Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Na Smarty.cz jsem udělal tři objednávky. 6.2.2019 Sennheiser PXC 550 prémiová bezdrátová sluchátka, fungují skvěle. Dne 12.2.2019 Sony Xperia XA2 H4113 Dual SIM modrá, funguje skvěle. Jako dárek jsem dostal Smarty kabel USB-C USB 2.0 1m bílý oo němž jsem dne 14.6.2019 zjistil, že je nefunkční. Dne 21.2.2019 Sony Xperia XZ1 Dual SIM stříbrná s dárkem Smarty kabel USB-C USB 2.0 1m bílý. Mobilní telefon vykazoval tři závady, které se nepravidelně objevovaly a tak jsem mobil ve 14 denní lhůtě reklamoval s požadavkem na výměnu za nový funkční. Vzhledem k tomu, že tento model již obchod neměl, byly mi v přiměřené době vráceny peníze.
    Pro nefunkční USB kabel jsem se obrátil na operátora Smarty.cz. Pracovníkem byla žena, která mi odpověděla, že dárek vzhledem k tomu, že byl zadarmo je nereklamovatelný a že nikde není napsáno, že dárek k mobilu musí k tomuto mobilu pasovat.
    Velice oceňuji, že je vyhlašován Český Goodwill, kde jsem jednoho podnikatele nominoval a najednou mi přišlo velice líto, že neexistuje ocenění Vykutálený e-shop.

    • Dobrý den,

      velice nás mrzí celá vzniklá situace. Bohužel v tomto případě skutečně není možné dárek reklamovat, jelikož se nejedná o vadný kus, ale nekompatibilní produkt. Z tohoto důvodu by byla výměna kus za kus bezpředmětná a vrácení prostředků není možné, jelikož jak již bylo řečeno, jedná se o dárek zdarma. Budeme rádi, když se s námi spojíte na emailu [email protected] a společně nalezneme nějaké řešení k Vaší spokojenosti.


      S přáním krásného dne
      Tým Smarty

  • Objednali jsme si zde iphone za nemalé peníze a bohužel nebyl funkční. Nebylo možné ho uvést do provozu na delší dobu než pár minut,poté ze zcela vypnul.To se podařilo asi 3x a již nešel nabít ani zapnout. Poslali jsme na odstoupení od smlouvy.Je to již téměř měsíc a své peníze na účtu stále nevidím,obchod nás ani není schopen kontaktovat a informovat proč tomu tak je.Myslím si,že mobil byl již v minulosti používán a opravován,protože není možné aby u nového? byla hned taková vada. Tomu napovídá i nedbale nalepená folie,byla lehce křivě,což u iphone nikdy nebývá, vše je perfektní a přesné stejně tak i zalisovaná samotná krabička.

    NEMÁME JIŽ V TENTO OBCHOD DŮVĚRU,ZBOŽÍ SE NEJEVILO JAKO NOVÉ , PROBLÉM S ODSTOUPENÍM A POSLÉZE S VRÁCENÍM FINANCÍ.

    • Dobrý den,

      prosím, kontaktujte nás na naší zákaznické lince nebo e-mailu, rádi bychom se dozvěděli více informací a reklamaci ověřili.

      Zboží zakoupené přes e-shop lze vrátit nebo vyměnit do 14 dnů. Tato reklamace se u nás vyřizuje do 14 dnů. Pokud je/byla lhůta delší u vrácení peněz, je to způsobeno nepotvrzeným dobropisem ze strany zákazníka, který nakupoval na firmu/IČO. Jakmile reklamační oddělení vyřídí Vaši reklamaci, vystaví na zboží dobropis a ten je zaslán zákazníkovi spolu s informací, že je nutné dobropis potvrdit svým podpisem a zaslat ho zpět na příslušnou e-mailovou adresu. Na základě podepsaného dobropisu může naše účetní oddělení dobropis proplatit. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za případné komplikace.

      S přáním hezkého dne
      tým Smarty

  • Nejsem pisatelkou negativních recenzí, ale zarazil mě přístup tohoto obchodu a musím napsat, že jsem velice nespokojená. Z objednaného telefonu se nedovolám - reklamace neuznána. Čili přikládám alespoň negativní referenci, když se jinak nemohu bránit.

