Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Pláštěnka má tak úzké rukávy, že jsem se do nich nemohl dostat. Dr Sch.

    Reakce obchodu Rogelli CZ

    Dobrý den,
    díky za info.
    Prozkoumáme si, díky za podnět.

    Hezké dny
    Rogelli.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Rukavice jsou pěkné a celkem kvalitně zpracovány,chybí jim to nejpodstatnější a to je ,že jsou deklarovány proti brnění.To rozhodně nechrání.Nevím,čím by toho mohly dosáhnout.Nemají aní vystýlku dlaní.Za víc než max 400.- nestojí.Za cenu přes tisíc Kč je to těžce předraženo a reklama se mi jeví jako nekalá obchodní praktika.B.Caha

    Reakce obchodu Rogelli CZ

    Dobrý den pane Caho,
    k úplnému odstranění brnění nestačí nosit rukavice, je nutná změna přístupu, nepřetěžování a odstranění dalších faktorů jako například posed, vzdálenost mezi řidítky a sedlem. Více se tomu věnují články.

    https://www.rogelli.cz/jak-mam-drzet-riditka-bez-bolesti-a-brneni-rukou/
    https://www.rogelli.cz/jak-se-zbavit-brneni-rukou/

    Celo polstrovaná rukavice je např Gel Premium také od firmy Chiba.
    Dle zpětných reakcí zákazníků víme, že naše rady konzultované s fyzioterapeutem pomáhají, pokud se jimi člověk řídí a respektuje vlastní tělo. Rukavice jsou jedním z mnoha způsobů, jak si pomoci s brněním rukou.

    Děkujeme za Váš názor a přeji krásné dny.
    Rogelli.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Název zboží silně hřejivé rukavice je zavádějící a nadsazený. Palec a ukazovák promrzá při jízdě na kole a upoutávka je nadsazená. Nejsem s výrobkem spokojen a nákup považuji za vyhozené peníze. Na této úrovni jsou v prodeji i levnější rukavice na kolo.

    Reakce obchodu Rogelli CZ

    Zdravím.
    Díky za reakci.
    Termoregulace a pocity jsou tak individuální, že se k nim asi nemám co vyjadřovat.
    Proto řeknu moji zkušenost.

    Mě v Alaskách Plus také občas mrzne ukazovák ... na sjezdovce, ale když jedu rychleji, tak
    už v něm mám teplo :o))

    Rogelli.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • velikost zboží neodpovídá tabulce velikostí

    Reakce obchodu Rogelli CZ

    Dobrý den,
    při potížích s velikostí budu ráda, když napíšete mailík s mírami, váhou a výškou a mknu na konkrétní model, který jste si vybral.
    Na dálku poradím nejpravděpodobnější velikost a výrobek proměřím.
    Děkujeme za hodnocení a věřím, že příště bude vyšší.

    Krásné lednové dny.
    Rogelli.cz
    Radost z pohybu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepravdivé informace o skladových zásobách a termínech dodání. Zboží objednáno a zaplaceno 8.12. jako vánoční dárek, nejsou schopni dodat včas.

    Reakce obchodu Rogelli CZ

    Dobrý den pane Karle,
    ano, letos byly u nás Vánoce problematičnější než jiné roky. DHL nám nedodala zboží z centrálního skladu -3 veliké krabice. Bylo to stresové období. Omlouváme se za nepříjemnosti. Snažili jsme se informovat a co nejdříve objednat náhradní duplicitní zboží.

    Děkujeme i za Vaše hodnocení a věřím, že příště bude vyšší.

    Hezké lednové dny
    Rogelli.cz
    Radost z pohybu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Neodpovídající velikosti:
    • Nejprve jsem synovi objednala lehkou cyklistickou bundu, neodpovídala velikostně - byla na hodně vysokou postavu 185cm +. Zaradovala jsem se,a objednala mému vysokému příteli cyklo zateplené oblečení. Bundy jsou na malé postavy, velikostně podhodnocené.
    • Velikost 2XL - odpovídá L-XL.
    • Jsem velmi zklamaná.

    Reakce obchodu Rogelli CZ

    Dobrý den,
    u každého výrobku jsou tabulky velikostí a nabízíme servis důkladného přeměření zvoleného výrobku námi.
    Každý výrobek je střihově jiný. Některý pro turisty, jiný pro aktivní štíhlé cyklisty.
    Vše se snažíme uvést v názvu a popisu kam často měříme délku zipu na předním díle.
    V případě, že zákazník vybočuje jedním z údajů, např. výška nebo obvod přes břicho, je to vždy kompromis a těžké.

    Každopádně vracet můžete zdarma Zásilkovnou.
    Hlavu vzhůru a věříme, že se podaří najít správný dárek v té pravé velikosti pro vaše blízké.

