Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Správný název pro platbu je ''SAFE HERITAGE, a.s. '', převod byl bankou zrušen. Obchod neposkytuje správné informace včas, nedoporučuji. Nepříjemná komunikace v německém nebo anglickém jazyce.

    Reakce obchodu zlataky.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše hodnocení.
    Je nám líto, že se objednávka neuskutečnila z důvodu platby převodem, který byl zrušen bankou z nesprávného zadání názvu pro platbu.

    Těšíme se na Vás zase příště a doufáme, že vše proběhne proběhne v pořádku

    Za tým Zlaťáky.cz
    Radka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Je to česká firma
    • 1 Měsíc uskladnění zboží zdarma
    • Poplatky za nevyzvednutí zboží (39kč za 1 den, 39x30=1170Kč)
    • Nemůžete zrušit objednávku když jste si to objednali
    • Žádná zpětná komunikace

    Nejsem vůbec spokojený, šílené poplatky

    Reakce obchodu zlataky.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše hodnocení. Domnívám se, že došlo k nedorozumění.

    Zmíněné poplatky jsou účtovány v případě, že si zákazník déle jak 30 dní nevyzvedne připravenou a zaplacenou objednávku na pobočce zlataky.cz. Vzhledem k povaze zboží se za dobu mého působení ve zlataky.cz (od roku 2021) nestalo, že bychom museli někomu poplatek za úschovu zaplacené objednávky účtovat.

    Objednávka se řídí obchodními a fixačními podmínkami, které jsou velmi transparentně popsány na webu: https://zlataky.cz/fixacni-podminky a https://zlataky.cz/obchodni-podminky Pro investiční kovy obecně všude na světě platí, že zaplacením kupní ceny se jedná o potvrzení nákupu na dálku a objednávku nelze zrušit. Obchod je velice podobný jako nákup akcií na burze. U ostatního zboží (sběratelské mince, příslušenství, knihy atp.) platí klasické podmínky, jako na eshopech s "běžným" zbožím. Objednávku lze samozřejmě i po platbě bezplatně zrušit.

    Všechny změny stavu objednávek jsou v našem systému evidovány a zákazníkovi je vždy zaslán email nebo SMS. Prosím zkontrolujte SPAM, jestli zde nejsou automaticky odmazané stavové zprávy. Naše zákaznická linka a obchodníci jsou Vám k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00. Více info najdete na https://zlataky.cz/kontakty

    Pokud budete mít další doplňující dotazy, kdykoliv se na nás obraťte. Budeme rádi i pokud se rozhodnete hodnocení změnit nebo u nás nakoupíte příště.

    Za tým zlataky.cz
    Martin

  • Zlato jsem zaplatil, zatím mi však nebylo dodáno. Tak že služby nejsem schopen ohodnotit. Kala

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po zaplacení mi přišel mail že zboží není na skladě ! Po mé urgenci mi bylo oznámeno, že mince bude až za 14dní...

    Reakce obchodu zlataky.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše hodnocení.
    Na základě Vašeho hodnocení došlo ke kontrole Vaší objednávky. Bylo zjištěno, že jste si objednal minci, kterou nemáme skladem, je pouze na objednání, s dodáním do 31 pracovních dní. Tuto informaci máme v e-shopu uvedenou. Po přijetí objednávky došlo k objednání mince u dodavatele a jakmile ji obdržíme, tak bude předána na pobočku k osobnímu vyzvednutí. Kolegové Vám zašlou sms zprávu a e-mail s informací jakmile bude mince pro Vás připravena.

    Za tým Zlaťáky.cz
    Kateřina

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Přestože bylo objednané zboží skladem, bylo na zvolené pobočce k vyzvednutí až po 21 dnech. Do poznámky jsem žádala o info k termínu dodání, načež po objednání mi došel pouze automatický e-mail, že mám vyčkat na výzvu k vyzvednutí. To trvalo skoro měsíc.

