Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Koupený telefon skupina B-
    Nedůkladné prohlédnutí vykoupeného telefonu

    Neoriginální baterie
    Neoriginální kryt polepený oboustrannou páskou
    Oxidované kabely (telefon nejspíše pod vodou)

    Nikdy bych od obchodu už elektroniku nekupoval.. :)

    • Dobrý den,

      děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Zpravidla jsou všechny telefony kontrolovány výkupním oddělením, u modelů s nízkou kapacitou baterie mění náš autorizovaný servis i baterie. Pokud se nedopatřením dostal do oběhu telefon v takovém stavu, za což se Vám omlouváme, neváhejte využít 30-denní lhůty na vrácení, který poskytujeme na všechna použitá a zánovní zařízení. Záležitost též můžete konzultovat s výkupním oddělením na emailu [email protected] nebo na čísle +420 244 105 913, kde Vám poskytnou bližší informace o stavu zařízení. Věříme že se záležitost vyjasní a že Vás tento incident neodradí od příštího nákupu u nás.

      S přáním krásného dne
      Tým Smarty

  • Upozorňuji na nekalou činnost tohoto obchodu. Dne 01.11.2023 jsem zaplatil za disk do počítače. Hodinu po provedené objednávce a platbě kartou jsem objednávku zrušil. Do dnešního dne, to je 15.01.2024 nemám peníze na účtě. Neustálé vytáčky, že vše zajišťují, posílají.....ale ve skutečnosti se nic neděje. Obrátil jsem se na ČOI a sepsal návrh na mimosoudní vyrovnání.
    Smarty.cz doporučuji se obloukem vyhnout.

    • Dobrý den,

      děkujeme za vaší zpětnou vazbu.Mrzí nás Vaše negativní zkušenost s naším obchodem.

      U Vámi objednaného zboží byla bohužel chybně nastavena cena automatem. Za tuto cenu Vám bohužel zboží nemůžeme nabídnout, jelikož se jednalo o zjevnou chybu.
      Během dne jsme také posílil e-mail s jinou nabídkou.
      Omlouváme se za komplikace, které nastali u Vaší objednávky.

      S přáním krásného dne
      tým Smarty

  • Rozhodne eshop nedoporucuji!!! Kdyz uz se ale rozhodnete neco kupovat, objednat, tak si hlavne prectete jejich obchodni podminky, kde z klasicke objednavky, kterou zrizujete na webu pres jejich eshop, tak bez upozorneni a dalsich informaci k tomu (pokud teda fakt nestudujete na kazdem eshop obchodni podminky a nerozkliknete si jakykoliv otaznicek pri zaklikavani vyzvednuti, apod. co kde znamena v jejich vykladu zrovna) udelaji z Vasi objednavky "pouze" rezervaci (v jinych obchodech toto neznamena nic zleho a je to brano jako klasicka objednavka z eshopu a je to i ochrana pred tim treba, aby Vam to nikdo nevyfoukl, kdyz to mate objednano-coz ani zde take moc nefunguje po precteni jinych recenzi) a v tomto je u tohoto eshopu uz zrada!!! Mate moznost zbozi "Pridat do kosiku" anebo "Rezervovat" - pri vyzvednuti na prodejne je ale potom jedno, co zadate, protoze v obou pripadech se Vam z toho udeleji rezervaci. Diky tomuto se dle jejich obchodnich podminek nejedna o objednavku ale pouze o rezervaci a tudiz se na ne potom nevztahuje povinnost toho, aby bylo mozne zbozi vratit ve 14-ti denni lhute napr. Takze pozor na ne!!! Dle meho to neni fer jednani pro stranu kupujiciho a snazi se jen jakkoliv zabranit jejich slovickarenim o to, aby tato firma nemusela odebirat napr. nevhodne darky, zbozi ktere Vam opravdu nevyhovuje atd. od techto zakazniku. Velice velke zklamani a neseriozni jednani teto firmy a jejich eshopu z meho pohledu. Priste i za cenu horsi ceny radeji zvolim konkurenci, nez pak poslouchat a cist jejich jedinou obhajobu, ze jsem se neseznamil s jejich VOP, kdyz v 99% to jinde takto normalne a bez problemu funguje.

    • Dobrý den,

      děkujeme za vaší zpětnou vazbu.

