• Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zbozi mi stále po 14 dnech nebylo doručeno .
    A když jsem chtěla to řešit s obchodem tak mi řekli ze od nich balíček už odešel a ze už se jich to netýká!!!a že je to naše chyba protože nebyl nikdo přítomen kdo by zásilku převzal , ale to je nemožné - my jsme otevření 24 hodin denně !!! Byl to jen pokus hodit vinu na zákazníka ....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala 6.10.17. Zaslali potvrzení objednávky a od té doby jsem je 2x upomínala a dělají mrtvého brouka. Na svém webu nemají, pro jistotu, uveden telefon jen e-mail.
    POZOR NA NĚ!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Kampet

    Dobrý den paní Bukáčková,
    kuličky máme skladem v množství cca 90.000litrů, tudíž dodáváme obratem. Pokud jako ve Vašem případě máte platbu předem, NEMŮŽEME Vám poslat zboží bez její úhrady.
    Vaše objednávka nebyla do dnešního dne uhrazena, byť fakturu máte od 25.11.2016 ve svém emailu. Jakmile dojde k její uhrazení, na správný účet a pod správným variabilním symbolem, zboží Vám obratem pošleme. Jistě chápete, že zdarma takové objemné zboží nedáváme :( .
    V případě dotazů nás prosím kontaktuje.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zatím jsem neobdržela zboží, ani zprávu a jako nedostatek považuji, že není možné se s vámi telefonicky spojit a člověk je odkázaný na emaily, na které ještě nedostane odpověď

    Reakce obchodu Kampet

    Dobrý den paní Wilczeková,
    Vaše hodnocení není fér a vy to dobře víte.
    Objednala jste si zboží v pátek večer, hned v pondělí jste obdržela fakturu. Když nebyla ani po týdnu uhrazena, kontaktovali jsme Vás a teprve poté jste změnila platbu z převodem předem na dobírku. Zboží jsme Vám hned druhý den poslali.
    Pokud byste zvolila platbu na dobírku hned, měla byste také zboží doma 2-3pracovní den.
    Byli jsme to my, kteří Vás kontaktovali, z Vaší strany bohužel k žádné reakci nedošlo. Proto nás mrzí Vaše hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Malé kusy odstřižků,dodané barvy,které jsem nechtěla,a ty,co ano,byly malé,tudíž nepoužitelné.

    Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Kampet

    Dobrý den paní Brožová,
    jedná se o odřezy z výroby a zboží přesně odpovídá specifikaci u produktu, není možné vybírat jen ty velké odřezy pro Vás na úkor ostatních zákazníků, stejně tak není možné vybírat barvy, balení jsou předem vážená.
    Doporučujeme všem zákazníkům číst popisy produktů a netýká se to jen u našeho eshopu ale internetového obchodování všeobecně. Například u nás máme popisy produktú velmi podrobné, zákazník se v nich dočte hodně informací, předejde pak nedorozumění.
    Děkujeme za hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace, zboží jsem objednala a zaplatila předem na jejich účet. Po 10 dnech jsem nedostala zprávu kdy bude zboží dodáno. Po mojí telefonické urgenci jsem se dozvěděla, že neví kdy přijde, jejich dodavatel jim neřkl kdy bude zboží jim dodávat.

    mizerná komunikace, nejasnost, oabva, a hlavně zboží ještě nemám

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Informace o ceně dopravy!!! Naprosto nepoužitelné pro kupujícího.

    Neseriózní domluva ohledně změny výše poštovného. Na storno obj. jsou 2hod. od potvrzení, 6hodin na to mi přišel email o změně poštovného, na částku kterou bych neakceptovala, ale storno obj. již nebylo možné, vzhledem k tomu, že v době kdy jsem dostala informací o poštovném byla obj. již expedována a v obch. podmínkách má eshop uvedeno, že pokud zíásilku od přepravce nepřeberete, vystaví vám obchod fakturu na poštovné. Přeberete a budete - li zboží vracet, zaplatíte poštovné na cestě k vám i od vás! Nikdy víc, změna poštovného změnila celkovou cenu natolik, že bych zboží objednávala odjinud.

