Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Dodání bylo velmi pomalé.
Musel jsem změnit design, abych obdržel zboží dříve.
Kšíry obecně špatně sedí a podšití vždy končí těsně před lomem se sponou, což vadí správnému nastavení.Reakce obchodu 4dox
Dobrý den,
postroj vyrábíme na zakázku a to v období do 3-4 týdnů. O změně designu - to nevím, co tím myslíte... Možné spíš děvčata z objednávek doporučila jiný typ postroje dle Vašeho psa. Zřejmě máte nastaveny kšíry na maximální povolení, proto tam polstrování končí. Nevím, zda jste měřil pejska sám nebo děvčata v obchodě, ale asi by to chtělo větší postroj. Prosím spojte se s námi na [email protected] Krásný den, Iva Dušková -
Nedoporučuje obchod
Bohužel bunda již po pár měsících používání na vady :/
Reakce obchodu 4dox
Dobrý den,
na fotografii, kterou jste poslala je integrovaný pamlskovník. Z toho soudíme, že bunda je v pořádku. Pamlskovník prosím pošlete k posouzení, pokud tam bude nějaký problém, určitě ho vyměníme. Adresu Vám posíláme do mailu. Hezký den, Iva Dušková 4dox -
Nedoporučuje obchod
Zaplaceno ale nedodano
Reakce obchodu 4dox
Dobrý den, instrukce k platbě jste dostala 25.11., zaplatila jste až 12.12. Zakázkové výrobky dáváme do výroby až po připsání platby. Váš obojek se tedy nyní šije a bude zhotoven příští týden. Dodací lhůtu bez problémů dodržíme, jak jsme avizovali. Přeji hezký den, Iva Dušková 4dox
-
Nedoporučuje obchod
- Zakázková výroba
- Z poznámky k objednávce, se přečetla a pochopila alespoň půlka
- Kontrola objednávky před zasláním peněz, neodhalí základní problémy s objednávkou.
- Komunikace mezi zaměstanci 4dox
- Výsledek je jiný než bylo domluveno
- Snaha přenést problém na zákazníka
Objednal jsem obojek, výběr způsobu dopravy je omezen jen na dopravce, nikoliv jeho produkt, tudíž jsem vybral "Česká pošta", a do poznámky uvedl, že to chci poslat jako "balík na poštu". Objednávka byla potvrzena s tím že "Vaše objednávka byla zkontrolována a vše je v pořádku.", a že mám zaplatit. Zaplatil jsem tedy, na což dorazilo potvrzení, že plaba byla připsána, a zakázku zadávají do výroby. Když přišla řada na moji zakázku, tak jsem byl kontaktován telefonicky, že e-mail s telefonem je moc dlouhý, tudíž by se na obojek nevešel, moje první reakce byla, "zmenšit e-mail", nakonec jsme se domluvili, že to bude ve dvou řádkách (výsledek je takový, že e-mail je výrazně větší než telefon, a telefon je v oblasti, kde je přes něj kovová spona. Tohle se mělo řešit v okamžiku kontroly objednávky). Navíc zásilka dorazila jako doporučené psaní, nikoliv jako "balík na poštu, jak bylo uvedeno v objednávce", na zaslaný e-mail o tom, že jsem to chtěl poslat jako balík na poštu, tudíž chci aby mi to tak poslali i s odůvodněním, že pro to potřebuji poslat toho, kdo zrovna bude na lokaci mi bylo odpovězeno, že balík na poštu nemají v nabíce dopravy, na to jsem reagoval, že to bylo už v objednávce, a ať to pošlou jako balík na poštu, nebo ať vrátí peníze, a dělají si s tím co chtějí. Odpovědí bylo, že to tedy pošlou jako balík na poštu, a ať zaplatím rozdíl ceny 50,-Kč (zásilka byla doručena dříve než jsem zaplatil). Po několika dnech mi volala paní, že se ji zásilka vrátila, s dotazem co se stalo, a jestli to má posílat znovu na stejnou adresu. Tudíž jsem ji opět vysvětlil, že již v objednávce bylo uvedeno, že se to má poslat jako balík na poštu, a protože to bylo posláno jako doporučené psaní, tak to pošta odmítla vydat tomu, koho jsem pro to poslal, tudíž ať to pošle jako balík na poštu. Paní to k mému údivu pochopila, a odeslala jako balík na poštu, který jsem nechal vyzvednout. Po rozbalení balíku, se objevilo další "překvapení", jelikož domluva, že telefon s emailem budou na dvou řádkách byla k ničemu, dokonce ani moje prvotní reakce, že má být zmenšen e-mail, aby se to správně vešlo na obojek nebyla realizována, a největším textem na obojku je e-mail, a telefonní číslo je proti němu poloviční... No jsem zvědavej, co mi k tomu řeknou dál, ale jestliže to čte někdo, kdo má alespoň lehce nestandartní požadavek, tak asi hledejte jinou firmu...
