Přihlásit se a přidat recenzi
  • 20 %

    • LCD displej+ dotykové sklíčko XIAOMI REDMI NOTE 8T

    NEKVALITNÍ ČÍNA! Taktéž zadní kryt baterie!
    Už nikdy víc v tomto obchodě.

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den, díly jsou v rozumné kvalitě i v té nejlevnější. V prodeji je vícero kvalit, vybral jste si tu nejlevnější.

  • 100 %

    • Prodejce na můj písemný dotaz neodpověděl a tím mi dal najevo, že tudy cesta nepovede.

    Když tady čtu hodnocení ostatních, jsem spokojen, že nakonec k obchodnímu případu vůbec nedošlo a já jsem ušetřil můj i jeho čas při vyjasňování parametrů zboží až po nákupu. Díky.

    Reaguji na odpověď ST mobil tímto:
    opět prázdné řeči a protichůdné výmluvy.
    Když jsem dostal kategoricky zamítavou odpověď na můj předchozí telefonický dotaz ohledně parametrů, tak jsem se s prodávajícím dohodl, že mu pošlu foto svého originálniho dílu pro jeho porovnání a potvrzení parametrů. Takže v tu dobu vznikla vzájemná shoda ještě před realizací objednavky.
    A k vyjádření, že zákazníci sbírají informace a pak nakupují jinde, lze jen říci, že je to logické, aby nekupovali zajíce v pytli, navic když prodávající chová k zákazníkům svérázný přístup.
    Jsem rád, že existují možnosti hodnocení a že jsme si vzájemně ušetřili čas a starosti tím, že obchodní případ vůbec nenastal.

    Vážený pane,
    dotčený vůbec nejsem. Pouze Vy se projevuje jako dotčená osoba díky svým invektivním reakcím na každý komentář od zákazníků, který shledáte jako útočný. Já si s eshopy běžně nevypisuji, ani u nich neurguji odpovědi na mé dotazy. Pokud obchodník nereaguje, nebo nemá čas, či cokoli jiného, je to jeho věc, nemusí k tomu psát bůhvíjaké důvody. Konkurenční prostředí na trhu funguje dobře.
    Pro Vaše pochopení smyslu mých předchozích informací rovnou uvádím, že jsem pouze vyjádřil svou opakovanou spokojenost nad tím, že jsme si navzájem ušetřili čas nad zbytečně uzavřeným obchodním případem s následujícími tahanicemi o to, kdo za co může.
    Shrnuto polopatě pro snadné pochopení: osobně jsem Vám nesmírně vděčný za to, že mezi mnou a Vámi žádný obchod neproběhl. Nic víc v tom nehledejte a proto jsem Vám dal maximální pozitivní hodnocení.
    Ještě jednou Vám za to děkuji a přeji Vám ve vašem podnikání úspěch.
    Mějte nadhled, myslete pozitivně a buďte zdráv.

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,
    na emaily, kde zákazník vytvořil objednávku se odpovídá. Pokud na dotaz není objednávka, odpovídá se až zbude čas po vyřízení objednávek. Uvědomte si, že píší zákazníci, kteří sbírají pouze informace a následně objednají jinde. Opravdu na tyhle dotazy není přednostně prostor.

    Nebo napíši to jinak. K eshopařině mám určitý přístup a je pouze a jen na zákazníkovi jestli mu to vyhovuje nebo ne. Mně také nevyhovuje každý eshop a píší kvůli tomu nesmyslné komentáře? Nepíši! Z mého pohledu, pokud Vám nebyl email zodpovězen, nevidím nic jednoduššího než email poslat znovu. Jste dotčený kvůli kravině.

  • 20 %

    • objednávka zrušena bez důvodu
    • pozdní dodaní, někdy trvá týden, až zboží dorazí

    Hrozný přistup k zákazníku

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den pane podnikateli,
    neobjednáváte u mě poprvé. Podnikatel, který má u mě nižší ceny, musí plnit obchodní podmínky a ty jste porušil. I tak jsem Vám dal šanci a Vy si stejně stěžujete. Pokud si zákazník nevyzvedne objednávku, další objednávka na dobírku není zaslána. Informoval jsem Vás o tom několikrát a stejně jste vytvořil objednávku s dobírkou. Jak Vám to mám vysvětlit, abyste to pochopil?

