Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Obchod, ktorému nikdy nezáležalo na zákaznikovi, kľudne dodajú aj rozbité reklamované zboží a na infolinke nekompetentní ľudia, pošta doručí včas, ale systém bez systému zabezpečí, že ešte čakáte večnosť na ich naskladnenie, našťastie obchod prechádza na MALL pretože sám nikdy nedokázal existovať a mne osobne pridal zbytočné vrásky na čele. Doporučujem zvoliť iný obchod!!! Ak nechcete prichádzať o peniaze alebo ak nechcete večne niečo reklamovať. S pozdravom Daniel Grančič.

  • Na e-shopu jsem zakoupila mobilní telefon. Byla jsem překvapena, jak rychle zásilka přišla. Za to dávám Rozbalenu plus. Nicméně telefon jsem chtěla zapnout, na pár vteřin se na obrazovce objevila vybitá baterie a od té chvíle i přes tříhodinové nabíjení byl telefon nefunkční. Zašla jsem ihned do servisu, zda by mi dokázali zjistit, jestli je to třeba pouze nabíječkou, tam mi řekli, že je to nefunkční celé, ať to pošlu zpět. Obrátila jsem se podporu Rozbalena s tím, jestli se jim tohle stává často, že by poslali nefunkční zboží, na to mi bylo odpovězeno, že z důvodu velkého vytížení skladu a objednávek nelze vše kontrolovat. Přitom v inzerátu bylo psáno, že je telefon ve výborném stavu a zkontrolovaný technikem! Telefon jsem poslala na reklamaci ihned druhý den, počítám s tím, že podle ostatních recenzí už své peníze asi neuvidím..., přesto budu doufat, že se mi tentokrát poštěstí a reklamaci i s vrácením peněz vyřídí tak rychle, jako mi byli schopni poslat nefunkční zboží.

  • Objednala jsem dle informací NOVOU pouze rozbalenou golfku a NOVOU pouze rozbalenou paměťovou pěnu do kočárku pro miminko. Oboje zboží za nemalé peníze. Golfka nová byla, ovšem při manipulaci ve skladu někomu spadla. Jedna strana sedřená a chyběla krytka, zřejmě po pádu. Co by se tím dotyčný zaobíral, má už to ženská zaplacený, tak šup s tím přepravci. Toto bych ještě rozdýchala. Co mě ovšem s prominutím totálně na*ralo, bylo vybalení paměťové pěny. Podložka delší dobu používaná. Žmolky všude, kde predchozí dítě leželo. Barvy oprané, opraná cedulka. Smrsknutý potah praním. Podložka je cítit ještě po pracím prášku. Na přední straně flek od jídla, který nešel vyprat.
    Oboje vracím na reklamaci, po vyřízení si mažu účet a to samé manžel. Jediná pozitivní věc na tom všem je, že poslání zásilky hradí prodávající. Protože platit za poslání těžkého a velkého balíku, za někoho, kdo zkouší, zda to u kupujícího projde nebo ne, to bych rozdýchavala ještě hodně dlouho.

  • Objednaná Powerbanka byla prezentovaná s mírným škrábnutím. Dorazila ošoupaná se zjevnými známkami používání. Ještě k tomu jsem musel hledat polohu aby nabíjela. A stejně každou chvíli byl kontakt ztracen.Ani se neobtěžovali aby dali toto zboží aspoň do funkčního stavu.První a poslední co jsem z Rozbalení.cz objednal. Z tohoto obchodu už nikdy nic.!!!

  • Sleva nesleva. Virtuálně navyšují původní ceny výrobků na úroveň, na které nikdy nebyly a pak se chlubí neexistující slevou. Například LAMAX Blaze nikdy nestály víc než 1190. Nikde. A tady je mají za 1149 s prej 26% slevou a rozbalený? Když je jinde koupím i levněji nový? Sorry jako. Tohle mě odrazuje od jakéhokoliv nákupu. Když podvádí jednou, mohou podvádět vždycky, takže nebudu ani ztrácet čas porovnáváním.

  • Nakupoval jsem na tomto obchodu třikrát a pokaždé bylo zboží rozbité a to ho inzerovali jako jen rozbalené. Zboží vůbec neprohlíží a neodzkouší. Určitě nedoporučuji, ta sleva za to utrpení které je spojeno s reklamací za to nestojí. Naposledy jsem kupoval vestavnou troubu a myčku, vše namontujete, zapojíte a těšíte, že jste ušetřil do té doby než zjistíte, že nic nefunguje a znovu vše zase vymontovat a odeslat do servisu. Už ne!!!

  • Nikdy bych zde nenakoupil stačilo mi kouknout jinde a našel jsem zboží nerozbalené a nepoužité , orig. balené z továrny za nižší ceny stačí jen umět hledat ,rozbaleno je ,zkrátka většina vratky z jiných obchodů ,nebo zboží z oprav atd. to někdy bývá např. v Lidlu ,ale slevu jsem získal 50% na víc z Lidlu nešlo o použité zboží ,ale déle skladované . Na slevy jsou mnohem lepší kamenné obchody ,slevy jsou znatelnější .