    • Dobrý den,

      prosím, kontaktujte nás na naší zákaznické lince nebo e-mailu, rádi bychom se dozvěděli více informací a reklamaci ověřili.

      S přáním hezkého dne
      tým Smarty

  • Dlouho jsem se dokopával k této recenzi, ale jak se říká ,, pohár přetekl''. Objednal jsem si ze Smarty telefon s domněnkou, že jde o spolehlivý a dobrý obchod.

    Ale po aktuální zkušenosti... Nikdy více. I kdyby to byl jediný obchod, kde budou mít věc, kterou chci. Radši ji mít nebudu. A otázka od někoho zda tento obchod doporučím? Radši strčím ruku do psího výkalu, než doporučit tento obchod :).

    Komunikace se zákazníkem po stránce mailové mizerná. Jediné, co z nic vypadne je, že se omluvají nebo, že je to mrzí apod. nesmysly.

    Když už toho máte dost a řekněte si, že po tom co Vám ani nedokázali odpovědět na dva maily z předchozích dní. Zkusíte zákaznickou linku tam by to mělo být přece jenom rychlejší. Myslíte? Pokud chcete mít telefon 30 a více minut u ucha, není problém (PS: Pokud nestíháte, zaměstnejte více operátorů).

    Budou tomu skoro čtyři týdny, kdy jsem telefon objednával. Stále dokola se opakuje problém s dodavatelem atd. atd. Stále dokola. I věci z AliExpress za pár korun z Číny s poštovným zdarma, dokážou dojít dříve než telefon za 23tisic od Vás :).

    Díky čekání na slibů od Vás jsem též přišel o záruku na displej přímo od výrobce, protože byla platná jen do určité lho data. Ale jelikož já na svůj vysněný telefon čekal, kdy mi ho laskavě odešlete. Šanci jsem promrhal. Též pokud bych chtěl telefon z jiného obchodu, kde ho mají skladem Alza, MobilPohotovost, ElectroWorld připravím se o další věc s to chytré hodinky, které byly též k telefonu k dispozici. Ale jen do určitého data nebo do vyprodání zásob. Teď už je nikde nedostanu :).

    Aktuálně čekám na vyjádření od Vás ohledně mého odstoupení a zrušení objednávky. Týden dokážu pochopit, občas i dva týdny. Ale čekat měsíc? To je i na mne moc.

    Nemáte zač za názor.

    • Dobrý den,

      velmi nás mrzí že jste takto nespokojený. V případě Vaší objednávky se jedná o novinku na trhu a vybrané zboží bohužel není k dispozici. Tuto situaci není možné z naší strany ovlivnit, samozřejmě se snažíme komunikovat s dodavateli pro poskytnutí informací o dostupnosti a hledáme jiné kanály pro zajištění dodávek.
      Prověřili jsme komunikaci z naší strany a komunikovali jsme s Vámi, jak emailově, tak také několikrát telefonicky. Bohužel nebylo možné odpovědět v otázce registrací ihned z důvodu prověření přímo u výrobce, jak se k této situaci postaví.
      Telefon Vám byl nabídnutý v jiné barvě, která je v současné době skladem a ohledně registrace jsme také vše vyjednali k Vaší spokojenosti. Vaše odstoupení od smlouvy jsme řešili s Vámi i s úvěrovou společností, nakonec jsme však dle Vašeho požadavku opět vše aktivovali.
      Bohužel situace s dodávkami zboží je komplikovaná, i na dále s Vámi zůstáváme v kontaktu a doufáme že vše bude co nejdříve vyřešeno.

      S přátelským pozdravem
      tým Smarty

    • Nabídka jiné barvy je jako byste se si u Škoda Auto objednala nového Superba v bílé barvě, protože tak se Vám líbí. A Škoda Auto by Vám nabídla modrého Superba, který se vám nelíbí. Jak byste si vybrali?

    • Dobrý den,

      nabízeli jsme Vám telefon v jiném barevném provedení, nikoli model. Jedná se pouze o nabídku, kterou můžete přijmout či nikoliv. Děkujeme za pochopení.