  • 10 %

    • Dlouhá doba reklamace
    • Arogantní komunikace

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,
    nesmysl, reklamace byla vyřízena ihned po výsledku reklamace. Rychlost výsledku reklamace neovlivním, o tom jste také byl informován. Příště hledejte chybu u sebe.

  • 90 %

    • široký sortiment, originální náhradní díly, rozumné ceny, kvalitně zabaleno
    • objednaná baterie do telefonu měla 3.9V což je asi OK, trochu zamrzí datum výroby sony xperia baterie (20W33), ale vzhledem ke stáří telefonu (na trh uveden před 5ti lety) nevím jestli se dá někde sehnat čerstvější
    • objednáno v pondělí odpoledne vše podle eshopu skladem, placeno předem kartou, expedice až v pátek odpoledne (zásilkovna) po upozornění emailem (pátek ráno), možno vyzvednout až v úterý
    • přesto chválím komunikaci emailem (odpověď s omluvou v 07:44 na email zaslaný ráno v 07:30)

    Objednal jsem bez pročítání recenzí (žádných), vlivem nejistoty v jakém stavu je objednávka po čtvrtém dni jsem narazil na překvapivé recenze zde.
    Za mě až na zpoždění expedice to bylo OK - chystal jsem se nakoupit znovu, podle toho s jakým datumem výroby baterie bude, registrace se ale na tomto eshopu nějak ztrácí.

  • 10 %

    • Nic
    • Komunikace a odeslání katastrofa

    Tohle je skutečně podivný prodejce,liknavost,komunikace bídná a rychlost odeslání to je katastrofa.Nakupoval jsem tady po prvé a určitě naposled.

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den, nesmysl. Odesílá se dle harmonogramu a na emaily se odpovídá, doručení je pak již závislé na Vašem vybraném dopravci . Pokud by se nějaký email zatoulal, stačí ho poslat znovu.

  • 20 %

    • Žádná
    • Jak jsem koukal na ostatní recenze tak je to stejné vždy chyba zákazníka asi by se měli zamyslet

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den anonyme,
    copak trápí Vás?

  • 10 %

    • poslali rychle, ale staré použité zboží, je to snad výhoda? není žádná
    • Neprodávají zboží jak inzerují
    • místo nového originálního dílu, s označením service pack vám pošlou vybrakovaný použitý díl z nějakého starého mobilu!!!

    Varuji před tímto obchodem.
    Měl jsem si reference přečíst dopředu. Objednal jsem zboží - sluchátko do Samsung mobilu, s označením Originální, Service pack. Bylo dražší než neoriginální, což je v pořádku. Ale přišlo mi již dříve použité zboží, se stopami po lepidle. Rozhodně ne nový díl originální na opravu, navíc i balení bylo lokální, tedy přebal vybrakovaného dílu z jiného mobilu.
    Zboží poslali rychle, stálo to pár desítek korun, tak to dál řešit nebudu, ale fakt starý vybrakovaný díl by měl být takto označen, je to celé podvod.

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,
    nevím o tom, že byste mě o něčem informoval ani o tom, že k tomu došlo.

  • 100 %

    • Ochota
    • Vstřícnost řešit problém
    • Zatím žádné

    Po malém incidentu jsme se domluvily na spolupráci. Cením si si snahu jednání a nabídnutí kompromisu. Děkuji hezký den Miroslav Dolatowski jednatel firmy MAXCOMPSERVIS

  • 10 %

    • nějaké zboží skutečně přišlo
    • neoriginální produkt
    • arogantní jednání
    • vypnutá automatická služba Ověřeno zákazníkem (proč asi? :)

    Objednal jsem si originální Samsung LCD "SERVICE PACK" pro výměnu u telefonu za běžnou cenu skutečného originálu. Bohužel vím, jak vypadá originální balení (krabička, kódy...) protože jsem neobjednával toto balení poprvé. Dorazilo mi naštěstí nové "originální" balení, ale z "produkce" pana Sobotky. Při telefonickém kontaktu jsem byl zahrnut snůškou výmluvných argumentů, že:
    1. Originální krabička je moc veliká a proto to z ní pro lepší skladování vytahují.
    2. V originální krabičce display moc lítá a proto to raději přebalují jen bublinkovou fólií.
    3. Všechno zboží před odesláním ještě kontrolují (asi jsou v kontrole lepší než dodavatel pro Samsung:)).
    4. Zboží neobsahuje originální kódové označení, protože si "chrání" své označení produktů.
    a pod.
    No prostě příště dám raději ruce pryč a vy všichni ostatní to udělejte ještě dříve, než něco objednáte. :)

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den pane Kudlej.