  • Strašnější póvl výrobky jsem nikde jinde nenašel. Prodávají použité nebo vadné zboží. Ceny těchto vadných či použitých mobilních telefonů mají přitom vysoké.

  • Slevy zde uvedené nekorespondují s cenami maximálními natož aktuálními.

    Dnes, když si každý může tyto ceny ověřit (včetně vývoje cen na Heurece) mi to připadne velmi neseriózní.
    Příkladem může být chladnička: Bosch KGN 39VL45 – viz https://www.rozbaleno.cz/chladnicky-mrazaky/kombinovana-chladnicka-bosch-kgn-39vl45

    - uvedena sleva 50% (z ceny 25.599,- zlevněno na cenu 12.759,- Kč)
    - nejvyšší cena této chladničky byla dne 3.9.2017 a to - 21.990,- Kč – viz https://lednice.heureka.cz/bosch-kgn-39vl45/#
    - nová nepoškozená s 2. letou zárukou je ke koupi nyní od ceny 19.229,- Kč

    Ona ta sleva tedy není 50%, jak je zde uvedeno, ale činí pouze cca. 30% a to upozorňuji za poškozené zboží s pouze 1. letou zárukou a dokonce placenou dopravou 499,-Kč.

    No nekup to, když je to tak levné. :-)

  • Zakoupila jsem zde vysavač, který jsem nakonec vracela v zákonné době. Moc bych chtěla poděkovat p. Šárce Rydvalové z reklamačniho oddělení za její přístup, rychlost a korektní jednání. Peníze mi byly navráceny v rekordním čase. Obchod nabízí levnější zboží, než je cena v klasickém obchodě a jsem mile překvapena za odpovědný přístup a starostlivost o zákazníka. Na základě mé zkušenosti mohu tento obchod jen doporučit

  • Na Rozbaleno jsem koupil vestavné LED svítidlo Philips HUE Phoenix,svítidlo zatím funguje bez problému, ale dle popisu se mělo jedna o rozbalené a vyzkoušené zboží vrácené v zákonné lhůtě. Jelikož jsem kupoval jinde i nové kusy,tak jsem při instalaci na první pohled viděl, že na tomto světle byla provedena ne úplně odborná oprava - černou páskou jsou smotané dráty a součástky uvnitř svítidla. Na krabici byly identifikační štítky od Alzy. Takže zřejmě servisované zboží, se kterým se už Alza nechtěla zlobit a přeprodala ho dále. Vzhledem k ceně svítidla 677 Kč. Jsem to nijak neřešil.
    Ale určitě bych byl obezřetný při nákupu dražších věcí a jak píše níže Rozbaleno, pardon :-) vlastně paní "Vlaďka" o krocení emocí, tak podle mne to platí hlavně pokud uvidíte v jejich e-shopu nízkou cenu, a dřív než objednáte zkuste si o zboží zjistit více informací . Protože pokud je cena opravdu výhodná, tak podle mne půjde o servisované nebo výrazněji poškozené zboží. Což samo o sobě nemusí vadit, ale mělo to by to být jasně popsáno či detailně nafoceno. Což se evidentně v mnoha případech neděje.

  • Tak já bych se ráda obchodu Rozbaleno zastala.
    Nakupovala jsem u nich 3x a zboží (vždy elektro) přišlo v naprostém pořádku a je plně funkční. Také cena byla vždy lepší, nežli v jiném obchodě. Takže prosím -kroťte své emoce.
    Spokojená zákaznice Vlaďka

  • Prodávají zboží u kterého udávají původní cenu takovou, že i u výrobce to koupíte výrazně levněji a ty slevy už jsou pak naprostej nesmysl. Zboží označené jako rozbaleno je zralé na vyhození, nedoporučuji zde cokoliv nakupovat

  • Když jim někdo napíše že jsou podvodníci tak vysvětlí že to byl vyjímečně špatný kus. Já myslím že vyjímečně prodají něco co není rozbité nebo neúplné. A zde vysvětlují lidem jak jsou zákazníci spokojeni. Je to banda lupičů a neseriozních obchodníků.

  • Udělali jsme obrovskou chybu, že jsme si nepřečetli něco o tomto obchodě. Objednali jsme si chromovaný koš, který přišel v totálně zdevastované krabici. Což nebyl až takový problém. Ale to co jsem z ní vytáhli, ještě jsem se něčím podobným nesetkal .. Byl rozbitý, celý zapatlaný a špinavý( museli jsme se po vybalení umýt), víko totálně zdemolované a celý koš kolem dokola úplně celý promačkaný. Každopádně reklamujeme a zvažuji, že si tam pojedu osobně. Nic podobného jsem opravdu ještě neviděl!!!!

