• Objednané zboží jsem musel přesně po týdnu urgovat, slíbena okamžitá náprava, přesto ani SMS či MEIL, že zboží je připraveno k odběru nepřišel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dobré ceny
    • dlouhé dodací lhůty, špatná komunikace, 11. den čekám na zboží a nikdo mě ani neinformuje
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Před vypsáním objednávky jsme se telefonicky dotázali, jak postupovat, aby bylo zaručeno, že obdržíme zboží v požadovaných barvách. Paní uvedla, že stačí doplnit to do poznámky objednávky, což jsme také provedli. Na poznámku však evidentně nikdo nereagoval a zboží dorazilo v úplně jiných barvách. Protože jsme už zboží potřebovali, neřešili jsme to žádnou reklamací, ale spokojeni jsme nebyli. Kdyby z obchodu předem zavolali a zeptali se, zda nám nebude vadit jiná barevnost, než kterou jsme v poznámce výslovně požadovali, bylo by to o něčem jiném. Absence komunikace ze strany obchodu nás zklamala.
  • Nechápu, proč zboží zakoupené v prodejně je o polovic levnější, než zboží objednané v e-shopu. Už objednávat nebudu a raděj si zajdu do prodejny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tovar poslali poskodeny.

    So zasielkou nie som spokojny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • žádná komunikace
    • nedodání zaplaceného zboží

    určitě nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Pohodlný nákup z domova
    • Příznivé ceny
    • zboží není doručeno v dané lhůtě
    • dlouhá doba čekání

    Příznivé ceny na internetu
    pohodlný nákup z domova
    přehledné stránky
    až na dobu dodání bylo vše vpořádku

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Komunikace se zákazníky-neodpovídání na email

    Získala jsem slevu na nákup v tomto obchodě a chtěla ji využít. Zboží jsem objednala a v pořádku vyzvedla. Ale po vložení baterií jsem zjistila, že strojek nedělá to, pro co je vyrobený(mletí soli a pepře).proto jsem napsala email,že je zboží nefunkční a zda-li ho mám zaslat nazpět. Odpověď se mi nedostávala a tak jsem do obchodu zavolala a paní mi nabídla, jestli chci zboží vyměnit, nebo vrátit peníze. Rozhodla jsem se pro vrácení peněz a zboží hned ten den odeslala nazpět. Žádné peníze mi zatím nepřišli, a proto jsem napsala druhý email, jestli jim zboží přišlo a kdy mi budou vráceny peníze. Obávám se, že mi ale žádná odpověď nepřijde a proto budu muset do obchodu zase volat.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nemožnost zvolení barevné varianty, vše se musí uvést do poznámky, není možné zjistit, zda je daná barva tedy skladem
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala sem si závěs do koupelny .Vyzvedla sem si ho na výdejní místě.Zbozi sem rozbalili až doma.Byl mě poslán úplně jiný vzor než sem si objednala.Ale když bych ho jela reklamovat už by se my to nevyplatilo.Obavym se že právě tento
    Dell na to spoléhá.Dekuji ale už si tam nikdy nic neobjednam.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala som tovar s dorucenim postou, pretoze som zo SR a na ceskej poste si tovar vyzdvihnem v pribehu niekolkych dni.
    Obchod poslal emailom info o odoslani tovaru.
    Po vyziadani sled. cisla, mi az na dalsi den poslali info, ze tovar poslali cez PPL a sled. cislo.
    Snazila som sa zmenit dorucenie cez kuriera aspon do Parcelshopu. BEZUSPESNE!!!!
    V den dorucenia som zistila, ze mi poslali aj sledovacie cislo uplne ineho balika.
    Dodnes mi tovar zrejme neposlali a obchod viac nekomunikuje :(((
    NEODPORUCAm !!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si sadu hrnců ... přišli, oprýskané, zdeformované poklice ... měli být červené barvy a místo toho dorazili sice s červeným základem, ale s černými fleky ... celkový vzhled byl, jako když byli posbírány na nějakém smetišti ...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    i po dotazu na upřesnění termínu dodání se vůbec neozvali...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednala jsem si dvě žluté chňapky, ale jedna přišla oranžová. A ve faktuře bylo uvedeno "chňapky - mix barev", ačkoliv jsem si při objednávce vybírala konkrétní barvu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nízké ceny
    • špatný personál.