    Byl Vám dodán originální produkt, nejedná se o blister balení, bylo odesláno v pořádku.
    ad 1) ano souhlasí
    ad 2) ano souhlasí (nebalí se "jen" do bublinkové fólie)
    ad 3) ano souhlasí (to je snad jasný)
    ad 4) takto jsem to neuvedl, lze podle originálního kódu vyhledat na webu

    Ohledně komentářů jsem se už několikrát vyjádřil a k čemu ve skutečnosti slouží. Zkuste například napsat komentář zásilkovně, jak Vám to půjde:).

  • 10 %

    • rychlé dodání zboží
    • nekvalitní produkt ( snad ani druhovýroba)
    • neuznání reklamace

    Zboží objednáno a rychle dodáno, to je jediná pozitivní věc.
    Montáž baterie do tabletu kterou jsem si objednal mi provedl kamarád v autorizovaném servisu Samsung. Kdyby to nebyl kamarád, tak by mě s tím vyhodil, protože zboží nebylo zakoupeno u nich a ještě ke všemu říkal, že baterie ani zdaleka neodpovídá kvalitě. Baterie po připojení k nabíječce rozblikala display a nic. Zkusil připojit i do jiného tabletu a to samé. Proto jsem zboží reklamoval a čekal nějaký verdikt a nic. Přes online formulář na jejich stránkách se mi objevilo - reklamace neuznána ( záruční doba je prý jen dva měsíce).

    Rozhodně nedoporučuji tento obchod, nekvalitní zboží.

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den pane podnikateli.
    Baterie Vám byla prodána před více jak 5 měsíci jako druhovýroba, i když byla dodavatelem dodána jako originální.
    Naopak dle prodaných kusů se jedná o slušný produkt.

  • 100 %

    • zboží přišlo v deklarovaném termínu
    • korektní komunikace

    Prima obchod se širokou nabídkou náhradních dílů. I přes nutnost vrátit zboží (ne vinou obchodu - použito odstoupení v zákonné lhůtě) vyřešení rychle a v pořádku.

  • 10 %

    • Nízké ceny za cenu vyhození do koše
    • Hrozné, arogantní chování prodejce
    • Velmi nízká kvalita zboží i jako druhovýroba

    Objednal jsem u tohoto prodejce zadní sklo na telefon a novou baterii.
    Zboží dorazilo, do té doby se jevilo vše v pořádku, po odevzdání dílů servisu MT a výměny už jen samé překvapení servis mi musel z poškozeného originálního skla vyměnit kryt čočky foťáku, jinak by bylo sklo nepoužitelné při focení, pán ze servisu při předávání telefonu nepříjemný, ať mu příště takové díly nenosím, ale na přání vyměnil, Že jsou díly neoriginální a ani jako druhovýroba nepoužitelné,.

    Oslovil jsem prodejce, že je zboží neoriginální, i když dle popisu bylo, bylo mi sděleno, že má kvalitu výrobků popsáno v obchodních podmínkách a můžu zboží vrátit ve 14 ti denní lhůtě. To ovšem již nešlo, když bylo již nainstalované, ochota žádná problém řešit, chování arogantní.

    Silně nedoporučuji tento obchod!!!!!!!! Sklo za pár týdnů prasklo (samovolně), používám i ochranný kryt telefonu a baterie po 5 měsících odešla, hrozné, hrozné, hrozné, teď přijdou nejapné komentáře prodejce, ale aspoň všichni ví

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den.