Reakce obchodu 4dox
Dobrý den pane Ryšavý,
naše firma si zakládá na vstřícném jednání se zákazníky, což potvrzují i stovky kladných hodnocení, například i zde na heurece. Často splňujeme i velmi nadstandartní požadavky a je nám to velkou radostí. Ale pokud to je tak, že se můžeme postavit na hlavu a stejně není zákazník spokojený, tak to se bohužel nedá nic dělat. Na základě Vašeho dnešního vulgárního telefonátu s kolegyní, Vám obojek nebudeme vyrábět nový ani ho opravovat. Prosím vraťte nám ho na naši adresu. Náslendě Vám posíláme s radostí peníze zpět v plné výši a prosím obraťte se na jinou firmu, která se umí lépe stavět na hlavu než my.
Děkuji a přeji krásné dny při venčení Vašeho pejska.
Ivana Dušková, vedoucí 4dox -
Nedoporučuje obchod
Stále čekáme na doručení zboží, snad už je na cestě, zaplatili jsme na začátku - při objednání, dodací lhůta velice dlouhá a ještě nebyla dodržena. Hodnotit kvalitu tudíž zatím nemohu. Již jsme objednávali stejné zboří v minulosti a byli jsme spokojeni.
Reakce obchodu 4dox
Dobrý den
výroba objednávky byla zastavena, protože jste požadoval změnu šíře popruhu. Následně se řešila i barva popruhu. Tím pádem nemohla být dodací lhůta dodržena. Protože jsme čekali na informace od Vás. Věřím, že příště to půjde hladce. Hezký den, Dušková -
Nedoporučuje obchod
- Dlouho se čeká na produkt
Reakce obchodu 4dox
Dobrý den
bohužel jste zadala objednávku po termínu uzávěrky dodání zboží do Vánoc. To jsme Vám i psali v emailu ze dne 4.12., že Vaše objednávka bude zpracovávána v lednu. Na 4dox je to vždy zakázková výroba, která prostě trvá, pokud byste chtěla naše produkty rychle, je možné také objednat naše skladovky z webu www.mujmax.cz Hezký den Přeji, Iva Dušková spolumajitelka -
Nedoporučuje obchod
- Vodítko dobře ušité
- Připlatila jsem si za službu expresní výroby a stejně jsem zbozi dostala pomalu za dva týdny, jelikoz na objednávku reagují pozdě
Připlatila jsem si službu expresní výroba, že vodítko ušijí do tří dnů od připsání peněz na účet. Vodítko jsem objednala ve čtvrtek a až v pondělí mi přišla e-mailem informace o čísle účtu, kam mám peníze poslat. Na to mi odepsali až ve středu, že je platba přijata a že jdou teda vytvářet. Tudíž vodítko mělo přijít až 5 dnů na to v pondělí. Jenže až někdy po třech dnech, co stále vodítko nedorazilo, jsem zjistila, ze se pošta neobtezovala mi ho dovézt a že ho mám na pobočce, nenechali ani lístek, zprávu, nic, přitom jsem byla cely den doma. Takže vlastně vodítko, které jsem myslela, ze budu mít za tři dny potom, co jsem si i za tuto službu priplatila, byly najednou dva týdny, což už postrádalo smysl mé potřeby to vodítko mít rychle. Jinak je vodítko dobře ušité, ale pro mě už bylo zbytečné.
