• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemohu zmínit žádné pozitivum.
    • Že existuje.

    Hrůza a děs!!!

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,

    Váš příspěvek je velmi přínosný. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • 2x jsme nakoupili, 2x nam prislo poskozene zbozi a proto jsme museli 2x reklamovat. Po treti uz do toho nejdeme

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,

    veškeré zboží je zasíláno nepoškozené. Poškození může nastat pouze poškozením zákazníka nebo vlivem dopravy (zboží se pečlivě kontroluje).

    Proto například přetržené flex kabely neuznáváme (prochází velice důkladnou kontrolou). Toto zboží je tak zabaleno, aby nedošlo k poničení.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • pěkné ceny.
    • nechopnost komunikovat a dodat zboží.

    Horší e-shop jsem zatím neviděl.

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,

    komunikace je v naprostém pořádku, pokud sám zákazník komunikuje. Ohledně dostupnosti vše bylo uvedeno na eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádne
    • nic nefunguje

    \Vyhnete se obloukem

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,

    copak nefunguje? To je stejný popis, jako kdyby pacient uvedl u doktora, že mu není dobře.

    Snažte se u recenzí aspoň trochu přemýšlet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nízké ceny
    • NEKVALITNÍ ZBOŽÍ

    Obchod nabízí údajně originální výrobky,v mém případě přední kryt na relefon Blackberry,který zaměstananci ze značkového obchodu vyhodnotili jako jednoznačný padělek,který při převzetí od České pošty měl nekvalitní,poškozené čtecí sklo.
    Bohužel jsem původní měl prasklý a výměna byla nutná,proto jsem reklamaci neřešil,každopádně to byl můj první a poslední nákup u této firmy.

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,

    o dodavatele zatím nemáme informace o tom, že se nejedná o originální díl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zde už určitě objednávat nebudu.
    • Myslím, že jejich prodej není fér.
    • Zboží které prodávají nemělo označenu dostupnost.
    • Předražené poštovné.

    Obchod nabízí něco co nemá skladem a když si uděláte objednávku na dvě věci,
    tak se s Vámi ani nedohodne,
    ale automaticky celou objednávku zruší.
    A nejsmutnější na tom je, že potom když jsem se znovu podívala na jejich nabídku, tak chápu, že jeden výrobek byl dočasně nedostupný, ale nechápu, že druhý výrobek, který jsem měla v objednávce, byl sice dostupný, ale najednou o 20,-kč dražší. Takže to je z mého pohledu podvod a né obchod. Zde už určitě objednávat nebudu.
    A navíc na úkor sice pekných cen drobného zboží mají nekřesťansky vysoké poštovné.

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,

    ceny výrobku se mění i během dne nahoru i dolů především u výrobků, kde máme slevy na omezené množství zboží.

    U zákazníka platí cena, kterou vytvořil v objednávce.

    Chápeme, že zákazníci chtějí šetřit, ale náš tým nepracuje zadarmo a je pouze na zákazníkovi jestli s našimi cenami souhlasí nebo ne. Přece jenom jsou tu tisícovky konkurentů, kde si může zákazník vybrat.

    Náš eshop není určen pro zákazníky, kteří by nejraději nakoupili za nižší cenu než je velkoobchodní a ještě k tomu nejlépe dopravu zadarmo.

    Objednávky, kde zákazník nezvedal telefon před naší dovolenou, jsme automaticky stornovali.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • ...........
    • ..........n

    Nedoporucuji.... !

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nízké ceny
    • zboží mi nepřijde kvalitní, baterie vypadala jak kdyby ji někdo zkoušel prorazit

    levné ale podepisuje se to na kvlaitě

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,

    jediné, co zákazníka napadne při levné ceně, že se jedná o méně kvalitní zboží. Docela by nás zajímalo, kdybychom prodávali o mnohem dráž, co by následovalo za recenzi. Cena produktu se né vždy odvíjí od kvality, je to pouze o marži.

    Baterie jsou nové, pokud není uvedeno jinak (občas někteří zákazníci v popisu přehlédnou).

    Pokud se Vám něco nezdá, doporučujeme vyreklamovat.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • díly odpoídají originálům
    • žádná komunikace, nemožnust se informovat o stavu objednávky

    nakupované položky jsou v pořádku, neúměrně dlouhá dodací doba, žádná komunikace, pouze E maily s dovětkem Automatická odpověď neodpovídejte

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,

    než začne zákazník psát recenzi, měl by si uvědomit jestli náhodou není chyba na jeho straně.

    Je jasně určen email, kde se řeší jakékoli dotazy. Pokud zákazník odpovídá na automat, kde je jasně napsáno, že se na něj nemá odpovídat, tak mu není pomoci.

    Dodací doba byla delší v rozmezí 14 dní kvůli omezenému provozu. Opět uvedeno na webu.

    Téměř všechny informace jsou na našem webu případně v emailech a průběžně se doplňují.

    Stav objednávky: pokud zákazník napíše nebo zavolá, odpověď získá.

    Zodpovězení emailů si hlídáme. Opět se opakujeme, všechny emaily máme zodpovězené. Problém na naší straně není.

    "Žádná komunikace" připadá pouze v úvahu, pokud zákazník nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • absolutní komunikační tma se zákazníkem, vůbec jsem nevěděl jak s mou objednávkou naložili

    vyhýbat se obloukem

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den.

    zákazník je informován o průběhu objednávky. Pokud tomu tak nebylo, předpokládá se, že v případě problému zákazníka napadne nás kontaktovat. Také nebylo učiněno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhody oproti konkurenci nemá žádné.
    • Nabízené zboží, které není skladem a dle prodejny ani nikdy již v prodeji nebude.Tak mě to sdělil operátor při domluvě při ověřování objednávky.