    Chování bylo v pořádku, to že jsem Vám nesedl, je něco jiného. Po telefonu jste zmínil, že jste si měnil sám, zde však uvádíte něco jiného o to je to horší, že to servis nevěděl. Problém ale je úplně jinde, tu těchto neoriginálních krytů můžou chybět některé podlepy případně pěny, které originály mají. Pokud tyto podlepy a pěny nenahradíte například nad baterií, může Vám samozřejmě prasknout kryt. Tohle opět servis musí vědět. Na skladě žádný kryt samovolně nepraskl. Příště doporučuji do odborného servisu nebo koupit originální kryt, které také prodávám (cenově je samozřejmě jinde).

  • 10 %

    • Špatná neprověřena kvalita zboží
    • Arogantní přístup
    • Naprostá neochota řešit reklamace
    • Alibistické odpovědi a protahovaní reklamačního řízení

    Dobrý den,

    Bohužel jsem si tento krásný seznam hodnocení nepřečetl před nákupem. Naprosto stejná zkušenost jako popisuji ostatní. Samotný fakt že objednaný displej je vadný nijak nerozhodil prodejce a následovala posloupnost standardních alibistických odpovědi končicí požadavkem na servisní protokol a nabídkou reklamace stylem že je jasné jak to dopadne.

    Kdybych si dovolil podobný postup vůči svým zákazníkům tak jsem na úřadu. Snad dotyčný dopadne stejně.

    p.s. zajímavý je že většina pozitivních příspěvku je od anonymního uživatele 

    Doplnění k odpovědi od STmobil:
    Zakoupil jsem displej v rámečku, NIC SE NELEPILO. Display má nefunkční levý pruh digitizeru. O tomto jste byl informován a odpověděl že díl jíž není k výměně.
    Požadoval jste servisní protokol. Na otázku jaké náležitosti má splňovat jste neodpověděl. Tedy přesně jak uvádím výše, alibistické pokusy vyhnout se odpovědnosti za vadné zboží.

    Taky by mně zajímala definice servisního technika? A na základě čeho určujete „opravu tzv. na koleni“.

    Pro čtenáře:
    Pokud se tomuto obchodu můžete vyhnout, udělejte tak.

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den pane Zalevski.

    Mrzí mě, že jste nebyl spokojen. Přitom stačilo z Vaší strany tomu pouze předejít.

    Pro čtenáře:
    Opakováno stále dokola: díly řádně testujte před plnou instalací nebo lepením (servisní technik by měl vědět).
    Díly nejsou určeny pro opravu tzv. na koleni.

  • 100 %

    Po objednani zbozi me napadlo podivat se na recenze obchodu na heureku a po precteni nekolika negativnich recenzi ,jsem trosku znejistel,protoze jsem vybral platbu predem a uz jsem i penize poslal z uctu.Nejednalo se o velkou castku,tak si rikam uvidim snad to dojde.Druhy den,jsem zjistil,ze bych potreboval jeste jeden nahradni dil a napadlo me jestli by neselo objednavky sloucit do jedne.V potvrzujicim emailu prvni objednavky je odkaz na slouceni,reklamaci,storno,odstoupeni do 14 dnu.Po kliknuti na odkaz na slouceni objednavek se zobrazi strucny a srozumitelny navod jak postupova.Vse jsem udelal podle navodu a cekal na slouceni objednavek,do par hodin byly objednavky sloceny.Doplatek jsem zaplatil a cekal na dodani(prvni objednavka 7.1. druha,slouceni 8.1. a balik dosel 12.1. ) platba predem na ucet.Doslo presne to co jsem chtel a dobre zabalene,takze za me spokojenost.

  • 100 %

    • široký rozsah nabízeného zboží
    • náhradní díly i na limitované série telefonů
    • rychlost odeslání a doručení
    • komunikace se zákazníkem
    • zabalení zásilky - poštěodolně
    • možná delší doba vrácení peněz (7 dní)
    • hromady negativních recenzí, až jsem se bál, co mi přijde
    • pro mě trochu starší vzhled webových stránek