      Hezký den
      tým Smarty

  • Zboží špatně popsáno, koupil jsem si jiný obal na mobil, který byl pro daný typ mobilu Samsung A5 pouze na provedené 2016, já mám ale provedení model 2017. V popisku nebylo uvedeno, že se to vztahuje pouze na model 2016!

    Když jsem chtěl zaplatit poštovné při vrácení obalu, bylo mi řečeno, že na to nemám nárok. Když jsem uvedl, že jejich "špatným popiskem zboží" jsem si toto zboží koupil, a proto mi přijde slušné zboží vrátit, už nereagovali ...

    Nedoporučuji tento obchod, protože kdyby byl popisek zboží správně uveden, obal bych si nekoupil ...

    • Dobrý den,

      Vaši objednávku a e-mailovou komunikaci jsme ověřili a v e-mailu jsme Vám vysvětlili, jak je to s popisem u daného produktu. Pokud jste si nebyl jistý, mohl jste nás kontaktovat, velice rádi bychom Vám vše hned vysvětlili a případně doporučili vhodné zboží. Za komplikace se ještě jednou omlouváme. Doufáme, že Vás jedna negativní zkušenost neodradí od Vaši další případné objednávky.

      S přátelským pozdravem
      tým Smarty

  • V úterý objednán balík.na express dodání. Už je čtvrtek a balík nikde. Na e-maily nereagují.
    Vřele nedoporučuji. Neprofesionální jednání.

    • Dobrý den,

      Vaši objednávku jsme ověřili a máte pravdu, objednávka byla vytvořena v úterý, ale ve 23:03 s večerním doručení, expedice tedy proběhla následující den 27.2. Tento den ráno jste nám poslal pouze jeden e-mail, že jste zboží ještě neobdržel. Na tento e-mail Vám bylo odpovězeno. Večerní doručování probíhá mezi 19 - 22 hodinou. Děkujeme za pochopení.

      S přátelským pozdravem
      tým Smarty

  • Tento obchod rozhodně nedoporučuji,objednal jsem iPhone na rg.mobil,ale faktura byla na smarty!!!!
    Velmi zajímavé,že.Takže obě firmy jsou propojené a prodávají to co už prodat nemohou.Mobil byl špinavý stejně jako krabička,otisky prstů i pod slídou plus prach a nečistoty.dávejte si pozor u koho nakupujete!!!!!

    • Dobrý den,

      se společností rg.mobil jak uvádíte, vůbec nespolupracujeme a nemáme s nimi žádnou smlouvu o propagaci apod. Pokud jste nakoupil u firmy rg.mobil, tak není možné, aby faktura byla od nás. Prosím, kontaktujte nás na naší zákaznické lince nebo e-mailu [email protected] s číslem objednávky a příslušnou fakturou. Danou věc řádně prošetříme, neboť by se mohlo jednat o nekalé obchodní praktiky a vědomé poškození naší firmy.

      S přátelským pozdravem
      tým Smarty

  • Na internetovej stranke smarty.cz som psala recenzi ale nezobrazila sa to bude asi tým že bola negatívna. Objednala som si kryt na telefon a po zhruba 3 tydnech sa mi začal kryt šoupat a vubec sa neda použivat.Takže ho môžem rovno vyhodiť....Ako teda postupovať?Peniaze mi asi nikto nevráti

    • Dobrý den,

      děkujeme za příspěvek. Recenze jsou psány na portálu Heuréka a pokud nejsou vulgární, tak to touto společností bývá zveřejněno. Prodejci nemají vliv na to, která recenze bude nebo nebude zveřejněna. Děkujeme za pochopení.

      Vaši objednávku jsme ověřili a zboží byste měla mít již dva měsíce. Zboží samozřejmě můžete osobně reklamovat na naší prodejně nebo nám jej prosím pošlete k nám na adresu, která je uvedená na našich stránkách pod nejčastějšími dotazy. Stejně tak tam naleznete, co je potřeba ke zboží přiložit. Omlouváme se za případné komplikace.

