Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Výhoda u tohoto obchodu neexistuje
    • Absolutně bez komunikace
    • Stornují vám objednávku a nenapíšou o tom ani čárku
    • Horší jednání má snad jen sousedovic pes

    Tomuto obchodu se vyhněte co největším obloukem.

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,
    objednávka interně nebyla stornována (interní statusy jsou podmnožinou statusů na eshopu), byla stornována až na základě Vašeho emailu. U Vaší objednávky byl problém s položkou, který se pouze řešil s dodavatelem.

  • 10 %

    • Bohužel špatná zkušenost. Raději nebudu psát.
    • Škoda peněz času ,tady opravdu pozor nenakupovat. Akorát jsem vyhodil peníze za bez cenné krámy.
    • Tahle firma by se spíš měla jmenovat ST odpad do mobilních telefonů.

    U tohoto člověka jsme si kupoval dvě věci . Posílal mi AV audio konektor pro huawei p8 a zadní kameru. Konektor nebyl originální to bylo vidět hned navíc byl vadný. Když jsem mu to vracel tak mi říkal že jsem zatrhl flex kabel. Spíš bych řekl že ho zatrhl on a pak mi ho poslal aby neprodělal. Navíc to nebyl originál díl je možné že sním nebylo nic jen to prostě byl krám s druhovýroby co se nepovedl. Dále jsem dostal od toho umělce zadní kameru na huawei ta sice funguje ale zase se jedná o falzum. Kamera je vyrobená jako na levný tablet nebo mi jí zase poslat schválně zničenou aby se jí zbavil. Když s kamerou fotíte venku na větší vzdálenost tak není schopná pořádně zaostřit . Někdo mu tam přinesl na díly spadlí a prasklí mobil a on mi s toho šašek určitě poslal tu zadní kameru.

    Zase bych ale upozornil že se není čemu divit. Výrobce Huawei nechce prodávat originální díly. Pak se to nakupuje všude po smetištích a takhle to vypadá v praxi. Jen bych upozornil že není problém každý díl vyzkoušet kdyby tohle dělal každý kdo tu tyhle věci prodává tak by věděl co prodává za krámy. Já totiž dělám to samé to by měl dělat každý jinak raději nic neprodávat. Musel bych stydět kdybych měl takový servis jako je ST mobil. S pozdravem Patrik Hess
    Číslo objednávky: 987673
    Datum a čas: 29.07.2019 - 20:24:04

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den pane podnikateli - IČO 05022118, není plátce DPH.

    na vícero místech je prezentováno, že naopak díly se mají otestovat (o to více, pokud jste měl pro zákazníka jako Vy). Překvapuje mě, že to nevíte.
    Díl nemohl fungovat, když jste ho poškodil. Kdybyste ho nepoškodil, bylo by to pro mě výhodnější.
    Huawei patří naopak k těm značkám, kde se dá sehnat velké množství originálních dílů.

    Vážení čtenáři, pokud na eshopu čtete slovo originál (je vytrženo z kontextu), neznamená to, že se jedná o originální díl.

  • 100 %

    • Cena
    • Rychlost dodání
  • 40 %

    • Cena
    • Kvalita

    Vždy není pravidlem že levné věci jsou stejně kvalitní jako ty dražší. Bohužel jsem se u tohoto obchodu setkal s větším množstvím špatných zkušeností. Obchody probíhaly v klidu a s domluvou nikdy problém nebyl. Každopádně jsem zde nakupoval myslím že dost na to abych řekl že je to 50/50. Buď díl fungovat bude nebo nebude. A to hlavně displeje pro Apple iPhone 5/5S/SE. Displeje jsou funkční po dobu čtrnácti dní maximálně. Po té se chovají jako by měli svou hlavu a to hlavně dotyk, jenž si dělá co chce. Na takovou dobu se samozřejmě záruka nevztahuje a tak vám nezbývá jiného, než objednat jinde. U ostatních modelů jsem se s tímto problémem nesetkal. A tak se ptám proč tomu tak je? Po přechodu na jiný e-shop bylo vše v pořádku a zatím se mi to jinde než/li u vás nestalo.