      I přes vytváření rezervace z webu zákazníka ve 4. kroku upozorňujeme na fakt, že se jedná o rezervaci. V posledním kroku rovněž zákazník kliká na tlačítko "Rezervovat na prodejně", z čehož je patrné, že se bude jednat o rezervaci. Následně, po úspěšném dokončení, dorazí zákazníkovi email o potvrzení přijetí rezervace. Čili to, že se jedná o rezervaci, zákazníkovi sdělujeme poměrně často.

      Zákazník má možnost vrátit zboží ve 14 denní lhůtě, pokud zboží nerozbalil. Pokud jej rozbalil, má možnost dokoupit záruku vrácení rozbaleného zboží, čili nemáme problém s přijmutím i rozbaleného zboží.

      S přáním krásného dne
      tým Smarty

  • Dávejte si velký pozor!!! ZAPLATIL JSEM 34.000,- A ZBOŽÍ NIKDE!!! Nikdy nic platit předem!!! Na prodejně jsem si 16.9.23 objednal telefon, který nebyl skladem + další příslušenství,,, byl mi sdělen termín dodání 22.9.23. Několikrát jsem se ptal, zda je tento termín jistý, pokud zaplatím celou částku jak mi bylo doporučeno. Bylo mi řečeno, že ano, pokud zboží zaplatím celé, dostanu telefon 22.9.23 a bude mi to potvrzeno emailem. Zaplatil jsem 33.900,- a čekal,,,asi za tři dny jsem dostal email o potvrzení rezervace, ale žádný termín doručení.,,,,22.9. jsem volal na infolinku, jak to vypadá, kdy si můžu telefon vyzvednout a k mému překvapení, mi bylo řečeno s úplným klidem, že zboží sice přišlo, ale na mě se nedostalo, tak ať čekám, že neví kdy bude další, prý možná 14 dní možná měsíc, ale nezaručí, že se na mě dostane. To už mě dost našvalo a možná ani já jsem nebyl úplně příjemný do telefonu,....samozřejmě to určitě budu řešit dál, ale to už nepatří do této recenze ...Hlavně si dávejte pozor, ať z vás taky jenom nevytáhnou prachy!!!

    • Dobrý den,

      děkujeme za vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše negativní zkušenost s naším obchodem. Co se týče naskladnění nových telefonů iPhone 15 a především modelů 15 Pro/Max je situace taková, že z důvodu vysokého zájmu nelze pokrýt veškerý zájem jelikož dodavatel poskytl na uvedení do prodeje limitovaný počet kusů. Zároveň nám dodavatel stále nesdělil přesný termín doskladnění ani množství jednotlivých modelů. Z těchto důvodů v žádném případě neslibujeme přesné termíny a ujištění o dostupnosti daného kusu. Pokud Vám byla taková informace sdělena, prosíme obraťte se na daného prodejce a odpovědného vedoucího prodejny. Chápeme že jste telefon uhradil a rád by jste ho již obdržel, ovšem není v současné době možné Vám ho dodat. Pokud si budete přát objednávku zrušit a vrátit platbu, kontaktujte nás prosím na email [email protected] nebo telefonicky na číslo +420 226 201 606. Děkujeme za pochopení.

      S přáním krásného dne
      Tým Smarty

  • Varuji před nákupem u Smarty.cz z důvodu neseriózního jednání. Objednávky vytvořené přes e-shop s osobním vyzvednutím na prodejně totiž obchod nazývá rezervací a nikoli objednávkou (i v případě, že zboží není skladem a čeká se několik dní na jeho dodání). Místo objednávky přes e-shop si zboží takto jen rezervujete a jinak na prodejnu objednat ani nelze. Spotřebiteli pak nenáleží jeho zákonná práva a možnost vrácení zboží ve 14 denní lhůtě! Naopak na vaše právo si zboží prohlédnout či vyzkoušet jako při nákupu v kamenné prodejně obchod neuznává a zboží odmítá rozbalit a předvést. Toto je možné až po zaplacení a pokud vám z dobré vůle umožní takto objednané zboží vzít zpět, naúčtuje i za rozbalení krabičky na prodejně STORNO poplatek dle jejich ceníku. Viz. Ceník a Obchodní podmínky Smarty.cz dostupné online. Podle mého názoru je takovéto obcházení zákona a poškozování zákazníka sprosté a minimálně sporné. U Smarty.cz už nenakoupím.

