• Zboží jsem objednal 9.12.2014 a do dnešního dne nedorazilo (23.12.)

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nevim
    • - telefoniste nejsou dostatecne informovani, pomala komunika ze strany obchodu v pripade zruseni objednavky a pozadavku na vraceni penez (inkasovani ovsem rychle).
    • - doruceni "nasledujici den" nejspis znamena neco jineho nez doruceni nasledujici den v obecne mluve (nasledujici den po obednani clovek ceka, ceka a pak mu na infolince sdeli, ze se moc omlouvaji, ale nestihli to...trochu trapas, ne?)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchod mou zásilku ztratil, komunikace s call centrem naprosto hrozná, jedna slečna mi dokonce hovor zavěsila Zboží nebylo dodáno v garantované době, musela jsem se jet s prodejci nakonec dohodnout na prodejnu a ani tehdy zboží nedorazilo v daném termínu. Naprosto příšerná zkušenost.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Tentokrát opravdu dlouhá doba dodání a především špatná komunikace ze strany obchodu, jinak jsem vždy byla při nákupu spokojená.
    • Také bych pro příště uvítala, když obchod ví, že nebude schopen do 2-3 dnů od objednávky zboží dodat, informovat o tom zákazníka. V mém případě to bylo tak, že se mi nikdo o zpoždění neozval, ani když jsem prostřednictvím e-mailu kontaktovala obchod, nikdo mi ze slušnosti neodpověděl. Až když jsem telefonicky obchod kontaktovala dne 15.12. dostala jsem konečně odpověď s tím, že se stala chyba na straně Alzy.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dodání bylo velmi rychle a cena zboží byla nejnižší z e-shopů
    • Naprosto tragické organizace osobních vydejů.

    Pokud bude zboží dostupné např. Na mallu, zvolíme ten, protože vím, ze vyzvednutí bude bez problémů.

    • Rychle,levne oproti konkurenci, hodne veci skladem, kdyz tam clovek jde pro elektroniku tak muze vzit vice veci jednou ranou
    • Nemuzu si privonet k vonavce nebo vyzkouset zbozi....

    Ostatnim bych mozna doporucil ale stve me ze pokazdy daj bud roztrhle baleni nebo s poskozenym obalem takze treba u vanocniho darku bych nedoporucil!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • alza box a možnost výběru, kde si zboží vyzvednout
    • špatná komunikace se zákazníkem a dlouhá doba dodání

    nejspíš jsem měl smůlu, ale zboží mělo být doručeno do druhého dne a nakonec to trvalo déle než týden a musel jsem volat do callcentra 4x, než bylo vše vyřešeno k mé spokojenost

    • Žádné
    • Lže lidem

    Už bych si tady nekoupil nikdy nic,matoucí informace a nakonec tvrdí,že zboží co bylo,je najednou poškozené.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží jsem objednávala před 10 dny, dosud nedorazilo (ačkoliv bylo označeno "skladem"), informace veškeré žádné, moje snaha dopátrat se po telefonu a pak i mailem k ničemu nevedla - řešením problému bylo prý pověřeno příslušné oddělení a víc jsem se už nedozvěděla. Po několika dnech se na webu v mých objednávkách objevil pod fakturou dobropis, avšak peníze zpět na účtu dosud nemám, a to prosím datum splatnosti již před 5 dny minulo. To vše bez jakéhokoliv komentáře. Nechápu, v čem je problém - pokud se zboží cestou ztratilo, tak snad by to mohli poslat znovu. A hlavně bych očekávala vysvětlení, proč nejsou schopni objednané zboží dodat, a také omluvu. Pokud by snad obchod chtěl dodatečně reagovat, číslo mé objednávky bylo 150316188.

  • V nabidce při koupi mobilního telefonu Samsung s 4 mini bylo uvedeno jako dárek antivir do mobilu a e knihy to vse zdarma.Na Můj dotaz při placení a vývednuti kdy obdržím ty to dárky jsem byla odbyta že to dojde na meil. Nic takovéhoto se nestalo. Je to klamava reklama ze strany prodejce. Budu šířit dál.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednal jsem si dámské hodinky, které nešly ... jde o prkotinu, vybitá baterie. Byl bych snad radši, kdyby při nákupu prodejce rovnou upozornil, že hodinky přijdou bez baterie a je třeba ji dokoupit, než když přijdou s baterií, která nefunguje.. obchod mi poslal jako vyrovnání slevu na další nákup, já jsem však chtěl jen hodinky co fungují..

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Široký výběr zboží
    • Možnost platit kartou
    • Velmi dlouhá dodací lhůta opakovaně prodlužovaná Používání termínu "zboží na cestě"
    • Není záruka, že zboží skutečně dorazí
    • Stažení plné ceny zboží z účtu platební karty již při objednání, po celou dodací dobu jsou tak peníze již na účtu Alzy místo aby firma částku na kartovém účtu jen blokovala a skutečně ji stáhla až když má zboží připraveno k expedici.
    • Výběr poplatku i při osobním vyzvednutí zboží na výdejně.

