Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu a mého zaurgování se ozvali že zboží, které měli mít na skladě nemaj a nejsou schopni sehnat. Kdybych takhle pracoval já, hned by mě vyhodili!

  • Nedoporučuje obchod

    • Je to o personálu. Vstřícní?to fakt nejsou. Zákazník to je jenom někdo kdo si přijde pro zboží. K zákazníkovi se absolutně neumí chovat. Nakup si a táhni. Doslova
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Posilaji maily na neoverene adresy

    Reakce obchodu 24-elektro.cz

    Dobrý den,
    potvrzovací e-mail je zasílán automatem na adresu, kterou zákazník uvede při vyplňování objednávky. To, že e-mailovou adresu vyplní špatně bohužel nedokážeme ovlivnit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • doprava boileru ne na adresu, ale k vyzvednuti pres ulici

    Reakce obchodu 24-elektro.cz

    Dobrý den, nerozumím Vaší recenzi. Zboží Vám bylo odesláno na adresu, kterou jste uvedl v objednávce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • prodali mi nefunkční skladovou věc,které se chtěli za každou cenu zbavit

    nedostunost obchodu je neskutečná

    Reakce obchodu 24-elektro.cz

    Vážený zákazníku, pokud máte jakýkoliv problém se zbožím, které jste u nás zakoupil, máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy nebo zboží reklamovat. Ani jedné z možností jste dosud nevyužil. Věříme, že Váš problém společně zdárně vyřešíme.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží mi přišlo ve stavu, ze kterého bylo evidentní, že už bylo jednou otevřené. Jako většina lidí jsem si to bohužel zkontrolovala až doma. Balíček jsem si nechala doručit do práce. Bohužel jsem udělala tu chybu, že jsem ho asi měla rovnou reklamovat. Ale co, řekla jsem si, tak už bylo rozbalené. Vyzkouším to, snad bude vše v pořádku. Bohužel mlýnek a elektrické struhadlo v jednom neumělo strouhat jemně - základní funkce struhadla - tak jsem se rozhodla odstoupit od smlouvy. Vše jsem umyla, zabalila a dovezla zpět prodejci s požadavkem na odstoupení od smlouvy. Pán z prodejny si zboží významně prohlédl, potom nahlásil závady, které tam bohužel byly už když mi přišlo, a také na dílech, které jsem ani nerozbalila, a ihned mě upozornil na to, že mi určitě nějakou část ceny strhnou. Završil vše informací: "Co byste chtěla, když si kupujete zboží z nějakýho e-shopu, který vůbec neznáte." :-))) No, tak mi strhli 500 Kč. Proč, nebo vysvětlení od výrobce, za kterého se celou dobu schovávali, mi bohužel k dispozici neposlali.

    Reakce obchodu 24-elektro.cz

    Dobrý den, zboží bylo odesláno z našeho e-shopu originálně zabalené od výrobce. Pokud by došlo k jeho poškození přepravou, bylo by to patrné již při převzetí zásilky (poškození balíku), v takovém případě je nutné reklamovat poškození ihned u přepravce. Informace, jaká výrobek obsahuje struhadla jsou uvedena v popisu nebo se s touto skutečností můžete obeznámit vizuální prohlídkou přístroje. Výrobek byl ale vrácen po několika dnech od doručení použitý - zanesený a poškrábaný (o čemž byl na prodejně sepsán a oběma stranami podepsán protokol o Odsotupení od smlouvy). Poškozením byla snížena jakost výrobku. Toto snížení jakosti bylo skutečně vyčísleno částkou 500,- Kč. Zákon stanovuje 14denní lhůtu pro odstoupení od smlouvy uzavřené prostřednictvím prostředků na dálku a dává Vám tak možnost prohlédnout a vyzkoušet si zboží. Toto zkoušení by však mělo sloužit pouze k nezbytnému seznámení se s vlastnostmi a funkcemi zboží, a to v podstatě v takovém rozsahu, jako když si jej zkoušíte při koupi v kamenném obchodě. V opačném případě jde o používání zboží, při kterém se jeho hodnota snižuje. Prodávající následně má možnost si z vracené částky odečíst poměrnou část kupní ceny odpovídající snížení hodnoty. Na závěr bychom se chtěli ohradit proti tvrzení o výroku našeho kolegy, který vyřčen nebyl. K našim zákazníkům se chováme vždy s respektem, o čemž mimochodem svědčí i množství jejich pozitivních hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    Faktura přišla okamžitě 4.12. , byla i uhrazena a 19.12. po telefonu zděleno že zboží nemají a vrátí peníze na účet. Před vánocemi dost dobrý chování k zákazníkům.