    Reakce obchodu Kampet

    Dobrý den paní Dokládalová,
    zboží jste objednávala 24.11.2015, přesto jste se domáhala akční dopravy z celorepublikové akce Heureky s dopravou zdarma která proběhla 18.-19.11.2015.
    Zboží jsme Vám poslali za klasickou cenu dopravy 149,-Kč za téměř 1m vysoký a objemný balík, což je zcela běžná cena v eshopech. Doprava byla možná za levnější variantu zálohovou fakturou, tu jste nechtěla.
    Mrzí nás Vaše nespokojenost, ale pokud zákazník jedná fér a nevyžaduje dopravu zdarma pokud již neplatí, vše by bylo v pořádku.
    Přejeme Všem zákazníkům pohodové adventní dny!
    kolektiv KamPet

    • už je to deset dni a zboží stále nedorazilo, ani nebylo z obchodu oznámeno, kdy by mělo dorazit

    Reakce obchodu Kampet

    Dobrý den paní Petroková,
    při platbě předem čekáme na Vaši platbu, bez této bohužel nemůžeme zboží odeslat. V těchto vánočních dnech dochází k delší dodací lhůtě, nicméně stále vyřizujeme objednávky do 7mi dnů. Objednávky na dobírku jsou vyřizovány ihned.
    Děkujeme za hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace

    Zboží objednáno 19.10.2015(21:27), uhraženo převodem 20.10.2015.
    29.10.2015 poslán dotaz v jakém stavu je objednávka a přiložen doklad o provedení platby.

    30.10.2015 Bez reakce.

    Sorry, ale zboží z jiného eshopu objednané 21.10.2015, placené také převodem, dorazilo v sobotu 24.10.2015 PPLkou.

    Radek

    Reakce obchodu Kampet

    Dobrý den pane Sláviku, Vámi objednané zboží není momentálně skladem. Jedná se zboží které nevyrábíme a dodavatel momentálně nestíhá dodávky a doskladňování. Nicméně do schránky Vám přicházejí emaily o stavu objednávky, o jejím přijetí, o přijetí platby a přeřazení objednávky. Nám tyto chodí v kopii, tudíž vidíme že odešly i Vám.
    Pokud by to šlo, objednávku vyřídíme hned, nicméně musíme počkat na vyřízení zakázky dodavatelem. Vše je navíc pozdrženo státním svátkem a z toho plynoucích dovolených i po tomto dni.
    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Možná tak cena, ale to je asi všechno
    • Komunikace!

    Objednal jsem v pátek a chtěl platit převodem a zboží si dovézt domů 22.-23.7. Po dokončení objednávky jsem obdržel mail, že mám vyčkat během chvíle mi přijdou fakturační údaje. V pondělí jsem psal na eshop, že bych teda rád zaplatil aby to dorazilo v mnou požadovaném termínu. Bylo mi odpovězeno skoro v poledně, že pracovní doba mají po-pá (asi není pátek jako pátek) a ať ještě počkám. Za další 2 hodiny přišel mail KONEČNĚ s fakturačními údaji. Objednávkou se začali zabývat až po mé urgenci a když jsem poslal peníze na účet opět jsem čekal a čekal. 23.dopoledne jsem psal na eshop co tedy a za 3 dny peníze prý ještě neměli a ať se obrátím na jinou paní, že dotyčná to nemá na starosti. Takže jsem zase psal maila, paní pro jistotu neodepsala vůbec a k večeru přišel mail, že 24. mi budou doručovat balík. Požadoval jsem 22.-23. když jsem byl doma. Byl jsem tedy donucen přesměrovat zásilku na GeisPoint. Vybral jsem ten s nejdelší otevírací dobou, abych tedy si to vyzvedl po práci. Hnal jsem se do GeisPointu s údajnou otevírací dobou do 21h a doběhl ve 20:43 a jaké překvapení bylo, že měli pouze do 20:30. Takže druhý den ráno znova. Balíček jsem dostal přeskládaný až moc takže do teď visí ekokůže aby se trochu narovnala a dalo se s ní pracovat. Takže opravdu byl to můj první a poslední nákup.

