Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Normálně bych to neřešil, ale o včerejší zkušenost se musim podělit. Přez E-eshop sem koupil mísu na robota kenwood bohužel koncem Listopadu a předal ho pochopitelně o vánocích. Bohužel svou pitomností na špatný typ. Na druhou stranu když sem volal o výměnu případně o zakoupení dražšího zboží pani se mi začala smát do telefonu. Nepřipadá mi to jako příliš profesionální přístup a e-shop po osobní zkušenosti a po tom co tady čtu "dost to odráží co sem sám poznal rozhodně" nemohu doporučit.

  • Hrozná zkušenost, zboží jsem vrátila ve lhůtě 14 dnů...volali, že vrátí 30-40% ceny....zboží bylo pouze vyzkoušeno, poté řádně vyčištěno, zabaleno, vráceno. Pokud si nejste jisti výrobkem, nekupujte, jinak "vyděláte" jako já. Arogantní, strašné jednání.

    • ..a vidím, že nejsem sama, podle negativních komentářů. Všem známým předám svou zkušenost s tímto obchodem.

    • obchod 24-elektro. cz....k tomu se vyjadřujji.

  • Musím souhlasit s uživatelem pepee. Dnes jsem si od eShopu objednal TV LG 55LB679V za 21.500,- a ihned provedl uhrazení objednávky. Nicméně mě cca 2h po objednání kontaktoval pracovník eShopu s tím že televizi mají nově za 24.183,- kč a že buď rozdíl dorovnám, nebo mi objednávku stornují. Pracovník se zprvu odkazoval na chybu Heureky (objednáno přes heuréku), ale když jsem jej upozornil na přítomnost této chyby i na jejich stránkách, tak bylo vysvětlení přesměrováno na rozdíl v DPH či dopravy (vzhledem k výši rozdílu nesmyslné tvrzení). Ani po trvání na původní, již uhrazené částce, kdy byla objednávka provedena pracovník zamítavé stanovisko nezměnil. U tohoto případu mi nejde o rozdíl v částce, který není nikterak zásadní, ale eShop by i v případě špatné částky (která není očividně na první pohled zjevná) svou chybu akceptovat a objednávku vyřídit, zvlášť když je již uhrazena a případné stornování způsobuje zákazníkovi obtíže (nutnost vyřizování navíc, čas než přijdou peníze zpět a může s penězi disponovat, ...). Předáno k řešení na Heuréka garance.

  • Nakupuji přes net velice často. Již se mi stalo mnohokrát, že mi přišlo zboží porušené. Vždy jsem se domluvil s internetovým obchodem a poslali mi zboží nové a škodu řešili přes PPL. Jak je dáno v obchodních podmínkách mezi obchodem a PPL. Tento obchod však nic neřeší a zákazník ho nezajímá. U tohoto obchodu nenakupujte. Budete oklamáni.

  • je smutné, že nemůžu přidat recenzi, když mě obchod vyfakoval. Objednal jsem si televizy za 12.400,- Kč, obchod mě napsal, že za tu cenu mi to nemůže prodat, ale za cenu 15.800,- Kč. za tu cenu jsem ji samozřejmě nechtěl.