    Obchod snad s nejširší nabídkou elektroniky v republice, používá však údaj o "zboží na cestě", tím není dána garance, že zboží skutečně dorazí k zákazníkovi. Trvání "cesty" je prodlužováno.
    Stažení plné ceny zboží z účtu platební karty již při objednávce "zboží na cestě" místo jen blokace ceny na kartovém účtu.
    Vzniká dojem zneužívání dominantního postavení na trhu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nakupuju z donucení, mám to nejblíž a proto je to pro mně nejjednodušší, nebudu platit u konkurenčního MALL peníze za osobní odběr, z principu ne. Výhoda je, že si zboží na netu bloknu a hned si pro něj můžu zajít (skoro vždy).
    • Nesnáším agresivní reklamu, kterou se tento e-shop prezentuje, ten idiotskej zelenej mutant s přiteplenym hlasem na mně skáče z rádia v autě, televize, youtube atd atd... jestli si myslí, že to někoho baví, tak nebaví, bohužel ví, že čím hlasitěji se bude omílat jejich jméno, tím víc lidí si je bude pamatovat. Ale peníze co za reklamu vyhazují bych dokázal utratit i za lepší makreting.
    • Další co mně úplně irituje, jsou jejich celoroční slevy, co nejsou žádné slevy, ale normální ceny, jsou velmi trapné. Leckteré e-shopy mají zboží levnější.
    • Mimi jiné mi taky vadí, že čím dál více výrobků je rozbaleno,(chápu, že jako e-shop mají povinnost vzít zpět i rozbalené zboží) ale v jakém stavu to je, se dozvíte až po zaplacení, pokud chcete zboží vrátit, čeká vás zbytečná cesta zpět na pokladnu pro peníze, případně výběr nového zboží a celá eskapáda znovu. Mohli by dobropisy dělat rovnou u výdeje.

    Nebaví mne, už jen nutnost zaplatit na jednom místě a pak si to jít vyzvednout 200 metrů daleko. Je sice fajn, že teď celou plochu pronajímají vystavovatelům, takže člověk nechodí venkem jako dříve, ale stejně to stojí za trumpetu, je to prostě e-shop, kamenná prodejna to nikdy nebude, jako třeba datart, kde si to můžete osahat a spousta věcí tam lze koupit za úplně stejné, někdy vyšší, ale někdy i nižší ceny.
    Takže ano, nakupuji, ale jen když to nutně potřebuji a nemám čas zajet jinam.
    Jinak tam nelezu.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Hodně poboček.
    • Nedostatek zboží skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Máte zajímavý systém slev - viz nynější akce TORNÁDO - nechápu kde se schovali ty slevy,asi na půdu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno, zaplaceno a pak se "ztratilo". Zboží bylo dále uvedeno jako nedostupné, termín dodání neznámý. Po 5 dnech po zrušení objednávky bylo přitom opět skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Fotografie zboží jsou zkreslené a zavádějící. Neodpovídají skutečnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Byl jsem velice zklamán - meje předchozí důvěra je totálně pryč

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přehlednost stránek
    • rozsáhlý sortiment zboží
    • v TV a rádiu nabízeli slevu, kterou zákazníkovi nedají, protože najednou jeho objednávka nedosahuje požadovanou výši
    • při komunikaci si vás přehazují jako horký brambor
    • neochota zrušit objednávku

    V TV jsem viděla reklamu na Alza.cz s nabídkou slevy 200,- Kč při zadání slevového kódu ALZA777 (stejná nabídka byla inzerována i v rádiu pod kódem ALZA222) - nákup nebyl v těchto reklamách finančně podmíněn. Po zadání kódu v košíku se sleva neodečetla a na můj dotaz mi bylo sděleno, že sleva je platná pouze při nákupu nad 2000,- Kč. Požadovala jsem tedy zrušení objednávky, protože takové jednání mi přijde nekorektní, objednávka ale byla zrušena až po další urgenci! Kdybych nakoupila za 200,- Kč plus mínus a pak požadovala slevu, pochopila bych jejich podmínky, že mi nedají nákup jen tak zadarmo, ale měla jsem zboží za cca 1100,-Kč! Navíc, každý jiný normálně fungující obchod, pokud udělá takovouto marketingovou chybu, nabídne inzerovanou slevu zákazníkovi třeba jako omluvu za komplikace nebo hledá jinou alternativu, jak se dohodnout. Tady toto absolutně nefunguje.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dle sms jsem za tento nákup obdržel poukázku za nákup v hodnotě 200 Kč.Po objednávce přez internet však tato sleva nebyla zaznamenána.Proč-to jsem zjistil až telefonicky,že je uplatnění až nad nákup 2000 Kč.Což v sms uvedeno nebylo!!!

    Dle předchozích vět jsem velmi zklamán a příští nákup si opravdu rozmyslím.Negativně budu informovat i své přátele!