Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Mobil přišel v jiné barvě než byl objednán. Evidentně nedbalost prodávajících.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost dodání
    • nízké ceny
    • nekomunikace
    • zboží nedostatečně zabaleno
    • doručení pouze přes ČP
    • drahé poštovné a balné
    • problém s vrácením peněz

    Objednaný mobil (16.10.) jsem musela vrátit po necelém týdnu používání, nefungovalo bluetooth - vracela jsem 23.10. Využila jsem tedy odstoupení od smlouvy během 14 dní bez udání důvodu, na základě telefonické komunikace s prodejcem (to mi ještě telefon zvedli). K odstoupení jsem využila jejich formulář, který mají na stránkách, navíc jsem je ještě informovala mailem. Telefon si převzali 25.10. (mam potvrzení od ČP). Protože jsem tento telefon chtěla a VK servis byl jediný, kdo ho měl v nabídce, objednala jsem si jej znovu. Na to že poštovné a balné stojí 190 Kč, tak je, dle mého názoru nedostatečně zabalené - přijde pouze orig. krabička vložená v papírové obálce s bublinkami. Problém je, že dodnes mi nebyly peníze vráceny zpět. Na maily nereagují, jejich mobil neexistuje a telefony nezvedají. Pokud tuto recenzi VK servis čte, nechť mě prosím kontaktuje, nikoliv zde, ale mailem nebo telefonicky. Jsou 19 let na trhu, ale absolutně nechápu, jak to tímhle stylem - nekomunikací, mohli zvládnout. Navíc dle stížností (vasestiznosti.cz) prodávají mj. i telefony určené pro jinou než českou distribuci, z tzv. šedé zóny, přičemž by měli na tuto skutečnost upozornit, nejspíš proto jsou ceny telefonů tak nízko.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poté co mi přišlo na email potvrzení o přijetí dodávky - objednával jsem telefon mi nepřišlo potvrzení o tom že zboží předali k dodání a ten objednaný telefon vůbec nedorazil .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    inzerují a prodávají zboží, které nemají na skladě, nakonec je z toho dodací lhůta min.14 dní

    • Zboží mi bylo doručeno nefunkčníNevím co je to za

    Sklamal mě obchod který rozesílá nefunkční zboží

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Veliký problém při vrácení zboží
    • Mobilní telefony z pochybných distribucí
    • Rozhodně nedoporučuji

    Objednal sem si mobilní telefon, který jsem obdržel a po vybalení sem zjistil, že telefon je nějaké podivné distribuce (asi Ruská, či jiná) a při vrácení obrovské problémů z důvodů nákupu na IČO a zboží Vám nevezmou zpět! V HORŠÍM OBCHODĚ JSEM NENAKUPOVAL. ALZA, CZC, APOD... nemají problém při vrácení nevyhovujícího zboží ve 14 denní lhůtě i při nákupu na IČO. Prodejce se vymlouval, že jsem nezaslal zpět originální fakturu která byla přítomná v balíku. V dnešní době plné elektronických formulářů a počítačů u nich fatální problém, že jsem jim nedodal papír zpět. No strašné!

    • V nabídce nebylo uvedeno, že výrobek není určen pro ČR.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná

    Obchod naprosto nekomunikuje, nedá se dovolat na emaily nereagují, pozor na ně.

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený pane Zedníku,

    velmi lituji, že v pátek okolo půl deváté (20:14) večer Vám nikdo v naší firmě již nezvedl telefon.
    Přece jenom - po zavírací době bohužel telefony obvykle nezvedáme a nejsme tedy bohužel plně k dispozici.

    S pozdravem, Jan Procházka.

    BTW.: V každém případě - každý den od 10:00 do 18:00 jsme k dispozici, kdyby jste snad potřeboval...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem si černý telefon a oni poslali bílý
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Prodávají zboží které není určené pro český trh
    • Ne.dorucite balik po adrese,a berete penize za doruceni.Ceska posta je spatne v doprave.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nizka cena mobilu
    • Samsung Galaxy A41 nebyl z EU (CZ) distribuce (RUSKY a vychodny trh) - zaruku poskytuje jenom prodejce, neda se registrovat na SAMSUNG.CZ
    • Mobil prisel uz rozbalen - poskozena znamka vyrobce
    • nekvalitne baleni mobilu (jenom bublinkova obalka)

    Mobil byl uz rozbalen (poskozena ochranni znamka vyrobce) - oduvodneni je, ze obchod kontroluje stav zbozi a jestli je kompletni - podle meho nazoru zbytecne, za toto by mel rucit vyrobce a zakaznik by nemel dostat rozbalene zbozi. Zrejme to je potrebne, protoze zbozi neni z oficialni distribuce pro Europu, ale pro Rusko, Kazachstan atd. a tam se neco po ceste muze ztratit.
    Samsung Galaxy A41 nebyl z EU (CZ) distribuce. To by ani nebyl problem, kdyby to bylo primo uvedeno v popisu mobilu, a ne jenom ve VOP. Kdo v dnesni dobe pri koupe elektroniky (drobnej) cte VOP.
    Mobil jsem zabalil a vratil ihned zpatky. Penize byli vraceny asi za tyden.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychle dodani
    • Do 14 dnů vrácení peněz odstoupení od smlouvy
    • Nekvalitní telefon
    • Drahé poštovné
    • Při zapnutí telefonu vietnamština
    • Snaha o co nejnizsi ceny produktu. Bohuzel ne vsechno levne je dobre :(
    • Po 2 dnech telefon měl vypnutý display reagoval pouze na nabíječce
    • Už nikdy víc