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

      Jak je uvedeno v našich podmínkách a v sekci "reklamace", při rezervování zboží na prodejnu není možné zboží vrátit ve 14 denní lhůtě, je to možné pouze s dokoupením záruky "vrácení rozbaleného zboží do 30 dnů", která činí 6% z ceny produktu. Zboží tedy možné vrátit je, ale zaplatíte poplatek za rozbalení zboží. Zboží si můžete před koupí prohlédnout a při koupí přebíráte zodpovědnost za to, že je zboží v pořádku. Doporučuji si přečíst naše obchodní podmínky pro více informací.

      S přáním krásného dne
      Tým Smarty

  • Dobrý den chtěl bych se zeptat zde lidí zde máte také špatnou zkušenost z kamenným obchodem v Olomouci v Šantovce ? měl jsem zde pojištěné zboží na vrácení které jsem byl na druhý den od koupě vrátit a teď se cukají a vyhrožují že mi neuznají vrácení viz pán Jindřich Bělka i když ze zákona mam na to právo a za jejich neschopné a neproškolené zaměstnance nemohu . přemýšlím o nahlášení na obchodní inspekci aby věděli jak se mají chovat k zákazníkům . (jde o kupní částku v hodnotě 15 tisíc Kč)

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

      Situaci jsme ověřili s naší prodejnou v Olomouci. Zjistili jsme, že od Vás prodejci požadovali souhlas o ponížení částky o digitální kód, jelikož digiální kódy nelze vrátit a bez souhlasu nešlo vrátit platbu. Z tohoto soudíme, že šlo pouze o nedorozumění. Pokud si situaci přejete dále řešit, kontaktujte nás prosím na [email protected], kde se Vám budeme věnovat. Omlouváme se za komplikace a předem děkujeme za pochopení.

      S přáním krásného dne,
      Tým Smarty

  • 29.4 jsem si u vás objednal interaktivní kartičky, bohužel dodnes nedorazily ! Měly být součástí dárku k narozeninám které byly v červnu. č obj.53094 .
    Psal jsem i na vaše stránky, ale "ani obraz ani zvuk"..

    • Dobrý den,

      děkujeme za vaší zpětnou vazbu.

      Uvedené číslo objednávky neevidujeme, prosíme o informaci o jaké zboží se jedná a kontrolu zda-li je objednávka z našeho eshopu.

      S přáním krásného dne
      Tým Smarty

  • Za mě jedna velká katastrofa, objednal jsem zboží v akci a následně mi byla objednávka stornována z důvodu nepotvrzení objednávky. Po telefonátu s obchodem mi bylo oznámeno, že prý objednávka byla zrušena z důvodu špatně vygenerované ceny!
    JASNÁ MANIPULACE SE ZÁKAZNÍKEM, CHTĚJÍ NALÁKAT LIDI NA SLEVY A POTOM ZRUŠÍ OBJEDNÁVKU.
    NEDOPORUČUJI!

    • Dobrý den,

      děkujeme za vaší zpětnou vazbu.

      Bohužel, bez čísla objednávky nelze říci přesně, o co se jedná. Nicméně za poslední období evidujeme jedno zboží, u kterého byla zjevná chyba, která se týkala ceny. Všechny takto vytvořené objednávky byly z naší strany kontaktovány, ohledně možnosti prodeje zboží, avšak za jinou cenu, která již byla správná. Pokud se nám daný zákazník neozval a změnu neodsouhlasil, pak byla objednávka zrušena.

      Nejedná se tedy o žádnou manipulaci, pouze se stalá lidská chyba, na kterou má každý z nás nárok.

      S přáním krásného dne
      Tým Smarty

  • Prvá objednávka bola odoslaná na inú adresu ako mala byť, takže sa mi doba doručenia predĺžila. Navrhol som aby mi produkt poslali z adresy kde ju poslali. (Do BA na predajňu). Ale systémovo to nešlo. Takže mi navrhli aby som počkal ďaľší týždeň kým tovar odošlú naspäť a opäť ho nahraju. Tak som neurobil a objednla som si iný kus.

    Zo začiatku bola komunikácia s obchodom cez email fajn, no po ďaľších emailoch neodpovedali.
    Preto som sa rozhodol riešiť situáciu porstrédnictvom Instagramu, tu mi odpisovali skoro hneď.

    • Dobrý den,

      děkujeme za vaší zpětnou vazbu.

      Ano, jednalo se o první objednávky z eshopu smarty.sk, kde jsme měli jeden technický problém, který zapříčinil tuto chybu. Snažili jsme se zboží odesílat hned, jak to bylo možné, ale chápeme, že díky tomuto prodlení jste zvolili jiný postup.