      S přátelským pozdravem
      tým Smarty

  • Jsem max spokojený. Vyšli mi ve všem vstříc. Solidní jednání, přístup, rychlé odpovědi. Vracel jsem i zboží a proběhlo vše i vrácení peněz velmi rychlé, DĚKUJI!! Můžu doporučit.

    • Dobrý den,

      děkujeme za příspěvek a Vaše doporučení. Ceníme si Vašeho uznání našeho přístupu, rychlé komunikace a rychlého vyřízení Vaší reklamace. Budeme se snažit i nadále.

      S přátelským pozdravem
      tým Smarty

  • Když vidím ten enormní počet negativních recenzí, z nichž je velká část o tom, že skladem u vás neznamená skladem... Často odpovídáte, že vám zboží nedodal dodavatel a vy jste s tím počítali. Hezké. Prostě skladem je skladem a ne, že u dodavatele, který vám jej ve finále nedodá.
    U produktu, o který mám zájem, píšete, že je skladem. Raději to riskovat nebudu. Drtivá většina eshopů toto konkrétní zboží nemá a termíny předpokládaného naskladnění uvádějí až za víc jak týden. Pardon, ale prostě nevěřím a proto raději počkám, až to bude skladem u ověřených eshopů, kde skladem je opravdu skladem. Nerad bych měl u vás zablokovaných 10.000 a zboží nikde.

    • Dobrý den,

      děkujeme za příspěvek. O tomto problému víme a snažíme se ho řešit. Snažíme se objednávky vykrývat stahováním z prodejen a tak uspokojovat objednávky dříve než čekat na zboží od dodavatele. Na trhu jsme již delší čas, nákupu u nás se tedy nemusíte obávat. V případě dotazu na dostupnost zboží jsme k dispozici nejen na zákaznické lince a telefonu, ale také na e-mailu, chatu i facebooku. Možností platby za zboží máme několik variant např. platba on-line kartou, převodem, ale také dobírkou a další.

      S přátelským pozdravem
      tým Smarty

  • Dnes byl telefon doručen.Komunikace v pořádku odeslání proběhlo bez problému.Rychlé dodání.Jen mně mrzí že výrobek měl byt s dárky.Ale ty bohužel nedorazily.Veliká škoda protože ztohodle důvodu jsem právě nakoupila přez tento e-shop.Když je nezasílají mají to předem napsat a nemít to na internetu.

    • Dobrý den,

      pokud jste obdržela zboží bez dárku, asi došlo k chybě při expedici Vaší objednávky. Samozřejmě Vám dárky rádi dopošleme a vše uvedeme na pravou míru. Prosím, kontaktujte nás na naší zákaznické lince nebo emailu. Omlouváme se za případné komplikace.

      S přáním hezkého dne
      tým Smarty

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl provozovatelem odstraněn ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Dobrý den
    Přez E-schop jsem zakoupil telefon UMIDIGI Z2 v akci se slevou 700Kč a s dárkama.Vše jsem si v pořádku i v termínu osobně vyzvednul v obchodě na Poříčí.S radostí jsem si ho odvezl domu.Po zapnutí telefon normálně naskočil,chvíli jsem si sním hrál (během toho přišla aktualizace) a zjistil,že nefunguje zvuk.Skusil jsem sluchátka,tam zvuk fungoval normálně.Řekl jsem si -dobrá- telefon špatně vyroben(to se může stát,obchod nemůže za vadný kus z výroby).V pořádku.Po ani ne 4 hodinách jsem zpět v prodejně,a tam na mě čekalo překvapení!Telefon mi nevymění s tím,že my mohou jen poslat peníze na účet.Vykulenej z nemožnosti pouhé výměny(kdy telefon byl tak jak jsem ho originál vybalil z krabičky a zase ho do ní vrátil) jsem si nechal poslat peníze na účet.Opět objednal ten samý typ,ale už bez dané slevy i dárkového příslušenství.Takže momentálně nemám žádnej telefon,mám objednaný nvý,ale ten si mohu vyzvednout až mi dorazí vracené peníze na účet.
    Rezumé zní - proč to neudělat jednoduše(vyměnit kus za kus) ,ale pěkně složitě!