Reakce obchodu 4dox
Dobrý den,
mrzí nás Vaše nespokojenost, ale není to až tak naše vina. Vaše objednávka dorazila v pátek. Kolegyně Vám poslala instrukce k platbě v pondělí. Ano, je to za 3 dny, ale o víkendu máme volno.
Vaše platba dorazila až 2 pracovní dny po tom, co jsme Vám poslali email. Tedy ve středu. V pátek jsme Vám zboží odeslali. My jsme tedy dodrželi vše, co jsme přislíbili. Bohužel nemůžeme ručit za poštovní služby. Pokud zákazníci spěchají na zakázky, vyberou si většinou dopravu s vyšší garancí - tedy DPD. Vy jste zvolila levnější dopravu, tedy českou poštu. Věřím, že jste s produktem spokojená a snad při eventuálně další objednávce budeme mít více štěstí na poštovní služby. Přeji hezký den, Iva Dušková 4dox.cz -
Nedoporučuje obchod
nekonečně dlouhé čekací doby, zboží je uhrazeno, ale nic nemám.
Reakce obchodu 4dox
Dobrý den
dodací lhůta se počítá od data platby, nikoliv od data objednání zboží.
Děkuji za pochopení
Iva Dušková 4dox -
Nedoporučuje obchod
- Neplní termíny dodání, vyinkasují 100 % platbu dopředu. I po 40 dnech od platby není zboží vyexpedováno. E shop se sám neozývá.
Reakce obchodu 4dox
Dobrý den paní Nedbalová,
omlouvám se za prodlení. Dodavatel paměťové pěny má velké výpadky. Někdy musíme dokonce odmítat zakázky, protože nevykryjeme objednávky. Děláme, co můžeme, ale dodávky materiálů od dodavatelů jsou opravdu velmi složité, nepravidelné, či úplně pokrácené.
Informaci o zpoždění o 1 týden Vaší objednávky jsme Vám posílali emailem 20.6.
Vaše matrace je dnes hotová a zítra ji posíláme.
Děkuji za pochopení, ale situace v době covidové není snadná pro výrobce, jsme závislí na dodavatelích. My bohužel bez komponentů nejsme schopni vyrábět. Děláme, co můžeme a snažíme se. Hezký den, Iva Dušková 4dox.cz -
Nedoporučuje obchod
- Po 48dní pořád nic nemám a peníze jsem poslal.
Reakce obchodu 4dox
Dobrý den pane Jaroslave,
v potvrzovacím emailu objednávky jsme Vás informovali, že vzhledem k Vánočním svátkům a uzávěrce do konce roku se nám prodlouží dodací lhůty asi o týden až 2. Navíc platba od Vás dorazila až týden po objednávce, pokud tedy počítám, ještě nejsme v prodlení standartního doručovacího termínu, což je 3-5 týdnů. Každopádně Váš obojek je již hotov a pátek ho odesíláme.
přeji krásný den a věřím, že budete s obojkem spokojen,
s pozdravem, Iva Dušková, majitelka 4dox -
Nedoporučuje obchod
- Výrobky mají kvalitní
- Za velký nedostatek považují fakt, že až po zaplacení objednávky, jsem byla informována, že zboží mi bude dodáno cca až za 2 až 3 měsíce.
Reakce obchodu 4dox
Dobrý den paní Lenko,
mrzí nás, že nejste spokojená. Dívám se na komunikaci s Vámi do našeho systému.