    Jsme Vám k dispozici a přejeme vše dobré.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    5.7. Zaplacena objednávka. Dnes je 20. 7. Je na cestě . První a poslední objednávka v tomto obchodě.

    Reakce obchodu Rogelli CZ

    Zdravíme Vás z Rogelli.cz
    a děkujeme za Váš čas, který jste věnoval vyplnění hodnocení.

    Omlouváme se za dlouhou dobu dodání.
    Většinou z centrálního skladu dodáváme do 4-7 dní.
    Na zdržení může mít vliv více faktorů - nenaložení produktu v centrálním skladu, opoždění dodání dopravcem či naše chyba v ČR, nevím o co přesně šlo, ale určitě se moc omlouváme a jistě to není běžné.

    Přejeme krásné dny plné zdraví a pohybu.

    Vaše Rogelli.cz
    Pro radost z pohybu

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží bylo dodáno za dva dny a dobře zabalené. V tomto směru pochvala. S ohledem na cenovou politiku ale nemohu obchod obecně doporučit.

    Reakce obchodu Rogelli CZ

    Zdravíme Vás z Rogelli.cz
    a děkujeme za Váš čas, který jste věnoval vyplnění hodnocení.
    Moc díky, i když nejste spokojen s cenami.

    Přejeme krásné dny plné zdraví a pohybu.

    Vaše Rogelli.cz
    Pro radost z pohybu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu od objednávky a zaplacení žádná informace. Nedoručeno. Na telefonu automat, který nedovolí mluvit s živým zaměstnancem.

    Reakce obchodu Rogelli CZ

    Dobrý den,
    děláme co můžeme, ale i tak se stane, že nemůžeme telefon vzít. V takových případech se moc omlouváme.
    Většinou se snažíme provolávat zákazníky zpět. Na emaily odepisujeme poctivě.

    Je zvláštní, že Vám nepřišel ani jeden informační email o přijetí objednávky, o předběžném termínu naší expedice nebo o přijaté platbě.
    Občas mají i zákaníci překlepy v emailových adresách a pak se nám emaily vrací, ale i to řešíme a zákazníkům posíláme SMS s žádostí o správný email.
    Nevím, kde byla chyba přímo ve Vašem případě.

    Díky za toto hodnocení, vidím, že je stále co zlepšovat.
    Hezké dny
    Rogelli.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neplní co slíbí.

    Reakce obchodu Rogelli CZ

    Zdravíme Vás z Rogelli.cz
    a děkujeme za Váš čas, který jste věnoval vyplnění hodnocení, i když jste nebyl spokojen a zboží jste neobdržel.
    Těžko říci, co přesně se stalo.
    Snažíme se komunikovat se zákazníky, co to jen jde. Určitě se může stát, že něco pokazíme. Za to se moc omlouváme.
    Přesto stále věříme, že se s námi lze dohodnout a najít k sobě vzájemnou cestu.

    Přejeme krásné jarní dny plné zdraví a pohybu.

    Vaše Rogelli.cz
    Pro radost z pohybu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zboží skladem, objednávka byla potvrzena. Přišlo mi i upozornění o předběžném odeslání zboží. Za 3 dny bohužel poslali storno objednávky s vysvětlením, že zboží není dostupné....a s komentářem "snad to vyjde příště". Připadal jsem si jako v loterii, nedoporučuji, neobjednávejte.

    Reakce obchodu Rogelli CZ

    Dobrý den pane Jarele,
    děkujeme i za Vaše hodnocení.
    Ano, máte pravdu, přesně takto to proběhlo a je nám to moc líto. Jako každému, kdo se o něco snaží, ale jeho snaha přijde vniveč, protože u výrobce neměli skladem to, co slibovali.
    Máme rádi naši práci a vždy nás takováto událost nazlobí. Máme rádi, když vše klape, procesy jsou vyladěné, když zboží objednáme a ono přijde včas. Děláme pro to maximum. Ale ano, někdy to takto nevyjde, jako právě u Vás. Důkazem, že to není časté je právě hodnocení na Heurece.

    Máte právo volby a už nikdy si u nás nic neobjednat.
    Přesto Vás moc zdravíme a přejeme vše nej.
    Rogelli.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Obchod v pořádku, ale zimní tretry mají špatné zipy. Po pár kilometrech se zip na obou tretrach v půlce rozjede. Budu reklamovat.

    Reakce obchodu Rogelli CZ

    Dobrý den pane Procházko,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Vaši vratku budeme očekávat a budeme řešit vrácením peněz.
    Jiný model zimních treter nemáme, abychom nabídli alternativu.