  • 100 %

    • Rychla dodavka zbozi.
    • Seriozni jednani

    Objednaval jsem nahradni desku usb + mikrofon pro Xiaomi Redmi 2.

  • 10 %

    • nakonec jsem dostal zpět peníze
    • Všem doporučuji, aby se zdaleka vyhnuli tomuto prodejci. Pro služební telefon BlackBerry jsem objednával dotykovou desku, u které prodejce uvádí, že je to originál. Pro jistotu jsem prodejci zaslal obrázek, jak má deska vypadat z obou stran, aby mi potvrdil, že opravdu pod daným objednacím kódem prodává desku, kterou potřebuji. Toto mi prodejce potvrdil. Z důvodu schvalovacího procesu nákupu ve firmě jsem desku objednal až po více než 14 dnech od potvrzení. Bohužel mi však 25.11.2017 přišla jiná deska, než jsem požadoval, která s originálním náhradním dílem neměla nic společného. Zboží jsem obratem zaslal zpět jako nepoužitelné a požadoval jsem vrácení peněz a poštovného z důvodu, že dotyková deska nevypadá tak, jak mi prodejce odsouhlasil. Ze strany prodejce jsem očekával omluvu a bezproblémové vrácení peněz. Místo toho jsem se ale dočkal jen výmluv a vytáček proč není možno vrátit peníze, a že za celou situaci si mohu sám, tím, že jsem zboží objednal až po dlouhé době od potvrzení. Protože s prodejcem nebyla možná jakákoli racionální domluva, předal jsem případ firemním právníkům, kteří byli ochotni jít s prodejcem do soudního sporu. Prodejce zareagoval na předžalobní výzvu s tím, že se mu zboží již podařilo prodat a může vrátit peníze. Z finančního oddělení jsem dostal informaci, že 22.2.2018 byla částka za zboží včetně poštovného připsána na firemní účet. Všem, kteří zde uvažují o nákupu kvůli výhodným cenám, doporučuji, aby nakoupili jinde, protože za čas a námahu, kterou budou muset vynaložit při řešení případných reklamací a nesrovnalostí s prodejcem, se to zkrátka nevyplatí.

    Při nakupování na internetu nejprve vyhledejte recenze na prodejce a teprve potom porovnávejte ceny.

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,

    ptal jste se na zboží, které nebylo skladem! Odpovídalo se na obrázek, který jste zaslal emailem, který by se Vám mohl sehnat. Položka byla na objednání (běžně se nenakupuje) a za vyšší cenu, než byla uvedena na eshopu. Celý email byl pouze ve fází dotazu a případné poptávky. Zjistil byste to až ve chvíli, kdyby se Vám nedařilo vytvořit objednávku, což jste neudělal. Vše bylo aktuální k době zodpovězení dotazu.

    Následně jste po dost dlouhé době objednal zboží, které sedělo naopak s popisem. Bylo zasláno správně zboží, které se prodává.

    Tím, že zboží bylo zasláno správně, byl jste upozorněn, že jedna z možností je, že peníze se Vám vrátí až se zboží prodá, což se tak stalo.



  • 20 %

    • Nic
    • Důrazně varuji všechny kupující před tímto obchodníkem! Bohužel jsem si objednal zboží deklarované jako originální a naivně jsem si myslel, že to tak bude! Údajně originální nový díl měl nefunkční reproduktor, evidentně doplněn dolepen ze starého telefonu. Co se týče originálních krytů, tomu se musím smát, kryt praská již po pár dnech a logo výrobce je fake, odpadávají písmenka SAMSUNG, které již po dodání nebyly zcela v rovině. Dodavatel navrhuje ať zašlu díly zpět a mlží, že díly originální jsou! Komu se však vyplatí rozebírat telefon a 3 měsíce čekat na stanovisko? Má to dobře spočítané!