V emailu, kde posíláme instrukce k platbě je uvedena informace o tom, že dne 13.11. byla vánoční uzávěrka, že objednávky přijaté po tomto termínu budou dodány v období leden - únor. Vaši objednávku jste zaplatila až 24.11. Naše dodací lhůty jsou 3-6 týdnů po připsání platby. Takže o 2-3 měsících jsem nenašla v emailech ani zmínku. Navíc Vám tato informace byla sdělena před platbou - v emailu, kde posíláme instrukce k platbě. V emailu, který potvrzuje přijetí platby je uvedeno pouze poděkování za platbu a informaci, že Vaši objednávku předáváme do výroby.
Věříme, že Vaši objednávku vyrobíme včas a budete spokojená.
Přejeme Vám krásný nový rok
Iva Dušková - majitelka 4dox -
Nedoporučuje obchod
- Pelisek zadan do vyroby 24.8.2020, dnes je 11.10.,nikdo se neozval a pelisek jeste nebyl dorucen :(((
Reakce obchodu 4dox
S paní Katkou jsme hovořili a chybu vyřešili.
Pelíšek nám byl vrácen dopravcem, jako nedoručený a zůstal u nás týden ležet. Zítra bude znovu odeslán.
Omlouváme se. Hezký den, Iva Dušková -
Nedoporučuje obchod
- Ani po 45 dnech od zaplacení jsem se objednaného zboží nedočkal.
Že budu na zakázkové zboží čekat jsem očekával, ale že výroba 1 obojku a vodítka bude trvat déle než měsíc, to mě tedy zaskočilo. A k tomu nulová komunikace.
Reakce obchodu 4dox
Dobrý den
toto je nějaký omyl, zboží na Vás čeká již 2 týdny na vyzvednutí v našem obchodě v Brně. V objednávce jste požadoval osobní vyzvednutí Brno. Dívám se do systému a byl Vám odeslán email s informací, že je zboží připraveno k vyzvednutí.
Kolegyně Vám dnes zavolá a bude Vás znovu informovat o to, že je možné zboží vyzvednout osobně a na jaké adrese.
Věřím, že budete s našimi výrobky spokojen.
Přeji hezký den, s pozdravem, Iva Dušková 4dox -
Nedoporučuje obchod
Stále ještě nic nedorazilo. Kvalitu nemohu zatim posoudit.
Reakce obchodu 4dox
Dobrý den,
dívám se na Vaši objednávku, to bude asi nějaká mýlka. Zboží jsme dodali včas v deklarovaném termínu. Věřím, že jste nakonec se zbožím byla spokojena.
Hezký den
Iva Dušková - 4dox -
Nedoporučuje obchod
- Dlhé dodacie doby a to tovar stále nemám ani po 45 dnoch
Celkové sklamanie
Reakce obchodu 4dox
Dobrý den pane Mariane,
Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Dodací lhůty u nás počítáme od data zaplacení, nikoliv od data objednání. Peníze od Vás jsme obdrželi 17.12., dnes je 22.1., tedy ještě jsme dodací lhůtu nepřesáhli. Každopádně Vaše objednávka je již hotová a odesílá se. Děkuji a věřím, že Vaše další zkušenost s námi bude pozitivnější. Opatrujte se a přejeme krásný den, Iva Dušková majitelka 4dox -
Nedoporučuje obchod
- Krásný výrobek
- Kvalitní a příjemný materiál
- Na míru
- Dodání za 6!!! týdnů (déle než udávají na stránkách)
- Horší komunikace - na mail nikdo neodepsal, dovolat se bylo taky těžké
Reakce obchodu 4dox
Dobrý den
je mi líto Vašeho komentáře, ale dodací lhůtu počítáme od přijetí peněz, nilkoliv od data objednání. Děkuji za pochopení, Iva Dušková -
Nedoporučuje obchod
Dlouha prodleva mezi objednanim a kominikaci s obchodem
Reakce obchodu 4dox
Dobrý den
dívám se na Vaši objednávku, informaci s instrukcí k platbě jsme zasílali 2 dny po obdržení objednávky. Děkuji za pochopení, hezký den Iva Dušková, 4dox -
Nedoporučuje obchod
- Po 44 dnech ..nic
Reakce obchodu 4dox
Dobrý den,
dovoluji si reagovat na Váš negativní komentář.
