Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji, při vrácení zboží si účtují neúměrně vysokou částku za opětovné zabalení nepoškozeného zboží.

    Reakce obchodu 24-elektro.cz

    Dobrý den, Vaše negativní zkušenost nás opravdu velice mrzí. Okamžitě celou věc necháme prošetřit. S omluvou Internetový obchod - 24-elektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Na svých stránkách psali, že mají zboží skladem, když jsme jim po týdnu volali, kdy tedy zboží dostaneme, pán absolutně neochotně sdělil, že možná příští týden, ale jak to má asi tak vědět. Když jsem se dotázala, proč tedy měli psáno, že je zboží skladem, tak ani neodpověděl. Zboží stále nedorazilo. Uvažuji o zrušení objednávky.

    Komunikace s obchodem katastrofální.
    Lžou na svých stránkách, že je zboží skladem a přitom vůbec není. Již na zboží čekáme 11 den a to bylo prosím skladem. V telefonu nejsou schopni sdělil, kdy tedy digestoř dorazí.
    Uvažujeme o zrušení objednávky.

    Reakce obchodu 24-elektro.cz

    Dobrý den. Vaše negativní zkušenost nás velice mrzí. Zvolenou digestoř jsme opravdu měli skladem (nelhali jsme), ale sešlo se nám vícero objednávek. Objednávka byla učiněna v pátek večer, kdy už náš obchod měl zavřeno. Objednávka byla následně vyřizována ihned v pondělí ráno. Obratem jsme vám psali, že digestoř pro vás musíme objednat a že ji budeme do týdne odesílat. Což se i stalo. Za způsobené komplikace se omlouváme, pokusíme se těmto situacím do budoucna předcházet. S pozdravem obchod 24-elektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Obchod bez problémů,výrobce šidí na materiálu, špatná kvalita výrobku,je to hrachovina,obávám se že držák z tenkého plechu neudrží váhu vody.
    • Dopravní služba DACHSER poslali SMS že přijedou a nepřijeli,druhý den poslali znova SMS a přijeli až večer.Padly na to dva dny dovolené - zbytečně.

    Obchod mohu jedině pochválit,už jsem nakupoval vícekrát,ale české zboží nic moc kvalita.Je třeba při nákupu zvažovat a číst recenze.

    Reakce obchodu 24-elektro.cz

    Dobrý den

    Děkujeme za vaše hodnocení a zároveň nás mrzí, že nás nedoporučujete. Tento bojler se vyrábí na Slovensku. Cena samozřejmě odpovídá kvalitě, každopádně ale tento výrobek používají stovky našich zákazníků a problémy jsou minimální. Nemusíte se tedy obávat, že by držák bojler neudržel. Vaše zkušenost s dopravcem nás mrzí, budeme to řešit, bohužel se však jedná o selhání lidského faktoru třetí strany což nedokážeme nikdy předem ovlivnit. S tímto přepravcem jsme jinak spokojeni.

    S omluvou Internetový obchod - 24-elektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Výdejna v Praze
    • Připraveno ještě týž den
    • Poplatek za platbu kartou nemile překvapí
    • Nemožnost zaplatit přímo online
    • Personál

    Můj názor na tento obchod je neutrální, zpočátku jsem byl příjemně překvapen připravením zboží k vyzvednutí ještě týž den, avšak na prodejně je personál katastrofa. Přede mnou dorazil jiný zákazník ohledně reklamace, já mezitím vyřizoval objednávku s paní, kterou to podle chování "velice baví", mezitím pán s reklamací odešel pryč, během toho co jsem byl já stále v obchodě, druhý prodavač volal nějakému technikovi "že teď tady byl nějakej mladej cucák, že to chtěl zase vyreklamovat". Opravdu si takhle seriozní obchod nepředstavuji a doufám, že nebudu muset zboží reklamovat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží mělo být podle stránek skladem, ale dva dny po objednání mi přišel email, že zboží skladem není a ani už nebude
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zmatek ve skladu

    pozor na termíny dodání. Raději si ověřit. To, že je zboží na skladě, neznamená, že přijde včas.