    Kdybych to měl blízko k prodejci, byla by tahle levárna na pár facek. Hlásím na Českou obchodní inspekci, ať výtečníkovi zkontrolují, odkud bere zboží!

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den.

    Na žádné stanovisko se přece nečeká, vymění se nebo vrátí se peníze dle Vašeho přání.

    Střední díl byl taktéž nakupován jako originál a nový kus, nic se nedolepuje. Jednoduše zašlete na reklamaci.



  • 100 %

    • Perfektní jednání.
    • Kvalitní a originální zboží.
    • dodání do 2 dnů
    • nízké ceny originálních dílů
    • nic

    Výborný obchod na náhradní díly.

  • 10 %

    • Objednal jsem si dotykové sklo, které bylo zabaleno pouze v pytlíku, což by mi zase tak nevadilo, ale když jsem dokončoval lepení zjistil jsem, že chybí vnitřní ochranná folie. Po bližším zkoumání koukám, že je sklo téměř celé podélně odřené, ani jsem ho nezkoušel reklamovat protože by to samozřejmě bylo tvrzení proti tvrzení a další peníze za poštu. Po složení celého telefonu zkouším dotyk, v horní části je funkce bezproblémová, ale v té dolní chvíli jde a chvíli zase ne. Když si tak pročítám ostatní recenze, asi nic neobvyklého, patrně STmobil nakupuje zmetky z číny, protože jen jedno ze tří kusů objednaného zboží bylo v originálním balení.

    Považuju to hlavně za svojí chybu, zlákala mě nízká cena i včetně poštovného, ustoupil jsem ze svého obvyklého osobního odběru.
    Pan Sobotka v jednom komentáři píše, že toto není osobní komunikace. Není to komunikace, je to hodnocení a dobrá služba spotřebitelům, kteří si můžou dát pozor na podobné obchody. Já jsem to udělal bohužel až po této zkušenosti.

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den.

    Náhradní díly jsou v bulk balení, což je v pořádku. Pozor neplést si, jak je chybně uvedeno v komentáři, že tímto způsobem je zabalena zásilka.
    Takže dva kusy náhradních dílů v bulk balení a tvrzené sklo v blistru.

    Jaký má smysl vůbec neinformovat prodejce? Informujte ho a uvidíte, co se s tím dá dělat.

    Zajímavý je fakt, že někdo v recenzi vypustí kachnu a pak se jí chytají další.

  • 10 %

    • Objednáno zboží před třemi dny a ještě nebylo odesláno - (stálo se to již vícekrát).
    • při uznáme reklamaci - vracení peněz po skoro 2 měsících
    • jediné co je dobré jsou ceny, ale za ty to nestojí.

    důrazně nedopručijí

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,

    záleží v kolik hodin ji vytvoříte jestli před nebo po uzavírce.
    Vaše objednávka byla vytvořena již po uzavírce, takže Vám ani nemohla přijít.

    Dále berte v úvahu, že pokud si zákazník nevyzvedne objednávku, další už nemusí být odeslána.

    V tomto období také berte v úvahu, že dopravci mají občas i výpadky, což už neovlivníme.

  • 10 %

    • Jsem rád že mi aspoň vrátil část peněz
    • Neoriginální díly, pan nezná ani zákony podle kterých by se měl řídit během reklamace takže mám doma mobil ve stejném stavu jako před měsícem a navíc occa 400kc chudší

    A buďte rád za tento neosobní komentář. Kdybych vás viděl osobně tak bych vás ztriskal,i tak že si ani nenaklikate objednávky na ty šmejdy z aliexpresu a laskavě si opravte stránky a napište co je originál a co ne jde o docela důležitou informaci což bych jako zákazník rád věděl coz máte i povinnost dle zákoníku uvádět jen pravdivé informace myslím že by vás mohla poučit návštěva ČOI PS doufám že se aspoň chvíli příspěvek udrží ať si ostatní občané v této zemi ušetří nervy

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,

    pokud je nějaký problém s produktem, tak ho prosím zašlete na reklamaci, abychom i věděli, kde nastala chyba.

