Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace Zboží nikde

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohuzel objednane baterie nebyly dodany. Kdyz se mi ani po trech tydnech nikdo neozval, napsal jsem email ja, ale ani na ten se nikdo neozval. Tak nevim, co si myslet. Doporucit tedy nemohu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Baterie objednány 12.1.2024 . U zboží uveden termín dodání 2-5 dnů.
    Po pěti pracovních dnech jsem do obchodu volal. Bylo mi sděleno, že termín je uveden se slovem "obvykle 2- 5 dnů" a že není závazný, zboží je na cestě. Zavolal jsem za další tři dny, odpověď stejná, zboží je na cestě...
    26.1. odpoledne přišla SMS, zboží je k vyzvednutí, platba POUZE V HOTOVOSTI. Obchod při tom na webu uvádí možnost platby kartou. Na tel. dotaz mi bylo sděleno, že nefunguje platební terminál. A že fungovat nebude ani v následujícím týdnu. Arogatní jednání ani komentovat nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádná komunikace o zásilce
    • Zboží na stránkách je a bohužel po obednani není vůbec.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji zboží "Skladem ihned k dispozici" nemám ani po týdnu.
    Žádná komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka měla být doručena do 2 dnů,je to týden a ještě se neozval ani obchod,že to expeduje. NIKDY VÍCE!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují…

    Reakce obchodu Top Baterie

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za recenzi.

    Je to lež. Komunikovali jsme emailem.
    Zákazník dnes obdrží email o osobním odběru. Rádi se ho osobně na prodejně zeptáme, jak vnímá to, že se zákazníky komunikujeme emailem.

    Team Topbaterie

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nabízená dostupnost u produktu ihned k odeslání trvala 10 dní.
    Bez jakékoliv informace změnili dopravce a tím i druh platby.

    Reakce obchodu Top Baterie

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši konkrétní recenzi.

    Předně podotkneme dvě věci:
    1) zákazník zásilku převzal. Obchod se uskutečnil.
    2) zákazník obdržel zboží v termínu 10 dní je lež

    Zákazník objednal neskladový produkt, který byl objednán a jak je deklarováno u položek 2-5 dní jsme naskladnili a expeodvali. Zákazník objednal kvalitní olověný produkt, který se přepravní službou nezasílá, protože prakticky nelze splnit balící požadavky služby GLS, aby tento akumulátor mohl padat z 1m. Personál expedice tedy expeodval přepravcem T.T., přepravou, který je dražší, ale zákazníkovy žádné více náklady účtovány nebyli. Přepravc T.T. doručoval v termínu také.

    Nní problém, který zapříčinil tuto recenzi : ZÁKAZNÍK NEMĚL PENÍZE

    Takže děkujeme za tuto recenzi, ale zákazník nehodnotí fakta a kvalitu obchodu. Neuvádí pravdu a to že nemá peníze opravdu není kompetence obchodu.

    Děkujeme team Topbaterie.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    katastrofální doba dodání .ani po čtyřech dnech nemám zboží

    Reakce obchodu Top Baterie

    Dobrý den,
    omlouvám se, že 4 dny považujete za katastrofální, obzvlášť když do toho zasáhl víkend,
    kdy přepravci nefungují. Navíc jste vybral poštu (balíkovnu) která rychlostí neplývá, pokud na zboží spěcháte,
    je lepší zvolit jiné přepravce, které máme též v nabídce.

    Nutno dodat, že jste objednal neskladové zboží. Bylo Vám zasláno dražší zboží za stejnou částku, což s Vámi komunikoval personál. Tato fakta zde neuvádíte, ale sám víte nejlépe proč. Pro nás je taková recenze bezpředmětná, protože nehodnotíte obchod objektivně a věcně. Kazdopádně za ni děkujeme.

    Zboží bude pro Vás dnes připravené v balíkovně, kterou jste vybral.

    Za Topbaterie.cz, Jan Urban

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednano a zaplaceno pred tydnem, potvrzeni a fakturu mi poslali, ale zbozi nikoliv i kdyz uvadeli ze je skladem.
    • Na zpravy nereagujou

    Rozhodne nedoporucuji. Totalni prusvih.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ZBOŽÍ NEMAJÍ NA SKLADĚ,ŽÁDNÁ KOMUNIKACE.

    Reakce obchodu Top Baterie

    Zákazník objednal neskladové zboží, což je řádně na eshopu uvedeno. Čitelně jak v náhledu produktu tak přímo po rozkliknutí na kartu produktu. Zákazník pan Pečený nás uháněl telefonicky od okamžiku, kdy objednal a nechápal, že objednal neskladovou položku. Byla mu nabÍdnuta alternativa skladem a okamžitá expedice, vše odmítl.

    Eshop je tedy funkční systémově, personál učinil svou práci tak jak měl.

    Takové bezpředmětné recenze jsou pro nás naprosto bezpředmětné.

    Team Topbaterie.

  • nejsem spokojená

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Baterie jsem objednával do firmy dne 30.1.2023
    přišlo potvrzení objednávky i s fakturou ale zboží stále nikde.

    Reakce obchodu Top Baterie

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za recenzi.

    Zákazník objednal běžné zboží a z celé naší nabídky model, který byl doprodán. Čekali jsme tedy na naskladnění. Naše nabídka spotřebních baterií i nabíjecích akumulátorů je velmi obsáhlá. Pokud zákazník nechtěl čekat, mohl volit jiný produkt skladem nebo nakoupit v jiném obchodě kde deklarovali skladem. My jsme jasně uváděli, že skladem nemáme.

    Děkujeme
    Team Topbaterie

    Obchod se zákazníkem, nakonec realizován.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zatím žádné zboží nemám. Ani informace proč??