    Při objednání a zaplacení zboží se mi ráčili ozvat až po 10dnech a to s tím, že nemají vše co jsem si objednal.Pokud budu prý chtít, tak mi peníze vrátí, anebo mi zašlou jen to co mají.
    Chtěl jsem vyzkoušet tento obchod, ale jsem maximálně zklamán a nikomu ho z výše uvedených důvodů nedoporučuji.Tak dlouho jsem nikdy u žádné konkurence nečekal.Vždy jsem měl zboží do 4-5dní již k užívání doma a tady se stěží ozvou až v 10den.
    Už jen převod peněz trvá max 4dny, tak na co čekali 6dní a ocenil bych platbu přes PayU, kterou si vždy při koupi vybírám, nebo takouto formou mají ty peníze okamžitě.Vážně si vyberte jiný kšeft!Tento nestojí za fajfku močky!!!

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,

    nebylo by od věci psát přesnější informace. Objednávka měla být odeslána v den svátku dle našich podmínek. Objednávka má pouze zdržení 2dny.

    Je potřeba si příště řádně přečíst podmínky pro výdejní místa.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zřejmě má někdo obchod na vedlejšák a nevěnuje se tomu naplno.

    Nakoupil jsem, protože měli "vše" a ještě za rozumnou cenu.
    Po chvilce hledání najdete, že zboží se na výdejní místa posílá pouze v úterý a čtvrtek a nakonec i to, že za dodací lhůtu 4-7 dní neručí.
    Peníze na účet jsem poslal hned první den, teď je to 10.den a stále nic.

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,

    vzhledem k tomu, že je velmi málo zákazníků na výdejní místa, bylo rozhodnuto, že se bude odesílat pouze dva dny v týdnu, abychom se vešli do účtované ceny za dopravu.

    Pokud je problém s objednávkou, je potřeba nás informovat, koukneme se na to.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Jelikož jsem objednala a zaplatila zboží před 11 dny a nikdo mi ještě neposlal žádné informace k mému nákupu, tak jsem velice nepříjemně překvapená. Určitě si příště zboží objednám u jiného prodejce, který bude více komunikovat se zákazníkem.

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,

    předpokládá se u inteligentního zákazníka než si začne stěžovat, že si zjistí, kde je problém, což z Vaší strany nebylo učiněno.

    Máme vedeny všechny objednávky jako uzavřené, doporučujeme nás kontaktovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji špatná komunikace s prodejcem...

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,

    a v čem pak? Nemáme od Váš žádný email.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zásilka z obchodu dorazila nepoškozená, nicméně podstatná kompoenta z dodaného zboží není funkční (vina nemusí nutně být na straně obchodu, ale může se jednat o vadný kus ze strany výrobce). Vzhledem k nízké ceně zboží se mi nevyplatí investovat čas a poštovné na vrácení zboží či reklamaci. Pro jistotu však již v tomto obchodě nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,

    i tak nás prosím informujte, o jakou vadu se jednalo, abychom případně sjednali nápravu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Koupil jsem zadní kryt na Nokii, přišel kousek, který je vizuálně k nerozeznání od toho originálního (který se mi poškodil), ale bohužel úplně přesně nelícuje na tělo mobilu. Že by nepovedená kopie z Číny? Cena byla nízká, tak se nebudu otravovat s vracením. Jako trochu to tam drží, občas to vyskočí, no, otrava, je na čase koupit celý nový mobil... a zde už nikdy nenakupovat.

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,

    už jsme Vám to jednou psali, jedná se o originální kryt. Samozřejmě se dá reklamovat, pro případ, že kryt nebude jevit známky špatné montáže, budeme potřebovat fotky v jakých místech to nesedí.



  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomnikace, zboží , které nabízí není dostupné vůbec

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,

    a kdypak jste nám psal? Všechny emaily jsou zodpovězené.
    Zapomněl jste se zmínit, že jsme Vám několikrát volali a ani jednou jste nezvedal telefon.

    Ohledně dostupnosti bychom se opakovali, máme uvedeno na webu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Žádné výhody neshledávám.
    • Objednal jsem nové zboží, dorazilo použité ve špatném stavu. Následná komunikace s obchodem byla k ničemu a na úrovni žáka třetí třídy.

    NEDOPORUČUJI!!! Jsem docela rád, že jsem si objednal zboží za pár korun, kdyby to bylo něco dražšího...., minimálně bych se bál jak to dopadne.

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,

    zboží, které je prodáváno jako nové, je nové. Pokud si zákazník myslí, že ne, je potřeba zboží zaslat na reklamaci, kde bude následné tvrzení zákazníka potvrzeno nebo vyvráceno. Vše již bylo zmíněno, opakujeme se.

    Nastává otázka, kolikrát musíme upozornit, aby zákazník pochopil, že agresivním přístupem se s námi nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • neviem
    • tovar uvedený ako na sklade nevedeli vôbec zabezpečiť aj ke mi oznámili, že tovar dodajú

    Tovar, ktorý má obchod v ponuke nie je vôbec isté, že ho vôbec je schopný zabezpečiť

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,

    dodavatelé neví, kdy daný produkt budou mít skladem. Dodavatelé to neřeší, tak jako zákazníci. Už jsme dodavatelům podali mnoho podnětů, ale vše bez úspěchu.

    Dostupnosti se aktualizují cca s 24 hodinovým zpožděním a některé produkty bývají ihned pryč. Stát se to může. Z technických důvodů nelze nijak ovlivnit.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Prišiel mi úplne iný tovar.

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,

    a jaký pak? O ničem jste nás neinformoval.