Obojek jste získala v akci zdarma na www.mujmax.cz.
V tomto případě bohužel čekáme, až nám jsou připsány peníze za granule na účet.
Vybrala jste si obojek ve vyšší hodnotě, než avizovaných 500 Kč. Čekali jsme tedy na doplatek, který jsme od Vás obdrželi až 10.6.
Ještě ten den jsme předali do výroby a obojek byl odeslán 12.6.
Myslím, že 2 dny výroba je ucházející....
Objednávky na popruhové zakázky /obojky, postroje, vodítka atd), dodávám velmi rychle - cca 10 dní po připsání peněz na účtu. Nemáme důvod zakázky zdržovat.
Věřím, že na náš obchod nezanevřete a příště bude vše bez problémů.
hezký den
Iva Dušková
majitelka -
Nedoporučuje obchod
- Nevím proč,ale zatím bundu nemám.
Reakce obchodu 4dox
Dobrý den,
termín dodání se počítá od data zaplacení, pokud se dívám na platbu od Vás, tak to nyní bude 5 týdnů. Máte pravdu, že je to poměrně dlouho, ale je to stále v termínu, který slibujeme. Bundu obdržíte tento týden. Omlouváme se za delší dodací lhůtu. Je způsobena velkým zájmem o naše produktu a přeplněnou výrobou. Nechceme nic ošulit a vyrábíme poctivě ručně, což bohužel trochu trvá. Nyní již dodací lhůty stahujeme a nové zakázky dodáváme do 4 týdnů. Moc děkuji za pochopení a Vaši trpělivost. Doufám alespoň, že bunda naplní Vaše očekávání a bude se Vám s radostí trénovat Váš pejsek.
děkuji, Iva Dušková, majitelka 4dox -
Nedoporučuje obchod
Obchod předem avizoval, že pro objednávky zadané po 12.11.2018 negarantuje doručení do konce roku (moje objednávka byla zadána 16.11.2018). Nicméně dnes je 30.1.2019 a zboží stále nemám. Obchod sám od sebe nekomunikuje, na moje mailové dotazy ohledně doručení objednaného a zaplaceného zboží odpovídá s několikadenní prodlevou s tím, že mám ještě vydržet. Poslední slíbený termín byl do konce 3. týdne v lednu, ale doposud nic nemám a ze strany obchodu naprosté ticho. Zde již s největší pravděpodobností znovu nenakoupím.....
Reakce obchodu 4dox
Dobrý den,
velmi se omlouvám za nepříjemnosti a čekání, která Vám náš obchod způsobil. Máte pravdu, že jsme nestihli slibovanou dodací lhůtu. Snad krátce na naši omluvu. Vše je vyráběné na zakázku a v listopadu jsme obdrželi 3x tolik objednávek než standartní měsíce, proto jsme i uzávěrku s dodání do vánoc nastavili tak brzo. Bohužel jsme do vánoc opravdu vyráběli pouze výrobky, které byly objednány před listopadem. Do dnešního dne jsme doháněli toto manko. Popruhové výrobky nyní dodáváme již za 2-3 týdny. Textilní do 4 týdnů. Vaše zakázka bude dodána začátkem příštího týdne. Jako omluvu Vám zasílám dárek. Velmi by nás mrzelo, pokud byste na náš obchod zanevřela. Snažíme se maximálně vyjít vstříct našim zákazníkům. Ale někdy je množství objednávek nad naše síly. I když jsme nyní posílili výrobu na všech postech, to znamená, že by se tato situace neměla již opakovat. Nikdy nechceme urychlovat výrobu na úkor kvality, proto se nám kolem vánočního času a v lednu lhůty protáhly.
Přijměte tedy mou nejsrdečnější omluvu a tímto Vás moc zdravím,
Iva Dušková, majitelka 4dox