    Reakce obchodu Top Baterie

    Dobrý den,
    Vážený zákazníku,
    děkujeme za recenzi.

    ovšem objednal jste neskladový produkt, prověřovali jsme u dodavatele a termín expedice Vám byl zaslán na email.
    Vhodnější komunikace je s námi emailem nebo na pevnou linku nebo na mobilní telefon. My komunikaci vedeme emailem, kde jsme Vás informovali.

    Děkujeme
    Team Topbaterie

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží zaplaceno, prý odesláno, ale dopravce mne o převzetí zboží zatím neinformoval. Na dotaz proč zboží nebylo převzato dopravcem, mně bylo řečeno, že to zjistí a zavolají zpět a nikdo nezavolal. To samé z platbou. Platil jsem kartou při objednání a poslali mi za dva dny zálohovou faktúru na zaplacení. Po urgenci poslali již správnou, že je zboží zaplaceno. Zatím zboží nedorazilo a mělo být odesláno před pěti dny. Budu se pokoušet znovu komunikovat z obchodem, kde je moje objednané a údajně odeslané zboží.

    Reakce obchodu Top Baterie

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Tato recenze nás mrzí. Protože zákazník objednal, zaplatil a my jsme v ten den expedovali. Přepravce však zásilku zadal do Dánska nikoliv po ČR. Emailová komunikace i sledování zásilky trvá a přesměrování zásilky k adresátovi je nejasné. Se zákazníkem se telefonovalo ještě před víkendem v pátek. Informace mu byla sdělena. Zákazník v pondělí ráno píše tuto recenzi a následně nám zavolá, aby se s námi domluvil. Vůbec toto chování nechápeme. Opět komunikujeme, zákazníkovi zasíláme zásilku novou bez ohledu na původní zásilku, kterou sami jako obchod nemáme. Přidali jsme zákazníkovi dárek v podobě baterií a hodnotě 99Kč. A přesto máme takovou recenzi. Je to opravdu úsměvné, nic jiného totiž už napsat nechceme.

    Děkujeme
    Team Topbaterie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí produkt, který nemají na skladě. Produkt mám zaplacený a zboží nemám.

    Reakce obchodu Top Baterie

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Avšak zákaznice objednala zboží, které není skladem dostupnost obvykle 2-5 dní. Platbu si vybrala ze své vůle, mohla vybrat také dobírkou, bankovním převodem atd...Po ověření dostupnosti bylo zjištěno, že výrobce bude dodávat, ale dodací doba bude delší a bude upřesněna. O tomto také píšeme v automatickém emailu, že zákazníkovi dáme vědět jak se to s jeho zbožím má. Tyto aktuální informace byly zákaznici neprodleně komunikovány telefonicky.

    Opravdu nás fascinuje, že i když se zákazníky komunikujeme, je to špatně. Produkt budeme nabízet dále, protože nebyla ukončena výroba, ale má jen delší dostupnost, kterou se zákazníkem komunikujeme.

    Objednávku stornujeme a zákaznici vracíme peníze zpět. A více to již komentovat nepotřebujeme.

    Děkujeme
    Team Topbaterie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem nabíječku baterií, zaplatil.
    • 3 dny se mi nikdo neozval, potom jsem volal a řekli mi, ze ji nemají skladem. Poté nabídly jiný produkt, já poděkoval a odmítnul. Nikdo se mi opět 3 dny neozval. Pak jsem musel volat znova, kdy mi vrátí peníze. Už je to 8 dní a stále nemám na účtě. Beru na vědomí, ze byly svátky, ale co je moc to je moc.
    • zde si už nikdy nic neobjednám!!!

    Reakce obchodu Top Baterie

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši konkrétní recenzi.

    Zákazním objednal produkt, který nebyl skladem a s tím také objednal a zaplatil.
    Když zákazník volal bylo mu sděleno, že u produktu byl dán výrobcem status ukončena výroba a uveden na trh novější model.
    Zákazníkovi jsme tedy za lepší cenu nabídli nový produkt, tedy nástupce. S expresním naskladněním. A to v době Vánoc. To bylo odmítnuto.
    Zákazník si vybral vrácení peněz zpět. Na což máme 14 dní. Peníze vracíme ze zákona stejným způsobem jako byly přijaty. V tomto případě zákazníkovi do 8 dnů na jeho kartu.
    Neshledáváme zde žádné pochybení.

    Přesto Děkujeme
    Team Topbaterie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace a dlouhá čekací doba

    Reakce obchodu Top Baterie

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši konkrétní recenzi.

    Zákazník objednal položku, která nebyla skladem a je to u ní napsáno. Pokud budeme řádně číst tak je tam napsáno obvykle 2-5- dní.
    Ano naše společnost slaví a slavit bude i v budoucnu státní svátky ČR. V období Štědrého dne, prvního ani druhého svátku neexpedujeme. Přepravci totiž také nejezdí. Zákazník zboží obdržel v termínu, když pomineme tyto krásné státní svátky.

    Přesto Děkujeme
    Team Topbaterie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    bylo mi receno, ze zbozi dorazi do Vanoc, ale nedorazilo, ani se nikdo neozval

    Reakce obchodu Top Baterie

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši konkrétní recenzi.

    Zákazník objednal zboží, které tedy mimochodem šlov toto období ve stovkách kusů na Ukrajinu. Přesto jsme byli schopni v den kdy objednal naskladnit a uspokojit desítky zákazníků. Zákazníkovi bylo zboží rezervováno na naší kamenné prodejně od 19.12. do 27.12.2022 a nikdo se pro něj nezastavil. Standardní doba uložení je 10 dní a pak stornujeme. Zde jsme byli benevoletní a za to jsme dostali takovou krásnou recenzi.

    Přesto děkujeme
    Team Topbaterie