    Vrátila jsem ve 14 denní lhůtě telefon Samsung galaxy note 10 lite. Protože po 2 dnech od doručení začal se vypínat display a reagoval pouze připojený k nabíječce. Telefon není distribuce pro CR. Peníze mi byli vráceny zpět ve 14 denní lhůtě od odstoupení od smlouvy. Ale už bych si zde nic neobjednala nikdy. Raději si připlatim a koupím z overeneho elektra. NEDOPORUČUJI ZDE NAKUP.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlost vyřízení objednávky
    • drahé poštovné
    • klamavý popis zboží

    Objednal jsem nový telefon Samsung Galaxy A51 u kterého bylo uvedeno, že je nový. Bohužel přišel rozbalený telefon a krabička telefonu byla navíc poškozená. Příště bych tedy na webových stránkách uvedl, že se jedná o rozbalené zboží a ne nové! Dále bych uvedl, že se nejedná o CZ distribuci. Cena za telefon byla nižší než u konkurence, ale takovéto jednání se mě nelíbí. Navíc byl telefon zaslán v obyčejném igelitovém poštovním sáčku. Dle mého názoru naprosto neprofesionální jednání, když si za poštovné řeknu 200,- Kč. Zatím jeden z nejhorších zážitků s internetovým obchodem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednano 14 dni pred vanocemi a dodnes ani vidu ani slechu. Proste objednavka asi visi nekde v karantene! .."snad se borak vyleci"

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejhorší zážitek který jsem zažil.
    • Nejhorší servis s kterým jsem se kdy setkal!!!

    Nejhorší servis s kterým jsem se kdy setkal, nepříjemné jednání.
    Obchod nikomu rozhodně NEDOPORUČUJI!!!

  • Objednala som si celkovo 2objednavky. Prvá prisla v poriadku. Druhu mi nedorucil dopravca a keď som pisala do obchodu že mi to nedorucili aj napriek tomu že som bola doma a cakala a nikto neprisiel.Tak má len odbyli mailem že mi ju už neposlu.

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážená paní Istóková,

    z informací od České Pošty je zřejmé, že jste zásilku odmítla převzít. Proto není možné posílat zásilku opakovaně. Zmařené poštovné je v tomto případě přes 200,-Kč na jednu zásilku.

    Doufám, že tato Vaše chyba Vám stála za to nedoporučit prodejce, který Vaší objednávku vyřídil ihned v den objednání a neprodleně jí odeslal. A to vše za bezkonkurenčně nejnižší cenu na trhu.

    S pozdravem Jan Procházka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neochota

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výhodné ceny
    • Nikdo mě neinformoval o zrušení objednávky
    • Následně arogantní jednání zákaznického centra

    Obchod nedoporučuji, protože o zrušení objednávky mě nikdo neinformoval. Když jsem sama kontaktovala obchod, chovali se arogantně a bez omluvy jen konstatovali, že zboží již není skladem a nebude.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dobré ceny
    • Jednání po telefonu vždy proběhlo vstřícně a v pořádku, řešení problémů proběhlo víceméně úspěšně
    • Peníze vrátili na účet, i když menší částku. Ale jsem si vědom malého škrábance na zadní straně. Nechce se mi to dál řešit kvůli pár stovkám.
    • Ošklivé nemoderní stránky
    • Prodali mi indickou verzi, které neumí u nás všude LTE, takže jsem musel vracet, vybírat jiný telefon apod. Spousta starostí navíc. V popisu bylo jen uvedeno, že nepodporuje pásmo B20 nebo tak nějak. Kdo má tušit, co to znamená?
    • Při vrácení do 14 dnů jsem přišel o 850 Kč. Ochranné sklo za 250 Kč jsem musel vyhodit, a malinký škrábaneček na zadní straně stál 600 Kč. Chápu strhnutí částky, ale to, že jsem koupil polofunkční telefon a pak ho musel vracet, byl problém, který jsem nečekal, a tak jsem telefon normálně používal.
    • Chybí upozornění, že telefon je Indická verze a že nebude na českém trhu správně fungovat. To by ušetřilo spoustu starostí mě i prodejci. Nechápu, že jim to za to stojí, snažit se prodat takový šunt - nebo aspoň, ať to koupí někdo, kdo ví, co kupuje.
    • Ještě, že jsem si nefunkčního LTE všimnul do 14 dnů, protože se obávám, že pak bych peníze zpět nedostal. Kdo bydlí v Praze, tam si toho nevšimne a má pak smůlu.
    • Nedostal jsem upozornění, že vrácený telefon byl přijat, že strhli částku a že peníze posílají. Nikdo mě nekontaktoval a tedy jsem platbu přehlédl.

    Telefonické jednání bylo v pořádku. Pracovníci ochotní. Jenže celkově z obchodu nemám dobrý pocit. Vzhled webu, prodej podivných distribucí telefonů, které nefungují na českém trhu správně. Určitě bych připlatil nějakou stovku navíc a dostal to, co opravdu chci, bez následných mnoha starostí.