    Reakce obchodu Kampet

    Vážený pane Holube,
    dovolte mi abych zrekapitulovala fakta Vaší objednávky:
    - objednal jste 15.31hod v pátek 17.7.2015
    - 20.7.2015 tj. hned v pondělí Vám byla zaslána faktura
    - 22.7.2015 byla faktura zaplacena
    - 23.7.2015 Vám bylo odesláno zboží

    Je pravdou, že jste urgoval, nicméně urgoval jste celý víkend - ale tak jak je uvedeno na webech, provozní doba skladu je 08-15,00 hodiv V PRACOVNÍ DNY, tzn. reagovat mohl někdo z kolegů až v pondělí, takže se Vám zdá, že jste fakturu obdržel po urgenci - nikoliv, fakturantka vystavuje faktury tak jak objednávky přicházejí.

    Pokud byste postupoval dle informací uvedených na webu, kde je výrazně označeno, že v případě platby předem zasíláme zboží až po úhradě peněz, jestliže tedy zákazník na doručení spěchá, doporučujeme na DOBÍRKU.

    Na druhou stranu je zapotřebí brát v potaz, že Vaše objednávka není jediná a zákazníci, kteří uhradí včas anebo objednají zboží na dobírku, jsou vyřízeni před vámi, jsme spravedliví a objednávky vyřizujeme postupně.

    Stejně tak co se týče koženky - do 2metrů zasíláme skládanou. Pokud si však zákazník napíše do objednávky na roli, učiníme tak. I tato informace je uvedena na webu.

    Vaše hodnocení je bohužel jednostranné, nevychází z reálných skutečností, věříme že naše fakta budou více informativní.
    děkujeme za Váš nákup.
    Kolektiv KamPet s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Sortiment materiálu, který nelze běžně sehnat.
    • - žádné zprávy sms, emaily o stavu objednávky. Člověk netuší jestli platba byla přijata, zboží odesláni atd ...
    • - jiné ceny dopravy na heureka.cz a jiné ve skutečnosti v eshopu.
    • - nepravdivé ceny dopravy v eshopu.
    • - po dokončení objednávky je poštovné prodejcem navyšováno.
    • - zákazník má být předem imformován kolik zaplatí za dopravu
    • - prodejce by měl chybu uznat a odeslat zásilku za tu cenu za kterou ji nakupující zakoupil a potvrdil.

    Přehledné webové stránky a široký sortiment materiálu, který se běžně nedá sehnat.

    Reakce obchodu Kampet

    Vážená paní Prchalová,
    vezměme objednávku pěkně po pořádku dle Vašich bodů.
    - po objednávce od nás obdržíte několik emailů:
    - email - potvrzení objednávky
    - email - zaslání faktury k úhradě
    - email - změna stavu objednávky na "čeká se na platbu"
    - email - po přijetí peněz změna stavu objednávky "platba přijata"
    - email s číslem balíku po odeslání objednávky
    Mimo tyto s Vámi ještě naše telefonistka hovořila i v 19,00hodin večer, kdy Vám také telefon zvedla, byť byla doma.
    - ceny v eshopu a tady na Heuréce nemohou být jiné - každý den se stahují Heurékou data automaticky, my toto stažení nikterak nemůžeme ovlivnit
    - POŠTOVNÉ - bohužel záměrně jste vybrala dopravu "zdarma sedací vaky" - přestože jste měla v objednávce jen kuličky - co na to říci? Kdybyste vybrala dopravu správnou a pravdivě podle obsahu košíčku, nenavyšili bychom ji. Informace o ceně dopravy - pakliže zákazník opravdu vybere adekvátní dopravu podle obsahu košíčku a podle způsobu platby, jsou zákazníkovi známy před odesláním objednávky - může se tedy dobrovolně rozhodnout, zda objednávku dokončí.

    Pokud bychom mohli, NEDOPORUČILI bychom Vás jako zákazníka ostatním prodejcům, protože Vaše nevybíravé a hrubé jednání a vulgární slovník, opravdu nestojí za ty nepříjemnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    kdyz si objednam pelisek pro psa s dutym vlaknem proc me prisel s kulickami ktery delaji v noci sum kdyz se 30kg pes otaci na pelisku

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • špatné balení - mezi výrobkem a kartonem není foli , tzn, že při proražení kartonu při dopravě došlo k ušpinění zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Do 30 dnů nic nedodali.
    • Nekomunikativnost
    • pokuta za odobjednání pri nespokojenosti

    Byla jsem nadšená z těch krásných vaků, ale po objednání mi poslali jeden email a už je to 35 dní a nic a 500 za to ze uz to nechci kdyz to nedorazilo kdy melo.