    Omlouváme se za komplikace.

  • 100 %

    • perfektní komunikace, vše v naprostém pořádku.
    • nic

    Perfektní obchod, perfektní komunikace, rychlé dodání. nakupoval jsem 2x a naprostá spokojenost.

  • 100 %

    • Maximální spokojenost. Objednávám u této firmy pravidelně náhradní díly na mobilní telefony a zboží dostanu rychle, funkční, dobře zabalené a s cenou velmi přijatelnou.
    • Nic.

    Nakupuji u této firmy pravidelně a nikdy jsem nemusel zboží vracet z důvodu poškození nebo nefunkčnosti!

  • 10 %

    • ---
    • Dodán nefunkční LCD.
    • 6. srpen - zadána reklamace a odesláno zpět. Reklamace byla bez problému přijata, čekal jsem obratem výměnu kus za kus, bohužel marně.
    • 16. srpen - dotaz na stav reklamace, odpověď: Není tam razítko při čištění muselo být smazáno Mám sice pro Vás na výměnu, ale tohle nevím jestli dodavatel uzná. (Razítko? LCD nemá výrobní číslo?) Od té doby žádné informace o stavu reklamace. (uznána/neuznána)
    • Mezitím zakoupen další kus, který byl opět nefunčkní - řešeno výměnou.
    • Říjen - Žádost vrácení zaplacené částky + odstoupení od kupní smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace.

    Příště budu muset zakoupit zboží jinde.

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,

    tato odpověď je určena hlavně všem, co si rádi čtou komentáře. Nedalo mi to a tentokrát odpovím osobně jako prodejce.

    Komentáře na heuréce nemám na starosti, z jednoho prostého důvodu, tento typ komunikace je dost neosobní, ikdyž to je trend.
    Díly na mobilni telefony mají všeobecně o dost vyšší vadnost než například přislušeství, takže je vyšší pravděpodobnost nespokojenosti zákazníka už jen z důvodu, že musí vůbec něco reklamovat (negativní činnost). To je obecný fakt a je jedno, od koho objednáváte.
    Dostávám zpětné vazby od zákazníků, že objednali jinde, že už mají doma několikáty nefunkční dil. Samozřejmě i my máme občas nefunkční dily.

    Pokud mi někdo chce poděkovat nebo si postěžovat, přímo mi zavolá nebo napíše email.
    Hovor v dnešní době e-komunikace je stále podle mého názoru osobnější. Raději věnuji čas zákazníkům, kteří komunikuji přímo se mnou.

    Povšimněte si, že komentáře zde používají především lidé, kteří si chtějí postěžovat, ulevit si, možná uškodit, kdo ví.
    Nepřijde mi rozumné, když mi zákazník nejdříve nezavolá, nenapíše email a pak si zde píše, ikdyz ještě celá situace není zcela dořešena.
    V dnešní uspěchané době to je možná normální, ale mně to normální nepřijde, že nahromaděná negativní energie musí skončit proti nějaké osobě, v komentáři, vulgarismem atd..


    K Vašemu případu:
    Myslím si, že jsem nebyl jediný prodejce, který bojoval s nefunkčností zrovna vašeho dílu Honor 6X a je jedno jaká barva.
    Všeobecně platí dvě hlavní věci, zboží nesmí být poškozené a musí být naše, pokud není splněno, vycházelo se zákazníkovi maximálně vstříc, pokud to jen šlo.
    I díky Vám už tomu tak nebude. Automaticky bude zákazníkovi zamítnuto a vráceno nazpět.

