Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Velmi spokojen včera objednáno dnes dodáno

    • Dobrý deň,

      ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie a máme radosť, že ste boli s nákupom u nás spokojný. Budeme sa tešiť na Vaše ďalšie prípadné nákupy.


      Krásny deň praje,
      Tým Smarty.

  • Jako věrný zákazník který v uplynulých 12 měsících nakoupil u této firmy zboží za cca 100.000 Kč jsem se naivně domníval , že záruka na produkty je reálná . Bohužel je jen na papíře. Koupil jsem si kryt na telefon který byl prasknutý ve spodní části. Zvnějšku žádné poškození vidět není. Když jsem po pár dnech přišel kryt reklamovat , pán souhlasil , že jde o vadu materiálu. Po pár dnech mi přišel mail , že nakonec reklamaci neuznají , že se jedná o kosmetickou vadu a nebrání používání. KRYT JE PRASKNUTÝ. Když takto dopadla záruka na kryt , nechci vědět jak probíhá záruka za dražší zboží. Absolutně nechápu že si kvůli krytu nechají ujít zákazníka (budu nakupovat dál ale určitě ne u nich) . Určitě všem známým kteří se budou ptát doporučím se jim vyhnout . Je to jen další firma bez duše která zvysoka ..... na zákazníka .

    • Dobrý deň,

      ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť s reklamáciou krytu v našom servise. Celú situáciu sme preverili s kolegami v konkrétnom servisnom stredisku. Na základe informácií, ktoré nám kolegovia poskytli sa v tomto prípade jednalo o poškodenie, ktoré nie je kryté zárukou a stav krytu sa nezlučoval so záručnými podmienkami.
      V takýchto prípadoch sa riadime podmienkami spoločnosti Apple, ktoré sú aj v prípade reklámacie krytu pevne stanovené. Veľmi nás táto situácia mrzí, avšak my, ako autorizovaný servis musíme tieto podmienky dodržiavať.
      Za spôsobené komplikácie a nepríjemnosti sa ospravedlňujeme.


      Krásny deň praje,
      Tým Smarty.

  • Rozhodne nedoporucuji tento obchod. Koupil jsem zde iPhone v ramci akce s voucherem v hodnote 1000,- Kc, ktery byl podminen vykupem starsiho mobilniho zarizeni, ktery byl nakonec zhodnocen technikem Smarty zamerne pod a tak voucher nemohl byt uplatnen i kdyz v konkurecnim obchode zamereny na vykup starsich mobilnich telefonu byl nasledne vykoupen za 1700,- Kc. Jejich akce byla jen jeden velky podvod, na ktery jsem bohuzel naletel.

    • Dobrý den,

      tato akce byla využita mnohými zákazníky. Zařízení, která vykupujeme Však musí být v odpovídajícím stavu. Bohužel z této diskuze není možné prověřit jaké konkrétní zařízení byla na výkup poskytnuto. Výkupy aktuálně provádíme pouze on-line a našim zákazníkům posíláme celý přehled včetně poznámek i fotografií a zdůvodnění jednotlivých vad s tím proč bylo naceněno v dané částce.

      Na našem webu jsou k prodeji použitá vykoupená zařízení a dbáme, aby tyto produkty byly v nejvyšší kvalitě. Proto se snažíme každý nákup objektivně posoudit také s ohledem na budoucí kupce. Každá společnost, která zařízení vykupuje má vlastní stanovená měřítka kvality, určitě můžeme tedy hodnotit přísněji než například konkurence.
      Mrzí nás, že Vaše zařízení nesplnilo požadavky pro výkup a tedy nebylo možné ani využít slevového voucheru.

      Přejeme hezký den, tým Smarty

  • K obchodu SMARTY jsem četla diskusi Petra, který uvedl:

    "Zboží bylo po doručení vadné, ale protože jsem ho nestihl vrátit do 24h musím čekat 30 dnů na reklamaci

    Kdybych nenahlásil závadu, ale zboží jen vrátil v lhůtě 14dnů bylo by to ok. Moje chyba, že jednám fér.

    Zboží bylo po doručení vadné, ale protože jsem ho nestihl vrátit do 24h musím čekat 30 dnů na reklamaci.
    Kdybych nenahlásil závadu, ale zboží jen vrátil v lhůtě 14dnů bylo by to ok.
    Moje chyba, že jednám fér."