    Reakce obchodu Kampet

    Vážená paní Pleváková,
    Vaše objednávka nemůže být odeslána, protože jsme Vás několikrát kontaktovali ohledně upřesnění netradiční barevné kombinace kterou jste zvolila, bohužel neodpovídáte na emaily (posláno několik) ale především neberete telefony. To je také důvod proč bychom objednávku nemohli odeslat - když neberete telefony nám, jak Vám má kurýr předat balíček když se s Vámi nemůže spojit?
    Prosím obraťte se na náš zákaznický servis pro doplnění Vámi vybraných barev sedacího vaku, aby mohl být včas vyroben.
    Děkujeme za Vaše hodnocení, věříme, že nyní se vše vyjasní, čím dříve nás kontaktujete tím dříve se tak stane.
    kolektiv KamPet s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lže o zboží zda je, či není skladem. Se zákazníkem komunikuje až po jeho urgenci.

    Hodně pozorně si přečtěte Obchodní podmínky než odešlete objednávku. De facto neexistuje cesta zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlé a spolehlivé vyřízení objednávky
    • zboží dorazilo na 50% - objednávala jsem na dobírku dva kusy zboží, při převzetí balíku zaplatila za dva a doma po rozbalení jsem zjistila, že je tam jeden kus. Přišla jsem o peníze, protože obchod slíbil, že závadu najde, ale přestal komunikovat.

    sice rychlé vyřízení, ale chyba za 500,-Kč, kterou nejsou ochotni napravit....

    Reakce obchodu Kampet

    Vážená paní Bc. Korunková,
    z naší strany proběhla s vámi několikerá korespondence, nelze tedy hovořit o nekomunikaci.
    Co se týče Vašeho balíku - po Vaší zprávě jsme prověřovali zásilku a podle několika indicií, včetně váhy balíku je jednoznačně prokazatelné, že byly odeslány od nás správně dvě sofy. Při našem posledním telefonátu jsem Vám prosila o zaslání fotografií, aby reklamace podaná na kurýrní službu mohla být urychlená, přislíbila jste, bohužel už neposlala. Pokud by došlo z naší strany k chybě, byla by samozřejmě napravena, nicméně v tomto případě se s největší pravděpodobností jedná o krádež a nezbývá než čekat na stanovisko kurýrní služby, potažmo závěr vyšetřování Policie ČR. Tyto veškeré informace jsme Vám sdělili v emailu 13.1., na tento ani na žádný jiný jste nereagovala, což samozřejmě průběh neusnadní.
    Přesto Vám děkujeme za hodnocení a pochopení celé situace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nema zadne vyhody, zbozi jsem zaplatila, ale bohuzel nic neprislo.
    • Je to nesolidni a nikomu nedoporucuji.

    Nikdo si od nich nic nekupujte. Hlavne jim nicneplatte.

    Reakce obchodu Kampet

    Vážená paní Korelusová, Vaše informace jsou nepravdivé a lživé. Byla Vám vystavena faktura 5.12.2013 a vzhledem k tomu, že do konce roku 2013 nebyla z Vaší strany uhrazena, faktura byla stornována. Faktura Vám byla zaslána 2x, bohužel na její přijetí jste nereagovala. Pakliže máte doklad o úhradě, zašlete nám jej, platbu prověříme, ale vzhledem k tomu, že se tak nestalo řádně v minulém účetním roce, faktura musela být vystavena nová. Samozřejmě chybu může udělat každý, ale kdyby byly zadány všechny platební údaje vpořádku, došlo by k automatickému spárování, což se nestalo. Děkujeme za kontakt.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivost, špatná komunikace, nedodržení dodací lhůty, arogantní zaměstnanci

    Už nikdy nic nekoupím a nedoporučila bych obchod nikomu známému..

