což zřejmě nějakým zásadním způsobem komplikuje situaci. Termín, kdy tuto vskutku dlouhou cestu paleta dokončí, mi zůstal utajen včetně světadílu, kde se zmíněný sklad nachází. Místo zboží jsem však obdržel dotazník, jak jsem s obchodem spokojen. Čemuž jsem rád, neboť jsem tak objevil zatím jediné pozitivum tohoto obchodu, kterým je dostatek humoru. Černého. Potřebujete-li zboží pouze výhledově, nebo disponujete notnou dávkou trpělivosti, či si jen rádi dopisujete, pak neváhejte a objednávejte. Jste na správném místě!

  • K odpovědi eshopu:
    6. 6. 2019
    AB COM CZECH
    Dobrý den, mrzí nás že jste měl s negativní zkušenost.
    Určitě se ohrazujeme, že by naše produkty pocházeli z pochybných zdrojů.

    Málem jsem si objednal zboží, ale pustil se do čtení diskuse.
    Kdo odpovídá na stížnosti a neumí přitom psát česky? Viz "produkty pocházeli". Toto je ne/znalost asi tak čtvrté třídy ZŠ. Příště doporučuji napsat, že ......produkty procházely.....
    Pominu uvedení zkušenosti - s čím?
    A teď vážně nevím, zda svoje peníze takovým partnerům poslat anebo se raději porozhlédnout jinde.

    • Produkty samozřejmě POCHÁZELY, ne procházely.

  • Objednal jsem si přes Heureku akumulátorovou sekačku. Skvělá cena, prý výborný výdrž akumulátoru.
    Sekačka přišla po dvou týdnech.. Bez akumulátoru, pouze s návodem na jeho použití. Na Heurece žádná informace o tom, že by sekačka byla dodávána bez akumulátoru.u. Slečna na telefonu se usmála a řekla, že si oba potřebné akumulátory můžu u nich zakoupit dodatečně. Dohromady cena stejná jako samotná sekačka :-))
    Vrácení zboží = taxi na poštu cca 200 czk + 300 czk poslání balíku zpět. Na Heuréce se k tomu postavili podobně. Prý pokud není uvedeno jinak, akumulátor se k sekačkám nikdy nepřidává. To snad ví každé malé dítě.. Nechápu, že takovéto eshopy mají v dnešní době na trhu pořád prostor...

  • Objedla jsem si zboží, které měli na stránkách skladem. Týden čekám na doručení externího disku, který mi měl přijít včera. Kdybych jim sám nenapsal, jak jsou na tom s mojí objednávkou, čekal bych ještě teď. Takže komunikace 0. Jejich tel. operátorka mě ráno jen prozvonila (Na telefon jsem se stihnul jen podívat) a když jsem ji zkoušel volat o 2 min později sám, nikdo telefon nebral. Potom mi přišel mail, že stornují mojí objednávku.... PARÁDA... Potřeboval jsem si před odjezdem na dovolenou stáhnout veškeré fotkyz macu na externí disk. Stáhnul jsem *****! ............. OBCHOD NEDOPORUČUJI ............

  • 11.06.19 jsem si objednal zboží s termínem vyzvednutí v obchodě 14.06.19,zboží bylo deklarováno jako skladem. Nedorazilo a ani nikdo nezavolal. Když jsem volal já,nabyl jsem dojmu, že se o mé objednávce obchod teprve urgencí dozvěděl. Nicméně jsme se dohodli, že určitě dodají v pondělí 17.06.19. Tak jsem tam dnes zavolal a ejhle, zase ta vyděšená odpověď. A pak jsem si přečetl recenze zde. Už chápu. Tato firma má s tímto potíže pořád.Objednávku jsem zrušil. Vhodné možná pro někoho komu nevadí čekat dlouhou dobu.

  • Před nákupem u tohoto obchodníka doporučuji zvážit nákup u větších a ověřených e-shopů. Prodat něco není problém, ale následná péče je pro ně velkým problém. Lituji všech, které čeká nějaká reklamace zboží od tohoto obchodníka. Jejich výrobky jsou zřejmě pochybného původu. Servisy pro ČR jejich výrobky nechtějí přijímat či opravovat. Musíte za vlastní peníze zaslat jim, čekat měsíc a dostanete zpět neoprávněnou reklamaci. Závadu jim jednoznačně prokážete, výrobek je opravdu vadný, ale reklamace vám budou dále zamítat, aby měli lepší hodnocení (?) a nemuseli vám vrátit peníze. Takže vám nezbyde než fungovat s nefunkčním výrobkem a s vědomím vyhozených nemalých peněz jít dál. Opravdu si na ně dejte pozor, nikdo vám nepomůže a vyhodíte peníze.

    • Dobrý den, mrzí nás že jste měl s negativní zkušenost.
      Určitě se ohrazujeme, že by naše produkty pocházeli z pochybných zdrojů. Vždy jde o prověřené evropské oficiální distributory produktů. Že některé značky vyžadují nákup přes toho jediného vybraného a patřičně cenově upraveného distributora už je jiná věc, s tím bohužel mnoho nezmůžeme.
      Ale reklamace normálně řešíme tak jak máme, náklady na zaslání produktu k reklamaci proplácíme. Často i zajišťujeme svoz produktů přímo od zákazníka, jak je to pro koho výhodnější.
      Rádi bychom zde připojili i podrobnosti, ale z uvedených informací nedokážeme žádnou reklamaci dohledat. není zde jméno, e-mail, číslo reklamace/faktury/objednávky nic. Opravdu nevíme o co konkrétně šlo.
      Každopádně se omlouváme, mrzí nás, když někdo není s našimi službami spokojen.

  • Zboží které bylo inzerováno jako SKLADEM dorazilo za 14 pracovních dní !
    Jediný klad je, že paní nebo slečna ochotně komunikuje = slibuje že je balík na cestě, že bude přibalen dodatečně malý dárek jako omluva...
    Bohužel se paní musela omlouvat opakovaně a opakovaně si vymýšlela nové termíny kdy nám zboží zaručeně dorazí, protože zaručený termín se několikrát měnil.
    Že nebyl přibalený žádný dárek jsem již tak trochu čekal.
    Jako třešnička bylo zboží BEZ ČESKÉHO NÁVODU.

    Milá Heuréko, toto je ověřený obchod ? Co je potřeba, aby byl obchod neověřený ? Je v pořádku, že zboží skladem firma vyexpeduje za 12 pracovních dní (dva dny byl standardní doba dopravy na adresu - viz email komunikace s obchodem) ?

    Děkuji za vysvětlení, Michal Havlík

    • Dobrý den,
      moc se omlouváme za potíže.
      Skutečně docházelo ke zpoždění dodání, vlivem přetížení dopravních společností.
      Za nepřibalený dárek se moc omlouvám, dozvěděli jsme se až nyní, dárek ještě dopošleme.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Dobrý den,
    to nás moc mrzí že jsme vás zklamali. Snažíme se vycházet vstříc a nevhodné dárky měnit, nebo brát zpět, ale ne vždy je to možné.

  • Mě obchod zklamal, dostala jsem u nich zakoupený vánoční dárek, spousta prodejců má přes Vánoce prodlouženou možnost vrácení nevyhovujícího dárku, zde ovšem 14 dnů a ještě Vás odbudou jednou větou. No, alespoň už bude Ježíšek vědět, kde příště nenakupovat, nízká cena není všechno :(