    Jsem přesvědčena, že postup SMARTY je v rozporu se zákonem. Zde dle napsaného Petrem totiž platí:
    - dle § 1818 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů ("NOZ") platí, že spotřebitel nemusí uvést důvod pro odstoupení od smlouvy. Z toho vyplývá, že uvedení důvodu není překážkou pro aplikaci práva uvedeného v NOZ od smlouvy odstoupit.
    - dle § 1829 odst. 1 NOZ má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů (zkracuji), byla-li smlouva uzavřena mimo obchodní prostory.

    Snad jsem na nic nezapomněla.
    Proto dle mého právního názoru zde platí, že ať už spotřebitel důvod uvede či nikoliv, právo pro odstoupení od smlouvy do 14 dnů, pokud byla smlouva uzavřena prostředky komunikace na dálku a zboží jen vyzvednuto v rámci tzv. "internetového prodeje" má být dle zákona zachováno.

    Tak Petře - ihned bych napsala SMARTY dopis, že nesouhlasíš s vyhodnocením věci jako "reklamace", jelikož si nic nereklamoval, ale trváš na odstoupení od smlouvy. Že si uvedl z poctivosti důvod pro vrácení zboží (zde závada), nemůže mít vliv na zákonem zaručené právo pro odstoupení od smlouvy 14 dnů od převzetí zboží. Podle mne by si s causou poradil i začínající advokát s poměrně značnou pravděpodobností úspěchu. Náklady vynaložené na svoji obranu - dle judikatury - bych požadovala případně po SMARTY (velmi stroze vyjádřeno). Ale to je už jiná kapitola.
    :-)

    • Dobrý deň,

      ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Celú situáciu sme preverili a vyriešili priamo so zákazníkom, ktorého sme spätne kontaktovali. Bohužiaľ, v tomto prípade sa jednalo o nedorozumenie s kolegami na predajni, kedy bolo zboží nabrané do reklamácie. Následne sa kolegovia so zákazníkom skontaktovali a situáciu sme vyriešili vrátením produktu a uhradená čiastka bola zákazníkovi vrátená.


      Prajeme krásny deň,
      Tým Smarty.

  • To sou podvodníci za 2 dni mění cenu na produkt na 2000 korun a se tváří jako to tak původní bylo a když říkáš že toto bylo levnější tak z tobě uděla blázen.

    • Dobrý deň,

      ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že ste s cenami a nákupom u nás neboli spokojný. Vždy sa snažíme našim zákazníkom poskytovať tie najlepšie ceny produktov a preto na našich webových stránkach často nájdete rôzne akcie či zľavy. V takomto prípade je možné, že ceny produktov sa priebežne menia. Veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť, ak by ste však narazili na akúkoľvek nezrovnalosť, sme našim zákazníkom k dispozícii na našej zákaznickej linke a prípadne ceny produktov vždy radi preveríme.
      Ospravedlňujeme sa za prípadné komplikácie.


      Krásny deň praje,
      Tým Smarty.

  • Podrobná zkušenost, jak u řady jiných uživatelů ohledně reklamací. Zakoupen mobilní telefon Motorola moto g6 play. Bohužel předán do užívání a odskoušen až po termínu možného vrácení. Od jeho zapnutí vykazoval závažné chyby, vypadával zvuk, náhlé ukončování chodu aplikací a padání prohlížeče. Po první a druhé reklamaci vráceno s tím, že vyměnili procesor nebo jiný komponent a podobně, chyby telefonu se projevovali i nadále po opravě. Při třetí opravě jsem požádal o odstoupení od smlouvy, na co mi bylo oznámeno, že s odstoupením nesouhlasí a pokud dám telefon ještě jednou na reklamaci, že si případnou každou další opravu zaplatím sám, protože servis nenalezl žádný problém. Telefon odložen do skříně, nakolik je nepoužitelný, a z portálu smarty už nikdy v životě nekoupím absolutně nic, i kdyby to mělo být s 99% slevou, tyhle vyděračské metody i testování telefonu "nezávislým" servisem jsou jen dobře promyšlené metody pro umlčení nespokojených zákazníků.

    • Dobrý deň,

      ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť s reklamáciou u nás. Bohužiaľ, nepodarilo sa nám zistiť bližšie informácie ohľadom Vašej reklamácie, preto budeme veľmi radi, ak by ste nás konaktovali na našej zákazníckej linke, prípadne na našej emailovej adrese [email protected] a poskytli by ste nám viac informácii. Radi situáciu preveríme. Za spôsobené komplikácie sa ospravedlňujeme.


      Krásny deň praje,
      Tým Smarty.

  • Objednala jsem ze smarty.cz telefon, přišel za dva dny, přesně jak bylo psáno. V pořádku zabaleno a zatím vše funkční. Takže za mě v pořádku

    • Dobrý deň,

      ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Sme radi, že ste boli s nákupom u nás spokojná a tiež, že všetko prebehlo v poriadku a k Vašej spokojnosti. Budeme veľmi radi, ak naše služby v budúcnosti opätovne vyhľadáte.