    Volal jsem tam že kde to je... řekla mi kde a když jsem přišel zamkla mi před nosem a dala si pauzu půl hodiny. Takže mi propadla jízdenka a já musím čekat

    Reakce obchodu UTC - domácí potřeby

    Dobrý den, děkujeme za poslání recenze.
    Omlouváme se za tuto špatnou zkušenost s personálem na pobočce Action v Brně. Okamžitě jsme pobočku kontaktovali a záležitost řešili. Učinili jsme opatření, aby se podobné nepříjemnosti již neopakovali.
    Mrzí nás každá negativní reakce, ke každé přistupujeme individuálně a snažíme se o okamžitou nápravu. Každý podnět k vylepšení našeho obchodu vítáme a snažíme zákazníkovi vyhovět.
    S přáním příjemného dne
    Vaše UTC.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží jsem objednala a po oznámení emailem, že je zboží připraveno na výdejně jsem dorazila a balíček na prodejně vůbec nebyl. Naštěstí jsem zboží koupila rovnou na prodejně.

    Reakce obchodu UTC - domácí potřeby

    Dobrý den, děkujeme za poslání recenze.
    Je nám líto, že došlo k tomuto nedorozumění a omlouváme se. Balíček na prodejně skutečně byl, ale v tomto poněkud hektickém předvánočním období se ukryl za jiné. Personál ho v daný okamžik nenašel. Po zaslání recenze jsme již ale učinili opatření, které by mělo zamezit opakování.
    Ještě jednou se omlouváme a věříme, že se zakoupeným výrobkem bude zákazník spokojený.
    Mrzí nás každá negativní reakce, ke každé přistupujeme individuálně a snažíme se o okamžitou nápravu. Každý podnět k vylepšení našeho obchodu vítáme a snažíme zákazníkovi vyhovět.
    S přáním příjemného dne
    Vaše UTC.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Kvalita zboží je otřesná. Minutka nefunguje.

    Reakce obchodu UTC - domácí potřeby

    Dobrý den, děkujeme za poslání recenze.
    Je nám líto, že zákazník není spokojený se zakoupeným výrobkem a nekontaktoval nás, abychom mohli záležitost obratem vyřešit. V případě, že má zakoupené zboží vadu nebo je nekvalitní má samozřejmě zákazník možnost zboží reklamovat. Našim zákazníkům se snažíme vždy vyhovět a zboží vyměníme.
    Prosíme zákazníka, aby nás kontaktoval na uvedeném telefonním čísle nebo emailové adrese.
    Mrzí nás každá negativní reakce, ke každé přistupujeme individuálně a snažíme se o okamžitou nápravu. Každý podnět k vylepšení našeho obchodu vítáme a snažíme zákazníkovi vyhovět.
    S přáním příjemného dne
    Vaše UTC.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nedostatečně a neznatelně provedená navigace k "výdejně" zboží - e-shopu. Myslíte si že 2cm velká písmena UTC na výkladním skle jsou dostatečná??? Ani místní ochranka neví a nemá potuchy že tam taková firma existuje!!!!

    Raději ať nakupují jinde. Ušetří čas s hledáním výdejny!!!

    Reakce obchodu UTC - domácí potřeby

    Dobrý den, děkujeme za poslání recenze.
    Je nám líto, že zákazník není spokojen s naším eshopem díky špatné navigaci v obchodním centru Park Hostivař. Váš podnět předáme na správu centra, aby navigaci k prodejně Action – vše pro domácnost vylepšili. Prodejna Action – vše pro domácnost, která má nájemní smlouvu s obchodním centrem, má však novou výraznou světelnou vývěsku a prodejna jako taková je viditelná dostatečně. Označení výdejního místa eshopu se pokusíme vylepšit a zvýraznit, aby již nedocházelo k takovým problémům.
    Věříme ale, že zákazník bude spokojen alespoň se zakoupeným zbožím.
    Mrzí nás každá negativní reakce, ke každé přistupujeme individuálně a snažíme se o okamžitou nápravu. Každý podnět k vylepšení našeho obchodu vítáme a snažíme zákazníkovi pomoci.
    S přáním příjemného dne
    Vaše UTC.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nedostatečné popisy výrobků
    • chyběla možnost výběru např. konkrétní barvy z nabízené škály výrobků