Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,

    tyto dotazy musíte směřovat na provozovatele eshopu.

  • ahoj za jak dlouho jde prevzeti v olomouci od kroku objednani zbozi dekji za odpoved na email.

  • jijelinek: Dobrý den,

    Nebuďte uražený, když Vám údajně nepřišla odpověď. Vždy se odepisuje a Váš dotaz měl velmi dlouhou odpověď.

    Zjednodušeně řečeno, pokud píšeme originál (více i na našich stránkách FAQ), jedná se o originál.

    Příspěvky jsou pro zodpovězení vždy mazány, na tom není nic zvláštního. Jsou používány jen pro zodpovězení dotazu, kdy se zákazníkovi nechce psát email.

  • ...malá zkušenost: když jsem na jejich www vznesl dotaz,zda je jimi nabízený náhradní díl skutečně originální (cena byla "podezřele příjemná") byl tento dotaz nezodpovězen a bez mrknutí oka smazán.. Beru to jako dostatečnou odpověď... :-)) Děkuji milý STmobile a sbohem :-)

  • Zdenek: Dobrý den,

    děkujeme, že jste se nakonec obrátil na email, zde nemůžeme zaručit rychlou odezvu.

    Jak jsme se již vyjádřili v emailu, zásilka se nám vrátila z důvodu nevyzvednutí po úložné době, kde máme k dispozici předávací protokol o vrácené zásilce.

  • Dobrý den, 6.9.2011 jsem dostal zboží,které jsem zaplatil 29.8.2011,bylo jiné než které jsem objednal,zboží bylo vráceno a dodnes čekám na můj zaplacený balíček. Jedná se o objednávku 215052. Sliby se slibují ,blázni se radují,jinak tuto situaci neumím nazvat. Slabý Zdeněk

  • Dobrý den,

    konečně jsme si našli čas odpovědět na tento příspěvek. Rádi bychom uvedli věci na pravou míru.

    Z naší strany nebyla skutečně objednávka odeslána po dobu až dvou měsíců, kdy byl mezi tím delší technický výpadek, který byl věnován rekonstrukci. Mrzí nás, že jsme měli takové zdržení.

    Po celou dobu však není vedeno, že zákazník požádal o vrácení platby za objednávku. Taková objednávka je vždy vedena jako nevyřízená, dokud se objednávka neodešle nebo se jiným dohodnutým způsobem neuzavře.

    Peníze byly vráceny cca 7. den po písemné žádosti.

    Z naší strany nic nenaznačovalo, že se zboží neodešle nebo že se nevrátí peníze.

  • Chtěl bych požádat všechny, kdo se cítí být podvedeni tímto online obchodem, aby se mi ozvali na můj mail [email protected] za účelem podání hromadné žaloby.