      Krásny deň praje,
      Tým Smarty.

  • Firma Smarty.cz -vše špatně, už do tel.mi bylo řečeno že reklamaci neuznají a nejsem zdaleka jediný jak jsem se uz docetl.Mají super servisní středisko kam se posílají reklamace a vždy jeto mechanicke poškození hlavně u odolných a vodotěsných tel.zaviněné Vámi.Už nikdy si nic od této spolecnosti nekoupím

    • Dobrý deň,

      Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť s reklamáciou zboží zakúpeného u nás. Bohužiaľ, v prípade odolných a vodotesných mobilných telefónov, reklamácie nevykonáva naša spoločnosť, ale všetky reklamácie preposielame do autorizovaného servisu, ktorý je priamo určený výrobcom danej značky telefónu. Vyjadrenia k takýmto reklamáciám, žiaľ, nevieme ovyplvniť, keďže prípadnú závadu alebo poškodenie posudzuje priamo vybraný servis. Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí a ospravedlňujeme sa za prípadné komplikácie.


      Krásny deň praje,
      Tým Smarty.

  • Firmu Smarty mohu jen doporučit.Jsem maximálmě spokojená se zbožím (JBL Xtreme 2 ).
    Rychlé jednání,zboží dorazilo v pořádku.

    • Dobrý deň,

      Ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie a máme veľkú radost, že ste boli s nákupom u nás spokojná. Taktiež nás teší, že ste spokojná so zbožím zakúpeným na našom eshope. Budeme radi, ak nás v budúcnosti znovu vyhľadáte a budeme sa tešiť na Vaše ďalšie prípadné nákupy u nás.


      Krásny deň praje,
      Tým Smarty.

  • Z vašeho internetového obchodu si už nic nekoupím. Musel jsem telefon po 3tydnech dát na reklamaci a stále nefunguje tak jak má. Když to bylo odesláno znova na reklamaci bylo mi řečeno, že se daná závada neprojevila. Stejně telefon funguje snad jen když se mu chce.

  • Objednávku jsem úspěšně stornovala, peníze si přesto strhli a už deset dní je z nich nemohu dostat zpět! Smarty nikdy více!!!!

    • Dobrý deň,

      ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Vašu objednávku sme preverili, pričom vidíme, že objednávka bola uhradená platobnou kartou. Bohužiaľ, v tomto prípade sa uhradená čiastka ihneď strháva z účtu a pripsuje sa k vytvorenej objednávke. Následne ste Vašu objednávku vystornovali z Vášho zákazníckeho účtu. Uhradenú čiastku vraciame v lehote najnekôr do 14 dní, spravidla však vrátenie prebehne skôr. V tejto chvíli by ste mali mať uhradenú čiastku späť na Vašom účte. Ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie.


      Krásny deň praje,
      Tým Smarty

      Dobrý deň,

      ďakujeme za Vašu recenziu. Vašu objednávku sme preverili, pričom vidíme, že objednávka bola uhradená platobnou kartou. Bohužiaľ, v tomto prípade sa uhradená čiastka ihneď strháva z účtu a pripsuje sa k vytvorenej objednávke. Následne ste Vašu objednávku vystornovali z Vášho zákazníckeho účtu. Uhradenú čiastku vraciame v lehote najnekôr do 14 dní, spravidla však vrátenie prebehne skôr. V tejto chvíli by ste mali mať uhradenú čiastku späť na Vašom účte. Ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie.


      Krásny deň praje,
      Tým Smarty

  • Píšou, že je zboží skladem a garance rychlého dodání. Je to už přes týden, co jsem zboží objednávala a platila. Telefon pořád nepřišel. Již dvakrát jsem volala na zákaznickou linku, kde mi dali informace, že by zboží mělo dorazit na centrální sklad a pořád nikde. Jsem zvědavá po jak dlouhé době mi telefon přijde. Doufám, že se alespoň dočkám, jinak budu žádat o vrácení peněz.

  • Prodávají zboží s informací skladem... Ale není a moc rychle se Vám to neobtěžují říct. Šťastné a veselé

  • Balné a expediční náklady? První shop, kde toto vidím jako příplatkovou položku. To Vám už nestačí ta nenažraná marže co máte? Jděte k čertu.

  • Naprosto nefunkční obchod. Chci objednat na jejich eshopu ochranná skla pro celkem běžný telefon s osobním odběrem. Nelze. Jen pro nákupy nad 500 Kč. Nevadí, sklicka jsou skladem, vydám se tedy do jejich obchodu v Praze... "Pane, to tady vůbec nevedeme, jen na objednávku."