  • Nejsem s obchodem spokojen. Dodaný sporák neobsahoval plástvové plechy, které jsou jeho součástí. "Rozbalený" odsavač Guzzanti měl křivě a neuměle vyvrtané čtyři díry od předchozího majitele a filtr zažloutlý, zralý na výměnu.... Když jsem se ozval, dostal jsem omluvu a slevu celých 100,- Kč na další nákup !!! Poprvé a naposledny, co jsem tady nakoupil.

  • Jan K: Pane to je dobrý.Jestli ty čísla reklamací jdou postupně tak za období od začátku května kdy jsem reklamoval já s č.reklamace 71849 do doby kdy jste reklamoval vy č.73939 (začátek července)měli 2090 reklamací!!! To je cca 34 reklamací denně! Už se nedivím sdělení na infolince "že toho mají moc".

  • Jan K: ticket#758990

  • Nesedí vůbec označení výrobků v kategorii, komunikace hrozná. Dodaj "zabalenou, ale polosnězenou čokoládu"...A pak - zkusíme to dohledat a do pátku se ozveme nic. Pak volat znova, tak nám to pošlete zpět - zase starost navíc hlavně, když jsem to celé vyčistil - nechci vracet. Chci příslušenství co tam mělo být, nebo vrátit poměrnou část, takhle výrobek není ani polovičně schopný fungovat. RMA-73939 [ticket#757836].

  • Vážení,také přispěji se svým varováním před tímto obchodem.Chtěl jsem reagovat hned po pár dnech od nahlášení reklamace a marné snaze se domoci vrácení peněz,ale přiznám se ,měl jsem obavy aby mi obchod reklamaci nezamítl.Dnes jsem po 28-mi dnech konečně dostal zpět svoje peníze, za před měsícem zakoupenou sekačku Hecht. Inzerovali sekačku se slevou,v popisu rozbalenou a znečištěnou,s pár fotkama z dálky.Vypadala jako kdyby jí někdo jen vyzkoušel a ve 14-ti denní lhůtě vrátil.Sice byla jen s roční zárukou,ale protože jsem objednával do firmy,tak bych stejně dostal jen roční záruku i za novou.Objednal jsem tedy a po pár dnech dostal totální šrot,s ulámanými ovládacími prvky,zlomenými táhly,startovací baterií vysící na drátech s vylomeným krytem.Celá byla sedřená jako by jí někdo vysypal z auta nebo přejel.Molitan na rukojeti stržený,přelepený izolepou,kryt motoru, všechny boční kryty nože odřený s hlubokými rýhami. Prvky na mulčování,boční výhoz a návod chyběly.Zajímavé je,že tyto detaily nikde na fotkách nebyly.Nikdy bych totiž po zhlédnutí fotek sekačku neobjednal.Sekačku jsme ani nezkoušeli sestavovat a startovat a ihned volali reklamační oddělení a nahlásili vrácení zboží.A od té doby nastalo téměř měsíční dopisování, telefonování a nervování jestli vůbec nějaké peníze dostanem zpět.Na telefonu se ohlásí vždy příjemná osoba s účastí v hlase,která slíbí,že se na reklamaci podívá a zavolá zpět.NIKDY nezavolali zpět! Po pár hodinách voláte znovu a vezme to jiná osoba,která vám řekne,že toho mají moc a že musím mít trpělivost.Znovu slíbí zpětné volání.Čekáte pár dní ,nic se neděje,Voláte,píšete a na telefonu vám řeknou,že je to teprve tři týdny co bych chtěl!Pokud vaší reklamaci dostane na starost p.Ivanova,užijete si.Ta pipina objedná svoz vráceného zboží,to mimochodem trvalo týden, a pošle vám mail,že máte být celý den doma.Večer když nikdo nepřijel napsala,že svoz se nepodařilo objednat a že máte být doma druhý den! Pár dní po odvozu sekačky napíše mail s termínem svozu a děsně se diví když jí napíšu že sekačka je u nich!Tu p... vám opravdu nepřeji.Zásadně odpovídá na maily po několika dnech.Prý těch reklamací mají moc a nestíhají odpovídat.Dobrá vizitka firmy.
    Už je to téměř měsíc co jsem nahlásil reklamaci a vztek mě částečně přešel vrácením peněz ale co se mi honilo v hlavě,když jsem chtěl hned psát do tohoto příspěvku,by internet nepobral.
    Opravdu důrazně varuji před nákupem v tomto obchodě.Za tu slevu ty nervy fakt nestojí.Já měl štěstí,že mám peníze (7728,-Kč)na rozdíl od jiných zde přispívajících zpět.
    Miloš Pitra
    objednávka č. 304594
    reklamace č.RMA-71849

    P.S.
    Uvádím celé svoje jméno,aby obchod nevykřikoval o nějaké anonymitě.