Přihlásit se a přidat příspěvek
  • medic: Pokud jsem dobře rozuměl tak jste také poškozený zákazník. A se mnou nikdo nemluvil, a poškozenou věc mi nechtěli vyměnit osobně přesto že jsem bydlel v té době cca 500 metrů od jejich firmy. Chtěli poslat rozbitý spotřebič poštou což se mi zdálo zbytečné vzhledem k vzdálenosti.Zřejmě jste byl tak rozrušen že jste si nevšiml že i já jsem touto firmou poškozený zákazník. Dejte mi prosím vědět já na rozdíl od Vás jsem zboží poštou nevrátil čímž mi zůstalo sice poškozené ale aspoň nějaké. Ale je pravda že po necelém roce se rozbilo a stejně jsem ho vyhodil bez dalšího dohadování s firmou Rozbaleno. Jak jsem psal dříve chtěl jsem od nich lednici a televizi ale po prvním zkušebním nákupu mne tato naivní myšlenka rychle pustila.

  • medic: Dobrý den,

    je mi líto, ale žádný e-mail od Vás na mé jméno směřován nebyl. Bohužel jste nám nezaslal žádné údaje podle, kterých by se dala dohledat Vaše objednávka či reklamace.
    Pokud si přejete vzniklou situaci řešit jsem Vám plně k dispozici na [email protected] do předmětu stačí uvést pro Kateřinu jak jsem již uváděla u recenze, kterou jste nám udělil.


    S přáním pěkného dne,

    Kateřina

  • Gustav Kříž: Je vidět, že si už nestíhají psát pozitivní recenze a naštvaných lidí je čím dál víc.

  • Rozbaleno.cz: tak tohle je perla, co napsal pan Kříž z Rozbaleno.cz: "souhlasím s tím, že některé situace působí podvodně, ale opravdu to tak není a v každé situaci pracuje na rychlé nápravě". Samozřejmě mi žádná paní Kateřina mna mail neodpověděla, s panem Křížem jsem 2x telefonoval, neustále se jen vymlouvá. Já jdu podat trestní oznámení, nemám peníze ani zboží. Podle částky je to jen na přestupkové řízení, ale podle ostatních zkušeností a recenzí to nevypadá na ojedinělý podvod, tak doufám, že toho na ně policie bude mít víc.

  • medic: Ale to přece není možné paní nebo slečna Kateřina je plně k dispozici stěžovatelům a vysvětlí proč prodávají zmetky. Alespoň v tom smyslu odpovídá. A že někteří u této firmy přišli o tisíce to je nezajímá. Stačí si přečíst zdejší komenty a porovnat stížnosti a chválu. Možná na 100 stížností jedna pochvala.

  • Zboží - kávovar mělo být pouze rozbalené, poškozená krabice. Krabice nepoškozená, kávovar zcela nefunkční. Na reklamační protokol ani na e-maily žádné reakce. Po telefonu jen neustálé výmluvy, že se ozvou, že to předají kolegyni atd... Počkám ještě týden, pak budu kontaktovat Českou obchodní inspekci a zahájím mimosoudní řešení sporu.

  • Gustav Kříž: Dobrý den,

    velice mě těší Vaše reakce a recenze, firma je mou srdcovou záležitostí a stále v ní pracuji. Jako každý e-shop se občas potýkáme se systémovými chybami, které bohužel nesou svou vinu na vzniklých komplikacích. Mrzí nás, každá recenze a zpětná vazba zákazníků a souhlasím s tím, že některé situace působí podvodně, ale opravdu to tak není a v každé situaci pracuje na rychlé nápravě.

    Vám i ostatním zákazníkům jsem plně k dispozici na [email protected], do předmětu stačí uvést pro Kateřinu.
    Ráda každému vzniklou situaci vysvětlím a tým na zákaznické podpoře je všem též k dispozici.


    S přáním krásného dne,


    Kateřina

  • Co Vy na to paní nebo slečno Kateřino z Rozbaleno. Ještě chcete tvrdit že nejste podvodná firma? Pokud u téhle také firmy ještě pracujete nebo už jste také odešla protože se na ty podvody na lidech nemůžete dívat. Toto je firma snad horší než takzvaní Šmejdi.

  • Dobrý den rozbaleno nedoporučuji napsali nám že když nakoupíme za tolik tak dostaneme 200kč slevu tak jsme koupili 2krát sluchátka a mněli jsme tu slevu a ještě akumulátorové nůžky na trávu které měli mít pouze poškozenou krabici a když přišli tak nefungovali a měli papír ze servisu takže nedoporučuji!!!!

    ps: když jsme chtěli reklamovat ta nám řekli že už to je nová objednávka takže sleva už neplatí jsou to podrazáci tak si na ně dejte pozor!