    Sháněl jsem Originální zadní kryt se čtečkou otisků prstů na Honor Play z limitované série Gaming Red. Nikdo ho neměl skladem nebo vůbec zalistovaný v e-shopu. Ani na Ebay jsem nepochodil. Jediný kdo ho nabízel byl tento obchod. Byl jsem velice skeptický, že celý internet ho nemá a tady jeden e-shop s velice pochybným hodnocením ho má dokonce skladem. No objednal jsem a za 3 dny byl doma, Perfektně zabalený a přesně tak jak jsem potřeboval. Telefon bohužel měl asi vadnou základní desku a ta odmítla komunikovat i s nový náhradním dílem. Tak jsem pouze zavolal do obchodu v Pátek odpoledne (nikdo na mě arogantní/nepříjemný nebyl) s dotazem co se mi přihodilo a že bych potřeboval zboží vrátit. Udělal jsem vše jak mi bylo sděleno a dnes je to 7dní od odeslání zpět a peníze jsou na účtě a pozor! Včetně prvotního poštovného, které hradil odesílající směrem k mě. Recenze normálně nepíši ale naštvalo mě, jak lidi evidentně neschopní a hloupí pomlouvají obchod, u kterého určitě nakoupím znovu a ne nejsem příbuzný ani kamárád kohokoliv z tohoto e-shopu. Jsem z Plzně! :)

  • 10 %

    • široká nabídka zboží
    • Arogance majitele jako obchodníka je neskutečná.
    • Při vrácení zboží z pádných důvodů Vás první majitel seřve, potom slíbí že peníze vrátí a nestalo se tak.
    • Nejedná se o originální kvalitu dílů, ikdyž jsou tak inzerovány.
    • Minimální popisy zboží, špatné fotografie.
    • Všechny věci/problémy se dají vyřešit ale tento obchodník je neschopný se na čemkoliv dohodnout a hlavně vyhovět zákazníkovi!

    Eshop dostal více šancí, než měl a pokaždé jsem narazila na aroganci, nechuť a celkově špatnou komunikaci.

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,

    mrzí mě to, ale bohužel kdekdo si myslí, že na opravu si vezme od zákazníka jakýkoli model a přitom nezná detailně odborně daný model, tyhle základní dovednosti je nutné zjišťovat před montáží. Podmínky jsou všude stejné (poškození dílu), je jedno kde nakoupíte.

  • 10 %

    • Arogance

    Jak už je psáno v ostatních komentářich.

    Jednání po telefonu je neskutečne,tento člověk je opravdu extrémní případ hovadismu!
    Asi spasil svět

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,

    pokud chcete psát komentář, alespoň vystupujte pod skutečným jménem.

  • 10 %

    • Nulová komunikace
    • Očividně, jak bývá již zvykem u spousty dalších... Vše skladem, ale vlastně to skladem ani není
    • Po telefonu opravdu nepříjemný člověk

    První a poslední zkušenost s tímto obchodem.

    Komunikace žádná... Věc objednána o víkendu, dnes jsem volal, kde je problém, když mají uvedeno, že odesílají v úterý. Pán samozřejmě neochotný a že mnou objednané zboží nedodá, že mu dodavatel dodal něco jiného (i když bylo na eshopu skladem). Stačilo by poslat například e-mail, že zboží bohužel není k sehnání, ale že si člověk musí zjišťovat, jestli mu vůbec zboží dorazí a ještě se setká s neochotou? Nakonec, že dokáže sehnat stejnou věc, ale dražší... Nechci, děkuji, už jsem raději objednal jinde.

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,

    je vidět že nakupujete poprvé (tzv. kolemjdoucí), jinak byste věděl co a jak na mém eshopu funguje (o čem a kdy dávám vědět a o čem nedávám vědět a proč atd.). Dokonce na webu bylo napsáno i jak se bude odesílat v nouzovém stavu. To platí i pro čtenáře, pokud jste zákazník jako tento, nemá smysl na mém eshopu objednávat.
    Upozorňuji čtenáře, že průběžné informace o vyřizování objednávky se nezasílají (nulová informace jsou mimo mísu). Pokud se zákazník ptá na stav objednávky, nevidím v tom problém. V případě problémů s objednávkou je zákazník informován dle vytížení nebo až je vyřešeno.

  • 100 %

    Mobil Sony Z5 compact letěl plavmo, a baterie roztřískala zadní kryt. Objednal jsem 2x zadní kryt (do zásoby) a 2x těsnění, do 2 dnů přišlo a Sony je zase jako novej... paráááda. Krásný ceny, rychlé, no problemo. Příště objednám i známým, kdyby měli "nehodu". Fain a děkuji.