• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic jsem nedostal
    • Nic jsem nedostal

    Nic jsem zatím nedostal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si zboží u kterého bylo uvedeno,že je skladem a objednávka mi byla potvrzena.Dva dny poté mi bylo oznámeno,že vlastně není..

    • nabízeli zboží, které neměli
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • nemají napsané věci skladem

    Mají napsané dny expedice, ale bohužel neodpovídají

  • přestože produkt bylo možné na iternetu objednat, obchod objednávku zrušil z důvodu jeho nedostatku??? a to až za 2dny!!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nejnizsi ceny na trhu
    • Nizke postovne
    • Bohuzel zbozi neni skladem
    • Zbozi psane do tri dnu stejne neni k dkspozici

    Objednane tri polozky, dve nebyly k dispozici. Objednavku jsem tudiz zrusila. Bohuzel je to jiz podruhe, co zbozi nebylo, tak zvazuji, zda se vubec do obchodu vracet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zklamání-nechapu, proč nabízejí zboží, které ani nemají

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím nemůžu hodnotit, protože mi zboží nedorazilo, pouze v mailu potvrzení objednávky od té doby nic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stranke maju produkty, ktore sa uz nedaju objednat, nie su skladom. Nedaju info ci im platba dorazila nakolko sa neda na zahranicnej platbe uviest variabilny symbol, nedaju info preco to tak dlho trva, v akom stave je objednavka...nedorazila ani za 10 dni co uz mi je k nicomu kedze to mal byt darcek. Jedine plus je ze odpovedia ihned na zaslany mail a otazku, ale nato ked som ziadala zrychlenu prepravu uz radsej ani neodpisala. Neodporucam !

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • V brzké době dají vědět o nedostupnosti zboží, ale i tak, kdo jim obratem zaplatí, musí pak čekat na vrácení peněz pokud zboží uvedené skladem není.
    • Peníze vrací obratem.
    • Na www stránkách měli a nadále mají, že zboží je skladem a přitom ho nemají. Nechají si poslat peníze, aniž by nejprve ověřili dostupnost zboží a poté vám zruší objednávku a peníze vrátí. Zbytečná komplikace.
    • píší, že zboží je skladem, ale nemajího
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pro mě není

    Objednal jsem si zboží a těšil se, že mi přijde. Zboží jsem totiž viděl na www obchodu jako dostupné a od obchodu mi e-mailem přišlo potvrzení objednávky. O to více jsem se divil, že má objednávka, která se potvrzením obchodu vlastně stala uzavřenou smlouvou, byla obchodem jednostranně stornována, což mi připadá skandální. Myslím, že slušný obchodník by měl udělat všechno pro to, aby uzavřenou smlouvu se zákazníkem dodržel a zboží dodal. Jinde totiž zboží je. Tak ať si ho obstará a dodá, ne? Pak nějakou dobu trvalo, než jsem dostal zpátky své peníze. Zdrželo mě to docela dost ve skutečném nakupování. Napřed jsem byl z "obchodu" rozmrzelý, ale pak jsem si uvědomil: ale co, vždyť ten pohádkový Rumburak vlastně pořád vymýšlel na Arabelu nějaké podrazy a toto je prý též Rumburak. Ach jo, Česko, Heuréka ČOI.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoporučuji !!! komunikace proběhla jen emailem a až po 3 dnech

    Rozhodně nedoporučuji !!!! Inzerovali zboží na Heurece i na jejich stránkách, skladem 3 KS. Po objednávce následně vše stornovali, s tím že dodavatel tohle zboží již nemá. Takže podávají nepravdivé informace o stavu jejich skladových zásob.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • U zboží byla informace skladem do 3dnů. Nikdo se neobtěžoval mě informovat, že dodací doba bude delší (dnes je to již 14dní).
    • Měl to být dárek k narozeninám :(
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nabízí zboží, které nemají nebo nejsou schopni ho objednat.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zboží jsem zaplatila obrate, ačkoliv bylo avizováno, že bude vyexpedováno do 3 dnů, musela jsem se po 7 dnech připomenout. V poznámce jsem prosila o zaslání na uloženku, kterou mám dostupnou, ale ze záhadných důvodů ji nemají v systému. Samozřejmě se tím nezabývali a já tak musím přes celé město do průmyslové zóny, kam opravdu nemám cestu. Zboží dorazilo na uloženku dnes, tedy 12 dní od objednání. Doufám, že bude v pořádku a nebudu muset vracet.

    Reakce obchodu Rumburak

    Dobry den, v poznamce jste uvedla adresu na zasilkovnu, s kterou nespolupracujeme a ani zasilani prostrednictvim zasilkovny nenabizime, takze tezko jsme mohli vasemu pozadavku vyhovet. S pozdravem Iwona Burska

    • Nepravdive udaje o naskladneni.

    Poprve a naposled. Dost mi to uskodilo.

    • vadilo mi, že se nedalo platit v uložence při převzetí objednaného zboží
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • objednal jsem deky 120x150 a přišla jedna správná,druhá 100x150 z jiným potiskem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přestože nabízené zboží bylo označeno jako skladem, objednávka byla za den zrušena z důvodu vyprodání zásob, to považuji za nefér klamání zákazníka