    Reakce obchodu zlataky.cz

    Dobrý den,

    Vámi objednané mince byly skladem, ale ve Vámi objednaném množství jsme je neměli na Vámi vybrané pobočce skladem k odběru. Z tohoto důvodu došlo k přesouvání mincí z několika poboček, na Vámi zvolenou pobočku. Celý přesun zbrzdily červencové státní svátky. Přeprava na Vámi zvolenou pobočku trvala 11 pracovních dní. Za neupřesnění termínu dodání předem se Vám dodatečně omlouváme.

    Za tým Zlaťáky.cz
    Kateřina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je to už přes týden a pořád jsem nedostal sms zprávu. Zboží je podle webstránek skladem.
    • Neochota prodejce v Brně, který ani nechtěl ověřit stav objednávky.

    Reakce obchodu zlataky.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše zkušenost a hodnocení.
    Vaši objednávku jsme prověřili a zjistili, že po přijetí objednávky Vám odešel e-mail s informací, že zboží máme na pobočce v Brně pouze částečně a jakmile bude kompletní, tak Vás kontaktujeme sms zprávou a e-mailem. Slitek je pro Vás vyskladněn a připraven na pobočce, protože tam byl skladem. Krabička byla skladem pouze na ostatních pobočkách, ne v Brně. Z tohoto důvodu došlo k zadání přesunu krabičky. Jelikož červencové svátky zbrzdili přesun je stále krabička na cestě na pobočku do Brna. Jakmile bude objednávka kompletní, tak Vám pošleme sms zprávu a e-mail s touto informací a budete si moci objednávku vyzvednout.
    Po dodání Vaší objednávky budeme rádi, pokud své hodnocení přehodnotíte.

    Za tým Zlaťáky.cz
    Kateřina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdenním čekání bez nějaké informace mě přechází trpělivost.

    Reakce obchodu zlataky.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše hodnocení. Důkladně jsme se podívali na Vaši objednávku a zjistili jsme, že jste objednal úplně nové mince, které mají dodání do 31 pracovních dní, jak je uvedeno v e-shopu. Z tohoto důvodu jsme Vás naposledy informovali o tom, že čekáme na naskladnění. Do naskladnění neposíláme žádné informace. Jakmile bude Vaše objednávka kompletní dojde k jejímu odeslání. Kdykoli jsme Vám k dispozici v pracovní dny mezi 9 a 17 hodinou zákaznické linka 232 003 050.
    Věříme, že po obdržení mincí, které máte v objednávce, budete spokojen.

    Za tým Zlaťáky.cz
    Kateřina

  • kdy bude zbozy-------

    Reakce obchodu zlataky.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že na objednávku stále čekáte. Objednal jste zlaté mince, které byly na objednání s dodání do 20 pracovních dní. Aktuálně jsou mince objednány a jakmile je naskladníme dojde k zabalení a odeslání na Vaší adresu, dle objednávky. V případě dotazů jsme pro Vás v pracovní dny od 8:30 do 17 hodin na zákaznické lince 232 003 050 nebo e-mailu [email protected].

    Za tým Zlaťáky.cz
    Kateřina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím, o jakém obchodu mluvíte, zaplaceno, jinak nic, komunikace - pouze potvrzen obchod.....
    • dodáváte zboží?? Nebo jen vybíráte peníze??

    Reakce obchodu zlataky.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste musel na zboží čekat. Minci jsme pro Vás přesouvali z centrálního skladu na Vámi zvolenou pobočku. Z tohoto důvodu se dodání zdrželo. Ještě jednou se omlouváme. Nyní je již Vaše objednávka připravena k vyzvednutí.

    Za tým Zlaťáky.cz
    Kateřina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • obchod nekomunikuje (neodpovídá na dotazy)

    Reakce obchodu zlataky.cz

    Dobrý den, Jaroslave,

    velice nás mrzí Vaše zkušenost. K dispozici jsme zákazníkům každý všední den od 8,30h do 17h na naší zákaznické lince 232 003 050 a na e-mailu [email protected]. Písemné dotazy se snažíme zpracovávat v co nekratším možném čase a odpovídáme na všechny e-maily, které nám dorazí do přijaté pošty. Ozvěte se nám prosím na jeden z uvedených kontaktů výše a probereme Váš dotaz.