      Neevidujeme, že bychom zde měli email starší dnešního data, takže budeme rádi, pokud nám pošlete, třeba i na náš instagramový účet, vaší emailovou adresu a komunikaci rádi prověříme.

      Za vzniklou komplikaci se omlouváme.

      S přáním krásného dne
      Tým Smarty

  • 16.3.23 jsem si objednal prý hodinky Apple watch 7, použité a měly je expedovat 19.3.23. Poté změna, když jsem psal, tak info, že zboží od někud stahují na sklad. Poslední změna, že budou expedovat dnes 28.3.23, což zase neklaplo a obj. jsem stornovat, děs služby a zákazník aby po zaplacení kartou online čekal 14 dnů na expedici zboží. Je to v dnešní době smutné.

    • Dobrý den,

      děkujeme za vaší zpětnou vazbu.

      Mrzí nás vzniklé zdržení, avšak pokud nám zašlete vaše číslo objednávky na email [email protected], rádi vaší objednávku prověříme a zjistíme, proč došlo ke zdržení.

      Ano, vzhledem k tomu, že jsme již větší firma a požadavků na účetní oddělení je více, pak máme danou lhůtu 14 dní na vrácení platby, což však máme uvedeno i ve VOP.

      S přáním krásného dne
      Tým Smarty

  • Dobrý den,
    už v prosinci jsem u Vás zakoupila 2x sluchátka Apple, zaplatila jsem je, ale v balíku byly jen 1x. Na reklamace jsem psala cca 3x, do této doby se nikdo neozval. Nakupovala jsem u Vás již po několikáté, více než ty peníze mě mrzí naprostá ignorace.

    • Dobrý den,

      děkujeme za vaší zpětnou vazbu.

      Zašlete nám prosím na [email protected] číslo vaší objednávky. Rádi situaci prověříme.

      S přáním krásného dne
      tým Smarty

  • Přidávám se k varování před důvěrou v informace o dostupnosti zboží v tomhle obchodě. Kýžená položka označená jako doprodej, expedujeme dnes. Systémem avizován 1ks na centrálním skladě ve Zličíně, dostupný k rezervaci s vyzvednutím na Černém Mostě ještě ten den k večeru. Výborně, říkám si, vyzvednu druhý den cestou z práce a nebudu shánět jinde s dopravou, výhodná cena jako bonus, hned objednávám. Večer nic, a druhý den v poledne přišlo strohé avízo "Stornovali jsme vaši rezervaci", bez omluvy, prý z důvodu ukončení prodeje dodavatelem (sklad ve Zličíně asi někdo vykradl...) Takže o víkendu instalovat a zkoušet Wifi extender ještě nebudeme.
    No aspoň že objednávku nepodmiňovali předplatbou (ale to bych do toho po předchozím přečtení reakcí zde níže nešla, navíc na první nákup). Takže stačilo pípnout a hlásím návrat k odzkoušeným, byť dražším dodavatelům!

    • Dobrý den,

      děkujeme za vaší zpětnou vazbu.

      Mrzí nás prodlení u dodání zboží. Bohužel však bylo zjištěno, že objednaný kus byl poškozen a nebyl již nadále prodejní. Nedovolili bychom si vám zaslat zboží, které nelze použít. Z tohoto důvodu jsme byli nuceni rezervaci zrušit, za což se omlouváme.

      S přáním hezkého dne
      Tým Smarty

  • Chtěl jsem koupit ntb, bylo napsáno "expedujeme dnes". Ani po 4 dnech nedošlo k expedici, objednávku jsem stornoval. Ntb jsem koupil jinde a zkusil jsem zde koupit alespoň obal, ale opět je zde nějaký problém, neboť je u objednávky napsáno "kontaktovat zákazníka". Nikdy více.

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za reakci a poskytnutou zpětnou vazbu.
      Stav objednávky "kontaktovat zákazníka" je ve chvíli, kdy byl prodej objednaného produktu ukončen, nicméně to nutně nemusí znamenat, že již není skladem a zpravidla pro vytvořenou objednávku ještě kus máme a pracujeme na jeho přeskladnění a následně dodání.

      Je nám líto Vaší špatné zkušenosti, velice se za ni omlouváme a věříme, že špatná zkušenost je pouze výjimkou, nikoliv pravidlem.


