Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Termín dodání obkladů do 7 dnů byl e-shopem SIKO opožděn o 14 dnů bez toho, aby nás o tom ráčil informovat. Protože jsme měli objednané zedníky, museli jsme obklady narychlo shánět jinde. Tady už nakupovat nebudeme, protože si zákazníka neváží a chybu přiznat neumějí.

    • Po dvou týdnech čekání mi napsali, že to přijde až za další měsíc
    • Fotka u produktu na e-shopu jen jedna, popis bídný.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Už po druhé jsem nespokojena se sprchovou tyčí a jejími vlastnostmi, které má mít. Že by špatný výběr, udělejte si názor sami, Irena

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    U sprchové tyče je podrobný popis přímo na webových stránkách. Pokud i přesto nesplňuje vaše očekávání, máte vždy 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu, tak jak jste i učinila.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    V Siku už jsem párkrát nakupovala, ale protože jsme nakupovali velké věci (vana?záchod), tak jsme si pro to přijely na pobočku a vyzvedli jsme si to. To se změnilo,když jsem si vybrala obklady do kuchyně a ty si nechala poslat na adresu. Přišly zničené, celá krabice obkladů byla na rohu prasklá. Okay, řekla jsem si, že to se holt může stát. ALE i přes to jsem znovu objednala obklady do koupelny s doručením na adresu protože je skladem neměli a my je rychle potřebovali. Zase chyba a obklady přišly v půlce rozsekané. Nevím zda v Siku dávají takové obklady nebo to pořád rozbíjí PPL. Za mě ale už Siko ne.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Omlouvám se za Vaši nepříjemnou zákaznickou zkušenost. Ve Vámi popsaném případě je nutné pro výměnu výrobku zadat reklamaci. Odkaz naleznete zde: https://www.siko.cz/reklamace-zakazky

    Děkujeme za pochopení
    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nejasné odpovědi ohledně objednávky, nevím ani kdy mi zboží dorazí, přesto, že už mělo být doručeno

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Omlouváme se za komplikace s dodáním vaší objednávky. Zboží si při převozu na prodejnu poškodilo a jelikož vám chceme předat objednávku ve 100% kvalitě, musíme zahájit převoz znovu. Během 2-5 pracovních dnů bude zboží k odběru na prodejně.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace a děkujeme za pochopení.
    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi bylo doručeno,ale vypadalo úplně jinak jak na obrázku.Nekvalitní materiál,prostě jedno velké zklamání.Zboží jsem ihned vrátila,ale stejně jsem přišla o peníze za odeslání,balné atd..

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Omlouvám se za Vaši nepříjemnou zákaznickou zkušenost. Objednala jste si zboží z nízké cenové kategorie a tak bohužel nemůže být materiál ve špičkové kvalitě. U produktu je přímo na stránkách uvedeno že je z plastu. Zboží máte možnost vrátit i na našich pobočkách, není nutné jej zasílat k nám na centrálu.

    Děkujeme za pochopení
    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání
    • Prodávají veteš, které udávají jako I. jakost.

    Byl to můj první a zároveň poslední nákup v tomto obchodě. Koupil jsem mozaiku Rako Allegro, kterou poslali s oštípanou glazůrou na 1/4 výrobku. Tuto vadu by poznal i nevidomý po hmatu, proto si myslím, že to byl vědomý záměr obchodu a to i z následného jednání s firmou.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Omlouvám se za Vaši nepříjemnou zákaznickou zkušenost. Bohužel se někdy může stát že se při přepravě zboží poškodí. Jsme rádi že jste se na nás obrátil při reklamaci zboží, vidím že vaše reklamace byla vyřízena během jednoho dne. Předpokládám tedy že je nyní již vše v pořádku.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pri vydeji zbozi naprosta neochota s cimkoli pomoci,personal arogantni.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Omlouvám se za Vaši nepříjemnou zákaznickou zkušenost. Necháme celou situaci prověřit a věřím, že příště budete již naprosto spokojena.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nesmyslná komunikace

    Zákaznický servis - paní Sláva Korinková
    Na dotaz jestli je k vaničce sifon, paní odpověděla, že ano - vanička má nožičky. Na opakovaný stejný dotaz nijaká odpověď. Na třetí dotaz jsem čekal 14 dnů, paní se omlouvala, že nebyla v práci...
    Nabízená sleva ve dnech SIKODAYS na vaničky SAT nefungovala. Na dotaz jak to, paní chtěla vědět kód vaničky. Poslal jsem kódy několika náhodně vybraných vaniček SAT, u kterých sleva nikde. Bez odpovědi. Další Velikonoční slevy na vaničky SAT rovněž nefungovaly, už jsem se ani neptal proč...