    Za tým Zlaťáky.cz
    Kateřina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 23.12.22 dopoledne jsem dostal SMS k odběru zboží č. 157719 s udanou otevírací dobou 9 - 17 hod. Když jsem přijel k prodejně, bylo zavřeno s tím, že je třeba volat na tři telefony, kde mi bylo řečeno, že mají otevřeno do třinácti. Bylo třináct nula dva. Když jsem se ujistil, že chyba není na mé straně, pokoušel jsem se dovolat znovu, jel jsem ze Smíchova. Marně, nikdo telefon nezvedl. Později jsem obdržel SMS od p. M. Rázga, že je zaneprázdněn a že zavolá poději. Chudák, je zaneprázdněn dodnes.

    Z uvedeného je snad jasný důvod mojí nemalé nespokojenosti. Takové jednání už dnes nemají ani na tržnici.
    Od obchodu Vašeho typu snad mám právo očekávat více.
    K. Semelka

    Reakce obchodu zlataky.cz

    Dobrý den, pane Semelko,
    velice mě mrzí Vaše zkušenost. Bohužel SMS jsou systémem zasílány automaticky dle změny stavu objednávky. Automatické SMS nemají nastavené vyjímky, které by Vás upozornily na jinou otevírací dobu např. kvli svátkům nebo technickým důvodům. Dne 23.12. před Vánoci jsme měli zkrácenou otevírací dobu. Info jsme měli na webu i na informačních kartách na Google a Seznam.cz. Mrzí mě, že jste vážil cestu zbytečně a věřím, že příští nákup už bude bez problémů. Pan Rázga z pražské pobočky se Vás pokoušel několikrát kontaktovat, ale bez úspěchu.

    S pozdravem
    Martin
    Zlaťáky.cz

    • Zasíláte pouze do vlastních rukou!!! Jako od soudu! Pokud nemohu osobně s OP převzít, mám smůlu. Nikdo z e-shopů takto nepostupuje.
    • Jsem v nemocnici (nemohu předvídat),stačí kod do telefonu a zaplacené zboží může převzít ten, kdo kod zná. Dělá se to běžně. Žádám o vrácení peněz, až vám balíček pošta vrátí.
    • Děkuji. O.P.

    Jinak by bylo vše ok. Ale ... viz nevýhoda

    Reakce obchodu zlataky.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor. Cenné kovy jsou pojištěné a posílají se jako cenná zásilka výhradně do rukou zákazníka. Nyní je Vaše zásilka uložena na poště po dobu 10 pracovních dnů, poštu ale můžete kontaktovat a prodloužit dobu uložení. V případě, že chcete, aby Vaší zásilku vyzvedl někdo jiný, můžete před odesláním změnit doručovací údaje. Věříme, že způsob tohoto dodání je pro naše zákazníky v případě tohoto zboží vyhovující více, než kdyby mohl balík převzít kdokoliv.

    S pozdravem
    Vaše Zlaťáky

  • Pokud provádím objednávku, tek neočekávám, že mi bude po jejím zaplacení sděleno že není na skladě. To je naprosto neprofesionální přístup. Uvažuji o zrušení objednávky ...

    Reakce obchodu zlataky.cz

    Dobrý den,
    vaše zboží bylo skladem pouze v omezeném množství a požadované množství jsme pro Vás museli dokoupit. Vaši objednávku jsme odeslali do 8 dní od objednání. Omlouváme se za 1 den zpoždění.

    S pozdravem
    Vaše Zlaťáky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nefungující helpdesk
    • neschopnost vnímat požadavek na doručení
    • chyby v komunikaci

    Velký problém je v komunikaci. Nemají zboží - požádáte o změnu termínu zaslání. A o dva dny později zpráva, že zásilka je na cestě. Voláte ... a bla bla omlouváme se. Paní Kopecká na infu nechápe, že požadavek na změnu termínu je třeba skutečně udělat a splnit. Fakt problém s nimi ...