  • Mám stejný problém, objednávku jsem stornoval a měsíc čekám na peníze. ČOI řekli že s tím nic neudělají a poradili mi podat trestní oznámení na policii a nejlépe hromadné s ostatními podvedenými zákazníky, takže zde nechávám svůj email: [email protected], kdyby se ke mě někdo chtěl přidat, budu rád, když nás bude více, máme větší šanci. U mě se jedná o částku 5000 Kč, což si myslím, že je dost na to se nechat o peníze je tak obrat. Jaroslav Zíka

  • hoppe: Já jsem na tom lépe o proti Vám, protože jsem sice vadnou, věc ale používal alespoň cca tři čtvrtě roku. V lednu gril zemřel a kolikrát jsem asi tak griloval . A co píše paní Kateřina o spokojenosti zákazníků tak má asi vlčí mlhu, jinak si nedovedu vysvětlit že je zde vidět spokojenost zákazníků. Já vidím hlavně nespokojenost podvedených lidí. Jak je nahoře psáno 89% doporučuje obchod tak doporučují Heureku ale Rozbaleno a poškozeno se to hodí vydávat za spokojenost s nimi.

  • Gustav Kříž: PLNĚ SOUHLASÍM S TÍMTO KOMENTÁŘEM. DOPADL JSEM PODOBNĚ A JEŠTĚ JSEM ZJISTIL, ŽE VRÁCENÉ ZBOŽÍ NA SVYCH STRÁNKÁCH NABÍZEJÍ JIŽ JAKO POŠKOZENÉ A NE JEN POŠKOZENÝ OBAL, ALE MĚ PENÍZE JEŠTĚ NEVRÁTILI. REKLAMOVAL JSEM 15.2.2017, NEREAGOVALI 6 DNÍ TAK JSEM ZBOŽÍ VRÁTIL DO SKALADU OSOBNĚ V MĚŠICÍCH A OD TÉ DOBY ČEKÁM NA SVÉ PENÍZE. NA E-MAIL NEREAGIJÍ, DO TELEFONU SLIBUJÍ A PENÍZE ANI 1.3.2017 NIKDE

  • Gustav Kříž: Děkuji, pane Gustave,
    bohužel nemohu souhlasit s Vaším názorem.
    Zde se jedná pouze o diskuzi, která není ověřena a komentáře se různě liší a to i časově.
    Důležitou zpětnou vazbou, která se nedá ovlivnit a je možné ji ověřit je recenze k dané objednávce a tu jsme schopni i okamžitě řešit.
    A zde je skutečně vidět spokojenost zákazníků.
    Každý má svou zkušenost a pokud je negativní mrzí nás to a snažíme se aby se tak již samozřejmě nestalo.

    Kateřina

  • Samozřejmě že jsem byl nespokojen, jediné štěstí jsem měl v tom že jsem si na zkoušku objednal věc za pár stovek a ne tisíc jako jiní kteří jsou zklamáni a nemají ani peníze ani zboží které Vám jako vadné vrátili. Přesto že jsem původně chtěl televizi a automatickou pračku. Poté co mi přišla věc rozlámaná a reklamaci jsem nemohl vyřídit osobně ač jsem to k Vám měl 500 metrů, jsem to vzdal a po přečtení těchto komentářů už u Vás nikdy nic neobjednám. Chápu že Vy osobně za to nemůžete, ale sama když si přečtete zdejší komentáře tak budete vědět pro jakou firmu pracujete a já se domnívám že tam dlouho nejste a ani nebudete. Na Vašem postu je dost velká fluktuace. Přeji Vám hezký den.

  • Gustav Kříž: Dobrý den,

    odpověď byla směřována spokojenému zákazníkovi.
    Váš názor mě mrzí, i přesto pokud jste Vy osobně nespokojen a já ze své strany Vám mohu nějak pomoci, ráda to udělám.

    S přáním pěkného dne,
    Kateřina

  • Rozbaleno.cz:Avatar uživatele
    Rozbaleno.cz, 0b

    Dobrý den,

    velice nás těší, že jste spokojen s nákupem u nás.
    Kdyby samozřejmě nějaká komplikace nastala jsme připraveni ji okamžitě řešit.

    S přáním krásného dne
    Kateřina

    Nevěřím že je někdo spokojen s nákupem u této podvodné firmy, stačí si přečíst komentáře nakupujících. Tak nelžete paní nebo slečno Kateřino. A řešit nebudete také nic, jste nechutná firma.

  • BlueLED:
    Dobrý den,

    velice nás těší, že jste spokojen s nákupem u nás.
    Kdyby samozřejmě nějaká komplikace nastala jsme připraveni ji okamžitě řešit.

    S přáním krásného dne
    Kateřina

  • 989989: Dobrý den,

    velice mě mrzí komplikace, která vznikla při dodání Vaší objednávky.
    Celou situaci prověřují kolegové z objednávek společně se skladem,.
    Peníze Vám za nedodané zboží budou samozřejmě vráceny v nejbližším možném termínu, ale opravdu musíme zjistit kde nastala tato chyba.


    Děkuji za pochopení.


    Kateřina

  • Jsem otrávená a taky zklamaná.Zaplatila jsem mobilní telefon platbou přes účet a telefon nedošel,jen první kus zboží a druhý kus už ne.Takže jsem bez peněz i bez zboží,bezva....Můžu zase začít šetřit.

  • Já si občas z tohoto portálu něco objednám, zatím jsem nic nereklamoval, je pravdou že jsem nakupoval třeba aktivní antény, instalační elektro materiál, nebo zboží s příznakem "nové". Ale i tak na množství objednávek jsem se zatím s nevyhovujícím zbožím nesetkal. Asi záleží na tom, co konkrétně si člověk objedná.