    Reakce obchodu Kampet

    Vážená paní Slavíková, bohužel v době vánočního shonu je přeplněná kapacita všech kurýrních služeb. Přestože již několik let jezdíme jak s PPL, tak s Geis, v této době se může stát že jsou vozy natolik plné, že některé balíky zůstanou nesvezeny. Z toho množství balíků, které měsíčně potažmo ročně zašleme, je to mizivé procento. Pokud se objednávají dárky na poslední chvíli, asi je lépe s tímto počítat. Stát se může cokoliv. Letos bylo to štěstí, že nebyl sníh, takže všechna auta kurýrních služeb dojela do cíle. To že objednávka nebyla doručena včas, i když né naší vinou, nás velmi mrzí.
    Co se týče arogantního jednání, musím říci, že já osobně si nedokážu představit, že bych komukoliv řekla do telefonu či osobně to, co říkáte vy. Vaše slova lze jen velmi těžko prezentovat kdekoliv, natož na internetu. Paradoxně zcela flegmatický kolega který s Vámi hovořil, neměl absolutně prostor Vám cokoliv říci, na toto totiž slova nejsou, tudíž těžko hovořit o aroganci.
    Přesto Vám přejeme úspěšný rok.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kvalitní zpracování.
    • Relativně levné zboží
    • Nepřehledný web.
    • Neposílají zboží jako soukromý balík ale jen jako firemní (levnější a nemožnost např. večerního doručení)
    • Neznají parametry přepravců - podmínky nejsou uvedeny na webu.
    • Neochotný a neprofesionální personál - objednávky.

    Když jsem zboží objednával, byl termín dodání 2 dny. Po pěti dnech jsem se musel ozvat kdy mi zboží přijde - prý toho mají moc. Problémy s doručením - paní ani nevěděla jak mi balík poslali a tvrdila, že lže řidič přepravní společnosti, absolutně nekompetentní. Na druhou stranu se alespoň omluvili kvůli způsobeným problémům (Člověk si musí brát dovolenou aby si mohl zajet pro balík nebo čekat až ho přivezou jen kvůli tomu aby ušetřili 20kč jako příplatek za soukromý balík)

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žádná komunikace po mailu

    Objednal jsem si zboží s dostupností do 2 dnů (dostupnost byla pro mě důležitá). Ani po 5 dnech zboží nedorazilo. Žádná zpětná vazba o zaplacení zboží, nic. Napsal jsem tedy na mail urgenci co se s mojí objednávkou děje. Další 3 dny nic. Zavolal jsem do obchodu, sdělil svůj problém. Na dotaz proč mi neodpověděli na mail mi bylo sděleno, že je to mail paní vedoucí (ta asi nemusí zákazníkům odpovídat). Nicméně zboží pak dorazilo.

    Reakce obchodu Kampet

    Vážený pane Vilimovský,
    děkujeme za Vaše hodnocení, bohužel je však zavádějící. Ano, objednal jste si zboží s dostupností do 2dnů, konkrétně kojící polštáře jsou skladem ve velkém množství, avšak jste zvolil platbu předem, kdy je v obchodních podmínkách uvedeno, že zboží je odesíláno až po úhradě a fyzickém přijetí platby na náš účet. Je tedy předpoklad, že jste si obchodní podmínky pročetl a souhlasíte s ní. Pokud byste však do poznámky napsal, že na zboží spěcháte, kontaktovali bychom Vás, a na tuto skutečnost o způsobu platby bychom Vás upozornili a nabídli platbu na dobírku, kdy toto zboží odesíláme ihned, bohužel ale info o urgentním dodání objednávky nebylo. Co se týče emailu, v kontaktech je několik emailů, na které se mohou zákazníci obracet. Vy jste skutečně napsal dotaz ohledně objednávky na email kolegů, kteří pracují v terénu mimo kancelář a kteří Vám informaci o objednávce tak jako tak nepodají, tyto informace zákazníkům podá jen zákaznický servis, který objednávky zpracovává od jejich přijetí po samotnou expedici.
    Děkujeme Vám za objednávku a hodnocení, a přejeme poklidné vánoční svátky.