    Michálek Václav (3507608094)

    • Dobrý den,

      Vaši objednávku a následnou reklamaci jsme ověřili. Na prodejně nemohlo dojít k okamžité výměně zboží kus za kus z toho důvodu, že tento telefon neměli skladem. Jelikož jste na výměnu hodně spěchal a telefon nebyl na prodejně dostupný, byl zadán požadavek na vrácení peněz. Dle zákonné lhůty se platby vrací do 14 dnů, ve Vašem případě Vám peníze byli vráceny do dvou dnů. Pokud byste na tuto výměnu nespěchal, poslal by se Vámi vrácený telefon na reklamační oddělení, kde by Vám výměnu provedli a nový telefon by Vám zaslali na prodejnu nebo Vámi zvolenou adresu. Tato výměna by byla vyřízena do 14 dnů.

      S přáním hezkého dne
      tým Smarty

  • I když bylo zboží psáno skladem, přišlo mi že na skladě nemají. Datum doručení uvedeno formou mezery, na mail dva dny neodpovídají. Těšim se na recenzi, fakt..

  • Objednala 2x obal na telefon.Objednala jsem si to v neděli,hned v pondělí přišel email se schrnutí objednávky a všechny informace.V úterý přišlo heslo k vyzvednutí na zásilkovně.Cena nízká,kvalita výborná.Můžu doporučit.

    • Dobrý den,

      děkujeme za zprávu. Těší nás, že jste s námi a rychlou expedicí spokojená. Vašeho doporučení si ceníme.

      S přáním hezkého dne
      tým Smarty

  • Po 8 dnech od objednani a zaplaceni zbozi zjistili,ze produkt uz nemaji. Ucinili nabidku podobneho telefonu,jen mnohem vetsiho za cenu,ktera nebyla oproti jinym obchodum zvyhodnena. Obdarovavanemu clenu rodiny asi dam jen email s potvrzenim,ze produkt nemaj a s penezma. Nedoporucuji.

    • Mimochodem penize zpet nedorazily ani po 3 dnech od stornovani objednavky. Opravdu jsem rozcarovan pristupem tohoto obchodu.

  • Naprostý nezájem o zákazníka,když jsem volal na zákaznickou linku že mi dorazil nefunkční mobil tak jsem byi zpražen jak malý kluk. Arogantní ,neprofesionální chování a to můžu být rád že jsem se dovolal,protože to nezvedají.
    Zboží jsem vrátil z důvodu nefunkčnosti a tento obchod nikdy více!

    • Dobrý den,

      velmi nás mrzí tato situace, snažíme se brát všechny telefony. Zákazník je u nás na prvním místě. Jsme rádi, že jsme danou věc vyřešili a vrátili Vám peníze. Doufáme, že jedna negativní zkušenost Vás neodradí od další Vaší případné návštěvy.

      S přátelským pozdravem
      tým Smarty

  • mi připadá že všechny recenze píšou lidi s IQ maximálně 65. jako klad uvádějí vždycky rychlost, slušné jednání a vynikající komunikaci a dobrou cenu. ale to se snad v obchodu předpokládá, ne? To snad nemůže psát normální člověk?

    • Dobrý den,

      z hlediska obchodu jsme rádi za veškeré pozitivní reakce. Kladná hodnocení jsou naším hnacím motorem a ujištěním, že naše snaha je oceněna. Jestliže se objeví konstruktivní kritika, vždy se na danou situaci podíváme, prověříme a hledáme kroky ke zlepšení. Našim cílem je mít spokojené zákazníky, kteří se k nám budou rádi vracet.

      S přátelským pozdravem
      tým Smarty

  • Pokud chcete nakupovat za nižší ceny než má Mall (nebo CZC, nebo Alza) - největších eshopy, tak se nedivte, že narazíte na podvodníky. Skoro by se chtělo říci zapojte rozum a dobře vám tak. Nižší ceny než největší hráči při stejné kvalitě prostě mít nelze.

    • Dobrý den,

      jestliže máte s námi negativní zkušenosti, budeme rádi, když se nám ozvete na naší zákaznické lince. Vaše připomínky předáme kompetentnímu oddělení.

      S přáním hezkého dne
      tým Smarty