Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Pavla: Vazena pani, pokud jste objednavku uhradila a zbozi nebylo skladem, tak vam castka byla urcite vracena na ucet. Bohuzel jste se nepodepsala takze zkontrolovat to nemuzeme abych vam napsala presne datum. Fungujeme na trhu uz pres 15 let. Frustrovanych zakazniku na stesti mame malo... S pozdravem Iwona Burska

  • Tento obchod rozhodně NEDOPORUČUJI!!!
    Podvodné jednání. Zboží označené skladem vůbec skladem nebylo, zaplatila jsem ihned převodem a druhý den mi přišel mail, že uvedené zboží nemají. Objednávku jsem tedy stornovala, měli mi vrátit peníze zpět na účet, ale už je to týden a peníze nikde!! Nechají si poslat peníze ihned na věci, které ani nemůžou nabídnout a pak ty peníze ani obratem nevrátí. Vrchol drzosti!! nejhorší e-shop, kde jsem nakupovala. Rozhodně neposílejte peníze předem!!

  • Martinsky7: Dobry den, informace o stornu 11/11 - prisel Vam vseobecny email, ktery se odesila automaticky potom co objednavka je fizicky stornovana v systemu. Jako jeden z duvodu je uvedeno ze objednavka na priklad nebyla uhrazena, duvodu v emailu je uvedeno vice. Zrejme jste email nedocetl dokonce. S pozdravem Iwona Burska

  • Dobrý den,

    Nedoporučuji tento obchod, kvůli jejich nefér praktikám.

    Dne 4. listopadu jsem si objednal šlapací traktor pro svého synovce jako dárek k jeho narozeninám s tím, že expedice trvá do 3 dnů. Dne 10. listopadu mě zaslali email, že dané zboží není na skladu, a jsou nuceni tak mou objednávku stornovat.

    Další den, 11. listopadu mi zaslali email, že stornují mou objednávku z důvodu neobdržení částky za zboží na jejich účet, neb jsem zvolil způsob úhrady "bankovní převod". To je ale lež, zvolil jsem způsob úhrady "dobírka", což mohu dokázat emailem, který mi přišel jako potvrzení objednávky.

    Samozřejmě, že to není běžný případ, a mnoho zboží přišlo bez problémů a včas, ale v tomto případě, kdy pochybili oni sami, je velice sprosté vinu lživě házet na kupujícího.

  • Dobrý den,
    pokud odstoupíte od smlouvy dle § 53 odst.7 , pak máte nárok i na vrácení poštovného a doběrečného. Slušné internetové obchody takhle postupují automaticky. Já jsem v jednom výdejním místě nejmenovaného internetového obchodu vracel zboží a byla mi okamžitě vrácená částka za zboží + poštovné a doběrečné. Úplně mi spadla brada, takovou ochotu jsem vůbec nečekal, žádné výmluvy ...
    Co se týče § 53 odst. 10 , že prodejce má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží, pak je povinností prodejce vám nejpozději do 30 dnů vrátit částku za zboží + poštovné a doběrečné (od prodejce k Vám) a pokud tvrdí, že měl nějaké náklady v souvislosti s vrácením zboží, pak je jeho povinnosti je DOLOŽIT a vyfakturovat zákazníkovi. Nemůže si částku snížit a napsat, že byla ponížena o náklady spojené s vrácením zboží.

  • Dobrý den, dle § 53 odst. 10 vyplývá, že prodejce má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. I Evropský soudní dvůr vyslovil názor, že prodejce musí spotřebiteli vrátit celkovou částku včetně poštovného, které spotřebitel zaplatil za cestu od prodejce k němu.
    Váš obchod však poštovné nevrací..... :-(