      S přáním krásného dne,
      Tým Smarty

  • Tento měsíc jsem udělal 4 objednávky. U zboží bylo ,,expedujeme dnes" zaplaceno kartou. Následně každý den posunuto na ,,expedujeme zítra". Po 7 dnech jsem napsal na chat, kde mi bylo řečeno: u třech objednávek: Zboží se prodalo jinde na prodejně, zboží Vám nedoručíme. Dokonce u poslední objednávky mi bylo napsáno: dle informací od kolegů ze skladu bohužel došlo k poškození tohoto kusu při manipulaci ve skladu. Velice se omlouváme, ale zboží nebude možné dodat.
    Peníze stále nemáme vraceny, jelikož na vrácení mají 14 dní.
    ABSOLUTNÍ KATASTROFA, KDYBYCH SÁM NENAPSAL, TAK MĚ NIKDO NEKONTAKTUJE A PENÍZE DRŽÍ..
    ROZHODNĚ KUPTE JINDE, ZDE AKORÁT BUDETE MĚSÍC BEZ PENĚZ, NIC NEDORUČÍ

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za reakci a poskytnutou zpětnou vazbu. Za špatnou zkušenost s objednávkou použitého zboží, které bylo poškozeno při přeskladňování se omlouváme a v případě zrušení objednávky se peníze vracejí zpravidla v několika pracovních dnech, nejpozději do 14-ti dnů od zrušení objednávky.

      Omlouváme se za komplikace, věříme však, že Váš případný další nákup proběhne bez komplikací.

      S přáním krásného dne,
      Tým Smarty

  • Jedná velká chyba, objednat jsi zde zboží. Zboží skladem všude 50ks+ ihned k odběru v podstatě všude. (Kontroval jsem to 3 dny) druhý den po objednání, přišel e-mail s tím, že zboží není skladem.
    Dodání zboží za 3 měsíce MOŽNÁ.

    Zákaznické centrum hrůza, moc jsem je obtěžoval tím, že chci vědět co se děje!

    A nejde o systémovou chybu a podobně, obyčejný podvodný obchod.

    Samozřejmě, tohle se stát může a nemusí, někomu se již stalo, někdo je spokojený.

    Velká rada, pokud máte objednávku kolem 20 tisíc. Přejděte ke konkurenci, kde je zboží dražší. Dražší, ale s jistotou víte, že zboží dodají a je skladem.

    Nejsem ověřený zákazník, jelikož zboží bylo objednáno na manželku. Kdyby jsi někdo myslel že špiním jméno obchodů jen tak.

    Obchod sice levný, ale pro příště radši příplatím jinde. Nestojím o takové jednání a ztracení času!

    Děkuji obchodu Smarty, za ztracený čas a trpělivost!
    Budujte jsi takové jméno obchodu dále:)

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za reakci a poskytnutou zpětnou vazbu. Bohužel se nám nepodařilo Vaši objednávku dohledat a ověřit tak, kde nastal problém.

      Je možné, že aktualizace skladové zásoby mohla být pomalejší a správný stav se nám tak na e-shop nesynchronizoval, případně se zboží může nacházet na skladě našeho dodavatele a tím se dodání zboží může opozdit.

      Budeme rádi, pokud se obrátit na naši zákaznickou linku a sdělíte nám více informací.

      S přáním krásného dne,

      tým Smarty

  • Naprostá tragédie. Zakoupen Ipad, který sloužil k prezentačním účelům. Někdo ho musel kontrolovat se zavřenýma očima, protože je komplet zablokovaný a tudíž naprosto nepoužitelný. Na telefony nikdo nereaguje.

    • Dobrý den, řešila jsem teď stejný problém s blokovaným zařízením. Telefon mi vzali hned a byli velice ochotní a i se za vzniklou událost omlouvali. Být Vámi, tak zkusím volat znova.

    • Dobrý den,

      děkujeme za zpětnou vazbu k Vašemu nákupu. Mrzí nás, že Vám byl dodán iPad s blokací. Situaci s Vámi rádi prověříme a napravíme. Díky sezonnímu vytížení jsme bohužel nezvládali odbavovat veškeré příchozí hovory a můžeme Vás tak odkázat na e-mailovou komunikaci či v případě řešení urgentních situací můžete využít náš on-line chat, který naleznete ne e-shopu.

      Potěší nás, pokud se i přes tuto zkušenost rozhodnete využít naše služby a vše již proběhne bez jakýchkoliv nepříjemností.