    S výrobcem prodiskutujeme možnosti zkvalitnění zipů.

    Hezké dny
    Rogelli.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplacené zboží jsem neobdržela, obchod se mnou nekomunikuje

    Reakce obchodu Rogelli CZ

    Dobrý den,
    to je mi podivné ....
    Stačí nám napsat na email, pokud nejsme dostupní na telefonu, nebo namluvit vzkaz.
    Voláme zákazníkům zpět a odpovídáme na každý email.

    Jistě je již vyřešeno, jinak se nám prosím ozvěte.
    Pokud je balíček ztracen, vypisujeme reklamaci u dopravce, pokud se k nám vrátí a vy ho již nechcete, vracíme peníze.
    Vždy se lze domluvit a vše má své řešení.

    Rogelli.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zbozi prislo ale na dotaz ohledne vymeny zbozi uz nikdo nereagoval

    Reakce obchodu Rogelli CZ

    Dobrý den pane Lofasi,
    pokud jsme neodepsali, stalo se to skutečně omylem.
    Snažíme se odpovídat na každý dotaz.

    Omlouváme se.
    Ohledně výměny jinak prosím využijte doklad k výměně a vrácení, který je přiložen do každého balíčku.
    Má již předvyplněné zboží, ceny a další údaje. Už se jen zaškrtává. Vrácení je navíc zdarma.

    Rogelli.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Rogelli CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení.
    Dodací lhůta je závislá na tom, zda máme vybrané zboží skladem nebo ho objednáváme na centrálním skladu v NL,
    kde objednáváme 3 x týdně a dodání trvá 3-5 pracovních dní.
    Zboží skladem u nás posíláme do druhého dne.

    Přejeme krásné dny.
    Na znovu objednanou se těší

    Vaše Rogelli.cz
    Pro radost z pohybu

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Obchod dobrý, jen týden dodací termín mi přijde dlouhý.

    Reakce obchodu Rogelli CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení, i když nejste spokojen s délkou čekání.
    Ano, nedržíme skladem veškeré zboží.
    Ale dovážíme ho 3x týdně z centrálního skladu z NL.
    V současné době se někdy zadaří dobře odhadnout nutný čas k přepravě a někdy ne.

    Pro nákup u Rogelli je dobré počítat i s 5 dny na dodání.
    Chápu, že pokud člověk spěchá a honí termíny, nemusíme se sejít - Vaše přestavy a naše možnosti.
    Krásné jarní dny Vám přeje

    Rogelli.cz
    Pro radost z pohybu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nakupovala jsem v tomto obchodě poprvé a také naposledy.

    Reakce obchodu Rogelli CZ

    Dobrý den,
    děkujeme i za Vaši reakci.
    Sice nevím přesně, proč vznikla Vaše nespokojenost, ale i to se někdy stane.
    Přestavy zákazníka a naše možnosti se někdy míjí.

    Proto existuje spousta značek a možností, je z čeho vybírat.
    Děkujeme a přejeme vše nej do dalších dnů.
    Rogelli.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Alespoň ty dva konce mohly být zahnuté a prošité za tu cenu
    Jinak u větnamců jsem koupil to samé,stejný materiál za 60kč s pěknýma potiskama a neplatim jen za značku.Předražené,už bych neobědnal.

    Reakce obchodu Rogelli CZ

    Dobrý den pane Stando,

    je skvělé, že u nás můžete vrátit zboží do 100 dnů od nákupu a to zcela zdarma.
    Pokud nejste spokojen, stačí zajít na zásilkovnu a balíček zdarma poslat zpět.

    Vracíme náklady spojené se zasláním balíčku - dopravné i dobírkovné.

    Přejeme krásné jarní dny.
    Rogelli.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Stále čekám a bídná komunikace

    Nevím jestli doporučit, dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Rogelli CZ

    Dobrý den,
    to je nám líto, že jsme se minuli.
    Je pravdou, že prvních 14 dní o prázdninách máme uzavřen eshop.
    Všechny informace svítí na webu a u každého výrobku je termín dodání.

    Možná se to stalo v tuto dobu.
    Nyní jsme zase zpět a další přerušení provozu bude kratší a to v době
    15-23.8.2019.
    Budeme se na Vás těšit.
    Rogelli.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obdržel jsem kazové zboží :-(

    Ko !!!!!!!

    Reakce obchodu Rogelli CZ

    Dobrý den pane Lubine,
    děkujeme za Vaše negativní hodnocení.
    Ano, i to se může stát a právě v takových chvílích se může otestovat, jak takové situace umíme vyřešit.
    Pokud dostaneme šanci na nápravu.

    Děkujeme a přejeme vše nej.
    Rogelli.cz