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.
    Omlouvám se za komplikace s vaší objednávkou. S dalším postupem vás budu kontaktovat do emailu.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pěkný výběr
    • Dobré ceny
    • Komunikace o stavu objednávky a předpokládaném doručení
    • Matoucí informace o skladových zásobách

    Trochu nechápu proč jsem dostal dotaz na ohodnocení obchodu. Po týdnu je objednávka stále vedena jako "Nová objednávka" a u jedné z položek je "Není skladem na prodejně" (v době objednání byla "Skladem v e-shopu 5+ ks", což u dlažby nakupované v desítkách kusů není příliš směrodatné). Kromě potvrzení objednávky mi nebyla podána žádná informace o tom, kdy bude možné objednávku doručit. Zatím nemohu e-shop doporučit.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazník,
    ďakujeme za Vaše hodnotenie na základe, ktorého môžeme do budúcnosti naše služby zlepšovať.
    Ospravedlňujem sa za Vašu nepríjemnú zákaznícku skúsenosť.
    Vo Vašej objednávke produkt nebol na sklade v dostatočnom množstve, ale už sme doskladnili od výrobcu.
    Objednávku sme spracovali a odoslali, v stredu alebo vo štvrtok Vám bude doručovaná.

    S pozdravom, Katarína Monyok

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží se mělo naskladnit 31. 3. 2024. Nemám ze SIKO žádnou zprávu a datum naskladnění se posunulo na17. 4. 2024.
    JE NAPROSTO ZBYTEČNÉ dotazovat se na spokojenost, když zboží nebylo dosu dodáno !!!

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí, že objednávka neprebehla podla Vašich predstáv.

    Ospravedlňujeme sa za komplikácie s dlhou dodacou lehotou.
    Pri predaji tovaru uvádzame iba orientačné doby dodania, o ktorých sme informovaní priamo od výrobcov/dodávateľov.
    Snažíme sa robiť maximum preto, aby k nám tovar dorazil v čo najkratšom čase, stále sme ale závislí na informáciách a prístupe výrobcu. Všetky naše pobočky sú zásobené z centrálneho skladu v Čimeliciach, medzi jednotlivými predajňami tovar neprevážame.
    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom, Katarína Monyok

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Už se několikrát stalo, že přislíbená doba dodání byla čistě orientační

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí, že objednávka neprebehla podla Vašich predstáv.

    Ospravedlňujeme sa za komplikácie s dlhou dodacou lehotou.
    Pri predaji tovaru uvádzame iba orientačné doby dodania, o ktorých sme informovaní priamo od výrobcov/dodávateľov.
    Snažíme sa robiť maximum preto, aby k nám tovar dorazil v čo najkratšom čase, stále sme ale závislí na informáciách a prístupe výrobcu. Všetky naše pobočky sú zásobené z centrálneho skladu v Čimeliciach, medzi jednotlivými predajňami tovar neprevážame.
    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom, Katarína Monyok

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od obchodu přišlo info o předání přepravci již na začátku minulého týdne, od té doby už jen čekáme. Podle předchozích informací, jsme již měli mít zboží týden doma.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Dobrý deň,
    preverila som vašu objednávku.
    Objednávka bola exepdovaná z centrálného skladu 26.3.
    Dodacia doba bola predlžená aj velkonočnými sviatkami ktoré zasiahly do celkovej dlžky doručenia.
    Ospravedlňujeme za nepríjemnú skúsenosť a veríme,že s produktom ste spokojný.

    S pozdravom, Katarína Monyok

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Stále protahují dodací lhůtu, již čekám více než měsíc.

    Objednávka sprchového koutu byla vytvořena 27.2. s očekávaným dodáním 21.3.
    21.3. napsali očekávané datum 3.4.
    1.4. to prodloužili na 10.4. Hrůza.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Váš čas a hodnotenie. Spokojnosť našich zákazníkov je pre nás veľmi dôležitá.
    Ospravedlňujeme sa za komplikácie s dlhou dodacou lehotou.
    Pri predaji tovaru uvádzame iba orientačné doby dodania, o ktorých sme informovaní priamo od výrobcov/dodávateľov.
    Snažíme sa robiť maximum preto, aby k nám tovar dorazil v čo najkratšom čase, stále sme ale závislí na informáciách a prístupe výrobcu.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom, Katarína Monyok