    Reakce obchodu 24-elektro.cz

    Dobrý den, Vaše negativní zkušenost nás opravdu velice mrzí. Okamžitě celou věc necháme prošetřit. S omluvou Internetový obchod - 24-elektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • výborná komunikace: na to, že je zboží připravené na prodejně jsem byl upozorněn dvojmo, smskou i telefonem
    • nevím o žádných; zatrhnul jsem sice, že obchod "nedoporučuji svým známým", ale tím mám na mysli, že zatím nemám dostatek informací k tomu, abych obchod opravdu doporučil.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nižší cena, drastický trest za vrácení zboží
    • Při vrácení rozbaleného televizoru, byť v řádné lhůtě 14ti dnů avizuje prodejce, že vrátí pouze 40 až 60% kupní ceny a to z důvodu "přezkoušení, přebalení a přeřazení výrobku do nižší kvalitativní kategorie z důvodu byť sebenepatrnějších stop po jinak běžném užití pro účely mého přezkoušení.

    Příliš "superasertivní", ztěžují vrácení zboží, rozhodně chybí "přátelštější přístup", rozhodně nedoporučuji, protože (ne) lidský způsob se bude týkat celého průřezu.

    Reakce obchodu 24-elektro.cz

    Dobrý den, Vaše negativní zkušenost nás opravdu velice mrzí. Okamžitě celou věc necháme prošetřit. S omluvou Internetový obchod - 24-elektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • pokud si zboží objednáváte tak to vypadá dobře, ale pokud jej chcete vrátit...tak nastane problém
    • pokud jej chcete vrátit, tak přestávají komunikovat a předem vyhrožují, že si naúčtují nemalou částku za vyčištění, že si musíte sehnat dopravu jinde apod.

    nedoporučuji, pokud bude chtít něco vrátit, mně ihned naúčtovali skoro 1 500,-Kč za údajné poškození, které mi oznámili až 7 dní po vrácení a ani jsem jej neviděl, raději se takovému obchodu vyhněte, pokud nechcete mít problémy.

    Reakce obchodu 24-elektro.cz

    Dobrý den

    Dne 22.7.2014 byla od přepravce EXPRES VAN převzata Vámi zaslaná pračka AEGL60260SL. Vzhledem tomu, že pračka byla neoriginálně zabalena, byla za přítomnosti řidiče rozbalena přestože obal na povrchu nenesl známky poškození. Po rozbalení bylo zjištěno poškození vrchní desky. To bylo i s řidičem jako svědkem zaznamenáno do přepravního listu. Vzhledem tomu, že svrchní obal nebyl porušen nedošlo dle nás k poškození vlivem přepravy. Řidič Vámi najaté přepravní služby je tudíž svědkem, že jste vrátil zboží poškozené.

    V následujících dnech po vaší urgenci bylo odstoupení uzavřeno a snížená jakost vyčíslena. Vše bylo řešeno v rámci zákonných lhůt a i dříve. Vaše právo na odstoupení nebylo nijak omezováno ani odpíráno.

    Tvrdíte že nekomunikujeme, ale tato informace se nezakládá na pravdě. Na všechny email jsme vám odpověděli. Věnovali jsme se vám i do telefonu a též při vašich 3 osobních návštěvách na naší prodejně. To že opakovaně poskytnuté informace odmítáte akceptovat bohužel nedokážeme ovlivnit.

    Dle OZ § 1833 odpovídá spotřebitel podnikateli za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. V tomto případě vám byla vyčíslena snížená jakost poškrábané desky a jako taková byla přeúčtována ponížením vrácené kupní ceny.

    Odvárka
    24-elektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zboží, které nabízí skladem, skladem nemá
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zboží, které mělo být na skladě a ihned k dodání. Po několika dnech se ozvali, že zboží není, že ho objednají, ale zároveň dražší o "pouhých" 500 Kč.
    Celkově mi obchod nepřipadal důvěryhodný - objednával jsem na webu, ale ve věci objednávky se mi ozval člověk z nějakého jiného e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    pokud můžete,nakupte jinde

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • chování personálu
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádné
    • neaktuálnost

    Nemám chuť zde již nikdy nakupovat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Skladem, ale zboží nemají

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • DPD nemohl dělat doručení dvakrát a čekal jsem cely den!! Nenávidím vám!
    • DPD
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • žiadne, ani tašku na odnesení zboží mi málem nenabídli, až na moje vyzvání
    • krátkou otevírací dobu,
    • nepříjemný personál!
    • v prípade zaslání zboží - velké poštovné

    nič výnimočné

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Cena.
    • Ta stara baba neprijemna primo v obchode.no hruza.

    2.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • osobní odběr
    • dodací lhůta

    pokud na zboží nespěcháte, tak dobrý

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nic
    • Neaktualizováné webové stránky

    Obchod by měl jako většina e-shopů zapracovat na webu.