      Přejeme Vám krásný den,

      tým Smarty

  • Objednala jsem si z obchodu Smarty.cz mobil iPhone. Měl přijít v určitém datu, ale nepřišel. Po přečtení ostatních recenzí jsem objednávku stornovala. Doufám, že mi peníze vrátí zpátky na účet jinak to budu nucena řešit s právníkem.

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Aktuální situace trhu není bohužel příznivá a iPhony jsou tak nedostatkovým zbožím. Je tedy možné, že nám dodavatel posunul termín dodávek a díky tomu nedošlo ke zpracování Vaši objednávky v předpokládaný termín, za což se Vám moc omlouváme.

      Finance jsou refundovány nejpozději do 14ti dnů od provedení storna, což máme uvedené i v našich obchodních podmínkách.

      Budeme rádi, pokud se i přes tuto zkušenost rozhodnete navštívit náš e-shop a my Vás tak budeme moci přesvědčit o našich kvalitách.

      S přáním krásného dne,

      tým Smarty

  • Objednal jsem si sklíčko na ipad air 4 dne 5.10.2021 dnes je 2.11.2021 zeptal jsem se kdy mi přijde přesně moje sklíčko pán z emailu mi napsal že ukončili spolupráci s dodavatelem že mi vrátí peníze na účet odpověděl jsem na email jestli od nich dostanu zpátky slevový kupon který jsem na objednávku využil a na moji zprávu mi napsali bohužel ne vaše objednávka je stále aktivni a bude doručena do konce kalendářního dne. Tak co to je fakt mám z vás radost. Asi mi poradíte že to mam zrušit ale já nechci mám tam slevový kupon ktery jsem dostal od své přítelkyně a nechci aby šlo nazmar

    • Dobrý den,

      děkujeme za vaší zpětnou vazbu. Mohlo se stát, že nám dodavatel zaslal neočekávanou dodávku, i když byl prodej ukončen. Věříme, že již nyní máte zboží v pořádku u sebe. V případě, že nikoliv, neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznické lince a pokusíme se s vámi problém vyřešit.

      Omlouváme se za komplikace, věříme však, že váš případný další nákup proběhne bez komplikací.

      Tým Smarty

    • Dnes je 22.11.2021 a stále nic :)

  • Pan Václav z podpory by si měl možná najít jiné zaměstnání. Snaha o vyřešení problému - nula. Na eshopu nefunguje platební brána, tak mi bylo řečeno, ať zaplatím okamžitou platbou. To jsem udělal, platbu prý eshop nevidí, najednou má prý výpadky i banka.
    Aktuálně nemám ani zboží, ani peníze, připadám si podvedený. Dnes je sobota, potvrzení o odchozí platbě eshopu nestačí, nikoho to nezajímá. Požádal jsem o zrušení objednávky, tady už nakupovat nebudu.

    • Dobrý den,

      mrzí nás tato situace. Bohužel, v den, kdy jste vytvářel objednávku, jsme se opravdu potýkali s problémy ohledě platební brány a převodu peněz. Toto není standardní a převážně nám platby fungují správně. Problém byl opraven v nejbližší možné době.

      Omlouváme se za vzniklé komplikace a věříme, že váš přadný další nákup proběhne v pořádku a bez komplikací.

      Tým Smarty

  • Před pár dny sem si objednal smart battery case na iPhone XS který byl zánovní a vrácen ve 14 denní lhůtě,kryt sice přišel rychle ale to je tak vše, u popisu bylo napsáno, že zařízení je plně funkční a před prodejem odzkoušené takže nevím jaký lajdák ho zkoušel ale kryt vůbec nenabijí při připojení na nabíječku to z 0% skočí během minuty na 77% a to je konec takže ještě dnes sem podal reklamaci a budu muset čekat než se vyřeší což je dost na nic když se člověk na tu danou věc těší celý týden…

    • Dobrý deň,

      ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Veľmi nás mrzí, že ste s nákupom na našom eshope neboli spokojný. Všetky vrátené produkty podliehajú kontrole a vždy sa našim zákazníkom snažíme zabezpečiť produkty vo výbornom stave. Preto nás veľmi mrzí, že Vami zakúpený produkt nesplnil všetky náležitosti. Veríme, že reklamácia produktu prebehne k Vašej spokojnosti. V prípade akýchkoľvek dotazov sa môžete obrátiť na našu zákaznícku podporu, či na reklamačné oddelenie na emailovej adrese [email protected].
      Za spôsobeno komplikácie sa ospravedlňujeme.


      Krásny deň praje,
      Tím Smarty.