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednával jsem obě baterie na začátku března s tím, že si 3 týdny počkám, protože termín naskladnění měl být 20.3.2024. Když 25.3. se stále nic nedělo, tak jsem zkontroloval, jak na tom zboží je a k mému údivu se termín posunul na 20.5. Žádné info, upozornění nic mi nepřišlo. Prostě milí zákazníku hlídej si sám. Zavolal jsem na infolinku a dozvěděl jsem se, že nejlepší je objednávku zrušit a objet si prodejny, kde ty baterie jsou k dispozici (baterie jsou na jiných prodejnách než kde jsem si je chtěl vyzvednout). Jako to je myšleno vážně, že SIKO nezvládne přepravit zboží z prodejny A do prodejny B? Kvůli tomu musím najet 200 km na Černý Most a do Opatovic a udělat práci za ně? Příště už SIKO nevyužiji. Sbohem.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Váš čas a hodnocení. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá.
    Omlouváme se za komplikace s dlouhou dodací lhůtou.
    Při prodeji zboží uvádíme pouze orientační doby dodání, o kterých jsme informování přímo od výrobců/dodavatelů.
    Snažíme se dělat maximum proto, aby k nám zboží dorazilo v co nejkratší době, stále jsme ale závislí na informacích a přístupu výrobce. Všechny naše pobočky jsou zásobeny z centrálního skladu v Čimelicích, mezi jednotlivými prodejnami zboží nepřevážíme. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Při manipulaci do výdejního místa jim skříňka zřejmě někde spadla, výsledkem je natlučený roh skříňky, vyvrácený jeden pant a rozbité skleněné poličky. A tohle mi klidně předají.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky níž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Mrzí nás, že je zboží poškozeno, pokud jste zboží převzal tak je třeba vyplnit reklamační formulář
    online zde: https://www.siko.cz/reklamace. Přiložte fotografie poškození a vyčkejte na vyjádření
    reklamačního technika, který se Vám v co nejkratším možném termínu ozve. Děkujeme.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží skladem

    Zboží došlo rozbité, reklamaci zatím neřeší

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení, díky němuž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Mrzí nás, že Vám dorazilo poškozené zboží. Vaši reklamaci jsem dohledala v systému, bohužel jsem zjistila,
    že je tam uvedena pobočka Znojmo, která není naše mateřská pobočka. Zaurgovala jsem to tedy na našem
    reklamačním oddělení a bude Vás v nejbližší možné době kontaktovat reklamační technik. Omlouváme se za
    komplikace a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Výnos zboží do patra

    Při objednání zboží není možnost vybrat výnos zboží do patra - nabídnuto až zpětně na základě poznámky v objednávce. Zaplaceno 300 korun za to, abych si to zboží do toho patra vlastně skoro odnesla sama. Když si platím za službu výnos do patra, tak očekávám, že to bude KOMPLETNĚ realizováno doručovatelem, jako je to u jiných společností (IKEA, Datart, Mall,...), a ne že mi před domem pán oznámí, že to je za asistence objednavatele, a to ještě poté, co mi bylo vyčteno, že nemá kde zaparkovat.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie na základe, ktorého môžeme do budúcnosti naše služby zlepšovať.

    Tak ako je uvedené na našej webovej stránke výnos do pátra je vždy s pomocou zákazníka.
    Ospravedlňujeme sa za nepochopení.

    V případě Vašeho zájmu nabízíme službu „Výnos do patra s pomocí příjemce“. Cena této služby je 300Kč a je omezena maximální váhou 80kg, přičemž váha 1 kusu je maximálně 50kg. Pokud o tuto službu máte zájem, prosím kontaktujte nás na naší zákaznické lince +420 222 300 400 nebo e-mailem [email protected].

    Za pochopenie ďakujeme.
    Prajem pekný deň Katarína Monyok

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • První wc rozbité plus sklo do koupelny také, po druhé wc v pořádku ale sklo znova rozbité

    Věci z venku zabalené v pořádku ale uvnitř nikde nic a vše v krabici litá.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení, díky níž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Mrzí nás problémy s dodáním Vaší objednávky. Děláme maximum proto, abychom co nejvíce předcházeli
    těmto situacím. Reklamační technici se také snaží případné škody co nejrychleji vyřešit.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedostatečné informace v e-shopu u zboží, nutno ujistit se telefonicky o rozměru, problém s vyzvednutím zboží - nelze doručit do nejbližšího Sika, když nakonec bylo vybráno Siko, kam bylo možno zboží doručit (70km), problém s otvírací dobou (jen do 18hodin), při další návštěvě zjištěno, že k vyzvednutí je nachystáno jiné zboží než bylo objednáno. Vrácení peněz i s částkou za osobní odběr (50Kč) proběhlo již bez problému.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení, díky němuž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Prověřila jsem a i kolega na telefonu Vám sdělil, že údaje o rozměrech výrobku na webu uvedeny jsou,
    jen je třeba sjet níže v informacích o produktu. Pro lepší komfort vyzvednutí je možné místo osobního
    vyzvednutí zvolit dopravu na adresu.

    S pozdravem, Helena Koubová