Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nesmyslná komunikace

    Zákaznický servis - paní Sláva Korinková
    Na dotaz jestli je k vaničce sifon, paní odpověděla, že ano - vanička má nožičky. Na opakovaný stejný dotaz nijaká odpověď. Na třetí dotaz jsem čekal 14 dnů, paní se omlouvala, že nebyla v práci...
    Nabízená sleva ve dnech SIKODAYS na vaničky SAT nefungovala. Na dotaz jak to, paní chtěla vědět kód vaničky. Poslal jsem kódy několika náhodně vybraných vaniček SAT, u kterých sleva nikde. Bez odpovědi. Další Velikonoční slevy na vaničky SAT rovněž nefungovaly, už jsem se ani neptal proč...

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.
    Omlouvám se za komplikace s vaší objednávkou. S dalším postupem vás budu kontaktovat do emailu.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pěkný výběr
    • Dobré ceny
    • Komunikace o stavu objednávky a předpokládaném doručení
    • Matoucí informace o skladových zásobách

    Trochu nechápu proč jsem dostal dotaz na ohodnocení obchodu. Po týdnu je objednávka stále vedena jako "Nová objednávka" a u jedné z položek je "Není skladem na prodejně" (v době objednání byla "Skladem v e-shopu 5+ ks", což u dlažby nakupované v desítkách kusů není příliš směrodatné). Kromě potvrzení objednávky mi nebyla podána žádná informace o tom, kdy bude možné objednávku doručit. Zatím nemohu e-shop doporučit.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazník,
    ďakujeme za Vaše hodnotenie na základe, ktorého môžeme do budúcnosti naše služby zlepšovať.
    Ospravedlňujem sa za Vašu nepríjemnú zákaznícku skúsenosť.
    Vo Vašej objednávke produkt nebol na sklade v dostatočnom množstve, ale už sme doskladnili od výrobcu.
    Objednávku sme spracovali a odoslali, v stredu alebo vo štvrtok Vám bude doručovaná.

    S pozdravom, Katarína Monyok

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zajímavá cena
    • Možnost osobního vyzvednutí
    • Špatná komunikace
    • Zboží skladem, ale nedodáno

    Objednal jsem zboží, které bylo skladem ve 4 kusech. Jako vyzvednutí jsem si zvolil pobočku Siko České Budějovice. S tím, že jsem předpokládal, že zboží skladem se na prodejnu do několik pár dní dostane. Nyní mi čekají vodáci na kompletaci koupelny a není možné provést, protože zboží nedorazilo. Poptával jsem tedy informaci a bylo mi sděleno, že je termín předpoklad 28.3.2024, ale je to pouze orientační a může dojít k prodloužení. Tak takto si opravdu nepředstavuji obchod v roce 2024. Pokud si objednám zboží, které je skladem, tak bych ho měl obdržet. Pokud se něco přihodí obratem informuji zákazníka a řeším s ním problém. Teď se spoléhám, že dorazí a ono vlastně dorazí možná až za více jak měsíc.

    JEDNA VELKÁ KATASTROFA. VYHNOUT SE OBLOUKEM.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení, díky němuž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Prověřila jsem Vaši objednávku a objednávka se jeví jako, že zboží nebylo skladem v okamžiku založení
    objednávky. V objednávce není evidován žádný ruční zásah. Vytvořil se rovnou příkaz na převoz na pobočku, který proběhne, jakmile se zboží zaskladní. V pohybech prodeje položky je poslední nákup 18.2. a pak je hned Vaše objednávka, která čeká. Prosím zašlete nám na [email protected] mail s potvrzením objednávky, který jsme Vám zaslali.
    Necháme to ještě prověřit na IT oddělení. Děkujeme.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • spatná komunikace, poloviční infomace, obecně nezájem ze strany slečna/paní na centrále

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení, díky němuž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Prověřila jsem komunikaci s Vámi. Kolegyně reagovala na Vaši poznámku v objednávce ohledně sifonu
    a odeslala Vám i odkaz na variantu, kterou máme v nabídce. Další mail jste odeslal s dotazem na baterii
    k umyvadlu a tady Vám kolegyně odepsala, že v tomto záleží na Vašem vkusu a je možné se podívat na
    naší pobočce na vystavené kusy. Druhá kolegyně Vám dokonce i napsala na co se máte zaměřit při výběru
    vhodné baterie k umyvadlu. Pokud máte pocit, že informace neodpovídají Vašim požadavkům, je možné se
    s námi spíše spojit telefonicky a upřesnit si Vaše požadavky. Myslím si tedy, že spíše došlo k nedorozumění
    než, že by se jednalo o nezájem. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • není
    • Zboží zatím nedorazilo a žádná komunikace ze strany obchodu dosud neproběhla, stále čekám v jakém stádiu je objednávka !!!!

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení, díky němuž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Vybral jste si náhradní díl, který jsme neměli skladem a dostupnost u dodavatele je dlouhá až 99 dní.
    V této chvíli již máme potvrzený termín doručení na 12.2.2024 na náš centrální sklad. Poté zboží přeskladníme
    na Vámi vybranou pobočku během 2-5 prac. dnů. Při prodeji zboží uvádíme pouze orientační doby dodání, o kterých jsme informování přímo od výrobců/dodavatelů. Snažíme se dělat maximum proto, aby k nám zboží dorazilo v co nejkratší době, stále jsme ale závislí na informacích a přístupu výrobce. Děkujeme tedy za vaši trpělivost.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Komunikace obchodu velmi slabá. Kromě informace o naskladnění za 1 měsíc, žádná další snaha situaci řešit. Objednáno 17.12. s dodáním 28.12. aktuálně dodání 28.1.2024.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Váš čas a hodnocení. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá.
    Omlouváme se za komplikace s dlouhou dodací lhůtou.
    Při prodeji zboží uvádíme pouze orientační doby dodání, o kterých jsme informování přímo od výrobců/dodavatelů.
    Snažíme se dělat maximum proto, aby k nám zboží dorazilo v co nejkratší době, stále jsme ale závislí na informacích a přístupu výrobce. Děkujeme tedy za vaši trpělivost.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hrozná komunikace

    Na maily reagují i s týdenním zpožděním. Po stornu a změně objednávky, zaplacení doplatku 6,-Kč přišly mailem faktury, ale na objednávku stále čekám. Žádný mail, že by expedovali... Komunikace prostě hrozná.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu a hodnocení, díky němuž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Mrzí nás prodleva v komunikaci, ale byl svátek a to nepracujeme ani na zákaznickém centru ani
    na účtárně. Jelikož Vaše zásilka již byla připravena k expedici, muselo se vše vystornovat, upravit
    a znovu zadat do systému. To vše šlo uskutečnit po doplacení rozdílu cen, platba byla připsána
    až v pondělí. Nyní již zásilka znovu čeká připravena na expedici ve skladu na převzetí dopravcem.
    Děkujeme za pochopení a Vaši trpělivost.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obtížná komunikace s prodejcem, nereaguje, nemožnost vrácení zboží

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení, díky němuž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Zákonná lhůta na vrácení zboží je 14 dnů. V této lhůtě můžete vrátit zboží na jakékoliv naší pobočce SIKO
    nebo nám jej zaslat zpět na centrální sklad. Po této lhůtě záleží na dané prodejně, zda a za jakých podmínek
    Vám zboží vezme zpět. Pokud jsem správně dohledala, tak objednávka byla ze srpna.
    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem, Helena Koubová