    No co na to říci? Raději nic.. Smarty už nikdy.

  • Objednal jsem si "Xiaomi Mi Note 10 Pro" a uz asi 5x zmenili kdy ho budou mit?
    Puvodne to bylo asi 3 dny po tom co jsem si ho objednal a ted uz tam asi 3 dny vysi ze zitra ho expedujou..
    Na heurece maji napsano ze ho maji skladem..
    Proc? Je to dost otravne..

  • Jediná možnost vyzvednout zásilku zdarma je na pobočce, tady je ale čekání o nervy, žádnej systém, prodejci mega pomalí. Vyzkoušeno vícekrát a už fakt nikdy více.Dejte aspoň jednu frontu na výdej a druhou zvlášť na reklamace..

  • Obchod není schopen vyřídit reklamace a ze vší odpovědnosti za nekvalitní výrobek se snaží vykroutit. Mobilní telefon s problémem na reproduktoru si přehazují se servisem už půl roku bez výsledku. Při páté osobní návštěvě, kde byla závada (po páté) osobně demonstrována, prý není přítomen žádný vedoucí zaměstnanec, který by mohl vyřídit reklamaci. Přístup k zákazníkovi za 0%.

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí Vaše nespokojenost s řešením reklamace. Bohužel dle dostupných informací se závada v servisním středisku ani jednou neprojevila a jakmile servis závadu neuzná, nemůžeme jít proti jejich rozhodnutí. Jiné servisní středisko orientované na Vaše zařízení bohužel nemáme. Omlouváme se za komplikace.


      S přáním krásného dne
      Tým Smarty

  • Dobrý den,
    nevím, jak k Vám dodat recenzi, tak píši tady. Jsem naprosto v šoku z Vašeho přístupu, obchodu a prostě všeho.
    Objednala jsem v neděli v noci mobilní telefon. V úterý jsem měla mobil v ruce. S dárkama, detailním návodem o možnosti vrácení zboží.
    Jakmile jsem si mobil odzkoušela, bohužel jsem byla zklamaná fotoaparátem v něm, tak jsem se rozhodla zboží vrátit dle pokynů . Byla jsem z toho značně nervózní, páč jsem prvně v životě kupovala z firmy, která nemá kamennou pobočku nikde poblíž v případě reklamací, čímž jsem se vždy kryla. Pro jistotu jsem poslala email, na který mi snad do 5 minut přišla odpověď, že tuto informaci berou na vědomí a postupují to dále k řešení. Další den jsem měla plnou cenu mobilu zpět na účtu. Jakože WAW, WAW a opět znova WAW. Myslím si, že nepatříte mezi nejznámější obchody, profláklejší jména firmy, ale měli byste patřit. Váš servis, přístup, řešení si to opravdu zaslouží! Děkuji za přístup, s jakým jsem se dlouhé měsíce nesetkala a to opravdu patřím mezi Ty, co nakupují více po internetu, než osobně v kamenných obchodech. S pozdravem Kateřina Suchá, Havířov

    • Dobrý den,

      velice děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Nesmírně nás těší Vaše spokojenost a kladná zkušenost s vyřízením a rychlostí reklamace. Doufáme, že nás v budoucnu opět vyhledáte a budete stejně spokojená jako při předchozí zkušenosti. Těšíme se na Vaše další případné nákupy.


      S přáním krásného dne
      Tým Smarty

  • Dobry den,
    Objednal jsem si u vas obal na mobil a hned zaplatil i s dopravou.Na to jsem jeste objednal ochranne sklo a protoze uz nebyla moznost ,jak sparovat tyto 2 objednavky,znova zaplatil i s dopravou.Do poznamky jsem pripsal prosbu o spojeni techto 2 objednavek s pripadnym vracenim,jedne dopavy.Opravdu se jednalo o casovy odstup objednavek cca 10 min.Poznamka vsak byla ignorovana,prisly mi 2 balicky s 2 dopravnymi.Proc? Pracuji u vas roboti,kteri nectou poznsmky?
    Dekuji predem za vase vyjadreni.
    Tomas

    • Dobrý den,

      velice nás mrzí vzniklá situace. Je možné, že pokud bylo Vámi objednané zboží skladem, stihli jej kolegové na skladě vyexpedovat a v tu chvíli již bohužel není možné objednávku sloučit. Budeme rádi, když se s námi spojíte na emailu [email protected] a celou objednávku prověříme.


      S přáním krásného dne
      Tým Smarty