    Reakce obchodu 24-elektro.cz

    Vážený zákazníku,
    pravděpodobně jste si spletl obchod. U nás jste si objednal zboží 5.12. a během hodiny jsme objednávku zpracovali a byl jste informován o dostupnosti. Zálohovou fakturu jsme Vám žádnou neposílali.
    S pozdravem
    24-elektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednal jsem a žádná odezva (kromě potvrzení objednávky)

    Reakce obchodu 24-elektro.cz

    Dobrý den, Vaše objednávka nebyla řádně vyplněna - chybělo jméno a adresa zákazníka. V případě, že zákazník skutečně chce zboží zakoupit, předpokládáme, že vyplní své identifikační a kontaktní údaje.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Vyobrazené jiné zboží než dodané.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod vůbec nekomunikuje, vracela jsem zboží ve 14ti denní lhůtě a strhli mi nedůvodně 20% z ceny!

    Zcela nedoporučuji!

    Reakce obchodu 24-elektro.cz

    Dobrý den, Vaše negativní zkušenost nás opravdu velice mrzí. Okamžitě celou věc necháme prošetřit. S omluvou Internetový obchod - 24-elektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Inzerují zboží skladem a bez jediného vysvětlení po 10 dnech zboží stále nemáme.

    Reakce obchodu 24-elektro.cz

    Dobrý den
    Tato informace bohužel není pravdivá. Na našich stránkách jsme uváděli dostupnost týden. Tato informace je k dohledání i na vaší objednávce. Objednáno bylo v sobotu kdy máme zavřeno. Náš obchodník vás ihned v pondělí písemně informoval, že dodání bude trvat 1-2 týdny z důvodu velkého zájmu. Na vaše písemné dotazy v průběhu čekání jsme obratem odpovídali. Vaše objednávka byla vyřízena jako jedna z prvních. Vzhledem k slevě 10000 Kč a dovozu zdarma si myslíme, že tento nákup sušičky se za trochu čekání vyplatil.
    S pozdravem
    Obchod 24-elektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Slušné ceny, osobní odběr.
    • Prezentuje na webu zboží, které nemá a nemůže dodat. Jako kompenzaci sice nabídli jiné zboží za slušnou cenu, bohužel ale šlo o parametrově odlišné modely (místo zahnuté televize nabídli rovnou nebo místo UHD nabídli pouze FullHD). Dohodli jsme se na zrušení objednávky.

    Obchod působí tak, že láká na velmi zajímavou cenu u zboží, které nemá a pak se pokusí Vám prodat něco jiného.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Přístup na prodejně :-(
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Arogantní chování.

    Rodiče si našetřili na sporák Beko,který jsem osobně vyzvedla na prodejně. Po přivezení a rozbalení sporáku, byl sporák poničený. Obal byl v pořádku a sami jsme to v žádném případě neudělali. Volali jsme na prodejnu a pán byl velice nepříjemný,že jsme si to udělali sami!!! Odvezli jsme sporák i obaly zpět k reklamaci. Po 3 týdnech nám sdělili, že reklamaci zamtají. Nejdříve říkali, že to pošlou na posouzení firmě Beko, to však neudělali a prý si to posoudili sami. Takže máme zpět rozbitý sporák, který jsme dali opravit. Posíláme spor k ČOI. Toto si nenecháme líbit!!! Takže tomuto obchodu se vyhněte obloukem.

    Reakce obchodu 24-elektro.cz

    Dobrý den, Vaše negativní zkušenost nás opravdu velice mrzí. Okamžitě celou věc necháme prošetřit. S omluvou Internetový obchod - 24-elektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Jsou to zloději. Při zákonném vrácení zboží ve 14denní lhůtě vás okradou o samovolně určenou částku,kterou si vycucají z prstu.

    Po prvním nákupu konstatování, že to byl zaručeně ten poslední. Jsou to zloději, na emaily nereagují a ve svém protokolu o vrácení zboží si dovolí napsat, že poplatek při vrácení zboží může dosahovat i celé částky z ceny zboží. Vůbec jim nevadí, že je to protizákonné. Nezbývá než je žalovat.

    Reakce obchodu 24-elektro.cz

    Dobrý den, Vaše negativní zkušenost nás opravdu velice mrzí. Okamžitě celou věc necháme prošetřit. S omluvou Internetový obchod - 24-elektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvedené zboží jako skladem vůbec skladem nemají.
    • Z dodací lhůty 24 hodin bylo najednou 10 dní.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nabízí zboží, ketré není k dispozici

    ztráta času

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na stránkách píše, že má zboží skladem a pak napíše omluvný mail, žr tedy skladem není a nebude....takové zboží by měl pravidelně vyřazovat z nabídky.