    Reakce obchodu zlataky.cz

    Dobrý den,
    jak už jste byl informován, zásilka se po domluvě s poštou druhý den po zaslání ihned vrátila zpět, nebyla Vám doručena a bude tomu tak v jiný den, dle Vašeho přání. Celou situaci jsme vyřešili k Vaší spokojenosti a za naše pochybení se znovu velice omlouváme.

    S pozdravem
    Jana Kopecká
    E-shop / objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 6 dní po objednávce a nic nevím, jen to, že to dali poště.

    Příště už ne.

    Reakce obchodu zlataky.cz

    Dobrý den,
    Vaší objednávku jsme přijali v pátek 9.9., týž den byla předána České poště k doručení na Vámi uvedenou adresu. V pondělí 12.9. se Vám pošta pokoušela zásilku doručit, jelikož jste nebyl k zastižení, byla uložena na poště. Navíc v objednávce máte uvedeno neexistující telefonní číslo, tudíž se dopravce nemohl dovolat a SMS zpráva o doručení Vám tedy nemohla přijít. Zásilka je nyní stále uložena na poště, kde si ji můžete vyzvednout.

    S pozdravem
    Tým Zlaťáky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zlatovna na Dornychu má nižší ceny za stejný produkt

    Reakce obchodu zlataky.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za recenzi.
    Každý prodejce si stanovuje ceny dle nákupu u dodavatelů. Je na každém zákazníkovi, jak se rozhodne.

    S přáním pěkného dne
    Vaše Zlaťáky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednaná zlatá mince Britannia 2022 (1/2 oz) mi přišla pěkně zabalená i s drobnými reklamními dárečky, nicméně není 100 % dokonalá. Přes moje výslovné přání aby byla zcela nová přímo od výrobce a bez jakékoliv vady( že jí chci jako sbírkovou)má postava ženy na lícní straně mince dva drobné škrábance, na každém stehnu jeden. Pro mě trochu zklamání ačkoliv vím, že tyto mince jsou obchodní a nehledí se u nich moc na takové drobné vady.

    Objednaná zlatá mince Britannia 2022 (1/2 oz) mi přišla pěkně zabalená i s drobnými reklamními dárečky, nicméně není 100 % dokonalá. Přes moje výslovné přání aby byla zcela nová přímo od výrobce a bez jakékoliv vady( že jí chci jako sbírkovou)má postava ženy na lícní straně mince dva drobné škrábance, na každém stehnu jeden. Pro mě trochu zklamání ačkoliv vím, že tyto mince jsou obchodní a nehledí se u nich moc na takové drobné vady.

    Reakce obchodu zlataky.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za recenzi.
    Jak správně zmiňujete, u investičních mincí se nehledí na jejich stav, tak jako u mincí sběratelských. Nicméně jste nás mohl kontaktovat. Snažíme se zákazníkům vyjít vstříc a nabízíme možnost výměny zboží za jiný kus.

    S přáním pěkného dne
    Vaše Zlaťáky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Konečně není požadováno poštovné a balné, což mi u zakázky za 100 000 Kč připadalo trapné.

    Ač jsem objednal bezproblémové zboží jen za cca. 20000 Kč, údajně skladem, ani po týdnu nebylo ještě vyskladněno. Má to být dárek.

    Reakce obchodu zlataky.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za recenzi.
    Zboží, které jste objednal, bylo skladem na jiné pobočce, z které jsme ho stahovali na náš centrální sklad odkud odcházejí zásilky. Vaše zásilka byla odeslána 1 týden od objednání.

    S pozdravem
    Tým Zlaťáky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mi napsal, že zboží musí objednat. Po více než týdnu žádná další informace nepřišla. Zboží nedodáno.

    Reakce obchodu zlataky.cz

    Dobrý den,
    v případě jakýchkoliv problémů s Vaší objednávkou máte k dispozici naši zákaznickou linku, kde Vám sdělíme v jakém stavu se Vaše objednávka právě nachází.

    S pozdravem
    Vaše Zlaťáky