    Dostal jste celkem tři díly Honor 6X, z toho bohužel byl funkční pouze jeden. První díl, který jste vracel nebyl označen (jestli jste to při nějakém čištění smazal, to nevím), druhý díl byl náš, proto se provedla bez problémů výměna.
    Jasně jsem Vás telefonicky upozornil včas, proč není reklamace prvního zaslaného dílu vyřízena a že je zamítnuta a co zkusím pro Vás udělat, jinak byste díl už měl dávno zamítnut a měl nazpět.
    Reklamaci i přesto uznám. Neznamená, že když Vám ihned někdo neodpoví, že je něco špatně, berte v úvahu, že je celá situace stále v řešení.

    Zajímavé na celé situaci je i fakt, že jste neobjednal poprvé a podle komentáře jste nebyl nikdy spokojen (žádný klad) a přitom jste dál objednával. Za celou dobu spolupráce jste mohl dát zpětnou vazbu.
    Mrzí mě, jak to dopadlo, ale z Vašeho negativniho komentáře předpokládám, že už u nás nakupovat nebudete.

  • 100 %

    • Co jsem si objednal to jsem dostal tak jsem spokojen.Dobre ceny.
    • Nic

    Byl to prvni nakup a vse ok

  • 10 %

    • Nic neni vporadku
    • Vracel jsem display neporusen resi se to uz dva mesice a nic prej mi penize nevrati a poslou mi ho zpatky ... Vubec si odnich nic neberte !!!!!!!!!!!!!!!!

    Neberte si nic od nich chovani strasne kdyz maji vracet penize a nevrati

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,

    1) zajímavé je, že jste neobjednával poprvé. Ve všem se Vám vyhovělo, co v nejkratším čase.

    2) více jak před měsícem a půl Vám bylo jasně řečeno, že díl nemá razítko, že Vám to nelze uznat, že uvidíme, jak se k tomu vyjádří dodavatel, nic jste k tomu nenamítal.
    Všude je jasně upozorněno, že je potřeba zasílat naše zboží.

    3) nebylo Vám řečeno, že se Vám peníze nevrátí.

    Reklamace probíhají v pohodě, pokud zákazník vrátí naše zboží, nepoškozené atd.

    Místo toho, abyste si tady ulevoval, nebylo by od věci přímo zavolat prodejci.

  • 10 %

    • NIC!!!
    • - příšerná komunikace, neochota vrátit plnou sumu za to, že nejsou schopni doručit zboží, ačkoliv nastala chyba na straně České pošty, ale prodávající by měl kupujícího kontaktovat a předem se omluvit za zpoždění se zasláním a zařídit reklamaci u pošty a ne, že si sama musím zavolat a žádat o řešení! Já zásilku řádně uhradila předem na účet a zboží se nedočkám?
    • A pokud má prodávající problém s doručováním od České pošty již delší dobu (bylo mi řečeno, že je toto normální), tak má změnit doručovatele a ne, že si zaplatím zboží dopředu a žádné nakonec nedostanu! A když požaduji vrácení peněz, je mi řečeno, že mi vrátí pouze částku za zboží, ale již ne za poštovné? Co to má sakra bejt? Je to snadný, shrábnu peníze a dál se nestarám.

    Jsem znechucená a už nikdy si u tohoto člověka nikdy nic neobjednám!

  • 100 %

    • Perfektní jednání a ochota. Doporučuji.

    Perfektní jednání a ochota. Doporučuji.

  • 10 %

    • -
    • - vrátil som späť objednaný tovar, na peniaze čakám už vyše dvoch týždňov a ešte stále mi neprišli...a ešte k tomu mi nechce vrátit plnú sumu tovaru.

    Radšej zvolte iný obchod

    Reakce obchodu STmobil

    Dobrý den,
    kdybyste napsal, věděl byste že peníze se vracejí po dovolené. Což jste samozřejmě neudělal.

  • 100 %

    • Bezproblemova komunikacia.
    • Prislo to, co som si objednal, s prametrami, ake som pozadoval.
    • Nic.

    Moze byt.